Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie...

Mam jeszcze do Was takie pytanie ponieważ mam dylemat...

Jesli mielibyscie do wyboru autko starsze (2005) ale z mniejszym przebiegiem (120 tys km) albo 2 lata młodsze (2007), ale z wiekszym przebiegiem (150tys km) i ok 10 tys drozsze to które byscie wybrali?

 

Na zużycie samochodów wpływa przebieg wiec teoretycznie ten starszy powinien byc w lepszym stanie technicznym (na elementy mechaniczne nie ma wplyw rocznik ale ilość przepracowanego czasu). Na stan karoserii wiekszy wplyw ma rocznik wiec wizualnie ten młodszy powinien byc lepszy. Jesli zle kombinuję to mnie naprostujcie. No i cena... 10 tys wiecej za nowszy młodszy rocznik, ale tez pozniej przy sprzedazy mozna wiecej wyciagnac. Prośba o jakieś sugestie...

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolego stils, przede wszystkim powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie czy podawany przebieg tych pojazdów jest realny. O tym jak go sprawdzić było wcześniej (przede wszystkim historia z ASO, oczywiście nie z książeczki ale z serweru BMW). Jeśli ustalisz że przebieg jest realny lub do niego zbliżony, to nadal wiesz mało, bowiem ważne jest jeszcze w jakich warunkach auto było eksploatowane - czy jeździło trasy, a zatem w miarę stała prędkość, mniej postojów, jazd na ,,zimnym silniku'' po kilka km w mieście od świateł do świateł, czy było regularnie serwisowane oraz przede wszystkim gdzie było eksploatowane (Polska czy np Niemcy). W przypadku ,,prostych inaczej'' polskich dróg, zużycie pojazdu przy tym samy przebiegu jest na pewno większe. Poza tym, należy ustalić faktyczny stan techniczny pojazdu - zwłaszcza mechaniczny, bo blacharski z reguło od razu widać, ewentualnie sprawdzisz miernikiem. Jeśli młodszy samochód ma realny przebieg, jest w dobrym stanie technicznym i ma sensowne wyposażenie, to ja na Twoim miejscu wybrałbym pojazd wyprodukowany w 2007r. Na marginesie, jeśli samochód z 2005r. nie pochodzi z Polski, a z Niemiec, to przy modelu 320D możesz spokojnie dodać 1 do przebiegu z przodu.
Opublikowano

Witajcie...

 

Czy ktos moglby mi pomóc rozkodować VIN: WBAVC31037VG04796 ?

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witajcie...

 

Czy ktos moglby mi pomóc rozkodować VIN: WBAVC31037VG04796 ?

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Pozdrawiam

 

Do tego jest odpowiedni dział :search: :search: :search:

Opublikowano
Kolego jeżeli szukasz do 70tyś. 2007r to chyba musi być na dobrym wypasie ten model za taka kase.Moge zaoferowac 318d 143KM 11.2008r przebieg 11700km cena to 80tyś ewentualnie jak interesuje cię inny model podaj adres @ i wyśle ciekawe oferty
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jeśli chodzi o kontrolki żarówek to u mnie komputer informuje dokładnie która żarówka uległa przepaleniu.

Czy przednie światło postojowe lewe czy tylne światło stopu prawe np.

 

Co do szyberdachu to powiem tak - kwestia do długiego przemyślenia.

Kiedy ja szukałem autka moja kobitka koniecznie chciała panoramę więc ma :P

Mam w wersji kombi panoramę - teraz zmieniła zdanie bo na nierównościach klapa podsufitki dudni a przy nagrzanym od słońca samochodzie trzeszczy. Osobiście jestem taki że jak już się na coś zdecydowałem to to mam i nie narzekam, ale teraz chyba też odstąpiłbym od tej opcji chodź czasem fajnie jest się powygłupiać i łapać wiatr we włosy przy szybkiej jeździe ;)

Fajny dodatek ale czy aż tak potrzebny - odpowiedzcie sobie sami.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich :) Mam pytanie dotyczące auta BMW 320i E90 z 2005r ze 150 konnym silnikiem. Czy warto to auto kupować? Na co zwrócić uwage podczas zakupu? Czy to auto przez najbliższe lata dużo straci na wartości? Jaką macie opinie o tych silnikach? Są awaryjne?

 

Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5-cio letnie auto traci stosunkowo niewiele, ale głównie zależy to od tego w jakim stanie i za ile kupisz. Silnik to zwykła czwórka z klasycznym wtryskiem wielopunktowym. Mam auto z takim silnikiem i nie mam powodów do specjalnych uwag. Nie porywa dynamiką, ale da się przyzwoicie jeździć. Średnie zużycie paliwa to 10 - 11 litrów. Co do sprawdzenia przed zakupem, to tak jak każde auto najlepiej w serwisie. Dobrze jest też sprawdzić zgodność wyposażenia z WIN-em, czy przypadkiem nie ma przeróbek itp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 litrów to gdzie Ty jeździsz ?? U mnie trasa 90% i spalanie w granicach 7 l/100. Prędkości do 120-130 km/h. Jeździ się normalnie. Od dołu idzie lepiej jak 2.0 R6 M52, wiem bo miałem e46 z takim silnikiem tylko ten dzwięk R4, jak dla mnie mocno nie fajny. Sam rozgladam się za e90 R6 lub e60 V8... Co do silnika to raczej nie jest awaryjny. Ja mam 176 tysięcy i wymiany tylko materiałów ekspolatacyjnych. Jeszcze jedno, nie szukaj okazji za 40-45 tysięcy bo kupisz skarbonke bez dna i będziesz pisał na forum jakie to e90 jest awaryjne ...
Krzysztof
Opublikowano
Otóż samochód którym się zainteresowałem ma przejechane nieco ponad 40tyś km, niby salon w którym pracuje znajomy, ale jakoś to do mnie nie przemawia. Co u Was się najbardziej zużywało w środku(pedał gazu, podłokietniki itd)?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie jakoś nic się nie zużyło. Sporo ludzi pisało o powłoce na drzwiach w miejscu gdzie łapiesz drzwi przy zamykaniu ale u mnie nic nie złazi. Gałka zmiany biegów nosi ślady zużycia, lekkie, jest srebrna no ale jak pisałem ponad 170 tysi... więc jak kupujesz z przebiegiem 40 tysięcy to nic nie powinno być zuzyte, wszystko jak w nowym aucie. Zależy jakim budżetem dysponujesz ale pomyśl nad R6 :norty:
Krzysztof
Opublikowano
Auto ma nieco ponad 40tyś i ma zdarte tam gdzie sie łapie przy zamykaniu drzwi, pedał gazu też jest lekko zdarty. Auto kosztuje 56tyś, do utargowania, ja bym brał, gdyby nie te części zużyte...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 litrów to gdzie Ty jeździsz ?? U mnie trasa 90% i spalanie w granicach 7 l/100. Prędkości do 120-130 km/h. Jeździ się normalnie. Od dołu idzie lepiej jak 2.0 R6 M52, wiem bo miałem e46 z takim silnikiem tylko ten dzwięk R4, jak dla mnie mocno nie fajny. Sam rozgladam się za e90 R6 lub e60 V8... Co do silnika to raczej nie jest awaryjny. Ja mam 176 tysięcy i wymiany tylko materiałów ekspolatacyjnych. Jeszcze jedno, nie szukaj okazji za 40-45 tysięcy bo kupisz skarbonke bez dna i będziesz pisał na forum jakie to e90 jest awaryjne ...

 

Napisałem o średnim zużyciu paliwa, a u mnie trasa to 30% a reszta to miasto (wg. komputera średnia prędkość z dystansu 5000 km ok 40km/h), a zatem "punkt widzenia zależy od miejsca jeżdżenia" jak mawiał klasyk, i nie podpuszczaj człowieka że auto będzie paliło 7 litrów benzyny - bo nawet BMW podaje większe zużycie. A na poważnie moje auto ma podobny przebieg i nie widzę istotnych śladów zużycia. Specjalnie przed chwilą umyłem pedał gazu i też jakoś istotnie nie jest zużyty, a zatem podany przebieg może być trochę "kreatywny" (średnio poniżej 10 tys km rocznie to jednak dziwnie mało). Co do ceny to zależy ona w dużym stopniu od wyposażenia. Poza drobnymi rzeczami późniejsze doposażenie samochodu jest potem bardzo kosztowne, a zatem raczej nie licz na to.

Opublikowano

Z4 2.0i 150KM spalanie trasa minimum 6.5, normalnie 7-8

Warszawa minimum 9.5 (lato) , normalnie 11.

Auto od nowosci w moim posiadaniu, dobrze dotarte (V-max 240km/h licznikowo)

Trojka jest jeszcze ciezsza, wiec bedzie palila wiecej.

 

co do zuzycia softpaintu a wiekszosc elementow w trojce jest nim pokryta to trwalosc jest tragiczna

- zlazi wokol idrive'a

- zlazi z uchwytu drzwi pasazera

- zlazi z kierownicy wokol multifuncji

Galka M w 325d mojego ojca - perforowana czesc skorzana przedarta na wylot po 40kkm.

Powyzszymi sie nie przejmuj najwazniejsza jest blacha i stan mechaniczny.

 

p.s. 55.000pln za 5 letnie auto to zadna okazja. Pomysl, ze zaraz bedzie mial 6 lat...

Ja sprzedalem rok temu 320dA z polskiego salonu i z przebiegiem 80kkm rok temu za 60.000pln

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Z4 2.0i 150KM spalanie trasa minimum 6.5, normalnie 7-8

Warszawa minimum 9.5 (lato) , normalnie 11.

Auto od nowosci w moim posiadaniu, dobrze dotarte (V-max 240km/h licznikowo)

Trojka jest jeszcze ciezsza, wiec bedzie palila wiecej.

 

co do zuzycia softpaintu a wiekszosc elementow w trojce jest nim pokryta to trwalosc jest tragiczna

- zlazi wokol idrive'a

- zlazi z uchwytu drzwi pasazera

- zlazi z kierownicy wokol multifuncji

- zlazi z tunelu przy elementach zapinajacych pas bezpieczenstwa

Galka M w 325d mojego ojca - perforowana czesc skorzana przedarta na wylot po 40kkm.

