Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Stawiałbym na 2,0d .

Sprawdz historię MOT po tablicach . Także stan ubezpieczenia i podatku .

Nie było więcej na autotrade ?

Nikt ci więcej nie powie , musisz sam obejrzeć

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Po odpaleniu na zimnym nie slychac lancucha. A jak wiadomo przy tym przebiegu juz czasami potrzebna wymiana. Edytowane przez Wrxart81
Opublikowano
MOTy sprawdzone, wszystko wyglada dobrze, advisory tylko na klocki i opony, czyli widac ktos dbal. Na autotrader nic nie ma w okolicy z tymi silnikami kilka 330d, ale jak juz pisalem wysoki podatek drogowy i ubezpieczenie wyklucza ekonomie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po odpaleniu na zimnym nie slychac lancucha. A jak wiadomo przy tym przebiegu juz czasami potrzebna wymiana.

Wymiana potrzebna zawsze jesli n47 ma przebieg powyzej 70tys mil, szczegolnie w uk gdzie o auta dba sie duzo gorzej niz w EU. Sluchanie nic nie daje i jest bardzo bledne, dajac falszywa radosc. Te lancuchy pekaja bez ostrzezen. W szkocji dodatkowo nalezy dobrze sprawdzic stan podwozia. Kazde ktore robilem z tamtych rejonow bylo bardzo skorodowane. Szczegolnie tylny "wozek".

Opublikowano
Na forach uk jest wiele n47 z nalotem 200k mil na ori lamcuchu, regularny serwis, zmiany oleju i powinno byc ok . Z drugiej strony przedlift troche mocniejszy i podobmo mmiej awaryjny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na forach uk jest wiele n47 z nalotem 200k mil na ori lamcuchu, regularny serwis, zmiany oleju i powinno byc ok . Z drugiej strony przedlift troche mocniejszy i podobmo mmiej awaryjny.

No dobra, wiesz lepiej niz ja. Pozostawie bez komentarza fakt iz oba auta maja te same silniki....

Opublikowano
Jesli jestes mechanikiem to wiesz ze m47 i n47 to nie te same silniki. Inne turbo, wtryski itd. Przynajmniej jesli chodzi 318d a 320d jak w temacie.
Opublikowano

177km to rownież n47 mimo że auto przedlift.


Osobiście wybrałbym poliftówkę z mniejszym silnikiem, szkoda ze nie ma xenonów...


Co do rozrządu, to umówmy się, są auta w których trzeba wymieniać i takie które zrobią i +300tys na oryginalnym, ale są też takie, w których jebnie w niespodziewanym momencie. Kwestia użytkowania i dbania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
177km to rownież n47 mimo że auto przedlift.


Osobiście wybrałbym poliftówkę z mniejszym silnikiem, szkoda ze nie ma xenonów...


Co do rozrządu, to umówmy się, są auta w których trzeba wymieniać i takie które zrobią i +300tys na oryginalnym, ale są też takie, w których [bAD] w niespodziewanym momencie. Kwestia użytkowania i dbania.

Wracamy do poczatku, dbanie o diesla w uk :D Takie cos nie istnieje. Tam sie o auta nie dba bo sa za tanie. Jestem 15lat na rynku. Wymiana oleju co 30tys i naprawy tylko jak juz nie odpala i przestalo skrecac. Moze i sa takie co jezdza na tym samym rozrzadzie po 300tys poniewaz wymiana, okolo £900 to czesto wartosc takiego e91 wiec po co to robic. Codziennie mamy, juz teraz to praktycznie same "efki" z urwanym rozrzadem.

Opublikowano

Wracamy do poczatku, dbanie o diesla w uk :D Takie cos nie istnieje. Tam sie o auta nie dba bo sa za tanie. Jestem 15lat na rynku. Wymiana oleju co 30tys i naprawy tylko jak juz nie odpala i przestalo skrecac. Moze i sa takie co jezdza na tym samym rozrzadzie po 300tys poniewaz wymiana, okolo £900 to czesto wartosc takiego e91 wiec po co to robic. Codziennie mamy, juz teraz to praktycznie same "efki" z urwanym rozrzadem.

