Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano! Na początku stycznia rozbiłem swoje e87. Mimo, że uszkodzenia nie były wielkie, ubezpieczalnia dała całkę i dobrą kasę, a na gruza rzuciły się sępy, postanowiłem poszukać ładnej i nie zajechanej trójeczki, co nie oszukujmy się, nie jest wcale łatwą rzeczą. Kiedyś już próbowałem i padło na jedynkę.

3 tygodnie siedzenia rano i wieczorem na ogłoszeniach, 0 obejrzanych aut. Aż tu naglę 100km ode mnie pojawiła się e91 za niewielką kasę. Kawał drogi nie był, więc pojechałem w sobotę z samego rana, żeby być przed wszystkimi kupcami.


e91, 2007, navi, grzane dupy, xenony, panoramiczny dach, właściwie wszystko co tam było poza skórą na fotelach

2 właściciel (pierwszy to był jego znajomy, z którym współpracuje, miał ją od nowości)

gość ma firmę w Niemczech, piękny dom, a na podjeździe terenowa KIA z salonu, ogólnie pachnie dużą kasą

samochód służył tylko na dojazdy do Niemiec, na blacie 260kkm, robione 15kkm rocznie, od 5 lat w polsce, faktury na 10k zł z ostatnich 4-5lat (w tym rozrząd, bo N47, koło dwumasowe, łożysko oporowe, zregenerowana turbina, wyczyszczony dpf), wszystko robione w serwisie boscha, nawet zmiana oleju i filtrów, pojechałem, pogadałem, sprawdziłem, wszystko się zgadza, faktury z Niemiec, tuvy nie tuvy, wszystko, umowa z jego znajomym, 2 komplety alu w tym M pakiet, w nocy z piątku na sobotę jeszcze zrobione 900km, bo świeżo z Niemiec wracał, dał mi nawet nawigacje aktualną na Polskę i całą Europe

buda lekko porysowana to tu to tam, ale oryginalny lakier, sprawdzane miernikiem, szyby wszystkie org te same, pójdzie w polerkę i będzie cacy, nie działa głośnik w drzwiach pasażera i nie wysuwa się jeden spryskiwacz xenonów, to tyle, zawieszenie 80%+ na stacji diagnostycznej

ogólnie wsiadłem i jeżdżę od 2 tyg, nawet odczucie jazdy jakby wszystko nowe było i na koniec cena 14500 :shock: :shock: :shock:

Albo mam perełkę albo trupa, ale z racji tego, że byłem z ojcem który naprawdę świetnie zna się na autach to skłaniam się ku temu pierwszemu


Morał? Nie napalać się i nie kupować oczami, jak masz czas to poczekać, nawet pół roku, a kupić coś co ma "ręce i koła" :wink:

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam serdecznie,

Od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem modelu e93. Niestety moja wiedza o modelu jak i w ogóle marce BMW, jest znikoma.

Próbowałem odnaleźć jakiekolwiek szczegółowe informację o owym modelu, jednakże poległem.

Zatem mam do Was kilka pytań:


1) Jaką wersję silnikową polecacie? (która jest najmniej awaryjna - teoretycznie)

2) Wybrać wersję przed czy poliftową ?

3) Na co zwrócić szczególną uwagę podczas wyboru samochodu

4) Automat czy manualna skrzynia biegów?



Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. 3.0i

2. Przed liftem

3. Wypadkowosc

4. Tylko i wylacznie automat

Opublikowano

Zatem szukać benzynowej jednostki o pojemności 3 litrów. Ilu konnej wersji szukać ( celować w 218 konną wersję czy 272? )

Jak wygląda sytuacja z silnikami diesel'a? Warto rozważać jego zakup (moim zdaniem diesel i cabrio nie idzie w parze ale mogę być w błędzie)

Samochód do użytku codziennego (do pracy mam 17km, czasami jakieś spontaniczne wypady na weekend )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukaj 258KM na wtrysku pośrednim albo 272KM na wtrysku bezpośrednim ale tu się licz z wydatkiem 6k na nowe wtryskiwacze prędzej czy później. Za to pali z 1l mniej na 100.
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A co ty chcesz z Vinem ogarniac? Jechac ogladac, sprawdzac. Wystrzeliles z 3ma tak totalnie roznymi e90 ze nie wiem czego oczekujesz? Tu benzyna, tu lift, n47, tam przed lift m47....
Opublikowano

A co się sprawdza ? Zgodność przedmiotu z opisem chyba ta ? Przebieg może ? Ale co ja tam się znam.. :)


Chodzi mi przede wszystkim o dobry samochód, nie interesuje mnie to jaki bedzie silnik, chodzi mi o opinie, czy warto podjechac sadzać po zdjęciach, opisie, przepraszam z nie sprecyzowałem :)


Pozdrawiam.

