Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
czołem. stoję przed zakupem e90 m47n2 z automatyczną skrzynią biegów, samochód ma nalotu 305 tyś km z udokumentowanym przebiegiem na sto procent, bo widziałem historie itp. z tym, że poprzedni właściciel nie wymieniał rozrządu, ani oleju w skrzyni biegów, bo nic się nie dzieje i odradzali mu tego w przesądzeniu że w tych silnikach się tego nie rusza. pytanie czy brać się od razu za to i to wymienić od kopa przy tylu km, czy czekać na jakieś pierwsze dziwne odgłosy? auta jeszcze nie oglądałem, pytam po prostu rozpoznawczo.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Dolicz to na start.

Olej w automacie wg BMW jest lifetime, a lifetime u BMW to 100 tys. mil czyli 160 tys. km.

Opublikowano
Też po zakupie od razu będę zmieniał olej w automacie. Jaki jest koszt wymiany oleju w automacie w 330i ? W 1200zl się zamknę ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok, głowica była wymiana. A vanos ? Też mógł być wymieniany ?

Nie bardzo rozumiem co chcesz zglebic?

Opublikowano
Ok, głowica była wymiana. A vanos ? Też mógł być wymieniany ?

Nie bardzo rozumiem co chcesz zglebic?

 

Nie bardzo to rozumiem. Była wymiana głowicy, uszczelki , śruby, vanos itp czyli wychodzi na to że i była wymiana vanosa ? Może głupie pytanie ale średnio znam się na mechanice

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No byla wymiana vanosa. Co z tego? Nie rozumiem w co brniesz? Co chcesz wiedziec? Dlaczego?
Opublikowano
No czy to idzie na moją korzyść że to wszystko było wymieniane ? Jakby nie patrzeć to wszystko było wymienione przy 190 000 , czyli 60 000 km temu. Czyli wychodzi na to że dobrze że była taka wymiana, bo w innym stanie by to wszystko było przy przebiegu 250 000 niż po wymianie i przejechaniu 60 000. Też kwestia czemu to było wymieniane, może auto było zajechane ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kazda wymiana jest na korzysc kupujacego, nie istotne czy cos powaznego czy nie. Vanosy sie zuzywaja jak inne podzespoly wiec to na plus. Nie ma to nic wspólnego ze sposobem jazdy.
Opublikowano
Jeszcze dochodzi kwestia czy olej w skrzyni był wymieniany, auto ma 250 000 przebiegu a nie ma pewności czy był wymieniany. Skrzynia podobno płynnie zmienia biegi.
Opublikowano

Bardzo podoba mi się E92 i zamierzam kupić ten model jako kolejny samochód. Wyczytałem, że sporo użytkowników tu na forum uważa, iż najlepszym silnikiem pod względem cena/osiągi jest 320d n47. Jako, że robię rocznie około 8 tys. km to wybór diesla nie będzie chyba jednak najlepszym wyborem?


Jeśli chodzi o osiągi to zadowoliłby mnie też 320i n43. Czy jest to dobra alternatywa czy może lepsze byłoby 325i? Do posiadaczy - jak byście porównali koszty utrzymania tych silników biorąc pod uwagę tylko kwestie mechaniczne?


Co do n43 to wiem, że ten motor ma problemy z wtryskiwaczami a ich koszt to 1k za sztukę. Czy da się je w ogóle regenerować? Jak często padają czy nie da się tego określić? Dodatkowo jak to jest z tym NOXem, wymiana jest droga? Czy ten model ma problemy z rozrządem, jak często się to robi i ile to kosztuje? Czy coś jeszcze trapi ten silnik? Jak jest z trwałością automatów w tym modelu?


Dzięki za pomoc!

Opublikowano

Co do n43 to wiem, że ten motor ma problemy z wtryskiwaczami a ich koszt to 1k za sztukę. Czy da się je w ogóle regenerować? Jak często padają czy nie da się tego określić? Dodatkowo jak to jest z tym NOXem, wymiana jest droga? Czy ten model ma problemy z rozrządem, jak często się to robi i ile to kosztuje? Czy coś jeszcze trapi ten silnik? Jak jest z trwałością automatów w tym modelu?


Dzięki za pomoc!

Wszystko się sypie, kup dacie

***** ***
  • Moderatorzy
Opublikowano
Bardzo podoba mi się E92 i zamierzam kupić ten model jako kolejny samochód. Wyczytałem, że sporo użytkowników tu na forum uważa, iż najlepszym silnikiem pod względem cena/osiągi jest 320d n47. Jako, że robię rocznie około 8 tys. km to wybór diesla nie będzie chyba jednak najlepszym wyborem?


