Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania ;) ale przyda mi sie dzieki

Chciałbym wiedziec z jakim silnikiem kupic 320d 325d czt 330d który bardziej polecacie i dlaczego?

 

Posiadam z silnikiem 325d i śmiało ci polecę, moc 197PS miałem zamiar chipować ale po stanie Polskich dróg i kilkoma przygodami z policją odpuściłem sobie. Z filtrem cząstek stałych jak na razie nie mam problemu, spalanie w trybie mieszanym pokazuje nie całe 8l. A dźwięk jaki wydaje R6 to coś pięknego :cool2:

Spolszczenie CCC na PW ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli stać Cię na zakup i utrzymanie 3.0d to nie ma się nad czym zastanawiać. 3.0d to moim zdaniem jeden z najlepszych silników w ogóle. Koniecznie szukaj N57 245KM. Miałem M57, teraz mam N57 i różnica na każdym polu na korzyść tego drugiego.
Opublikowano
Jeśli stać Cię na zakup i utrzymanie 3.0d to nie ma się nad czym zastanawiać. 3.0d to moim zdaniem jeden z najlepszych silników w ogóle.

Jestem tego samego zdania :cool2:

A odnośnie silników diesla; czytam te wywody na temat ich awaryjności i oczom nie wierzę.

Decyzja należy oczywiście do ciebie, ale ja kupiłem 320d ponad półtora roku temu z przebiegiem 175 000 km i od tego czasu musiałem wymienić:

1. Korek wlewu paliwa ( bo zgubiłem :mad2: )- koszt nowego w ASO niecałe 70zł

2. co jakieś 900 km. zbiornik paliwa.

3. :?: :mad2: :?: ...... no nic więcej nie wykombinuję.

Niedługo czeka mnie wymiana oleju i kompletu hamulców. Wymienię też żarówki mimo, że wszystkie świecą.

Wydaje mi się, że nie są to astronomiczne koszty.

NAJWAŻNIEJSZE: Szukaj autka w jak najlepszym stanie technicznym i dobrze wyposażonego.

Zepsuć może się każde. :D

Pozdrawiam
Opublikowano
Jeśli stać Cię na zakup i utrzymanie 3.0d to nie ma się nad czym zastanawiać. 3.0d to moim zdaniem jeden z najlepszych silników w ogóle.

Jestem tego samego zdania :cool2:

A odnośnie silników diesla; czytam te wywody na temat ich awaryjności i oczom nie wierzę.

Decyzja należy oczywiście do ciebie, ale ja kupiłem 320d ponad półtora roku temu z przebiegiem 175 000 km i od tego czasu musiałem wymienić:

1. Korek wlewu paliwa ( bo zgubiłem :mad2: )- koszt nowego w ASO niecałe 70zł

2. co jakieś 900 km. zbiornik paliwa.

3. :?: :mad2: :?: ...... no nic więcej nie wykombinuję.

Niedługo czeka mnie wymiana oleju i kompletu hamulców. Wymienię też żarówki mimo, że wszystkie świecą.

Wydaje mi się, że nie są to astronomiczne koszty.

NAJWAŻNIEJSZE: Szukaj autka w jak najlepszym stanie technicznym i dobrze wyposażonego.

Zepsuć może się każde. :D

 

zgadzam się! ja kupiłem 320d i narazie nie mam problemów, owszem sterownik w skrzyni wgrać na nowy bo coś tam było nie tak. poza tym lata i naprawdę jestem zadowolony przede wszystkim ze spalania a przy tym odchodzi nie najgorzej. Wiadomo następny będzie 330d albo 335d nie wiem kto pisze, że drogie w utrzymaniu więcej palą ale podobno konstrukcyjnie jeszcze lepsze...

Opublikowano
Dzieki wielkie ;) kolega mnie wystraszył tymi wadami troszke ;) jestem z Plymouth ale auta bede szukał z całego kraju wiec jak byłbys chetny poradzic to chetnie sie zgadamy jak cos wal na priv. kwestia kasy to nie problem zawsze moge chwile przeczekac i uzbierac wiecej nie pali sie puki co ;) co to znaczy M57 i n57 jestem zielony w te klocki wiec chce sie pouczyc ;) od kiedy mialem przyjechac tu chcialem kupic e46 ale po przyjezdzie tu zakochałem sie w e92 i to autko mnie tu przesladuje :) co wyjde na ulice to spotykam je to białę to czarne badz srebne. Ale wymarzyłem sobie niebieskie z czarnym dachem i czarnymi aluskami srodek moze byc najzwyklejszy byle silnik oddychał całym sercem i płucami ;) tez kocham dzwiek r6
Opublikowano
a i co to x drive i czy polecacie automat czy manual osobiscie wole manual ale jestem skłony sprawdzic automata jesli tylko bedzie dosc dobry
Opublikowano
a i co to x drive i czy polecacie automat czy manual osobiscie wole manual ale jestem skłony sprawdzic automata jesli tylko bedzie dosc dobry

 

 

x drive jest układem który napędza wszystkie cztery koła. Skrzynia to sam musisz zdecydować ja raz kupiłem automat i już nie kupie manual-a...

Opublikowano

Ja z kolei mam manuala co nie znaczy, że automat jest gorszy, na pewno jest wygodniejszy.

Lubię jednak sam wachlować biegami. Można też położyć dłoń na czyimś kolanku, oczywiście przez pomyłkę.

Weź się pomyl jak nie masz lewarka :mrgreen:

Właściwie jest ale nie ma potrzeby zmieniać biegów.

