Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co ty za bzdury piszesz? 2000zl za uszczelniacze? Nawet nie bede komentowal kwot 3000+....

 

Zadzwon do jakiegokolwiek mechanika w Poznaniu, powie ze albo nie robi tego w ogole, albo powie 3000+ nie wazne czy gosc sie specjalizuje w bmw czy nie. Przerabialem to w zeszlym roku obdzwonilem 15 miejsc w tym "2" renomowane gdzie robia tylko BMW, za uszczelniacze uslyszalem max 6000 zł. ja zrobilem poniżej 2000 zł, ale nie w Poznaniu a pod. Wedlug ciebie ile powinna kosztowac taka wymiana wraz z uszczelnieniem wszystkiego? Robota jest bardzo precyzyjna, mozna sporo rzeczy zepsuc, ktore pociagną za sobą jeszcze wieksze koszty, zaworów masz 16, trzeba miec specjalny klucz do tego zeby utrzymac tłok, na dole podwarzyc aby nie wpadl do srodka i tak 16 razy.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie rozmawiasz z laikiem. Nie policze ile tych silników zrobilem. Jakies bajki ci nawciskali o specjalnych przyrządach itp. Jaka precyzyjna? To nie ecu, to zwykla mechanika. Za robote, w moich okolicach, 700zl, do tego uszczelniacze, grosze.
Opublikowano

Panowie, panuje powszechnie opinia żeby olej wymieniać co 12 góra 15 tys. km.


Pytanie co sądzicie o E92 N47, w której olej był wymieniany co 30-35 tys. km co ~1,5 roku, raz nawet 40 tys. km w przeciągu 2 lat?

Interesować się w ogóle takim autem? Dodam, że przebieg prawie 200 tys.

Opublikowano
Panowie, panuje powszechnie opinia żeby olej wymieniać co 12 góra 15 tys. km.


Pytanie co sądzicie o E92 N47, w której olej był wymieniany co 30-35 tys. km co ~1,5 roku, raz nawet 40 tys. km w przeciągu 2 lat?

Interesować się w ogóle takim autem? Dodam, że przebieg prawie 200 tys.

Nie jest to zdrowe dla silnika. Niestety większość aut z Niemiec po leasingu ma taki interwał olejowy, ale żyją. Bał bym się też tego przebiegu. Latka lecą, a e90/e92 dalej mają po 200tys km :D Osobiście nie skreśliłbym auta, dla mnie ważniejsze jest, czy auto jest bezwypadkowe. Silnikowi zawsze można zrobić płukankę :D

***** ***
  • Moderatorzy
Opublikowano

90% aut w Polsce z przebiegiem 200k ma nabite 300-400 i więcej :D

Dziwnym trafem diesle w Niemczech 3-4 letnie tyle mają, w Polsce 10, 15 letnie - wszystkie po 178k lub 228k.

Opublikowano
Panowie, jakie opinie i Wasze doświadczenie z silnikiem 2.0 170 KM, 2008 rok?
Opublikowano
Okay, a jeśli występuje problem nierównej pracy silnika (valvetronic?), przebieg 135 tysięcy? Warto się pchać w taki egzemplarz, za kwotę rzędu 19 tysięcy? Model na skórach, automat, mała navi...Auto z Niemiec, dlatego chciałbym zasięgnąć porady przed podróżą 800 kilometrów w jedną stronę.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Zwróć uwagę na miejscu na maskę, bo w prawo ucieka.

Poproś o całe zdjęcie tyłu z klapą i szparami.

Opublikowano
Dzięki

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Opublikowano
Zwróć uwagę na miejscu na maskę, bo w prawo ucieka.

Poproś o całe zdjęcie tyłu z klapą i szparami.

 

Ale po co? Nawet jeżeli okaże się sie że się różnią to dyskwalifikuje auto?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zwróć uwagę na miejscu na maskę, bo w prawo ucieka.

Poproś o całe zdjęcie tyłu z klapą i szparami.

 

Ale po co? Nawet jeżeli okaże się sie że się różnią to dyskwalifikuje auto?

A napisałem coś takiego? Napisałem, że ma zwrócić uwagę, czytaj ze zrozumieniem.

Jak powiem, ze lubię pomarańcze, to powiesz AHA CZYLI BANANY I JABŁKA DO KOSZA RZUCASZ?


@slawek, to po co ten tema, skoro każde auto się jedzie i ogląda? Świetnie pomogłeś koledze - zadał pytanie z autem a ten do niego jedź oglądaj, mistrz.

