Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli masz kasę na 3.0d to zawsze bierz ten silnik. Niestety oba ogłoszenia są handlarskie, w obu brak zaznaczonej opcji bezwypadkowy, w obu przypadkach przebieg jest według mnie mało realny w relacji do ceny.
3A0jS9b.png
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lekko powiedziane. Ja bede sie upieral przy swoim, szukalbym polifta z n47 ale to nie w tych pieniadzach.
Opublikowano
Bardzo dziękuje za pomoc. Muszę chłodniej podchodzić do tematu. Ciagle zapominam ile kosztowało mnie doprowadzenie mojej e39 do porządku a i tak jej nie ufam do końca. Dzięki
Pozdrawiam.
Opublikowano

Witam,

od razu uprzedzę ,że nie szukam konkretnie E91 do kupna. Do tej pory byłam użytkownikiem MINI i serio jezdziłam moim r50 od 12 lat do póki nie zaczął się sypać już totalnie... BMW nie szukałam bo tyle ile jest zlepów przeróżnych na rynku od razu mnie odstraszała...miało być Volvo...ale.... nawinął się samochód przez przypadek i w związku z tym chciałam zapytać o jego wstępną ocenę Was ( jako osób doświadczonych)

https://allegro.pl/ogloszenie/bmw-e91-318i-143km-benzyna-led-lift-pdc-automat-8897993937


DOdam ,że oczywiscie sprawdzę go sobie jeszcze... z tego co wiem cewki zostały juz wymienione jako największa bolączka tej jednostki napędowej... napinacz łańcucha tez wiem ,że warto sprawdzić..jakies jeszcze sugestie??

Opublikowano
Witam,

od razu uprzedzę ,że nie szukam konkretnie E91 do kupna. Do tej pory byłam użytkownikiem MINI i serio jezdziłam moim r50 od 12 lat do póki nie zaczął się sypać już totalnie... BMW nie szukałam bo tyle ile jest zlepów przeróżnych na rynku od razu mnie odstraszała...miało być Volvo...ale.... nawinął się samochód przez przypadek i w związku z tym chciałam zapytać o jego wstępną ocenę Was ( jako osób doświadczonych)

https://allegro.pl/ogloszenie/bmw-e91-318i-143km-benzyna-led-lift-pdc-automat-8897993937


DOdam ,że oczywiscie sprawdzę go sobie jeszcze... z tego co wiem cewki zostały juz wymienione jako największa bolączka tej jednostki napędowej... napinacz łańcucha tez wiem ,że warto sprawdzić..jakies jeszcze sugestie??

Zadzwoń i spytaj się, czy fakt, że samochód jest bezwypadkowy zostanie przez handlarza w jakiś sposób potwierdzone w umowie/na fakturze :D

***** ***
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zadzwoń i spytaj się, czy fakt, że samochód jest bezwypadkowy zostanie przez handlarza w jakiś sposób potwierdzone w umowie/na fakturze :D
LOL. :D Świetna rada. :D Przy okazji nagraj jak bardzo handlarz Cię wyśmieje.


Co do samochodu to mocna pomarańcza na przednim błotniku od strony kierowcy. Także tam bym się doszukiwał szkody. Polecam zdobyć VIN i założyć temat w dziale do tego przeznaczonym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oprócz tego co kolega wskazał wyżej dodałbym, że zwykle po takim przebiegu kierownica nie nosi takich śladów zużycia. Wejdź sobie na mobile.de i popatrz. Jeśli miałbym strzelać to obstawiałbym 2x tyle.
Opublikowano
W ogóle ten lakier z prawej strony wydaję się matowy ,może to kwestia zdjęć. W przypadku mniejszych silników lepiej brać diesla ,mniej bolączek i ma turbinę :cool2:
Opublikowano
Zadzwoń i spytaj się, czy fakt, że samochód jest bezwypadkowy zostanie przez handlarza w jakiś sposób potwierdzone w umowie/na fakturze :D
LOL. :D Świetna rada. :D Przy okazji nagraj jak bardzo handlarz Cię wyśmieje.


Co do samochodu to mocna pomarańcza na przednim błotniku od strony kierowcy. Także tam bym się doszukiwał szkody. Polecam zdobyć VIN i założyć temat w dziale do tego przeznaczonym.