  • Moderatorzy
Opublikowano

nie interesuje cie silnik a interesuje opinia, to jak to w końcu jest?

otóż silnik cie interesuje, bo w zależności od niego wsadzisz w auto albo 2k albo 10k.

Zawiecha to jest ta sama wszędzie.

Opublikowano
Tak, zależy mi na bezawaryjności silnika ale nie o to czy będzie to diesel czy benzyna. Generalnie pisze po to aby zasięgnąć opini czy po zdjęciach coś widać niepokojącego? Bo może ktoś jest mądrzejszy, każdy rodzaj silnika ma swoje wady i zalety.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmien marke. Idz w japonca jakiegos. W bmw sie zakopiesz. Nie ma silnikow bezawaryjnych w tej marce. Zaczynasz swoja przygode z forum od pytan bez znaczenia. Vin sprawdz sam, masa tego w googlach. To sa auta stare juz, kazde z prezentowanych i nawet komentowac ich nie bede. Jedynie to poliftowe wyglada solidnie.
Opublikowano
Zmien marke. Idz w japonca jakiegos. W bmw sie zakopiesz. Nie ma silnikow bezawaryjnych w tej marce. Zaczynasz swoja przygode z forum od pytan bez znaczenia. Vin sprawdz sam, masa tego w googlach. To sa auta stare juz, kazde z prezentowanych i nawet komentowac ich nie bede. Jedynie to poliftowe wyglada solidnie.

 

Dzieki ;)

Opublikowano
Witam serdecznie,

Od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem modelu e93. Niestety moja wiedza o modelu jak i w ogóle marce BMW, jest znikoma.

Próbowałem odnaleźć jakiekolwiek szczegółowe informację o owym modelu, jednakże poległem.

Zatem mam do Was kilka pytań:


1) Jaką wersję silnikową polecacie? (która jest najmniej awaryjna - teoretycznie)

2) Wybrać wersję przed czy poliftową ?

3) Na co zwrócić szczególną uwagę podczas wyboru samochodu

4) Automat czy manualna skrzynia biegów?



Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

 

nie napisałeś jeszcze jednej ważnej rzeczy..... Ile kasy masz na auto.

Opublikowano
Szukaj 258KM na wtrysku pośrednim albo 272KM na wtrysku bezpośrednim ale tu się licz z wydatkiem 6k na nowe wtryskiwacze prędzej czy później. Za to pali z 1l mniej na 100.

 



Do modelu e93 był montowany silnik o mocy 258KM (N52B30) ?

Raczej będę omijał jednostki z wtryskiem bezpośrednim z obawy o kosztowne naprawy (tak jak zauważyłeś 6k za nowe wtryskiwacze)

 

Witam serdecznie,

Od pewnego czasu zastanawiam się nad zakupem modelu e93. Niestety moja wiedza o modelu jak i w ogóle marce BMW, jest znikoma.

Próbowałem odnaleźć jakiekolwiek szczegółowe informację o owym modelu, jednakże poległem.

Zatem mam do Was kilka pytań:


1) Jaką wersję silnikową polecacie? (która jest najmniej awaryjna - teoretycznie)

2) Wybrać wersję przed czy poliftową ?

3) Na co zwrócić szczególną uwagę podczas wyboru samochodu

4) Automat czy manualna skrzynia biegów?



Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

 

nie napisałeś jeszcze jednej ważnej rzeczy..... Ile kasy masz na auto.

