Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
zalezy w którym.. ale tak w skrócie 380/6 =x x*4 =~ 250.... a co najwazniejsze te wtyyski z czasem traca swoja wydajnosc i jak mialem 177 nie chcialo podac wiecej jak 205KM a po zmianie 225... n47s przed liftowe tez maja wtryski z 177 i tam tez jest blokada przy 240km..... a poliftowe mozna robic jak moj... n47s bezpieczne okolice 280.... za duzo tego przerobilem zebys mi tu bajki opowiadal... :mrgreen:

W zasadzie troszkę poczytałem i okazuje się że wersja 184 ma inną turbinkę (garetta), został też zmieniony kolektor ssący, są ponoć zmiany w układzie chłodzenia i modyfikacji uległa głowica?

A jak wychodzi stage1 ? Sprzęgło daje radę? Jak przyrost Kw i Nm? Przyrost o którym pisałeś robiony na fabrycznych gratach?

Opublikowano
Panowie, parę tygodni temu pytałem o n52 w E92 - ciężko znaleźć, stąd mam drugie pytanie, czy silniki z USA 328i są przez cały okres takie same i czy faktycznie są to lepsze wersje europejskich n52? Właśnie znalazłem E90 z 2009 roku z Kanady z 4x4 328i i się zastanawiam czy może nie warto się zainteresować?
Opublikowano
A ja mam pytanie konkretnie o E92, ale chyba bez znaczenia - czy opcja S226A - czyli "Sportowe nastawy zawieszenia" to to samo co zawieszenie M-pakietowe, czy jakieś inne? Jak to było z tymi zawiasami w serii E9X? Ktoś mnie uświadomi?
  • Moderatorzy
Opublikowano

S226A Sportowe dostosowanie podwozia

S704A M Podwozie sportowe

Przy czym proszę bardziej doświadczonych o sprecyzowanie w jakiej wersji silnikowej jaka była dostępna opcja, bo co innego mogło mieć 320i, co innego 335i a co innego 335xi, a jeszcze co innego one miały w serii.

A w ogóle to 335i chyba w standardzie miało M Podwozie sportowe, a opcja S225A była jego rezygnacją.

  • Moderatorzy
Opublikowano

In the U.S., the 335i RWD M Sport and RWD ZSP are the same 15 mm lowered ride height from the base suspension.


I had a discussion with a sales person about this. The changes are mostly cosmetic, but there are a few (very) minor functional enhancements.


1) The rims are the same size but different style: 193M for the M sport vs. 287 for the sport.


2) The tires may be the same as in the sport package but they are mixed performance tires. I think the ones in the rear are wider.


3) M sport includes rear park distance control.


4) The M Sport package includes the M steering wheel, which is a little thicker than the sport package steering wheel.


5) The aerodynamic kit (front/back bumpers and side skirts) in the M sport package does improve handling a little bit at high speeds.


The non functional fully cosmetic upgrades in the M sport package include:


1) The Anthracite (all black) headliner


2) The M shifter knob


3) The M dead pedal


4) The choice of an exclusive exterior color (LeMans Blue) and interior trim (Glacier Silver aluminum).

Opublikowano

Witam zaciekawił mnie dany egzemplarz https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-unikatowa-lift-oryginalny-pelny-mpakiet-oryginalny-lakier-i-przebieg-ID6EcnfC.html#ab2e1fe1bb


Chciałbym się zapytać czy godny zakupu? Głównie chodzi mi o samochód pod trase co 4-5tyg żeby jeździć okolo 3000km (1300x2). Jak wygląda spalanie 150-160 ?Na co trzeba uważać oprócz rozrządu , gdzie doczytałem że jest dość problematyczny?

Opublikowano
Wiadomo, że automat wygodniejszy lecz jak wygląda eksploatacja automatu, co ile wymiana oleju? na co uważać oraz jeśliby ktoś wiedział gdzie najlepiej zmienić olej w automacie Podkarpacie. Gdyż jeździłem automatem, lecz sam nie posiadałem nigdy samochodu tylko caly czas manual
Opublikowano
Witam zaciekawił mnie dany egzemplarz https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-unikatowa-lift-oryginalny-pelny-mpakiet-oryginalny-lakier-i-przebieg-ID6EcnfC.html#ab2e1fe1bb


Chciałbym się zapytać czy godny zakupu? Głównie chodzi mi o samochód pod trase co 4-5tyg żeby jeździć okolo 3000km (1300x2). Jak wygląda spalanie 150-160 ?Na co trzeba uważać oprócz rozrządu , gdzie doczytałem że jest dość problematyczny?

 

Alcantara + materiał na fotelach to duży plus :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam zaciekawił mnie dany egzemplarz https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-unikatowa-lift-oryginalny-pelny-mpakiet-oryginalny-lakier-i-przebieg-ID6EcnfC.html#ab2e1fe1bb


Chciałbym się zapytać czy godny zakupu? Głównie chodzi mi o samochód pod trase co 4-5tyg żeby jeździć okolo 3000km (1300x2).

Pomoc w ocenie konkretnego egzemplarza dostaniesz zakładając temat w odpowiednim dziale. Wraz z poprawnym numerem VIN jaki uzyskasz od sprzedającego.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Panowie N47 podobno wersja 184km jakaś poprawiona od wersji 177km? prawda to czy mit? interesuję się dwulitrówką diesla w trójce e90/1 jakąś jak najbardziej młodszą
Opublikowano
Panowie N47 podobno wersja 184km jakaś poprawiona od wersji 177km? prawda to czy mit? interesuję się dwulitrówką diesla w trójce e90/1 jakąś jak najbardziej młodszą

Kupując 13 letnie auto nie patrzy się na jego wady wrodzone. Jeżeli takie były to albo zostały naprawione na gwarancji albo po tym jak silnik poszedł na żyletki. No chyba, że ktoś wierzy, że taki samochód ma 100 tys. przebiegu i zaraz zacznie ujawniać to, co inżynierowie spieprzyli :D

***** ***
Opublikowano

Hej!

Według was, która benzynowa jednostka (interesują mnie bardziej mocniejsze silniki R6) sprawia najmniej problemu? O f30 chyba już pora marzyć więc może jakaś fajna e90 będzie bardziej w zasięgu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.