 

Dobrze wiedzieć, bo coraz więcej "anglików" na rynku ofert :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sorry chodzilo mi przedlift i polift .

Dobrze wiemy o co ci chodzilo wiec nie przekrecaj, probujesz byc madrzejszy od ludzi co siedza w marce oraz na forum od wielu lat i cos wiedza. Jesli ktos napisal, ze to ze nie dzwoni nic nie znaczy, to sie sluchaj a nie wymadrzaj. Przedlift czy polift moze miec n47, tak jak w przypadku tych dwoch aut.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma agresji. Jest poddenerwowanie jak ktos nic nie wie a sie wymadrza bo gdzies ktos na face pisal.
Opublikowano
Sorry jeszcze raz nie to bylo moim zamiarem. Wiec wracajac do tematu w kazdym pada lancuch i nie warto. Ok dzieki za opinie. Szukam dalej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lancuch to nie problem. Nalezy go wymienic. Polift jest znacznie ladnieszy i takiego bym szukal.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tam wymiana lancucha :norty: W zeszłym roku jak musiałem troche jezdzic zastepczym autem dali mi e61 z n47 i przelotem 380 tys na oryginalnym lancuchu :mrgreen: sam pytalem ile razy juz lancuch wymieniali a oni ze ani raz. I ze mieli wymienic przy 200 tys ale cos ich tknelo i mowia ze zobacza ile wytrzyma. Auto jako zastepcze wiec lekko nie ma a lancuch trzyma. :mrgreen: auto z 2009 roku

🙃🙃

Opublikowano
177km to rownież n47 mimo że auto przedlift.


Osobiście wybrałbym poliftówkę z mniejszym silnikiem, szkoda ze nie ma xenonów...


Co do rozrządu, to umówmy się, są auta w których trzeba wymieniać i takie które zrobią i +300tys na oryginalnym, ale są też takie, w których [bAD] w niespodziewanym momencie. Kwestia użytkowania i dbania.

Wracamy do poczatku, dbanie o diesla w uk :D Takie cos nie istnieje. Tam sie o auta nie dba bo sa za tanie. Jestem 15lat na rynku. Wymiana oleju co 30tys i naprawy tylko jak juz nie odpala i przestalo skrecac. Moze i sa takie co jezdza na tym samym rozrzadzie po 300tys poniewaz wymiana, okolo £900 to czesto wartosc takiego e91 wiec po co to robic. Codziennie mamy, juz teraz to praktycznie same "efki" z urwanym rozrzadem.

 


Hej! Widzę, ze zajmujesz się tymi silnikami i masz duża wiedzę. Jak sprawują się DPFy w N47? Często macie przypadki z podwyższonym stanem oleju? Ogólnie jednostki godne polecenia?

Brat ma F33 Cabrio 420d N47 184 z automatem 8HP i 150k przebiegu. Czy ma się zacząć martwić rozrządem i DPFem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ten dzial ale ok. Jesli pilnuje sie podstawowych zasad, brak bledow w silniku, dzialajace termostaty, raz na jakis czas dluzsza trasa, to problem dpf nie wystepowal juz w starszym m47. Widzialem wiele n47 z przebiegiem 500tys na ori dpf ale widzialem tez takie z 80tys i calkowicie zapchanym. Dla mnie silnik n47 jest bardzo dobry, cichy, ekonomiczny, zapewniajacy dobre osiagi. Nie spotkalem sie z problemem poziomu oleju. Rozrzad: gorna granica to 180tys i nalezy wymienic, widzialem zerwane po 70tys, widzialem tez ori po 400tys ale najwiecej widzialem zerwanych w granicach 150-190tys.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Chyba najbiedniejsza wersja jaka może być:

-paskudna kierownica

-żadnych czujników

-manual

-fotele bieda, tylne jeśli dobrze widzę nie są składane

-lampy bieda

-dla maniaków kilkunastoletnich nawigacji - brak navi (sam też nie mam, kto raz nawigował takim starym pudłem, wie że nie warto do niego dopłacać, niemniej wspomnieć trzeba)

-i wisienka na torcie czyli manualna klima


A przepraszam - nie naj naj najbiedniejsza, bo są 2 cupholdery w desce rozdzielczej, jedyny plus tego auta jaki widzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.