Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Było coś takiego jak M Sports package, na który składały się:

- koła 17" lub 18",

- M Sports Suspension,

- chromowane końcówki wydechu,

- sportowe siedzenia,

- alcantara we wnętrzu,

- M leather steering wheel,

- antracytowa podsufitka,

- wykończenie deski szczotkowanym aluminium Glacier Silver,

- nakładki progowe z logiem ///M,

- krótszy lewarek dźwigni zmiany biegów,

- podstopnica ///M.

To tyczy się przedliftowego shooting breaka - dla przykładu. Nie ma czegoś takiego jak M pakiet wewnętrzny. Był tylko M Sports Package jako całość, którego skład opisałem. Więc albo samochód ma kolokwialnie mówiąc wszystko, albo miał dozbierane zderzaki z allegro, jak wnętrze jest cywilne.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przepraszam, pomyliłem nadwozie konkurencji - Mercedes, chodziło mi o touringa. Dziękuję za poprawienie.
Opublikowano

Witam :)

Nosze się z kupnem mojej pierwszej E90tki. Egzemplarze na których sie skupiam to głównie te z rocznika 2005, silnik 2,0l 150 KM benzyna. Lecz po tym co czytam na stronach i co usłyszałem w nagraniach video przy prezentacjach tego auta, to martwi mnie to że często pojawia sie komentarz iż po kupnie trzeba włożyć 5-7 tysi żeby auto chodziło jak trzeba. Wiem że wiele zależy od egzemplarza jaki sie kupi, lecz jeśli są tu osoby które niedawno nabyły E90 prosiłbym o podzielenie sie swoimi spostrzeżeniami jak u was wyglądał tzw pakiet startowy. Druga kwestia to co sądzicie o silniku który wymieniłem 2.0, 150KM ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każdy chyba rozum ma, jak kupisz od handlarza na łysych oponach i z nieznana historią to w każde auto wladujesz 5-7 na dobry początek...
Opublikowano

Hej.

Myślę nad nową furką.

Pytanie co sądzicie o tej: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-zarejestrowany-2-0-benzyna-170-km-ID6BPzgF.html#d5e260ed16

Czy 25k to znak, że samochód prawie do niczego się nie nadaje, czy jest to akceptowalna cena, jak za egzemplarz z 239k przebiegu?

239k przebiegu to znośna ilość jak na samochód w tym wieku? Czytałem o różnych historiach bmw e90, o klapkach wpadających do silników, o łańcuchach, które się rozciągają itd.

Jest to spora różnica cenowa, bo generalnie widzę, że ceny większości e92 to 30k+.

Opublikowano

25K to mało jak na e92(ceny startują 30k +), musi być coś na rzeczy jeśli ktoś sprzedaje samochód za taką cenę zwłaszcza jeśli sprzedaje je handlarz ,który jeszcze ma na nim zarobić :duh:

Co do silnika to opisałeś raczej wady 320d ,w tej benzynie często pada układ zapłonowy(świece ,cewki itp..) ,valvetronic ,rozrząd.. do tego jest za słaby na tą budę ,trzeba go wysoko kręcić przez co pali porównywalnie do R6

Jeszcze ten wystający i kolorowy błotnik ,ale za taką cenę to pal go licho

Opublikowano

kupisz za 25 dolozysz 5k na naprawy i bedzie 30k+ :D

Tak na powaznie, raczej bym sobie ten egzemplarz odpuscil, bo moze miec niezla historie wypadkowa, zwazywszy na te elementy ladnie spasowane :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano
5k na naprawy... chyba 15 prędzej. To pewnie nawet opon dobrych nie ma nawet dalej się nie zagłębiam.
Opublikowano

Ok. Dzięki za odpowiedź. Zrobiłem jeszcze temat, w dziale z ocenami ofert, ale chyba temat już tutaj się wypalił.

Generalnie szkoda. Fajna furka, ale chyba poza moim zasięgiem. 26k to niestety mój max. :/

  • Moderatorzy
Opublikowano
26k to realnie patrząc jakieś 318 e90 a nie coupe. Trzeba zrobić serwis, kupić opony tarcze klocki i już budżet ci pęka.
Opublikowano
Ok. Dzięki za odpowiedź. Zrobiłem jeszcze temat, w dziale z ocenami ofert, ale chyba temat już tutaj się wypalił.

Generalnie szkoda. Fajna furka, ale chyba poza moim zasięgiem. 26k to niestety mój max. :/

 


Jedź i sprawdź te auto. Nikt Ci tu nic nie powie ze zdjęć. Jedyne co widać to przedni zderzak i coś tam z tyłu. Może sprzedaje tak tanio bo czujnik nox juz do wymiany :norty: a to jest już wydatek. No chyba, że programowo Ci go usuną za 800-1000zł. Do tego od razu wymienić regulator ciśnienia oleju - 600zł i napinacz rozrządu 250zł lub cały rozrząd 1000zł. Co do cewek to przy tym przebiegu już je wymienili na 100%.

