Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, rozglądam się za następcą mojej e46 a mianowicie e90 z silnikiem 3.0d polift. Znalazłem interesujace ogłoszenie, ale bmw z ogłoszenia jest z 2007 roku, a z tego co czytałem lift był w 2008 roku. Właściciel napisał, że jest to wersja poliftowa i ze zdjęć też wynika, że jest to polift. Możliwie jest żeby bmw z 2007 roku miało lift?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, rozglądam się za następcą mojej e46 a mianowicie e90 z silnikiem 3.0d polift. Znalazłem interesujace ogłoszenie, ale bmw z ogłoszenia jest z 2007 roku, a z tego co czytałem lift był w 2008 roku. Właściciel napisał, że jest to wersja poliftowa i ze zdjęć też wynika, że jest to polift. Możliwie jest żeby bmw z 2007 roku miało lift?

Podaj vin

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sam sobie właściciel przerobił na polifta. Nie jest to też 330d tylko 325d 197KM fabrycznie.

E: dla mnie osobiście to nic złego jak ktoś robi taką przeróbkę, o ile jest porządna i kompletna. Polift wygląda o niebo lepiej.

Edytowane przez lord_Simon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Patrząc na to, że zrobił downgrade z xenonu na zwykłe lampy to miałbym podejrzenia kiepskiego wykonania tego "lifta".


Tak to wygląda po VIN:

SnYvcA2.jpg

KLdy98q.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się nad pewna rzecza. Będę niedługo oglądał 330i 258km w automacie. Wiadomo , po zakupie wymiana oleju. Ale co z olejem w skrzyni ? Właściciel ma ja trzy lata i nie wymieniał. Wcześniej auto było w Szwajcarii i też nie wiadomo co tam było robione. Niby jest książka serwisowa do 2014 roku i zaznaczone są tam wymiany oleju ale nie wiem czy dotyczy to także oleju w skrzyni. Jeśli nie był wymieniany to może lepiej już nie wymieniać? Auto z 2005 roku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jaki przebieg? Jezeli okolice 200k i nigdy nie wymieniany to moze w najblizszym czasie czekać cie remont lub wymiana calej skrzyni, czyli 4-6k pln.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NoFuck olej wymień jeżeli sztuka bezie coś warta (ze Szwajcarii nie opłaca się dobrych aut sprowadzać). Zostaw sobie wolne 5 tyś na skrzynie jak coś i tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zrozum, każdy automat jest dobry jak jest nowy lub ma poniżej 100k przelotu... Pozniej zaczynają się schody... Może być dobrze a może w każdej chwili pierdnąć...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W roku 2007 BMW zaliczyło dziejową wpadkę. Niemcy zmodernizowali 2-litrowego diesla, wzmocnili go i sprawili, że stał się oszczędniejszy. W tym samym czasie zabili jego trwałość! Silnik wysokoprężny zazwyczaj sprawuje się bez zarzutów do przebiegu na poziomie 150 tysięcy kilometrów. Później zaczyna się w nim seria drogich w naprawie awarii. W jednostce N47 w pierwszej kolejności na ogół pękał wał korbowy. Został wykonany z niskiej jakości materiałów i nie wytrzymywał obciążeń. To jednak nie koniec, bo dużo bardziej trwały nie okazywał się łańcuch rozrządu.


Charakterystyczny, metaliczny dźwięk pojawiający się podczas rozruchu oznacza, że napęd rozrządu wyciągnął się. Z jego wymianą jest jednak zasadniczy problem. Inżynierowie BMW stawiali, że element wytrzyma całe życie silnika. Właśnie dlatego umieścili go od strony skrzyni biegów. Skutek? Do wymiany najlepiej wyciągnąć jednostkę spod maski! Co gorsze, często razem z łańcuchem trzeba wymienić wał napędowy. Jest połączony na stałe z jedną z zębatek pracujących w ramach rozrządu, która mogła się wyrobić w czasie eksploatacji.


