Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokadnie też uważam iż koszt przyciągnięcia z opłatami, rejestracją, naprawą zbliży się do kwoty z aukcji.Dodatkowo dokłada ładne ładne 19 felgi na lato do niego.Bez opon.


https://www.olx.pl/oferta/felgi-aluminiowe-bmw-concave-e60-e92-5x120-19-cali-8-5j-10j-CID5-IDB7opO.html


A zrobione według sprzedającego było zaraz po przywiezieniu:


"Samochód mechanicznie jest w stanie idealnym. Kiedy tylko odebrałem auto, wymieniłem olej (ravenol), komplet świec oraz komplet filtrów. Do naprawy była pompa wody, uszczelka pod pokrywą zaworów. W trakcie dalszych oględzin wahacze oraz amortyzatory przód były w słabym stanie, więc wszystkie te elementy zostały wymienione na nowe"

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Masz n52b30 czyli wersja europejska 3.0 258 km na mpi, która nie ma problemu z braniem oleju.

 

3.0 258KM na pośrednim wtrysku nie było w nadwoziu Coupe którego szukam :(

Opublikowano
Masz n52b30 czyli wersja europejska 3.0 258 km na mpi, która nie ma problemu z braniem oleju.

 

3.0 258KM na pośrednim wtrysku nie było w nadwoziu Coupe którego szukam :(

 

Na początku produkcji było Jeszcze 3.0 258 n52

Opublikowano
Witam,


W dalszym Ciągu jestem na etapie szukania E93.

Wpadła taka sztuka ze stanów.Co myślicie? warte obejrzenia?

Może trochę duży przebieg ale jest podobno w oryginalnym lakierze.Wymienione zostały drzwi pasażera i malowany był tylko tylni zderzak.Ogólnie samochód po gradobiciu.Tak twierdzi właściciel.


Link do ogłoszenia i Vin


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e93-335i-306km-logic7-automat-lopatki-wiatrolap-zamiana-ID6CsSqP.html#8fa19888d5


WBAWL7C59AP476223


Pozdrawiam

Michał

 

Jak byś chciał to mam ściągniętego polifta e93 335i z fabrycznie zamontowanym M-pakietem oraz z fabrycznym BMW performance power kit. Kupiony z czystym carfaxem ( świrował komp, aktualnie został ściągnięty o takich samych numerach i dograny do auta). Jest zrobione car audio (kable + wzmacniacz). Zostało trochę kosmetyki przy aucie do zrobienia. Będę w grudniu wystawiał. (Jak się nie sprzeda to na wiosnę już zrobione co trzeba)

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego nie. Czy warto to juz sam musisz ocenic.
Opublikowano
czy silnik 2.0 150km będzie wystarczający podczas jazdy 70% miasto 20% trasa 10% autostrada czy od razu szukać 2.5 218?
Opublikowano

Witam,


Aktualnie zastanawiam się na zakupem BMW 318d - 2.0 143 KM, poniżej podsyłam link do ogłoszenia:


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-duza-navi-dach-panoramiczny-skora-bixenon-led-8-kol-serwis-ID6CFWdh.html?fbclid=IwAR3EWJegXrUKkG8Ud-F0CYV7iVLvHyx0hvl8jNiykplPIkkTiOh2a9mm_Zk


Nigdy wcześniej nie posiadałem BMW i niestety nie znam się na tej marce, nie wiem na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach..

Co myślicie o tym egzemplarzu i silniku?

Wstępne oględziny przeprowadziłem sam i zwróciłem uwagę na drgania lewarka skrzyni biegów gdy jest na "luzie" oraz drgania silnika. Sprzedawca mówi, że to najprawdopodobniej poduszka pod silnikiem. Ktoś miał takie objawy? Czy to faktycznie może być poduszka pod silnikiem?


Z góry dziękuję za pomoc, porady i wsparcie.