 


Chciałbym przeznaczyć na owy samochód mniej więcej 35 tysięcy (nie chciałbym przeznaczyć owej kwoty. Jeśli sądzicie że owa suma nie jest adekwatna do tego modelu, spuszczając głowę, zacznę poszukiwać innej marki/modelu)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pardon, w E92 był niby N52 272KM. Tak na marginesie to to samo co N52 258KM, silniki niczym się nie różnią a goście w stanach porównywali wsady sterowników i też są takie same.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
35tys to za malo aby kupic cabrio w silniku wiekszym niz 2.0, nie istotne czy benzyna czy diesel.
Opublikowano
Witam. Zastanawiam się nad zakupem bmw e90 z 2009 roku z silnikiem 2.0. Która wersja tego silnika 318i 143km/ 320i 150km/ 320si 173km będzie najlepsza pod względem bezawaryjności, kosztów utrzymania i niskiej ceny ewentualnej naprawy. Wiem, że rozrząd w jednostce z 150km jest umieszczony z przodu silnika, więc wymiana takiego rozrządu wyniesie dużo mniej jakby rozrząd był z tylu - robocizna. Jak jest w tamtych dwóch jednostkach? Moim obecnym samochodem robię ok 15 tysięcy km rocznie, więc preferowałbym benzynę z małym silnikiem, bo dochodzą jeszcze koszty utrzymania oraz ubezpieczenie. Niestety nie znam się na motoryzacji wystarczająco dobrze żebym mógł sam podjąć tę decyzję. Nie wiem do końca jaki silnik wybrać. Poza tym chętnie poczytam o opiniach tego samochodu po lifcie (gdzieniegdzie wyczytałem, że przed liftem silniki były lepsze)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj, w 2009 nie ma silnika 2.0i 150ps, te dane sa do aut przed liftem i taki polecam. Rozrzady w kazdej benzynie sa z przodu. Po lifcie sa 318i 143ps, 320i 170ps i 320si 177ps. Kazdy z nich jest awaryjny a si to silnik zupelnie innej budowy, stworzony do innych celow. Na twoim miejscu szukalbym przedlifta 318i/320i. Nie sa bezawaryjne, takie w marce bmw nie instnieja, ale sa tansze w naprawie, brak bezposredniego wtrysku, niz te po lifcie.
Opublikowano
W tych po lifcie jest wtrysk bezpośredni, a wcześniej był ten pośredni.. Jest jeszcze jakaś różnica między tymi silnikami? Bo nie ukrywam, że ta wersja po lifcie dużo bardziej mi się podoba wizualnie, ale myślę racjonalnie i nie chciałbym znaleźć skarbonki. Z tą skarbonką to jednak zależy od egzemplarza.. jeden może być zadbany, a drugi już nie bardzo. Nigdy niewiadomo na co się trafi.
Opublikowano

Zakup każdego samochodu używanego mającego kilka latek to zawsze ryzyko. Nawet z pozoru ładnie zachowany egzemplarz może nagle "łaknąć" sporego serwisu ..to jak loteria

Najważniejsze żeby nie kupić sztrucla składanego z dwóch czy z korektą licznika i ważne jest też zaplecze środków na wypadek jakiejś awarii.Zepsuje się to naprawisz ,w czym problem?

Opublikowano
Zakup każdego samochodu używanego mającego kilka latek to zawsze ryzyko. Nawet z pozoru ładnie zachowany egzemplarz może nagle "łaknąć" sporego serwisu ..to jak loteria

Najważniejsze żeby nie kupić sztrucla składanego z dwóch czy z korektą licznika i ważne jest też zaplecze środków na wypadek jakiejś awarii.Zepsuje się to naprawisz ,w czym problem?

 

Dokładnie to nie sa tanie samochody wiec musisz przekalkulować czy cie na nie stac bo oprócz tego ze trzeba lac paliwo i placic ubezpieczenie musisz byc przygotowany na nagły wydatek paru tys na serwis

Opublikowano
Tak, zdaję sobie z tego sprawę, to oczywiste, że mimo wszystko nie można zostać z pustym portfelem po zakupie samochodu. Apropo przebiegu, jest dużo stron internetowych, które gwarantują raport, w którym będzie potwierdzony prawdziwy przebieg i inne informacje o samochodzie, np carvertical, carfax bądź autotesto. Miał ktoś z nimi jakieś przygody? Z tego co wyczytałem to opinie na forach nie są zbyt ciekawe, przynajmniej do tych dwóch pierwszych stron.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.