Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Te 2% cóż to za danina???

 

Podatek od czynności cywilnoprawnych.

Ja nigdy nic takiego nie płaciłem, a jest to już 4 samochód sprowadzony dla siebie. Jeżeli sprowadzasz auto z EU wnosisz tylko opłatę w skarbowym 160zl o zwolnieniu z podatku vat był to chyba druk ,vat-24 i nie płacisz żadnego podatku od czynności cywilno prawnych

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Za jakiś co prawda dłuższy czas będę zmieniał samochód. Zastanawiam się nad E91. Co sądzicie o tym aucie, komforcie jazdy (felg większych niż 17" nie planuję) i przestronności wnętrza? Nie jestem jednak przekonany, jaki silnik i skrzynię brać pod uwagę, może 2,0d 163 hp z automatem bądź ewentualnie 143 hp z manualem ? Zależy mi, aby auto nie miało filtra DPF. Ewentualnie X3 jeszcze mi chodzi po głowie, ale droższe w zakupie :cry:
Opublikowano

Gładki, skoro masz czas to poczytaj forum - wszystkiego się dowiesz. Takie tematy jak Twój powstają co drugi dzień i to naprawdę zaczyna irytować.

Poza tym nikt Ci nie powie, czy wolisz automat w 163 KM czy manual w 143 KM.

Co do DPF - ciężko będzie Ci znaleźć auto bez niego, część modeli z silnikiem 163 KM (m47n2) (także 150 Km jak wersja flotowa - tylko ograniczenie programowe) nie ma DPF.

Poza tym - po co sobie zawracać tym głowę? Jak będą problemy z DPF to wycinasz/czyścisz i cieszysz się dalej autem.

Na felgach 16" rft komfort będzie. Tyle. Taka jest opinia na forum, jednak ja osobiście nie czuję wielkiej różnicy, ale mam ledwo 26 lat może dlatego ;)

X3 na pewno będzie bardziej komfortowe, jest większe, lepiej się wsiada, nie zawiśniesz na większym krawężniku.

Reszta to Twoje wybory. Rzeczy, które są ważne będziesz miał na forum na pierwszych trzech stronach. Zwróć uwagę na klapki w kolektorze dolotowym, łańcuch rozrządu, sprzęgło i skrzynię biegów. Bardzo ważne jest źródło, z jakiego kupujesz autko, jak chcesz sie cieszyć bezawaryjną jazdą to musi być zadbane przez poprzedniego właściciela. Raczej nie kupuj od handlarzy. Albo ktoś, kto jeździ samochodem dłuższy czas i DBA o regularny serwis, albo ASO po pełnym serwisie i sprawdzeniu.

Nie rozumiem, dlaczego e90/91 uchodzą za auta ciasne i mało komfortowe. Mi się jeździ super i miejsca jest dość. Znajomy ma prawie 200 cm wzrostu i jeździ z tyłu za mną komfortowo (ja mam 183 i lubię mieć odsunięty fotel).

Opublikowano

Z tym znajomym to jak dla mnie troszkę przesada, nie mówię, że nie masz racji.

Po prostu z moim ustawieniem fotela ( mam 188 cm ) osoby za mną, które mają te 180 wzwyż trochę narzekają na miejsce, na nogi.

Generalnie E91 mogę polecić:)

Ciekawostką dla mnie był fakt, że pasażerowie tylnej kanapy stwierdzili, że kanapa w E46 była wygodniejsza dla podróżowania w 3 osoby.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź ;) z pewnością jak będę miał chwilę to dokładniej przewertuję forum. Co do wersji silnikowej czy skrzyni chce wybrać opcję jak najmniej awaryjną, (ale z osiągami godnymi, a nie np. 115 konną) pytam bo do tej pory nie ,,siedziałem" w BMW i nie wiem czy ta mocniejsza wersja ma jakieś awarie nie występujące w słabszej, czy na odwrót, albo czy skrzynia automatyczna jest wytrzymała (większość egzemplarzy z lat 2005-2007 ma już 150-230 tysi nalatane).
Opublikowano
Powiem Ci tak, dobrze by było jakby te z 2005 roku, ledwo co sprowadzone miały te 150-230 tyś. Na zachodzie auta jeżdżą. Jednak nie ma co się bać takiego przebiegu ;)
Sprzedam:
Opublikowano

Wytrzymałość to jedno, serwis i obsługa drugie.

Ogólnie skrzynie są wytrzymałe i różnicy wielkiej nie ma, jednak w manualnej możesz mieć problemy ze sprzęgłem i dwumasą.

Sprzęgło będzie wymagało uwagi przy przebiegach około 200 tkm, wiadomo - w zależności od użytkowania może pojeździć jeszcze sporo, a niekiedy będzie już po wymianie.

Turbina podobnie, ale to niezależnie od modelu.

 

Co do przestrzenności - to że nie narzekał, to znaczy, że miał komfortowo, pewnie w fordzie S-Max by było mu wygodniej z tyłu :wink:

Na 100% nie było aż tak źle żeby marudzić. Jednak w piątkę jechaliśmy z Bydgoszczy do wawy z facetami przeciętnego wzrostu i marudzili z tyłu.

Komfort najlepiej ocenić samemu. Jednak w 4 osoby daje autko radę.

Przebiegu się nie bój, napraw blacharskich też. Ale auto musi być autentyczne. Jak od prywatnej osoby, od 2-go właściciela z przebiegiem 250 tys. i wszystko sprawdzone to auto Ci pojeździ, nie wierz w przebiegi rzędu 100 tys. km w autach pięcioletnich i to dwulitrowych dieslach. Oczywiście zdarzają się rodzynki, ale jest to mało prawdopodobne.

W naszych autach liczniki też da się skręcić.

