Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W wszystkich seriach "f" (bez f01 z poczatku produkcji) oraz w "E", e70 lci oraz e84 lci.
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Chcę kupić bmw serii 3 najlepiej e91.


W mojej okolicy znalazłem 4sztuki które spełniają moje wymagania.


Która według was jest godna uwagi i na co zwracać uwagę. Dodam, że na oględziny pojadę z kolegą mechanikiem.


Poniżej ogłoszenia:


https://www.olx.pl/oferta/bmw-320-diesel-CID5-IDH6mvi.html#b0d3b24e83


https://www.olx.pl/oferta/bmw-e91320d-163km-CID5-IDH3upH.html#4bbb7401e2


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e91-bdb-stan-alu-m3-18-tempomat-ID6DmOFH.html?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e91-ID6DoN81.html?

Opublikowano
Chcę kupić bmw serii 3 najlepiej e91.


W mojej okolicy znalazłem 4sztuki które spełniają moje wymagania.


Która według was jest godna uwagi i na co zwracać uwagę. Dodam, że na oględziny pojadę z kolegą mechanikiem.


Poniżej ogłoszenia:


https://www.olx.pl/oferta/bmw-320-diesel-CID5-IDH6mvi.html#b0d3b24e83


https://www.olx.pl/oferta/bmw-e91320d-163km-CID5-IDH3upH.html#4bbb7401e2


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e91-bdb-stan-alu-m3-18-tempomat-ID6DmOFH.html?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e91-ID6DoN81.html?

 

Benzyna w gazie 330tkm daruj sobie takie oferty szkoda czasu, tych aut jest duży wybor, za 15zł na allego masz gościa co w ciagu godziny wysyla histotię od tego zacznij jak chcesz uczciwe auto nieskrecone, a szukanie 320d za 13-14 to też tak średnio za tyle to fajne e46 mozna patrzec. Na co patrzeć na to co przy kazdym aucie jak to w dieslu jak manual to sprawdzic sprzeglo/dwumas.


Oglądalem ta w Zamościu fajna ładna z navi i panoramą do tego pdc przód tył, fajna felga, niedroga i warta ceny.


https://www.olx.pl/oferta/bmw-320-e91-2-0d-163km-zamiana-oplacona-serwisowana-navi-manual-CID5-IDH9hDE.html

Opublikowano

Witam,


Szukam E91 w benzynie, głównie trasy do pracy 10km w jedną stronę(max 15 tys rocznie) więc diesle raczej odpada.

Znalazłem takie ogłoszenia:

https://www.olx.pl/oferta/bmw-e90-e91-318i-2-0b-2008r-nowy-serwis-sprzedaz-zamiana-CID5-IDHbojg.html

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6DsarK.html

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bogate-wyposazenie-perfekcyjny-stan-niski-przebieg-ID6DqVQO.html

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-sliczne-318i-2-0benz-143km-jasna-skoraclimatronikpdcbezwypadko-ID6DsjJj.html


Dużo czytałem o tych silnikach i opinie są skrajne, od „szajs” po „bezawaryjny”.

Prosiłbym o zerknięcie na te ogłoszenia i ocenę czy jest sens w ogóle się wybierać w kierunku tych aut.

Trochę mnie dziwiĄ te przebiegi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ciekawostka. Ta ostatnia moge polecic. Mialem ja u siebie na warsztacie na wymiane rutynowa rozrzadu. Auto w bardzo dobrym stanie tak jak opisuje sprzedawca. Bezwypadek i swietnie utrzymana w extra kolorze.
Opublikowano

 

Ta czerwona ma śliczny kolor :roll:


Przebiegi mniejsze będą to nie 320d z 2005r co już często ma 300tkm. Benzyny ludzie wybierali na mniejsze przebiegi przynajmniej mądrzejsi. Trzymał bym się jednak bardziej przedliftowego 318i lub 320i nawet znajdziesz takie jeszcze w 2007r.

