Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2:


Dzięki!


Z Twojej wypowiedzi mniemam ze tak naprawde jedyna bolaczka N57 jest rozrząd? Chodzi o jego wymiane i umiejscowienie tak? - od "tyłu" silnika?



Czyli dpfa nie ma co ruszać, a jeżeli auto bede kupowac z przebiegiem około 300k warto kupic cos po wymianie. Chcociaz ciezko mi uwierzyc zeby w autach za 30 - 35k ktos wymienil DPF :cry2:

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dlaczego? Mnóstwo egzemplarzy jest w tym przedziale i stwierdzenie ze kazdy musi byc trafiony nie trafia do mnie. Ostatnia bawarke tez kupilem ponizej ceny "forumowej" i nic sie z nia nie dzialo oprocz wymian podstawowych.


Wszystko zalezy wiadomo od stanu ale tez od motywacji sprzedajacego. Szukam aut prywatnych z historia + podjazd na ASO. W granicach 35 mozna juz kupic ladna sztuke.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najslabsza czescia jest gora, czyli naped glowicy, 90% zerwan ma wlasnie w tym miejscu. Roboty z wymiana jest tak duzo w n57 iz wymienia sie zawsze wszystko.
Opublikowano

Witam wszystkich! Potrzebuje porady co do wyboru pomiedzy tymi dwoma autami, mam dosc spora odleglosc ale te egzemplarze przypadly mi do gustu najbardziej.

Generalnie poszukuje czegosc dobrze wyposazonego i koniecznie z ori m sportem do 40k, ewentualnie lekko powyzej, ze wzgledu ze biore pod uwage wymiane rozrzadu chcociaz wiem ze m57 3.0d 231km nie do konca mialy z nim problem. Obie wersje w xdrive wiec podjerzewam ze spalanie wieksze niz w rwd.

Rozsadek podpowiada - wez n47 mniej pali, jednak z drugiej strony jest 3.0d.

Co myslicie o tych slicznotkach?


Linki do otomoto:


https://tiny.pl/t4922

https://tiny.pl/t498g

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierwsza, przedlift, jest po prostu stara, wygladem, systemem ccc, jest po wypadku.

Druga wyglada znacznie lepiej, ma cic pro ale jest 4tys za droga jak na 2.0d

Opublikowano
Mam pytanie, bo zamierzam kupić e92. Czy szyby w przednich drzwiach (coupe) zawsze chodzą tak luźno. Tzn. wiecie, jak się je chwyci to powiedzmy 1 cm w prawo i w lewo, tzn. do zewnątrz i do wewnątrz samochodu?
Opublikowano
Pierwsza, przedlift, jest po prostu stara, wygladem, systemem ccc, jest po wypadku.

Druga wyglada znacznie lepiej, ma cic pro ale jest 4tys za droga jak na 2.0d

 

Na jakiej podstawie jesteś w stanie stwierdzić ze jest po wypadku? Z tego co wiem to ze szwajcarii sprowadza sie raczej auta lekko uszkodzone badz po stluczkach.

Ciężko znaleźć dobrze wyposażony m pakiet z przebiegiem mniejszym niż 300k od prywatnego sprzedawcy.

Opublikowano
Ja posiadam 3.0xd przedlift na sprzedaż bardzo dobrze wyposażony tylko sedan

 

Masz może jakiś link do ogłoszenia albo jakieś zdjęcia?

Pisałem na pw ale cos nie działa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwsza, przedlift, jest po prostu stara, wygladem, systemem ccc, jest po wypadku.

Druga wyglada znacznie lepiej, ma cic pro ale jest 4tys za droga jak na 2.0d

 

Na jakiej podstawie jesteś w stanie stwierdzić ze jest po wypadku? Z tego co wiem to ze szwajcarii sprowadza sie raczej auta lekko uszkodzone badz po stluczkach.

Ciężko znaleźć dobrze wyposażony m pakiet z przebiegiem mniejszym niż 300k od prywatnego sprzedawcy.

Wystarczy spojrzec na kolory/odcienie poszczegolnych elementow.

Opublikowano
Pierwsza, przedlift, jest po prostu stara, wygladem, systemem ccc, jest po wypadku.

Druga wyglada znacznie lepiej, ma cic pro ale jest 4tys za droga jak na 2.0d

 

Na jakiej podstawie jesteś w stanie stwierdzić ze jest po wypadku? Z tego co wiem to ze szwajcarii sprowadza sie raczej auta lekko uszkodzone badz po stluczkach.

Ciężko znaleźć dobrze wyposażony m pakiet z przebiegiem mniejszym niż 300k od prywatnego sprzedawcy.

Wystarczy spojrzec na kolory/odcienie poszczegolnych elementow.

 


nie ma to jak oceniać lakier po zdjęciach :lol: :lol: :lol: poza tym jeśli auto było przerysowane i nadawało się do przelakierowania bez wymiany elementów.....to powinien je zezłomować zamiast polakierować ? 90% aut jest po przygodach....ale tu to każdy doradza oryginalnego lakieru....a pod spodem ćwiara wstawiana, ale grunt że na mierniku się zgadza:lol: :lol: :lol:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Chłopie dostajesz zdjęcia, więc ocenia kolega i każdy z forum po zdjęciach. Nie dorabiaj sobie teorii, odcienie się różnią i koniec kropka - czy to dobrze czy źle zostaw dla siebie, nikt nic nie pisał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chłopie dostajesz zdjęcia, więc ocenia kolega i każdy z forum po zdjęciach. Nie dorabiaj sobie teorii, odcienie się różnią i koniec kropka - czy to dobrze czy źle zostaw dla siebie, nikt nic nie pisał.

Dokladnie.

Opublikowano
Chłopie dostajesz zdjęcia, więc ocenia kolega i każdy z forum po zdjęciach. Nie dorabiaj sobie teorii, odcienie się różnią i koniec kropka - czy to dobrze czy źle zostaw dla siebie, nikt nic nie pisał.

Dokladnie.

 

internetowi fachowcy zza monitora oceniający lakier :mad2: :mad2:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jakoś przy ostatnich kilku komentarzach moje słowa potwierdziły się z tym co obejrzeli na miejscu zainteresowani.

Mówiłem, że szpachla na błotniku i maska robiona była, co dostaje za chwilę? Wiadomość, ze wartości po 700 w tych miejscach. Po co się napinasz, nikt nie udaje eksperta i nie mówi, ze to źle, że coś było malowane - sam wyznaję taką zasadę, ale warto zwrócić na to uwagę.

Kogo ty bronisz chłopie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.