 

Ogólnie jak masz kaskę albo jak nie masz ciśnienia zastanów się nad dołożeniem kilku zł. na trzylitrowego diesla. Droższy w zakupie, spalanie 1-2l wyższe, frajda nieporównywalnie większa, bezawaryjność dużo większa. Poczekaj na forum, może ktoś będzie chciał sprzedać swojego - droższe ale często doinwestowane i pewne.

Opublikowano
Wiadomo, że wolę prawdziwe 200 000 km niż niby 120 kręcone z 350. Oczywiście, że z R6 było by już ciekawie, a na ryju miał bym banana od ucha do ucha, ale z 2. strony wtedy chciał bym od razu z 4x4...:D A po za tym człowiek do dobrego bardzo się przyzwyczaja i przy następnej zmianie auta będę patrzył tylko na te co najmniej 3 litrowe :D. Autem będę robił 15-20 tysięcy rocznie. Z czego około 10 000 na wolnej trasie 22 km.
Opublikowano
rozrząd może :?:

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Muszę sprawę jeszcze przemyśleć, z filmików na YT to 3,0 to faktycznie się zbiera zarąbiście ładnie mówiąc, a i mruczy lepiej oczywiście ;)
Opublikowano

wiesz, 3.0 będzie droższy tylko przy świecach żarowych/wtryskach itp. no i w spalaniu, ale taka różnica niewielka... BMW robi naprawdę dobre 3.0d.

Przyzwyczaisz się to nic, jak kupisz dobrze to przez ładnych kilka lat nie zmienisz. Jak będzie Cię stać to kupisz nowsze BMW, jak nie to będziesz dalej jeździł świetnym 3.0d :wink:

Opublikowano
Faktycznie, porównując raporty spalania z auto centrum, to koszt 100 km jest zbliżony do Ravki, którą również teraz użytkuję, więc ze spalaniem tragedii nie ma. Jest jedno ale: w zakupie auta różnica w cenie jest znaczna (pomiędzy 2,0 a 3,0), tym bardziej, że z 3,0 to chciał bym już 4x4, bo to jest świetna sprawa. No cóż, chyba pozostaje mi dłużej odkładać forse, aby zakupić 325/330xD z automatem i mieć mega frajdę z jazdy :D
Opublikowano

Jeżeli chodzi o miejsce na tylnej kanapie to stwierdzam, że jest go wystarczająco....dla moich dwóch synków (3,5 roku i rok) :duh:

Powiem jeszcze, że przy dwóch fotelikach trzecia osoba - w moim przypadku teściowa - już się nie mieści, i to jest plus :twisted: Więcej nie będę komentował ilości miejsca z tyłu.

Wspomnę jeszcze o bagażniku w e91, jest również mały. Przeciętnej wielkości wózek (oczywiście po złożeniu) zajmuje większość miejsca.

Opublikowano
Ostatnio gdzieś widziałem fajny wątek o spalaniu ( dokładnie wypisane jaka trasa, opony, model, silnik),teraz nie mogę go zlokalizować, może ktoś wrzucić do niego link ?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam jestem nowy na forum z gory przepraszam za błędy

 

Planuje zakup BMW e92 w angli jednak nigdy nie miałem bemki i nic na ten temat nie wiem.

Chce disla w manualu wiec tutaj pierwsze pytania. Jakie silniki polecacie? chce mocny i wydajny

abym go mogl zczipowac i podciagnac lekko moc oraz zamontowac blow off. chce poznac wszelkie informacje co do wydajnosci, spalania, jakie wady moge znaleźć

itp. chce kupic w m pakiecie z 2009 roku

Opublikowano

nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania ;) ale przyda mi sie dzieki

Chciałbym wiedziec z jakim silnikiem kupic 320d 325d czt 330d który bardziej polecacie i dlaczego?

Opublikowano
nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytania ;) ale przyda mi sie dzieki

Chciałbym wiedziec z jakim silnikiem kupic 320d 325d czt 330d który bardziej polecacie i dlaczego?

kup benzyne bo za serwisowanie i naprawy diesla zapłacisz tyle ze w zyciu nie wyjeździsz benzyny za zaoszczędzone pieniądze. np samo koło dwumasowe kosztuje 3600zł + 1800zł sprzęgło. problemy z Dpf to kolejna nie tania naprawa. Nie pisze nawet o hałasujących rozrządach w n47, bo to wydatki niesamowite. w 2.0d potrafi zepsuć sie prawie wszystko. ostatnio koledze z forum korbowód zrobił dziurę w silniku. Jak tak czytam o awariach jakie nękają uzytkowników diesla to włos mi sie jeży na głowie bo też mam 2.0d. Moj najwiekszy koszt jak na razie to dwumasa i usunięcie DPF. Bmw to świetne auto ale silniki diesla mają złą sławe. Chyba najmniej awaryjny jest 3.0d ale i tak duzo droższy w eksploatacji od silników benzynowych.

Opublikowano
rozważę i taka opcje ;) wiec jaki silnik polecasz zeby była moc w miare dobra i w miare oszczedny jesli chodzi o zuzycie paliwa. a jesli chodzi o 3.0d czy cos mozesz mi o nim powiedziec wiecej?
Opublikowano
Ja mam 3.0d 231km. Mając napęd x-drive i automat w mieście pali mi 10,5l więc jest dość oszczędny. Co do większych napraw wymieniałem kolektor dolotowy który w ASO kosztuje ok 2300 zł. Ogólnie polecam ten silnik. Chyba że dołożysz i kupić 35d. Mój Ojciec ma go w X3. Teraz ma trochę ponad 100.000 km (kupił nową) i nie wymienił dosłownie nic, a samochód był mapowany od razu jak wyjechał z salonu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.