Opublikowano

Kolor obłędny:)

Czyli mówisz, że bardziej rocznik 2006/2007 gdzie nie było bezpośredniego wtrysku? Mam znajomego w serwisie BMW i mówi , żeby unikać silnika N46B20.

  • Moderatorzy
Opublikowano

N46b20 nie ma przecież bezpośredniego wtrysku. A czego konkretnie tam unikać?

To ciekawe jakie ma kolega w seriwsie zdanie o n55.

Te silniki w ASO mają interwały 24 miesiące/30k km. Dlatego.

Rocznie wymienia olej w 2 sztukach n55 do tego 99% silników n46b20 to logiczne, że będzie więcej usterek w tych n46.

Ci mechanicy to się nadają do wymiany klocków w Oplach, bo w porównaniu do silnika opla, to te n46 to faktycznie NASA.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeszcze obszyta kiera i odmalowane plastiki kierownicy.

To auto z Francji.

Widnieje szkoda w historii.

Opublikowano
Siemanko,

co sądzicie o tym egzemplarzu ?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-335ix-stage-1-logic-7-350hp-ID6DsozM.html

Była już jakiś czas temu wystawiona i zniknęła, myślałem że sprzedana a tu proszę . Na co w szczególności uważać, sprawdzić w tej wersji silnikowej przed kupnem?


PS. VIN WBAWC73528E065820

POzdrawiam

 

Na wszystko. 335i jest naprawdę drogie w utrzymaniu. Wtryski to już masz 7-8k. Rozrząd też, turbosprężarki to jeszcze osobna sprawa. Jest na kanał gościa z Olsztyna na YT, on ma 335i i raz nagrał film o kosztach utrzymania. Tu jeszcze masz dodatkowo xDrive. Co do egzemplarza powyżej, no cóż...widać, że gość wykorzystywał moc, choć pewnie większość właścicieli 335i tak robi, ale nie wiem czy bym chciał po kimś takim brać samochód, jeśli jednak byś go sprawdził i okaże się super zadbany no to może tak, ale to tylko moje zdanie.


Mój kolega ma E92 335i od chyba już 2 lat co najmniej i generalnie przeklina. Znaczy się: auto jest piękne i szybkie, ale zawiódł się na BMW (a to jego chyba 3cie albo 4te BMW) i po tym aucie chce sprawdzić Merca. Zapewne nie kupił egzemplarza w idealnym stanie, ale mimo wszystko: ładowanie kilkudziesięciu tysięcy złotych w taki samochód to mimo wszystko jest gra nie warta świeci imo.

icon3.png G30 530i xDrive

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Siemanko,

co sądzicie o tym egzemplarzu ?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-335ix-stage-1-logic-7-350hp-ID6DsozM.html

Była już jakiś czas temu wystawiona i zniknęła, myślałem że sprzedana a tu proszę . Na co w szczególności uważać, sprawdzić w tej wersji silnikowej przed kupnem?


PS. VIN WBAWC73528E065820

POzdrawiam

Auto dla szalencow z kasa na naprawy, 335i leca na cenie, kazdy wie iz te auta to studnie bez dna, opisywany egzemplarz jest dodatkowo z najgorszym dostepnym kolorystycznie srodkiem.

Opublikowano
Środek fatalny kolor bo mam taki w obecnym aucie . Czyli rozumiem że raczej nie polecacie BMW 335i, ani żadnego z tym silnikiem , bo jeszcze rozglądałem sie za f0 535i lub 530. Ale e92 to takie male marzenie z małoletnich lat.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli nie polecamy 335i to jeszcze bardziej nie bedziemy polecac 535i ani zadnej benzyny w serii "f", bez wyjatku.
Opublikowano
Jesli nie polecamy 335i to jeszcze bardziej nie bedziemy polecac 535i ani zadnej benzyny w serii "f", bez wyjatku.

