Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie może być tak proste, bo kupujący nową w salonie wolałby kupić tańszą 318i i zrobić mapę na 150KM.
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
318i vs 320i to inny kolektor dolotowy i przepustnica, inny kolektor wylotowy 4-2-1 vs 4-1. Nie ma takiego czegos jak podniesienie mocy bez turbo.
Opublikowano

Witam, zastanawiam się nad zakupem BMW, przeczytałem sporo postów na forum i innych portalach ale nadal nie otrzymałem jednoznacznych odpowiedzi na kwestie które mnie dręczą.

Czy z budżetem ok 35k jest sens w ogóle zabierać się za kupno e90 w sedanie? Interesowałby mnie silnik ZI.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Jakie silniki benzynowe z pierwszych roczników są w miarę bezawaryjne?

Z jakimi kosztami eksploatacyjnmi trzeba się liczyć?

Wybieram pomiędzy s60 I gen, audi a4 b8 oraz właśnie bmw, jak według was wypada bmw na tle konkurencji jeśli chodzi o koszty utrzymania, bezawaryjność?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Jakie silniki benzynowe z pierwszych roczników są w miarę bezawaryjne?

Z jakimi kosztami eksploatacyjnmi trzeba się liczyć?

Nie żartuj, to wszystko jest na forum kolego :D

amortyzator przód 350 zł Sachs (czyli OEM)

amortyzator tył 200 zł Sachs

sprężyna 200 zł sztuka Bilstein (czyli OEM)

opony 1,4 k PLN w górę za komplet

tarcze klocki przód tył z czujnikami w tysiaku się zmieścisz.

Rozrząd i inne rzeczy niech reszta się wypowie.

Opublikowano

Ja wiem ale sporo rzeczy jest nieaktualne albo są niedopowiedzenia, lwia część postów pochodzi z czasów gdy te samochody miały po 2-4 lata.

Głównie zależy mi na odpowiedz czego się spodziewać z takim budżetem, jaki silnik benzynowy zapewniłby dobry stosunek mocy do spalania i w miarę przyzwoitą bezawaryjność.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 zdjęcia czarnego auta wieczorem, brak VIN, brak środka.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Na zdjęciach nic nie widać, przedający ze Zgorzelca, tablice z powiatu legnicnkiego, nawet nie jest zaznaczone, że bezwypadkowy
***** ***
Opublikowano

Witam!

Nie wiem czy mogę napisać w tym temacie, jeśli nie to przepraszam.


Mam do wydania na auto 28 tysięcy. Znajomy taty ma do sprzedania E90 320i, wcześniej tym samochodem jeździł jego ojciec, był pierwszym właścicielem. Przebieg 230 tysięcy, auto ogólnie jest zadbane. Chce za niego 24 tysiące, wiem, ze to mało (jeśli tak nie jest to wyprowadźcie mnie z błędu) ale czy w ogóle warto kupować z tym silnikiem?

Samochód na okres 5-6 lat, rocznie około 10 tysięcy kilometrów, głównie po mieście.

Wiem, ze były pewnie tematy o tym silniku ale możliwe ze ktoś będzie miał coś nowego do powiedzenia i doradzi bezpośrednio mi w zakupie albo nie.

Opublikowano
Za mało konkretów. 320i to wbrew pozorom nie jeden silnik ale dwa. Stary n46 albo nowy n43. Jedyne, co je łączy to fakt, że oba są jeszcze wolnossące (jako jedne z ostatnich w stajni bmw).
www.kancelariaturowski.pl
  • Moderatorzy
Opublikowano
To może być pewne auto jeżeli było dobrze serwisowane, zapytaj co wymienił.
Opublikowano

Poczytałem trochę forum i mam bardziej precyzyjne pytania :D

Zakładając budżet 30-35k, dwulitrowy ZS, czego mogę oczekiwać? Jakie wyposażenie w tej cenie i przebieg daje w miarę pewność,żę auto nie będzie ulepem w tej cenie? W jakie roczniki z takim budżetem mogę ewentualnie celować?

Jak to jest z automatami? Poprzednio chciałem kupić volvo i tam zazwyczaj była taka teoria,że jak ktoś wymieniał olej dynamicznie co jakiś tam przebieg to automaty w miarę dobrze chodziły, czy tu jest podobnie?

