Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

bolączki będą takie jakie zostawił poprzedni właściciel. Jeśli przebieg jest oryginalny to bomba ,ale sprawdź go przed zakupem.


warta uwagi ,ale zwróć uwagę na licznik. Zdobądź vin.

Opublikowano
Witam serdecznie

Zdecydowałem się na poszukiwanie swojej przyszłej E90 :)

Znalazłem taką:

https://m.olx.pl/d/oferta/bmw-e90-335d-286-km-CID5-IDNWttE.html

Co możecie mi powiedzieć o tym modelu?

Na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są bolączki itp oraz ewentualnie jakby mógł się ktoś odnieść konkretnie do tego egzemplarza byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam :)

 

Popros o vin i wklep w google. Auto z usa, takze bylo uszkodzone - tylko jak bardzo?

Opublikowano
Witam serdecznie

Zdecydowałem się na poszukiwanie swojej przyszłej E90 :)

Znalazłem taką:

https://m.olx.pl/d/oferta/bmw-e90-335d-286-km-CID5-IDNWttE.html

Co możecie mi powiedzieć o tym modelu?

Na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są bolączki itp oraz ewentualnie jakby mógł się ktoś odnieść konkretnie do tego egzemplarza byłbym wdzięczny.

Pozdrawiam :)

I zawieszenie do sprawdzenia na pewno, zawsze jakas podstawa do ugrania ceny

Opublikowano

Witam wszystkich.

Jestem na etapie szukania E90 tylko i wyłącznie benzyny.

Znalazłem niedaleko mnie auto z silnikiem N46b20 2.0 320i z 2005 roku.

Czy to dobry silnik? Co lubi się w nim psuć i jakie koszty wymiany rozrządu?

To moje pierwsze auto tej marki i nie wiem na co zwrócić uwagę.

Auto ma założoną instalację gazową

Opublikowano

Uszczelniacze zaworowe, konsumpcja oleju, valvetronic, nieszczelności w silniku, po prostu przypadłości tych silników bmw z tamtych lat. Poczytaj forum, pełno tu informacji na ten temat

Chyba prędzej szukałbym jakiegoś 320d w automacie niż 320i

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź

Przeczytałem że jeżeli jest valvetronic i instalacja LPG to ze sobą niezbyt dobrze współdziała i robią się problemy.

To jaki jest najmniej awaryjny silnik w E90?Oczywiście benzynowy

  • Moderatorzy
Opublikowano

N46.

5k zł w portfelu na wydatki przedstawione przez kolegę wyżej i tyle. Tu nie ma silnika, w którym się tylko olej wymienia. Auta mają 15 lat.

Opublikowano
Dziękuję za odpowiedź

Przeczytałem że jeżeli jest valvetronic i instalacja LPG to ze sobą niezbyt dobrze współdziała i robią się problemy.

To jaki jest najmniej awaryjny silnik w E90?Oczywiście benzynowy

 

No i nie kupuj auta , które jeździło na gazie . I bez tego będzie co wymieniać .

Opublikowano
Niektórzy kierują się tym że jeśli auto w gazie to znaczy że było na nie oszczędzane. Czasem słusznie a czasem nie. Ja bym zweryfikował i tak na miejscu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest dokladnie na odwrot, aby lpg chodzilo silnik musi byc "bardzej" sprawny niz na samej PB. Dlatego tez zawsze sie pisze, wylacz lpg, zobacz czy przestal, szarpac, strzelac itp. N46, czyli prelci 318/320i nadaje sie doskonale do LPG.
Opublikowano

auto ma gaz 2 lata a przebieg 305000km.

rozrząd zmieniany wg właściciela rok temu (sam robił ponoć i żadnych dokumentów nie ma)

Wg raportu po nr VIN miało jakieś zdarzenie cały bok na kwotę 15tys zł

Czy warto się w to pchać?

Właściciel mówi że wszystko ok i że jezdzi nim na codzień

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A dlaczego nie? Ostatni prosty silnik w bmw. Taniej w naprawie juz nie bedzie.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, zastanawiam się nad zakupem modelu e90. Chodzi mi głównie o silnik diesla, czytałem ponad sto stron tego wątku i większość poleca polift że względu na lepszą pracę silnika, mniejsze zużycie osprzętu (turbo wtryski), mniejsze spalanie i ładniejszy wygląd. Myślę nad 2.0 polift lub 3.0 przed lift ze względu na budżet. Nie ukrywam, że liczy się dla mnie moc silnika, bo szukam touringa i żeby to auto było dosyć dynamiczne. Auto ma mi służyć na dojazdy do pracy do Niemiec wiec głównie autostrada. Co byłoby lepszym wyborem? I jak 2.0 znoszą Chip tuning? Głównie chodzi mi o skrzynie biegów, bo silnik z tego co czytałem to daje rade ale było mało informacji o skrzyni, turbo, wtryskach jak sobie radzą z taką zmianą. A może 2l przed lift jeżeli będzie z dobrym wyposażeniem, zadbane, z niskim przebiegiem? Też są podatne na chipa? Dzięki za zainteresowanie tematem, bo na te pytania nie znalazłem odpowiedzi w tym dziale. Budżet na samo auto do 25k