 

Zależy. Jakby się trafiło jakieś 30i z N53, to wtedy idzie ogarnąć. Jeśli załatwisz kompa, to łatwo przeciętnemu właścicielowi pokażesz zasiarczonego kata NOx i uszkodzoną sondę NOx, bo te problemy ma większość aut. Na tym mocno zbijesz z ceny. Wszystko to naprawisz za pomocą NOXem za ok. 1500 zł. Sam N53 co prawda może Cię jeszcze zaskoczyć wtryskami, pompą HPFP i może jeszcze czymś, ale w zamian dostajesz R6 o świetnej mocy 272 PS oraz niskim zużyciu paliwa, co niejako powinno odrobinę skompensować wydatki, o ile dużo jeździsz. Ja sam posiadam N43, o którym to naczytałem się multum złych opinii, ale póki nie mam do samego silnika zastrzeżeń.


Inną benzyną, która sprawuje się póki co chyba całkiem nieźle jest B48 (30i, ale tym razem jako 2.0 T, 252 PS 350 Nm, następca nieudanego N20 z modeli 28i). Podobnie to samo tylko B58 (modele 40i), ale te kosztują póki co bardzo dużo, więc obstawiam, że to nie ta liga cenowa, gdyż są to auta prawie nowe.


Tak czy inaczej: 35i (N54 oraz N55) lepiej nie bierz, bo koszty są potworne.

icon3.png G30 530i xDrive

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo ladnie opisane, nie zgadzam sie tylko ze zdaniem o n43, za duzo tego mialem z zatartymi walami, zerwanymi rozrzadami.
Opublikowano
No cóż, zobaczymy jak będzie z moim. Ja staram się o auto dbać i jeżeli ten silnik padnie u kogoś, kto dba tak jak ja, to wtedy znaczy, że jest naprawdę źle. Póki co ponad 123k km, olej zmieniany regularnie, NOXem chodzi i dba o tryb stratified charge, regularnie podłączam pod kompa i monitoruję sytuację. Jedynie to co nie wiem czy rozrząd nie jest wyciągnięty, bo ma podwyższone korekcje na Vanosie, lekko poza skalę wystają, ale nic się póki co nie dzieje. Mi mechanik mówił, że nigdy nie słyszał o zerwanym rozrządzie w N43 :O Czy to prawda, że N43 to silnik bezkolizyjny? (tak też słyszałem)

icon3.png G30 530i xDrive

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja robie tylko bmw wiec duzo widzialem, lancuch w nich nie strzela, podobnie do n42/n46, pekaja slizgi i leci wszystko do miski. Tak, n42/n46/n43 to silniki bezkolizyjne.
Opublikowano
No ale od czego pękają te ślizgi? Czy nie czasem od stukającego, luźnego łańcucha? A luźny łańcuch to wynik źle działającego napinacza, a źle działający napinacz to efekt m.in. długi interwałów olejowych 30k km? Ja u siebie prewencyjnie zmieniłem napinacz po 80k km, kontrolka ciśnienia oleju nigdy nie wyskoczyła, nasłuchuję też uważnie, ale pracuje i jeździ póki co dobrze. A co do wysokich korekt Vanosów, to przynajmniej w N46 wyczytałem, że to akurat może być problem za niskiej tolerancji: koła zębate od rozrządu kręcą się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, ale siły oporowe idą w przeciwną stronę i przez to jest różnica. Czy w N43 jest podobnie, tego nie wiem, ale chyba gdyby łańcuch był wyciągnięty to by walił błędami, że ma niezgodność wałków z pozycją wału korbowego. Miałem jeden taki błąd i check engine w marcu, ale tylko raz, od tego czasu nie wrócił, odpala dobrze, jeździ dobrze, spalanie dobre.

