Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaczelo sie, 3.0 w benzie pali mniej niz syna 120i....
Opublikowano
N52 to "ostatni porządny , wolnossący silnik BMW" - jak powiedział mechanik w BMW Fus .

Do roboty zwykle DISAx2 , Vanos , odma i termostat .

Jeśli chodzi o wadliwe tłoki to najlepiej szukać wczesnego 2005

Ile kosztuje takie pakiet startowy w razie czego? W jakim przedziale szukać 3.0i?

Do przebiegów 15k rok chyba rozsądnym wyborem będzie benzynkab :D

Opublikowano
Uzbrój się w cierpliwość ,nie mamy jeszcze szczytu zachorowań. Lepiej teraz siedzieć w domu ,strach jeździć nawet w poszukiwaniu samochodu.
Opublikowano
N52 to "ostatni porządny , wolnossący silnik BMW" - jak powiedział mechanik w BMW Fus .

Do roboty zwykle DISAx2 , Vanos , odma i termostat .

Jeśli chodzi o wadliwe tłoki to najlepiej szukać wczesnego 2005

Ile kosztuje takie pakiet startowy w razie czego? W jakim przedziale szukać 3.0i?

Do przebiegów 15k rok chyba rozsądnym wyborem będzie benzynkab :D

 


jaki pakiet startowy..... ?? to się robi jak się zepsuje, a nie zakłada że po kupnie od razu wszystko padnie, albo profilaktycznie wymienia jak jest dobre. Wszystkie wersje 328i do końca produkcji są z pośrednim wtryskiem w 3 litrowej beenzynie.

Opublikowano

Dokładnie . Kupujesz zawsze "nówkę sztukę" , dopiero potem wychodzą problemy i reagujesz .

Naucz się z instrukcji modelu jak odczytać podstawowe błędy z poziomu komputera . Trójkącik z wykrzyknikiem na wyświetlaczu ma wiekszość ofert .

Do tego odczyt inspekcji : olej , świece , klocki , itp ...

Następny poziom : możesz zainwestować w interfejs i program (np INPA) i jak sprzedający pozwoli to sczytasz błędy , ale po jeździe próbnej (bo mogły być profilaktycznie skasowane) .

Pakiet startowy to dobry olej i filtry . Ewentualnie świece.

Niestety wiekszość kupuje sercem a nie rozumem . Ja tez tak kupowałem ale może miałem trochę farta ...

Opublikowano

Po prostu nie można dać się zwariować. Sprawdzić co się da w granicach rozsądku i nie strugać wariata, bo niektórzy to już by chcieli pół auta rozbierać do sprawdzenia (ale nie mówie że tutaj).

Inna ważna kwestia, to kupowanie auta w swoim zasięgu finansowym, bo jak ktoś na samochód wyda ostatnie, długo zbierane oszczędności, to pierwszy kłopot serwisowy (a nie ma samochodów 100% bezwkladowych) powali go na kolana.

Opublikowano

juz piewrsze auto kupilem secem i oczami wiec teraz juz kota w worku nie kupie, ale narazie musze sie uspokoic z tym autem bo jeszcze troche potrwa ten wirus...

ale wstepnie jestem zdecydowany na n52b30 albo jakiegos 3.0d zobaczymy co bedzie rynku w lepszym stanie D:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Na pewno po zakupie auta z N52B30 na pierwszy strzał jest do sprawdzenia pompa paliwa. Fabrycznie ma bić okolice 6 bar, moja po zakupie biła 3,5 bara. Po wymianie całkiem inne auto!

Jak to sprawdzić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Elektryczna pompa wody też lubi klęknąć...
Opublikowano
No najlepiej to od razu pół silnika wymienić, bo coś może się zepsuć :duh: Jak nie ma objawów, to cieszyć się autem i nie szukać problemów na siłę
Opublikowano

Jeden wyda w rok 8k i będzie się cieszył z auta ,drugi wyda 8k i będzie jęczał że drogo.


Jak się zepsuje to naprawisz.. co za problem ,przecież to nie jest kosmiczna technologia.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam zacząłem przymierzać się do zakupu BMW E91.

To moje pierwsze doświadczenie z tą marką. Znalazłem na ogłoszeniach 3 oferty które spełniają moje oczekiwania. Dużo się naczytałem o silnikach i innych awariach które występują w tych modelach. Chciałbym abyście drodzy forumowicze pomogli mi podjąć decyzję, które auto mam dokładnie sprawdzić.


Poniżej wrzucam linki w kolejności - najbliższa odległość od mojego miejsca zamieszkania.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-163-km-navi-xenon-alufelgi-tempomat-oplacona-ID6CYPxD.html?#gallery-open

Podoba mi się że ten samochód ma trochę lepsze audio, ładniejszą kierownicę a właściciel zgadza się na pełne sprawdzenie auta.

Dziwi mnie trochę niski przebieg oraz że w opisie widnieje jako 163 Km a po numerze VIN wychodzi 177 km.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-lci-indywidual-navi-xenon-ogrzewanie-postojowe-bezwypadkowy-ID6CXkbL.html?

W tym egzemplarzu podoba mi się wnętrze samochodu oraz duża nawigacja.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-xenonpanoramagrzana-kierownica184km-ID6D0kuP.html#3ef2324a3f

Zdecydowanie najbardziej wyposażona trójka ze wszystkich w tym zakresie cenowym i w tych rocznikach.

Duży plus za porządne nagłośnienie, silnik z ostatniego wypustu oraz przyciemniane szyby.



Proszę o pomoc w dokonaniu wyboru. Moim zdaniem najlepiej wypada 3 samochód ale dopóki nie zlecę dokładnych oględzin nie jestem w stanie nic powiedzieć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie liczy sie tylko automat, reszta nie istotna. Automat w 3ce to podstawa.
Opublikowano
Miałem kiedyś Audi i rozsypał mi się automat. Jakoś od tego czasu mam uraz. Poza tym na ogłoszeniach jednak więcej trójek jest w manualu. Ale automat piękna sprawa. Tutaj w poście bardziej mi chodziło czy lepiej wybrać auto trochę starsze ale z niby mniejszym przebiegiem za to z silnikiem 177 KM czy trochę młodsze ale z mocniejszym motorem który podobno ma już mniej wad. A może motor 177 w lutym 2010 roku też był już pozbawiony tych najgorszych wad ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.