Powyzszymi sie nie przejmuj (to nie Audi :lol: ) najwazniejsza jest blacha i stan mechaniczny.

 

p.s. 55.000pln za 5 letnie auto to zadna okazja. Pomysl, ze zaraz bedzie mial 6 lat...

Ja sprzedalem rok temu 320dA z polskiego salonu i z przebiegiem 80kkm rok temu za 60.000pln

Beste Maschine der Welt
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy gdy pojade do seriwsu BMW i podepne pod komputer to mi wyskoczy coś więcej na temat przebiegu?

 

Jest takie powiedzenie "Polak potrafi", i jeśli zrobili to profesjonalnie to może być trudne do wykrycia, bez pomocy kogoś zaawansowanego w oprogramowaniu BMW. Dane serwisowe w systemie BMW z okresu gwarancji są raczej prawdziwe, bo powinny być na bieżąco wprowadzane do systemu informatycznego BMW, a zatem jeśli w okresie dwóch lat nie było incydentów serwisowych, a zwykle pierwszy serwis to ok 30 tys km lub dwa lata, i cały czas był jeden właściciel to resztę można oszacować.

Opublikowano
a jak teoretycznie 320i sedan navi, skóra, klima. aut. 2006' bedzie tracić na wartości w przeciągu lat? ma ktoś orientacje?
Opublikowano
A można te części(z softpaintem) samemu pomalować bądź wymienić? Jaki byłby tego koszt? Czym najlepiej czyścić skóre beżową? Dodam że auto znajduje się we Włoszech, kraju w którym obecnie mieszkam.
Opublikowano

W BMW jest pewnie trudniej cofnac niz w Toyocie czy Fiacie. Ale

na szkolach jazdy 2-3 letnie Punto czy Yarisy maja 60.000km na liczniku a 240.000 przebiegu :idea:

Po prostu co kazdy przeglad cofa sie 2 przeglady - auto po 15kkm ma juz 45kkm. 30kkm >> 90kkm itd.

Auto ma ksiazke, przeglady sa robione regularnie :D, nic nie wykryjesz...

Plastikowa kierownica, galka i nakladki na pedaly kosztuja 200pln. Najlepsze jest to, ze 3 letnie potrafia byc jeszcze na gwarancji :norty:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Wiem, ze w S-plusach czyli tzw Smart Repairach robia renowacje wnetrza....Jutro jade z drobnym wniotkiem na dachu (zrzucili mi cos z budynku - dobrze ze panorama w E91 ocalala :x ) to zapytam...
Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Byłbym wdzięczny. Także pod względem mechanicznym auto jest dobre? O auto zawsze bardzo dbam, i chodzi mi szczególnie by nie było awarii jakiś większych.
Opublikowano

witam,

wiem ze powinienem poszukac ale czas mnie nagli stad postanowilem zalozyc nowy post

 

mianowicie zamierzam kupic bmw e90 318d i teraz kazdy kto moze niech napisze na co zwrocic uwage, nie pytam o blacharke bo z tym sobie poradze, chodzi mi o mechanike co w miare czesto sie sypie, czy sa jakies newralgiczne punkty na ktore trzeba zwrocic uwage?? pierwszym pomyslem byla 118d i tam sobie poradzilem ze znalezieniem informacji jako ze 2007 czy 2008 byl na 1 miejscu jako najmniej awaryjny samochod w swojej klasie (test robiony przez ADAC) z przykroscia stwierdzam ze przy 3 tego nie znalazlem wiec pytam uzytkownikow nie teoretykow bo "kolega ma i mowi..." mnie raczej nie interesuje :)

 

jeszcze jedna sprawa gdyby ktos z gorzowa wlkp polecil jakiegos dobrego magika od bmw ktory moglby mi wszystko posprawdzac bede wdzieczny bo do tych z forum-> polecane warsztaty nie moge sie dodzwonic albo wogole pomylka...

 

 

pozdrawiam wszystkich maniakow BMW :)

Opublikowano
11 litrów to gdzie Ty jeździsz ?? U mnie trasa 90% i spalanie w granicach 7 l/100. Prędkości do 120-130 km/h. Jeździ się normalnie. Od dołu idzie lepiej jak 2.0 R6 M52, wiem bo miałem e46 z takim silnikiem tylko ten dzwięk R4, jak dla mnie mocno nie fajny. Sam rozgladam się za e90 R6 lub e60 V8... Co do silnika to raczej nie jest awaryjny. Ja mam 176 tysięcy i wymiany tylko materiałów ekspolatacyjnych. Jeszcze jedno, nie szukaj okazji za 40-45 tysięcy bo kupisz skarbonke bez dna i będziesz pisał na forum jakie to e90 jest awaryjne ...

 

 

wg. ciebie ile powinna kosztowac taka BMW 318d 2006r z przebiegiem 145tys.km?? skoro uwazasz ze 40-45tys zl to malo :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.