Opublikowano
Drgania lewarka to typowe BMW w manualu i tym nie ma co się przejmować. Raz lata na boki raz nie, norma.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dzień dobry, witam was. Zastanawiam się nad E90 do roku 2007 - zależy mi na instalacji LPG w samochodzie. Myślałem nad 320i 150km, lecz ostatnio odkryłem, że istnieje wersja 320si, która jest w pewnym sensie "ulepszona" stąd moje pytanie, czy opłaca się kupić E90 z 320si, czy jednak postawić na zwykłą benzynę? Trochę naczytałem się opinii nad tym silnikiem i jest dużo na temat awaryjności tych silników, lecz wszystkie ogłoszenia samochodów, którymi jestem zainteresowany posiadają 150 tys+ przebiegu. Jakie są wasze odczucia na ten temat? Czy ten silnik jest tak bardzo awaryjny? Pozdrawiam oraz życzę Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do LPG sensowny jest tylko 150KM.


2.0si to silnik z wadą konstrukcyjną.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Nie nazywalbym tego wada konstrukcyjna. Silnik stworzony tylko po to aby wrocic do WTCC, a w motorsporcie licza sie osiagi a nie trwalosc. Do LPG nadaje sie tylko n46, tak jak kolega wyzej podpowiada, najlepiej 150ps ale 318i tez daje rade. Pchanie sie w n45b20 jako auto uzytkowe to szukanie problemów, o gazie nawet nie wspominam. Edytowane przez kkx5
Opublikowano
Raz na 100 150tys musisz wydać te 15tys na remont i to tak w skrócie i uproszczeniu wyglada. Jak był dopiero co robiony to Ok ale odsprzedaż nie jest zbyt prosta
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...i cieszysz się z limitowanej 320 SI - wersji kojarzonej z wyścigami... :wink:
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Panowie , takie pytanko . Planuje zakup E92 z silnikiem n47 177km , czy realne jest znalezienie nie zajechanego modelu w kwocie 35 tys , czy to jednak za mało ? Bo patrząc na olx spory rozrzut nawet w 320d jest , stąd chce się poradzić :D
Opublikowano
Panowie , takie pytanko . Planuje zakup E92 z silnikiem n47 177km , czy realne jest znalezienie nie zajechanego modelu w kwocie 35 tys , czy to jednak za mało ? Bo patrząc na olx spory rozrzut nawet w 320d jest , stąd chce się poradzić :D

 

Opublikowano
Witam. Jestem tu nowy i chcialbym uzyskac porade w kupnie BMW. Interesuja mnie glownie dwie serie: 3 i 5 (E91 i E61) z silnikami 2,5i lub 3,0i. I tu pytanie: jak z awaryjnoscia tych silnikow i eksploatacja? I w koncu ktora serie wybrać, czym sie kierowac? Bo wg mnie, nie znajacego sie na BMW, te modele wygladaja podobnie
Opublikowano

Kolego , to temat rzeka , całe forum jest o tym ...

E91 to relatywnie ciasne wnętrze dla max 4 osób , pragmatyczny wybór z pewną perspektywą ładunkową , zero szpanu ale robi swoją robotę .

E61 to przy nim krążownik ze wszystkimi tego konsekwencjami i zaletami .

2,5i to najmniejszy 6-cylindrowiec (co jak mniemam jest twoim celem) i dość pragmatyczny wybór i wiele ofert na rynku , ale 3,0i to więcej przyjemności znów ze wszystkimi tego konsekwencjami . Pamiętaj że od 2007 to silnik N53 z bezposrednim wtryskiem .

Przemyśl swoje potrzeby , budżet i dostępną ofertę oraz wybieraj mądrze .

Co do techniki to masz całe forum do przeczytania , nie do ogarnięcia w pojedyńczym poscie ...

Opublikowano
Dzieki. Chcialbym wlasnie R6 bo miałem kiedys Bmw E36 98' z 2,5 i oboje z żoną mowimy o nim pozytywnie, ale musielismy go sprzedac bo potrzebna byla kasa. Byl nie zagazowany i kupil go klijent na zloty bmw. Tylko ze do tego co kupie planuje instalacje LPG. Wiem ze wiele informacji jest tutaj jak lodu wiec pewnie poczytam bo nie chce kupowac auta na hurra. Czy to jest problem zeby polaczyc LPG z bezposrednim wtryskiem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.