icon3.png G30 530i xDrive

Opublikowano
Też się własnie zastanawiałem co powoduje kruszenie, pekanie tych ślizgów, czy jest to gówniany materiał oryginalnych fabrycznych ślizgów , czy może walenie łańcucha przez zużyty napinacz ( a ten z kolei przez wymianę oleju zalecaną przez producenta wiadomo co ile ) . Wymieniłem rozrząd na wszelki wypadek na zamiennik Swag , bo raz , że cholera wie czy te ori ślizgi nie są złe jakieś , a dwa , że cena tych częsci w aso jest jaka jest. Drugie co można zrobić to olej koniecznie co 10 tys max . No i sprawdzać przy każdej wymianie oleju czy jakieś drobne cześci w filtrze oleju nie zalegają . To tyle co można zrobić w temacie tego rozrządu . Zrobiłem od wymiany 55 tys i póki co cisza i ani śladu niczego w filtrze.
Opublikowano
Siemanko,

co sądzicie o tym egzemplarzu ?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-335ix-stage-1-logic-7-350hp-ID6DsozM.html

Była już jakiś czas temu wystawiona i zniknęła, myślałem że sprzedana a tu proszę . Na co w szczególności uważać, sprawdzić w tej wersji silnikowej przed kupnem?


PS. VIN WBAWC73528E065820

POzdrawiam

 

opisywany egzemplarz jest dodatkowo z najgorszym dostepnym kolorystycznie srodkiem.

 

A co w tym wnetrzu takiego złego masz? Jasne wnętrze to dla mnie zaleta. Jedynie można by narzekać na brak sportowego fotela jeśli chodzi o wnętrze :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jasne wnętrze jest fajne jak jest nowe, po tylu latach widać każdą plamę na dywanie i każde pęknięcie na skórze.

@kkx5: dużo zerwanych rozrządów widziałeś w N53?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ale od czego pękają te ślizgi? Czy nie czasem od stukającego, luźnego łańcucha? A luźny łańcuch to wynik źle działającego napinacza, a źle działający napinacz to efekt m.in. długi interwałów olejowych 30k km? Ja u siebie prewencyjnie zmieniłem napinacz po 80k km, kontrolka ciśnienia oleju nigdy nie wyskoczyła, nasłuchuję też uważnie, ale pracuje i jeździ póki co dobrze. A co do wysokich korekt Vanosów, to przynajmniej w N46 wyczytałem, że to akurat może być problem za niskiej tolerancji: koła zębate od rozrządu kręcą się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, ale siły oporowe idą w przeciwną stronę i przez to jest różnica. Czy w N43 jest podobnie, tego nie wiem, ale chyba gdyby łańcuch był wyciągnięty to by walił błędami, że ma niezgodność wałków z pozycją wału korbowego. Miałem jeden taki błąd i check engine w marcu, ale tylko raz, od tego czasu nie wrócił, odpala dobrze, jeździ dobrze, spalanie dobre.

Dlugie interwaly maja wplyw, jakis tam (kto mial wal od tego silnika w reku to wie jaki to material jest), na szybkosc zuzycia panewek ale zwiazku z napinaczem nie widze zadnego. Slizgi pekaja od srodkwiska jakie panuje w autach pb, po 2004r, czyli podwyzszenie przez bmw temeratury pracy silnika do ponad 100°. Stad ciagla walka z wyciekami oleju i uszczelek zamieniajacych sie w plastik, a plastik czyli slizgi, po prostu pekaja. Zasada jest taka, koszt wymiany rozrzadu jest tak niski iz nie bardzo widze sens przeciagnia jego wymiany.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Siemanko,

co sądzicie o tym egzemplarzu ?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-335ix-stage-1-logic-7-350hp-ID6DsozM.html

Była już jakiś czas temu wystawiona i zniknęła, myślałem że sprzedana a tu proszę . Na co w szczególności uważać, sprawdzić w tej wersji silnikowej przed kupnem?


PS. VIN WBAWC73528E065820

POzdrawiam

 

opisywany egzemplarz jest dodatkowo z najgorszym dostepnym kolorystycznie srodkiem.

 

A co w tym wnetrzu takiego złego masz? Jasne wnętrze to dla mnie zaleta. Jedynie można by narzekać na brak sportowego fotela jeśli chodzi o wnętrze :P

Jasne fotele oraz boczki to zaleta, jasna wykladzina to wada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.