Opublikowano
Poczytałem trochę forum i mam bardziej precyzyjne pytania :D

Zakładając budżet 30-35k, dwulitrowy ZS, czego mogę oczekiwać? Jakie wyposażenie w tej cenie i przebieg daje w miarę pewność,żę auto nie będzie ulepem w tej cenie? W jakie roczniki z takim budżetem mogę ewentualnie celować?

Jak to jest z automatami? Poprzednio chciałem kupić volvo i tam zazwyczaj była taka teoria,że jak ktoś wymieniał olej dynamicznie co jakiś tam przebieg to automaty w miarę dobrze chodziły, czy tu jest podobnie?

W każdym przedziale cenowym większość aut to ulepy, jak kupujesz od handlarza to prawdopodobieństwo trafienia na ulepa rośnie do 95% i tego musisz być świadomy, żadne bajki tego nie zmienią. Przebieg jest bez znaczenia, bo i tak w dużej części aut był cofnięty. Szukaj samochodu z polskiego salonu, sprawdź historię, jak się nie znasz to popatrz na profil na fb bimmercheck i zobaczysz jak auta powinny być prześwietlane. Budżet na e90 masz ok jeżeli oczywiście wystarczają 4 cylindry pod maską

***** ***
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg ma wciąż spore znaczenie, owszem są auta z dużym przebiegiem w dobrym stanie ale z reguły jest odwrotnie.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Matejgo pod 320d kryją się dwa silniki starszy M47 i nowszy N47. Starszy praktycznie bezproblemowy, nowszy trzeba zmienić rozrząd, (ok 3 tys zł). Nowszy jest pod każdym względem lepszy, niższe spalanie, lepsza kultura pracy i osiągi. Osobiście kupił bym N47 po udokumentowanej wymianie rozrządu. Inna sprawa że e90 przed liftem brzydko się zestarzało i teraz bym kupił tylko po lifcie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale tylko lift w mpaku bije prelifta. Bez mpaków to jeden kij... na dole moja ex, lipy nie ma :)


3f9cf419009218b8b0d996c021e51a92_orig.jpg


3f9cf419009218b8b0d996c


c29d7adafc7d69fe2664bd81ef09e42c_orig.jpg


562997d36621d2b999534996746d01d8_orig.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ujdzie, dlatego że czarna i można dobrze zamaskować to co jest w tej budzie najgorsze, czyli paskudne 'brewki' nad brzydkim grillem.
  • Moderatorzy
Opublikowano
No jednak ja się nie zgodzę. Przetłoczenia na masce w LCI i tylne światła odmładzają auto kilka lat. Pre LCI e90 tak jak ktoś wspomniał strasznie się zestarzało.
Opublikowano
Z tego co widzę na mobile.de to do 7-8k bez problemu dostanę polifta więc na szczęście się załapię bo również uważam,że po lift jest o wiele ładniejszy, szczególnie [BAD].
Opublikowano
No jednak ja się nie zgodzę. Przetłoczenia na masce w LCI i tylne światła odmładzają auto kilka lat. Pre LCI e90 tak jak ktoś wspomniał strasznie się zestarzało.

Ja wspomniałem ten niewygodny fakt dla właścicieli pre lci e90 :cool2: . Ostatnio obok mojej 330ci stanęła e90 320d i powiem szczerze że wypada blado w tym porównaniu.

Opublikowano
No jednak ja się nie zgodzę. Przetłoczenia na masce w LCI i tylne światła odmładzają auto kilka lat. Pre LCI e90 tak jak ktoś wspomniał strasznie się zestarzało.

 

Patrząc od przodu to te przetłoczenia maski robią chyba większą robotę niż ten wstrętny grill w preLCI. U mnie pod blokiem stoi identyczna jak moja czarna e91 tylko preLCI. Maska płaska jak stół. W LCI pofalowane przetłoczenia i garb na środku sprawiają, że maska jest jakby bardziej masywna (muskularna), podobna do F10. Nie zachwalam swojej, w F10 ten efekt jeszcze ładniej wygląda.


Z tyłu wiadomo: jajowate lampy zabijają wszystko. Celnie ktoś to ujął: "brzydko starzeje się".

www.kancelariaturowski.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.