Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proszę o pomoc,dziwny model BMW E91 2007r. Przy okazyjnej rozmowie o BMW pewien gość ma BMW E91 przed

lift model widziałem osobiście jest to kombi ,turing gdzie w dokumentach jest BMW E90 L co tu jest grane podaje VIN WBAVR31050A148857 gość mówi że to jest model przejściowy i dla tego jest E90L to jest gablota kombi turing widziałem na własne oczy więc jaki to jest model seria E91 czy E90

w jakich dokumentach? z dekodera wynika tak:



Aktualne

Seria:


3' E91 (2004 — 2008)

Nadwozie:


Touring

Model:


318i

Region świata:


EUR

Miesiąc produkcji:


10/2007

Silnik:


N43

Układ kierowniczy:


Samochód do ruchu prawostronnego

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Siemka

Zastanawiam się nad zakupem E90 najlepiej poliftowej, w benzynie, stąd moje pytanie czy lepiej zainteresować się r4 320i 150/170km czy r6 325i? Który silnik wypada lepiej pod względem utrzymania(eksploatacja) jak i samej frajdy z jazdy? Czy e90 jest w porządku jak na pierwszy samochód?


Diesel odpada, tylko benzyniak.


Przeczytalem troche forum i wiem, ze jezeli chodzi o te silniki to przedliftowa 320i jest w porządku, ale nie wiem jakoś wizualnie mi to nie gra i chciałbym się dopytać.


Również wiem, że wszystko zależy od egzemplarza i tego jak się go użytkuje. Od siebie dodam, że nie mam w planach katować auta tylko zależy mi na wygodzie jazdy, oraz żeby poczuć troche tej mocy(wczesniej jezdzilem francuzem 105km to wiecie).


Dzięki z góry za pomoc!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koszty podobne, przed zakupem musisz mieć kogoś kumatego z kompem i poprawną analizą live data z bo można się wyebac na minę.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba na to ze ma silnik z audi a caly przod i bok z innego e92....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oczywiście kkx5 na pewno nie miał na myśli przekładki, napisanie tdi opisując bmw to takie jakby faux pas :D


Swoją drogą, fajne M3 :) Prawa rura względem lewej chyba bardziej wystaje, nie dawałoby mi to spokoju.

spacer.png

  • Moderatorzy
Opublikowano
Oględziny polecam użytkownik Dray z bimmer checka (znajdziesz na fejsie czy ich stronie). Nie ma lepszych.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście kkx5 na pewno nie miał na myśli przekładki, napisanie tdi opisując bmw to takie jakby faux pas :D


Swoją drogą, fajne M3 :) Prawa rura względem lewej chyba bardziej wystaje, nie dawałoby mi to spokoju.

Oczywiscie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja ci dobrze radze, daj sobie luz z poliftowym e90. Wpakujesz sie w takie koszta ze szybko do francuza wrocisz, chcesz pb, tylko przedlify, chcesz polifa, tylko diesel.
Opublikowano
Mam polift e87 benzyna silnik n43 wymieniłem 4 wtryski(jeden kosztuje 2000zł),katalizator,rozrząd,pompę wody,termostat,noxem i teraz silnik chodzi jak zegarek :D Kupiłem auto za 20 000 zł i drugie tyle włożyłem więc lepiej uważaj co kupujesz. Teraz mam wiedzę na temat tych silników i jakbym miał wybierać jeszcze raz to wybrałbym silnik N47 diesel.
Opublikowano

Dzięki za pomoc, diesel mi za bardzo nie siedzi bo szkoda mk auta toczyć jak nie robie długich tras. Chyba będę musiał jednak ten przedlift przegryźć.


Co sprawdzać przy zakupie przedlifta e90 z silnikiem 320i? Są jakieś mankamenty, które odrazu go dyskwalifikuja i weryfikują, że to mina?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

99 procent tych e90 sprzed lifta to zajechane chrupki, a coraz częściej lci.. ludzi nie stać na serwis


W n46 ucieczka oleju, wszelkie wycieki i problemy z odpalaniem - cały układ sond lambda do sprawdzenia poprawna praca, bo niestety ale n46 często borykają się z pobieraniem oleju, co skutkuje śmiercią wszystkiego co znajduje się po drodze od bloku silnika az po końcówkę układu wydechowego

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Moderatorzy
Opublikowano

5k~ w portfelu i bolączki załatwisz tego motoru.

Najważniejsze uszczelniacze z rozrządem i resztę to pod deklem uszczelka, uszczelnienie miski, odma i jakieś pierdoły.

Zrób test przed kupnem. Na jałowym 10 minut niech chodzi i daj gazu, Jak poleci niebieska chmura to masz odpowiedź, ale to jak w banku tak będzie do roboty.

Olej co 10k km.

Opublikowano

Cześć.

Ile tak orientacyjnie musiałbym oszacować wydatku na nieźle zadbaną poliftową E90/E92 330i w automacie (przebieg do 200 tys)?

I to samo pytanie o 335i. :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
99 procent tych e90 sprzed lifta to zajechane chrupki, a coraz częściej lci.. ludzi nie stać na serwis


W n46 ucieczka oleju, wszelkie wycieki i problemy z odpalaniem - cały układ sond lambda do sprawdzenia poprawna praca, bo niestety ale n46 często borykają się z pobieraniem oleju, co skutkuje śmiercią wszystkiego co znajduje się po drodze od bloku silnika az po końcówkę układu wydechowego

To sa grosze vs n43/n53 i ich problemy. Zlego slowa o n46 nie powiem.

Opublikowano
czyli n46 silnik, komputer, sprawdzic wycieki i to co Ponta napisal, bardzo wam dziekuje, chetnie jeszcze sie dowiem co sprawdzać jakbyscie sie chcieli podzielic
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

330i najmniej 50tys, 335i pewnie z 60.


Jeśli ktoś twierdzi inaczej to jest po prostu w grubym błędzie.. oglądam dziesiątki tych samochodów w miesiącu i 330i poniżej 50k jeszcze zadbanego polifta nie widziałem.. 40-45 widziałem fajne i zadbane pre lci. No chyba, że dla kogoś wyznacznikiem zadbania jest wysmarowany lakier smalcem, plak na oponach i chińskie felgi za 2000

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Rozumiem, 50-60k to w sumie nie tak źle jeszcze. A jeszcze jedno pytanie, który z silników 325i/330i sprawia najmniej kłopotów (o 335i nie pytam, bo tam już turbo dochodzi, więc potencjalnie więcej do naprawy, poza tym spalanie). Tam każdy z nich występował chyba w dwóch wersjach, więc, która z tych czterech jest najmniej awaryjna? Gdzieś czytałem, że powinno się unikać raczej modeli z jakiegoś okresu, chyba tych w środku produkcji i brać albo z początku produkcji albo z końcówki? Ktoś potwierdzi?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

N53/54/55 - drogą eksploatacja, bezpośredni wtrysk, dwie pompy paliwa, które lubią sprawiać problem, a w n53 dodatkowo dochodzi nox i w n55 panewki, które trzeba wymienić przy 130-150k km.



N52 fajny :-) i tu trzeba unikać początku produkcji, wadliwe tłoki i nadmierne spożywanie oleju, unikać b25


Ps: znam n52, które puściło właściciela z torbami, wszystko kwestia dobrej weryfikacji

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.