I czy opłaca się kupić auto od handlarza czy bardziej celowac w osoby prywatne? Czy może ściągnąć z Niemiec? Bo też biorę taka opcje pod uwagę

Opublikowano

Do 25 tysięcy polifta to co najwyżej bieda wersję 316/318d z jakąś tam historią serwisową ale i tak musisz przygotować co najmniej 5 tysięcy na pierwsze naprawy. Bo jak rozrząd będzie wymieniony to dopadnie cię dwumasa, turbo czy wtryskiwacze i już robią się koszta. Sam przód silnika nowa pompa, termostat, koło pasowe, napinacz to koszt ponad 1500 bo najczęściej nikt tam nie zaglądnął ewentualnie wymienili pasek bo sparciał. A gdzie reszta zawieszenie, amortyzatory, hamulce?

Możesz też szukać przedlifta z końcówki 2007 i już będzie miał silnik N47.

Opublikowano
Witam, zastanawiam się nad zakupem modelu e90. Chodzi mi głównie o silnik diesla, czytałem ponad sto stron tego wątku i większość poleca polift że względu na lepszą pracę silnika, mniejsze zużycie osprzętu (turbo wtryski), mniejsze spalanie i ładniejszy wygląd. Myślę nad 2.0 polift lub 3.0 przed lift ze względu na budżet. Nie ukrywam, że liczy się dla mnie moc silnika, bo szukam touringa i żeby to auto było dosyć dynamiczne. Auto ma mi służyć na dojazdy do pracy do Niemiec wiec głównie autostrada. Co byłoby lepszym wyborem? I jak 2.0 znoszą Chip tuning? Głównie chodzi mi o skrzynie biegów, bo silnik z tego co czytałem to daje rade ale było mało informacji o skrzyni, turbo, wtryskach jak sobie radzą z taką zmianą. A może 2l przed lift jeżeli będzie z dobrym wyposażeniem, zadbane, z niskim przebiegiem? Też są podatne na chipa? Dzięki za zainteresowanie tematem, bo na te pytania nie znalazłem odpowiedzi w tym dziale. Budżet na samo auto do 25k


I czy opłaca się kupić auto od handlarza czy bardziej celowac w osoby prywatne? Czy może ściągnąć z Niemiec? Bo też biorę taka opcje pod uwagę

 

BMW od handlarza to gwarancja problemów mniejszych lub większych . W takim wieku auto najlepiej z Niemiec przywieźć , bo przynajmniej wnętrze nie będzie zrypane tak jak w autach u nas i tam nie oszczędzają aż tak na autach . Wiadomo, można sie nadziać na minę nawet i w Niemczech , ale dotyczy to głownie aut z palcu od Turka. Strona mechaniczna z reguły będzie też na pewno w lepszym stanie niż w autach w Polsce. Sprawdziłem to na własnej skórze oglądając najpierw u nas , a potem kilka egzemplarzy w DE. Doprowadzenie go do stanu dobrego kosztuje niemało , więc ja bym dołożył do wyjazdu i zakupu w DE na Twoim miejscu. A jesli już u nas , to tylko od osoby prywatnej , która dłuższy czas jeździła nim .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ja od siebie, troche tego przerabiam jako warsztat, obecnie, te z DE to najgorsze szroty, jak juz do nas trafia, staramy sie je doprowadzic do dobrego stanu wiec najlepiej od prywatnej, jak kolega wyzej wspomnial, z naszego rynku. Ogolnie, najlepszy bylby prelci w 3.0d, tu nie ma o czym rozmawiac, nastepnie 2.0d z n47, na koncu 2.0d m47.
Opublikowano

Mi się wydaje , że te z DE szroty to są własnie te gorsze egzemplarze od Turka , albo zmęczone niemieckie. W DE wiadomo , dobry egzemplarz kosztuje więcej , a przecież takich nie przywozi się masowo , bo ma być najpierw tanio a potem dopiero dobrze. Niestety , widzę po ludziach dookoła , czego szukają , po pierwsze to...byle było BMW i niedrogo , a reszta..to jakoś to będzie. I to pewnie własnie te egzemplarze tam do Ciebie trafiają .

A taki naprawdę ładny z przebiegiem sensownym 3.0d , to nadal będzie nietanio wraz z akcyzą . Więc jesli do 25 tys , to chyba pozostaje u nas cierpliwie szukac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moja wypowiedz dotyczy tylko aut od handlarzy, gdzie oni kupuja, od kogo, nigdy nie pytam. Sam jak doradzam badz szukam aut dla klientow, tylko i wylacznie rynek krajowy. W DE nikt nie dba o stare e90. Ma jezdzic, a jak sie rozwali to idzie pewnie do turasa, turas licznik cofa a pozniej auto trafia do PL, polak cofa jeszcze raz, wystawia na sprzedaz. Dobrego e90 niemiec nie sprzedaje chyba ze w danym okregu nie spelnia norm EU.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.