Ktoś tu na forum pisał, że tym silnikom padają panewki na 4 cylindrze ale ja jeszcze takiego nie widziałem :norty:

Opublikowano

Z tym budżetem nawet nie robił bym sobie nadziei, te auto może być miną. A gdzie jeszcze ubezpieczenie ,opony ,opłaty itp.. itd

Szukaj e90 lub jeśli 3 w coupe to e46

Opublikowano
Z tym budżetem nawet nie robił bym sobie nadziei, te auto może być miną. A gdzie jeszcze ubezpieczenie ,opony ,opłaty itp.. itd

Szukaj e90 lub jeśli 3 w coupe to e46

 

Oki, dzięki.

Jeśli chodzi o 3-ke to albo takie coupe, albo wcale. E90 mi się podoba. Znajomy mnie namawia i już też czytałem, co mniej więcej się w nich dzieje, jakie silniki są polecane, ale nie podoba mi się wizualnie.

Wybór przed jakim jestem to seria 1 E87 w takiej cenie, albo E92. Chociaż tak mi się spodobała ta E92, że przestałem szukać E87.

Serce by chciało, ale rozum nie pozwala kupić za takie pieniądze E92 i teraz próbują ustalić, jak bardzo są w stanie zaryzykować. :mrgreen:

Poprosiłem kolesia o sprawdzenie kilku samochodów w okolicach Berlina, w takiej cenie. Wszystkie coś poważniejszego maja uszkodzone. Jedna ma dwumase do wymiany, druga ma problem z rozrządem itd...


Chyba poczekam kilka miesięcy, dozbieram do 30k i wtedy się rozejrzę. Nie pali mi się. Moja super honda jeszcze zipie. :lol:

Opublikowano
Kolego nigdy nie wydawaj wszytkich pienieniędzy na auto tym bardziej jak szukasz z taniego pułapu, bo szybko się do marki zrazisz. Jak koszta chcesz ciąć to już lepiej poszukać samemu coś tańszego uszkodzonego ale to też może być loteria.

Spotkania Śląskie Wpadajcie do Katowic wszystko w linku niżej: :)


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=215270&start=765


IMG-20190808-200311.jpg

podpis-forum.jpg

Opublikowano
Albo poczekaj ,skoro masz honde to masz czym jeździć. A na E92 możesz dłużej pozbierać ,znośne egzemplarze zaczynają się od 40k
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciężko coś kupić i powyżej 40k w 6 cylindrach, wiem bo pół roku szukam. 320i do 40k już bym znalazł.
Opublikowano
Ciężko coś kupić i powyżej 40k w 6 cylindrach, wiem bo pół roku szukam. 320i do 40k już bym znalazł.

 

320i w n43 to padaka do e92! Nie wiem na ile będziesz chciał kupić te auto ale po roku będziesz myśleć jak uturbić ten silnik za 10 000zł.

Opublikowano

Witam wszystkich. Planuję kupić E92. Biorę pod uwagę dwa silniki 163 km lub 177 km, oba w automacie. Natrafiłem na takie ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-coupe-nawigacja-pdc-gwarancja-w-cenie-auta-ID6CpBJl.html#399d91d381

Pytanie czy ktoś kupował, albo może się wypowiedzieć na temat tego komisu? Korzystał już ktoś z podobnego systemu gwarancyjnego? Jakieś opinie, bo ogłoszenie jest praktycznie bez opisu, więc jutro zadzwonię z prośbą o VIN i wypytam o stan. Chcę zapytać o stan rozrządu, common rail, skrzyni, coś jeszcze? Co sądzicie o internetowych raportach z VINu?

Opublikowano

Widać ,że miała przygodę w bok od strony kierowcy

 

Korzystał już ktoś z podobnego systemu gwarancyjnego?

 

Tak ,gwarancji chętnie udzielą i pieniążki wezmą ,a gdy przyjdzie co do czego to trudno od nich cokolwiek wyegzekwować. Gwarancja jest na nowy samochód ,a nie na 12 letniego diesla oczywiście z przebiegiem 200k

 

więc jutro zadzwonię z prośbą o VIN i wypytam o stan. Chcę zapytać o stan rozrządu, common rail, skrzyni, coś jeszcze?

 

Jak to handlarz powie ,że wszystko pefrekcjynie działa,a o wszystkim przekonasz się dopiero na miejscu

 

Co sądzicie o internetowych raportach z VINu?

 

Bierz ,jeśli zależy Ci na aucie ,będzie to lepsze niż vip gwarant. bimmer check lub inne strony pokaża Ci szkody i przebiegi jakie były notowane w jakim czasie.

Opublikowano

Witam, planuję kupić 320d e90/e91. Ostatnio znalazłem fajne e91, nawet dawałem do oceny oferty ale niestety już sprzedana. Teraz znalazłem również e91: https://link.do/A1OTd

Komis podesłał VIN: WBAVU31080KY56609

Proszę o opinie, bo czasami już ze zdjęć widać czy warto w ogóle się fatygować. Mam ponad 300 km do komisu nie chciałbym niepotrzebnie jechać.

Czy na samochód z Niemiec warto wziąć raport bimmer Check?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.