 

O tym wiem....tzn. ,że było malowane...ale "mocna pomarańcza" hmmm...no własnie ja mam taką wiedze jak Wy ,ale w temacie MINI r50..9od razu widzę który walony i jak mocno "super mechanicy" się znają zakładając maskę od np innej wersji :D w bmw jest tyle opcji ,że można zaginąc....

VIN sobie sprawdze bezpośrednio w BMW... oczywiście jest ksiązka serwisowa do 2019 r. ,więc jesli jest autentyczna to wszystko będzie w systemie...


Kierownica szczerze..jak w moim MIni ( a mam 195 tys. oryginalnie :lol: ) ale dziękuję za sugestię pogrzebię..


DISLA wielkie NIE... nie robię takich przebiegów..stoję w korkach w Wawie... więc nie będe sobie robić kuku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega dobrze radzi. Jesli polift to diesel. Akurat n43 to sredni silnik do miasta, lepszy diesel. Tam bezposredni wtrysk siedzi, cena nowych, a siadaja notorycznie, powala. Wymienione cewki to akurat grosze w tym silniku. Poza tym ten silnik ma noxa, jeszcze wieksze problemy niz dpf. Jesli benzyna to lepiej n46 w przed lifcie.
Opublikowano
Dziekuję za sugestię..Jak wspomniałam ..nie szukam specjalnie 3 (bardziej sie najarałam na volvo) ...auto poprostu wpadło przez znajomego, dlatego pytam ... Diesla niegdy nie miałam (prywatnie) i raczej nie chce mieć...
Opublikowano
Po czym poznać czy felga nada się do run flatów? Kupiłem auto z zestawem letnim i zimowym, zimowe mam bmw ale letnie to MAM KBA 49103.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po czym poznać czy felga nada się do run flatów? Kupiłem auto z zestawem letnim i zimowym, zimowe mam bmw ale letnie to MAM KBA 49103.

Po tym, że niektóre run flaty chyba wymagają felgi EH. Czyli coś o tym, że opona nie ześlizgnie się przy jeździe bez ciśnienia.


W zasadzie każdy producent opony run flat opisuje jakiej felgi wymaga. Niektórzy nie wymagają nic specjalnego.

spacer.png

Opublikowano
320d m47 przedlift - uważacie ze jest to dobry silnik? Ok roku nie mam żadnych problemów, pracuje ładnie, równo, nie kopci, ale chciałbym znać opinie osób które korzystały z tych silników.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bardzo dobry i dopracowany, problemy czasem sprawia osprzęt typu termostaty i turbo a poza tym przy regularnych wymianach oleju będzie jeździł w nieskończoność.


Minusy to dość stara konstrukcja a przez to gorsza od aktualnie produkowanych diesli kultura pracy.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Po czym poznać czy felga nada się do run flatów? Kupiłem auto z zestawem letnim i zimowym, zimowe mam bmw ale letnie to MAM KBA 49103.

Po tym, że niektóre run flaty chyba wymagają felgi EH. Czyli coś o tym, że opona nie ześlizgnie się przy jeździe bez ciśnienia.


W zasadzie każdy producent opony run flat opisuje jakiej felgi wymaga. Niektórzy nie wymagają nic specjalnego.

Czyli nie wszystkie run flat wymagają takich felg, jest jakaś baza z oponami i informacjami które wymagają takich felg?

Opublikowano

Cześć

Potrzebuje Waszej pomocy w poszukiwaniach albo raczej czego unikać na naszym pięknym rynku e90.

Najbardziej chodzi mi o przedział cenowe, gdyż rozstrzał jest ogromny. a czytając zarówno Wasze forum jak i inne doszedłem do wniosku, że będę szukać R6 czy diesel czy benza nie ma większego dla mnie znaczenia, a teraz do rzeczy, wypiszę w punktach co wywnioskowałem z różnych tematów i jeśli możecie to wypunktujcie moje błędy!


1. 325i, jeśli chcę zagazować i nie chcę mieć problemów z olejem i głowicami/tłokami to w grę wchodzi rok 2005.

2. 330i, brak problemów konstrukcyjnych, jedynie zwyczajna eksploatacja.

3. 325d (m57) problem z wtryskiem, turbo.

4. 325d(N57) poprawione powyższe problemy.


5. 325xi 2005 drogo jeśli chodzi o naprawę xdrive'u.


A teraz co do cen: czy 22-30 tyś. za rocznik 2005 to cena adekwatna? Jeśli mam słabość do 4x4 pchać się w xdrive, czy szukać czegoś innego?