Jeśli chodzi o osiągi to zadowoliłby mnie też 320i n43. Czy jest to dobra alternatywa czy może lepsze byłoby 325i? Do posiadaczy - jak byście porównali koszty utrzymania tych silników biorąc pod uwagę tylko kwestie mechaniczne?


Co do n43 to wiem, że ten motor ma problemy z wtryskiwaczami a ich koszt to 1k za sztukę. Czy da się je w ogóle regenerować? Jak często padają czy nie da się tego określić? Dodatkowo jak to jest z tym NOXem, wymiana jest droga? Czy ten model ma problemy z rozrządem, jak często się to robi i ile to kosztuje? Czy coś jeszcze trapi ten silnik? Jak jest z trwałością automatów w tym modelu?


Dzięki za pomoc!

Benzyny nie są bezawaryjne, nic nie jest w zasadzie tylko 1.9 TDI może w pasacie.

Szczerze mówiąc jak już założysz jakiś budżet na auto, to miej dodatkowe 8 tys. zł w portfelu i tyle.

Opublikowano
Bardzo podoba mi się E92 i zamierzam kupić ten model jako kolejny samochód. Wyczytałem, że sporo użytkowników tu na forum uważa, iż najlepszym silnikiem pod względem cena/osiągi jest 320d n47. Jako, że robię rocznie około 8 tys. km to wybór diesla nie będzie chyba jednak najlepszym wyborem?


Jeśli chodzi o osiągi to zadowoliłby mnie też 320i n43. Czy jest to dobra alternatywa czy może lepsze byłoby 325i? Do posiadaczy - jak byście porównali koszty utrzymania tych silników biorąc pod uwagę tylko kwestie mechaniczne?


Co do n43 to wiem, że ten motor ma problemy z wtryskiwaczami a ich koszt to 1k za sztukę. Czy da się je w ogóle regenerować? Jak często padają czy nie da się tego określić? Dodatkowo jak to jest z tym NOXem, wymiana jest droga? Czy ten model ma problemy z rozrządem, jak często się to robi i ile to kosztuje? Czy coś jeszcze trapi ten silnik? Jak jest z trwałością automatów w tym modelu?


Dzięki za pomoc!

 

Jeżdżę tym silnikiem od 35k km, tylko 318i. Od nowości oryginalne wtryski. Oryginalny NOX. Rozrząd zrobiony za 900 zł (ori BMW). Jeżdżę manualem, więc co do skrzyni się nie wypowiem. Silnik jest super. Jeszcze stara szkoła sprzed dałsajzingu, bez turbosuszarki. Na bezpośrednim wtrysku, więc pali bardzo mało jak na pojemność. Ma swoje bolączki ale każdy silnik bmw (każdy) ma swoje bolączki, których usunięcie kosztuje tysiące złotych. Jak nie potrzebujesz R6 to n43 w wersji 320i 170 KM jest super.

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano
Witam. Panowie w niedalekiej przyszłości planuje kupić nowszą beemke tzn. e90 :). Aktualnie śmigam m52b25 w e39 w czystej benzynie i jak przystało na ten stary poczciwy silnik jestem zadowolony z jego niezawodności :8) . Jak wygląda sprawa w e90?? Który z silników benzynowych jest "najmniej marudny" i godny polecenia ?? Bo z tego co wyczytałem dotychczas to wszystkie te silniki mają kosztowne bolączki.... Dodam że celuję w auta z początku lat produkcji $$$
Opublikowano

Cześć,

Planuje zakup e91 i mam taka ofertę niedaleko siebie:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-143psoplacony-bezwypadkowy-klimatronik-pelny-serwis-vip-gwarancja24m-ID6BUh9P.html#30da4fbfe8

Proszę o opinie o tym aucie.


Zdekodowany VIN:


vin WBAVW11090A276578

typeCode VW11

type 318D UL (EUR)

series E91 ()

serie 3

bodyType TOUR

steering LL

doors 5

engine N47

displacement 2.00

power 105

drive HECK

transmission MECH

color SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)

upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

prodDate 2008-02-14

individualInteriorCode

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S2BWA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 268 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 268

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S386A DACHRELING Reling dachowy

S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC), HINTEN Park Distance Control z tyłu (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki


Dzięki wielkie za każdą opinie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ha, dobre. Nie, no jak ktos jezdzi e39 w starej dobrej benzynie to nie ma sensu diesla polecac :D
Opublikowano
No własnie rozważam też zakup diesla, bo mam dostęp w pracy do tańszego paliwa, tyle że ja jeżdzę tylko po mieście... Co powiecie Pany na temat 3,0 D M57 i 2.0 D M47 ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.