Pozdrawiam
Opublikowano
podobnie myślimy hehe :) tez lubie bawic sie biegami i czuc samochod i od czasu do czasu sie tak włąsnie pomylic :P
Opublikowano

Autotrader to strona z autkami na sprzedaż a autocentrum jest o autkach, silnikach, historii modelu itp, itd.

:)

Pozdrawiam
Opublikowano
wiem wiem chciałęm iść na łątwizne ;) no ale poczytam opinie o silnikach i ogolnie a tamte stronke chciałęm wyslas zeby ktos mi pokazał czym mam ewentualnie sie kierowac chce pomocy polaka bo nie oszukujmy sie anglicy nic nie potrafia a przynajmnij wiekszość
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez lubiłem machac gajga do momentu w którym kupiłem auto z dobrym automatem...
Opublikowano

Kiepski automat potrafi uprzykrzyć jazdę bardzo skutecznie i zrazić :| Jednak powiem szczerze, że do diesel'a to moim zdaniem automat sprawdzi się lepiej, szczególnie przy jeździe miejskiej i krótkich pierwszych dwóch biegach :wink: Po przesiadce z A4 jestem jednak mile zaskoczony, pracą skrzyni manualnej, ale wybierając ponownie, wziął bym automat :cool2: Choćby z faktu, że żona nie chce jeździć manualem i muszę ją wszędzie i na każde zawołanie wozić :norty: kiedy jest bez swojego auta.

Koszty eksploatacji na pewno wyższe, ryzyko awarii również, ale progres kosztuje :twisted:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do 3.0d nie wyobrazam sibie innego wyboru jak automat. Wcześniej miałem w w92 manual i krótka jedynka doprowadzała mnie do szału...
Opublikowano
Choćby z faktu, że żona nie chce jeździć manualem i muszę ją wszędzie i na każde zawołanie wozić :norty: kiedy jest bez swojego auta.

 

Potwierdzam :mrgreen:

Mam manuala i choć nie narzekam, to myślę, że lepiej sprawdzałby się automat, właśnie na tych miejskich krótkich odcinkach na 1 i 2 biegu. Zresztą BMW jest specyficznym autem i naprawdę trzeba mieć wyczucie, żeby dobrze łączyć niskie biegi by nie koziołkował, szarpał itd. Jw. dla żony odpada :wink:

 

krótka jedynka doprowadzała mnie do szału...

 

Fakt. Czasem to wkurza :twisted:

Opublikowano

No ja mam akurat ten +, że Legnica w której mieszkam nie jest zakorkowana i nie sprawia mi problemów szybka zmiana 1-2 przez moment, bo później się już jedzie. Nawet nauczyłem się już ruszać bez koziołkowania :norty:

niestety, ale auto mimo perfekcyjnego stanu będę musiał pogonić i pomyśleć nad jakimś automatem, bo wszędzie muszę robić za szofera i na każdym kroku słyszę "miałeś kupić automat..." :mrgreen:

Ewentualnie mogę się z kimś zamienić :cool2: :roll:

Opublikowano
widze ze sam musze sie przekonać :) gdy znajde odpowiednie autka przetestuje z manualem i automatem. Zdecyduje wtedy z czym brać :) znacie moze jakies dobre niemieckie strony gdzie mozna kupic tenze model w miare przyzwoitej cenie? bo rozwazam i taka opcje wtedy ubezpiecze w polsce. Bo tu za duzo by wołali odemnie bo młody jestem ale w ostatecznosci wybiore ten angielski pakiet jak nic nie znajde
Opublikowano
Manual w e91 (przynajmniej wersji ED) spisuje się bardzo dobrze i biegi są naprawdę długie - nie ma potrzeby machać co chwila :cool2: Na pewno sporo lepsza niż miałem w A4 :wink: Jeśli ktoś sterczy dużo w korkach to jednak tylko automat - tyle ode mnie.
Opublikowano
Tez mam 320d N47 kupowałem miał 90 tys/km przebiegu (lipiec 2012), teraz 97 tys i auto sprawuje sie bardzo dobrze jak narazie wymieniłem olej silnikowy + filtr oleju, filtr powietrza oraz fitr paliwa. To wszystko. Uważam, że co nie którzy demonizują, owszem w wypadku diesla prawdopodobieństwo ogólnie awari jest większe, ale każde może sie zepsuć, więc poszukaj z mniejszym przebiegiem sprawdz w ASO i bedzie gicio.
Opublikowano

Przebieg nie ma nic do rzeczy - ważne jest, jak auto było traktowane przez poprzednika. Moje auto ma 190tyś. na zegarku, rozrząd nie szura, auto jak nowe, aż w ASO oczy otwierali nie dowierzając, jak można aż tak dbać o samochód. Auto użytkowane tylko i wyłącznie na długich trasach. Faktem jest, że w N47 177KM i 318d 143KM często padały łańcuchy i nie jest to wina dbania, czy nie, tylko wada fabryczna.

Znajomy ma M57 z najechanymi realnymi prawie 400tyś. już teraz, a auto wygląda i jeździ na 100tyś. - zresztą niektóre z 100-160tyś. (bo w Polsce więcej nie ma żaden) widziałem w opłakanym stanie :duh:

Opublikowano

No jeszcze nie - zbliża się, ale ja 10-12tyś. robię w rok :wink: Zresztą nie wiem, czy 190tyś. to mało na auto z 2010r.? Teraz akurat jeżdżę nieco więcej, bo żona sama manualem jeździć nie chce i muszę wozić się na dwie prace :D ale nigdy nie przekroczyłem 15tyś./rok.

Na liczniku będzie 199tyś. to postawię do garażu i na MPK się przesiądę :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.