Uniwersalna odpowiedź do każdego wątku tutaj eksperta od e90 pana sławka :lol: :lol: :lol:

Opublikowano
Zwróć uwagę na miejscu na maskę, bo w prawo ucieka.

Poproś o całe zdjęcie tyłu z klapą i szparami.

 

Ale po co? Nawet jeżeli okaże się sie że się różnią to dyskwalifikuje auto?

A napisałem coś takiego? Napisałem, że ma zwrócić uwagę, czytaj ze zrozumieniem.

Jak powiem, ze lubię pomarańcze, to powiesz AHA CZYLI BANANY I JABŁKA DO KOSZA RZUCASZ?


@slawek, to po co ten tema, skoro każde auto się jedzie i ogląda? Świetnie pomogłeś koledze - zadał pytanie z autem a ten do niego jedź oglądaj, mistrz.

Uniwersalna odpowiedź do każdego wątku tutaj eksperta od e90 pana sławka :lol: :lol: :lol:

 

I co tak naskakujesz, nie możesz normalnie sie wypowiedzieć? Sławek dobrze napisał, że najlepiej jechac i oglądnąć, a nie prosić o jakieś dodatkowe zdjęcia szpar.

Opublikowano

Witam wszystkich.

Na forum jestem od jakiegoś czasu głównie czytelnikiem przyszedł czas kiedy chciałbym prosić o poradę miłośników Bemek ;) Pytanie w sumie proste ale jednak nie do końca M3 vs 335i szukałem postów o podobnym temacie i zawsze przy M3 pojawiała się 335i. Jednak M3 to jednak marzenie od dziecka taka prawdziwa M-ka, kolega ma 335i i też robi robotę.

Obecnie jeżdżę 530D f-10 jednak po 8 miesiącach zaczęło mnie nudzić. Co do V8 mam trochę przykre doświadczenie jednak ze stajni Audi. Miałem wcześniej S4 jednak osiągi nie były adekwatne do spalania, a stacje lubiła odwiedzać.

Moglibyście coś doradzić? Wiem, że to kwestia indywidualna do czego i po co i w ogóle ale może mnie utwierdzicie w przekonaniu, że M3 to jednak M3.


Pozdrawiam.

Opublikowano
Przesiadając się z F10 na zwykle E90 będziesz miał duży przeskok w dół moim zdaniem jeżeli chodzi o wygodę i komfort. Na twoim miejscy bym szedł za marzeniem i je spełnił, czyli M3. Pod względem mechaniki nie będę się rozwodzić bo nie ma porownania
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To zalezy, masz duzo kasy to 335i, masz bardzo duzo kasy to m3. Ja bym wolal, od tych dwoch, e87 135i. Wyglad, jak dla mnie, rewelka i prowadzenie swietne.
Opublikowano

Jeśli masz pieniądze to bierz M3. Różnica między tymi wersjami to 2x ceny 335i ,a czasem nawet jest o 100tyś zł droższa!

Sam użytkuje 335i i to jest genialny samochód na co dzień ,tańszy w utrzymaniu i po modach pewnie szybszy od M3.

Ale nawet po modach to nie będzie M3 ,które ma lepsze zawieszenie ,układ kierowniczy itp itd.. no .. i to zawsze M3 :D

Opublikowano
Właśnie co do zejścia z klasy auta trochę się tego boje bo jednak 5 a 3 to trochę różnica jednak wcześniej przechodziłem z e66 na właśnie nieszczęsna S4. Do końca nie wiem właśnie czy jestem nastawiony bardziej na osiągi czy właśnie spełnienia marzenia jakim jest M3. Pojeżdżę popatrzę serce mówi M3 jednak trochę tez wydać kasy i mieć problem z odejściem 335i trochę boli haha. Dziękuje bardzo za odpowiedzi :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie musisz schodzic z klasy, jest na rynku takie auto jak M5 :D
Opublikowano
Nie musisz schodzic z klasy, jest na rynku takie auto jak M5 :D

 

W sumie racja... haha :)) nie no M5 to już nie moja kieszeń. Zastanawiałem się nad e60 M5 ale jakoś nie podchodzi mi, chyba po prostu już za dużo tych e60 chociaż to nie M5 to bryła jest ta sama, a F seria to tak jak mówiłem jak wygram coś w lotto lub dostanę jakiś jackpot na maszynach to czemu nie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.