330i vs 325i co lepiej znosi gaz? Ile Wam palą te silniki benzyny/gazu? Jak to się ma w porównianiu do 325d? Auto ma być daily + planuję wyjazd za granicę na dłuższy okres czasu i chciałbym unikać francuskich serwisów ;)


Budżet na wszystko to chciałbym się zamknąć w 40 tysiącach, jeśli to miałby być samochód po 2010, jeśli starsze to wolałbym jednak obniżyć koszt, bo wiadomo, że trzeba będzie troszkę na początku włożyć.


Pozdrawiam serdecznie!

Opublikowano

Jeżeli mogę coś radzić to :

a/ znajdź coś we Francji i zarejestruj na miejscu , przyjedź na 2 tygodnie do Polski i ogarnij technike . W Polsce kupując żywisz handlarza i masz większą szanse trafić na złoma . I tak znakomita wiekszość ofert pochodzi z importu .

b/ ponieważ we Francji ograniczenia i mandaty są spore to "kup coś słabszego" - jak powiedział mi policjant wypisując mandat .

c/ ja bym stawiał na 320i N46 150 PS z przed 2007 - na wtrysku pośrednim . Jak się uprzesz to 325i 218 PS z początków 2005 . Diesel będzie mniej palił ale stanie sie skarbonką jak źle trafisz . Jeśli będziesz miał blisko do pracy to tylko benzyna .

d/ gaz w E9x to zero bagażnika . Będziesz miał stację LPG blisko we Francji ?

e/ Xdrive (mimo Twojej słabości ) to pragmatycznie tylko jeśli mieszkasz w górach albo na błotnistej wsi i jak napisałeś większe ryzyko


Mój E91 325i 2005 pali 10,5 w zimie i 10,0 w lecie (jak sie postaram w luźnym ruchu pod Warszawą ) .


powodzenia

Opublikowano
No ta, bo kupno w obcym kraju, na rynku którego się nie zna, to gwarancja sukcesu.

A co z całym "importem indywidualnym" kiedy jedzie się po mniej lub bardziej upatrzone auto lub kilka opcji , w ograniczonym czasie , w ograniczony region , pod presją czasu i kosztów wyprawy .

Czy nie lepiej mieszkając na miejscu spokojnie rozkminić rynek i pojeździć obejrzeć kilka sztuk w okolicy bez presji , nabyć doświadczenia . Może to zająć kilka tygodni/miesięcy ale czyż nie tyle zajmuje to samo w kraju ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na import nie jeździ się po konkretny model, chyba że jest luksus i można spędzić na miejscu tydzień. Można ewentualnie pojechać po konkretny samochód od prywatnej osoby ale to nigdy nie wychodzi taniej w zakupie niż w Polsce, a jak okaże się kasztanem to nie zawsze jest alternatywa.
3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nawet jak masz kase - rynek jest patologicznie zepsuty, każdy kłamie jeden mniej drugi więcej. Auta z pierwszej ręki - serwisowane i bezwypadkowe rozchodzą się w 2 minuty.
Opublikowano
Na import nie jeździ się po konkretny model, chyba że jest luksus i można spędzić na miejscu tydzień. Można ewentualnie pojechać po konkretny samochód od prywatnej osoby ale to nigdy nie wychodzi taniej w zakupie niż w Polsce, a jak okaże się kasztanem to nie zawsze jest alternatywa.

Dyskusja jest o wyborze konkretnego modelu . Nie bardzo sobie wyobrażam w indywidualnym imporcie jechać po coś "co się trafi " .

Nie twierdzę że wyjdzie taniej , wystarczy porównac oferty ze stron np. w Niemczech i ceny w kraju aut z importu .

Ja pojechałem po upatrzoną Mazdę w 2013 i miałbym problem gdyby okazała sie szrotem . Wyszło wcale nie tanio ale 7 lat jeździ ...

Uważam jednak że zakup w kraju auta z importu od handlarza po konkurencyjnej cenie to duże ryzyko .

Mając zamiar poruszać sie po Polsce to może warto je podjąć .

Posiadając metę na miejscu za granicą , czas i spokojną głowę otwierają się potencjalne możliwości pragmatycznego wyboru .

Do tego kwestia papierów - rejestracja , ubezpieczenie , miejscowe blachy ....

Sam to przerabiałem u mojej córki w UK . Niby mogła zabrać auto z PL ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.