Jak artykuły psują opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, sprawdziłem historię serwisowa auta które jadę oglądać auto było do 2016 w Szwajcarii. Oceńcie historię serwisowa :


08.03.05 - 2202 km - wahacz przedni prawy i lewy

21.04.05 - 4536 km - prace przy kanapie tył akcja serwisowa

25.07.05 – 10 178 km - diagnostyka i programowanie pojazdu

07.02.07 – 23 648 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy, badanie techniczne, prace przy przewodzie odpowietrzenia zbiornika paliwa

07.03.07 – 24 000 km - korek zbiorniczka płynu chłodniczego, uzupełnienie oświetlenia

05.12.07 – 50 850 km - serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu

27.01.09 – 85 889 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, płyn hamulcowy

29.09.09 – 99 999 km - świece zapłonowe

26.04.15 – 178 000 km - wizyta serwisowa bez opisu

09.07.15 – 189 989 km - wymiana głowicy silnika, uszczelki, śruby, elementy technologiczne, vanos, diagnostyka komputerowa pojazdu, serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu

18.02.16 - 220 517 km - wizyta serwisowa bez opisu

Ostatni odczyt z kluczyka - 220 517 km


Najbardziej zastanawiam się nad naprawami z 09.07.15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W roku 2007 BMW zaliczyło dziejową wpadkę. Niemcy zmodernizowali 2-litrowego diesla, wzmocnili go i sprawili, że stał się oszczędniejszy. W tym samym czasie zabili jego trwałość! Silnik wysokoprężny zazwyczaj sprawuje się bez zarzutów do przebiegu na poziomie 150 tysięcy kilometrów. Później zaczyna się w nim seria drogich w naprawie awarii. W jednostce N47 w pierwszej kolejności na ogół pękał wał korbowy. Został wykonany z niskiej jakości materiałów i nie wytrzymywał obciążeń. To jednak nie koniec, bo dużo bardziej trwały nie okazywał się łańcuch rozrządu.

 

N47 jako modernizacja M47. Ostro ktoś przyćpał :duh:

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Panowie, sprawdziłem historię serwisowa auta które jadę oglądać auto było do 2016 w Szwajcarii. Oceńcie historię serwisowa :


08.03.05 - 2202 km - wahacz przedni prawy i lewy

21.04.05 - 4536 km - prace przy kanapie tył akcja serwisowa

25.07.05 – 10 178 km - diagnostyka i programowanie pojazdu

07.02.07 – 23 648 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy, badanie techniczne, prace przy przewodzie odpowietrzenia zbiornika paliwa

07.03.07 – 24 000 km - korek zbiorniczka płynu chłodniczego, uzupełnienie oświetlenia

05.12.07 – 50 850 km - serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu

27.01.09 – 85 889 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, płyn hamulcowy

29.09.09 – 99 999 km - świece zapłonowe

26.04.15 – 178 000 km - wizyta serwisowa bez opisu

09.07.15 – 189 989 km - wymiana głowicy silnika, uszczelki, śruby, elementy technologiczne, vanos, diagnostyka komputerowa pojazdu, serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu

18.02.16 - 220 517 km - wizyta serwisowa bez opisu

Ostatni odczyt z kluczyka - 220 517 km


Najbardziej zastanawiam się nad naprawami z 09.07.15

Serwisowany w ASO do 29.09.09 przy interwałach co 25k km. Potem pewnie zmiana właściciela, który do ASO nie jeździł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No później dopiero w 2015 roku i od razu grubsza robota . Mam jeszcze od właściciela zdjęcia książki serwisowej i wg. Książki serwis nie kończy się po roku 2009. Są jeszcze pieczątki w latach 2010, 2011, 2012 i 2014.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, sprawdziłem historię serwisowa auta które jadę oglądać auto było do 2016 w Szwajcarii. Oceńcie historię serwisowa :


08.03.05 - 2202 km - wahacz przedni prawy i lewy

21.04.05 - 4536 km - prace przy kanapie tył akcja serwisowa

25.07.05 – 10 178 km - diagnostyka i programowanie pojazdu

07.02.07 – 23 648 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy, badanie techniczne, prace przy przewodzie odpowietrzenia zbiornika paliwa

07.03.07 – 24 000 km - korek zbiorniczka płynu chłodniczego, uzupełnienie oświetlenia

05.12.07 – 50 850 km - serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu

27.01.09 – 85 889 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, płyn hamulcowy

29.09.09 – 99 999 km - świece zapłonowe

26.04.15 – 178 000 km - wizyta serwisowa bez opisu

09.07.15 – 189 989 km - wymiana głowicy silnika, uszczelki, śruby, elementy technologiczne, vanos, diagnostyka komputerowa pojazdu, serwis olejowy, olej, kontrola pojazdu

18.02.16 - 220 517 km - wizyta serwisowa bez opisu

Ostatni odczyt z kluczyka - 220 517 km


Najbardziej zastanawiam się nad naprawami z 09.07.15

 

a co tu do zastanawiania, jak się zepsuło to naprawiał....a nie wystawił z opisem że pilnie sprzeda bo wyjeżdża za granicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.