Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a wtryskiwacze, koło dwumasowe i turbosprężarka? Jakie to są koszta i jak często te bolączki mogą występować, porównywalnie z rozrządem?

To samo pytanie jest zadawane odnośnie passata b5 i golfa iv od jakiś 15 lat..... Przeczytaj co kolega wyżej napisał i zastanów się po co chcesz kupić bmw, bo biorąc pod uwagę to czego się obawiasz to lepsze będzie nowe auto typu dacia, tipo

***** ***
Opublikowano

Jasne, ale nie każdy o tym wie także eksploatacja tego silnika to jak widać nie tylko rozrząd. Dlatego warto o tym również wspomnieć.


/edycja: jako, że interesuje mnie zakup auta z tym silnikiem chciałbym sie dopytać jakie są realne ceny za naprawę wyzej wymienionych części?

Opublikowano
Dostała w przód, pytanie jak mocno. Przebiegu nie skomentuję.

 

Po czym widać, że dostała? Jutro auto jedzie mi sprawdzić ktoś od bimmercheck, więc będę wiedział co tam nie gra.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podejrzewam, że znasz bolączki n43 i wiesz co sprawdzać?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jak cewki i NOX naprawdę wymienione, to zostały tylko wtryski. Poza tymi 3 rzeczami, to niesamowita benzynka, która posłuży lata. 170 KM to już fajna moc, a pali dużo mniej niż stary n46.
www.kancelariaturowski.pl
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cewki, nox, wtryski oraz rozrząd. Pali faktycznie bardzo malo.
Opublikowano
Cewki, nox, wtryski oraz rozrząd. Pali faktycznie bardzo malo.

 

Faktycznie zapomniałem jeszcze rozrząd ale w benzynie BMW rozrząd to grosze wychodzi. Taniej niż jeden wtryskiwacz :mrgreen:

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

Witam, chciałbym zmienić swoje wysłużone E46 i po głowie chodzi mi e90 z silnikiem 2.5 lub 3.0 benzyna najlepiej z napędem 4x4.

Ktoś posiada takie auto i podpowie na co warto zwrócić uwagę? Wiem ze w E90 w xdrive jest problem z jakąś skrzynką ale co do silników benzynowych nie wiem nic prócz tego że lepiej zainteresować się N52 ? Z góry dzięki za wskazówki. Rozważam jeszcze IS 250 ale tam ciężej o 4x4 :(

Opublikowano
Podejrzewam, że znasz bolączki n43 i wiesz co sprawdzać?

No właśnie z tym silnikiem nie miałem doczynienia wcześniej miałem n46

Oprócz cewek i nox rozrząd .jakie są jego inne bolączki ?

Opublikowano
Witam, chciałbym zmienić swoje wysłużone E46 i po głowie chodzi mi e90 z silnikiem 2.5 lub 3.0 benzyna najlepiej z napędem 4x4.

Ktoś posiada takie auto i podpowie na co warto zwrócić uwagę? Wiem ze w E90 w xdrive jest problem z jakąś skrzynką ale co do silników benzynowych nie wiem nic prócz tego że lepiej zainteresować się N52 ? Z góry dzięki za wskazówki. Rozważam jeszcze IS 250 ale tam ciężej o 4x4 :(

Mam N52B25 ale bez X-drive - o tym nie wiem nic

1. ściagnij instrukcje , naucz sie bawić komputerem . Sprawdż komunikaty i menu serwisowe w komputerze ( z I-drive jest łatwiej)

2. zainwestuj w interfejs , ściągnij INPA , przetestuj w swoim E46 . Sczytaj błędy , interpretuj w sieci na miejscu - może być wszystko ale będziesz wiedział z czym masz do czynienia . Skasuj błędy , przejedź sie i sczytaj ponownie .

2.5 może mieć problem z ubytkiem oleju . Tego nie sprawdzisz ale rocznik 2005 jest mniej narażony , 3,0 jest bezpieczniejszy .

Ważne jak był zmieniany olej - jak co 30 tys to nie halo .


Wycisz serce , włącz umysł .


Powodzenia


PS : wszystko co piszę to truizmy . Czytaj forum .

Opublikowano

Mam N52B25 ale bez X-drive - o tym nie wiem nic

1. ściagnij instrukcje , naucz sie bawić komputerem . Sprawdż komunikaty i menu serwisowe w komputerze ( z I-drive jest łatwiej)

2. zainwestuj w interfejs , ściągnij INPA , przetestuj w swoim E46 . Sczytaj błędy , interpretuj w sieci na miejscu - może być wszystko ale będziesz wiedział z czym masz do czynienia . Skasuj błędy , przejedź sie i sczytaj ponownie .

2.5 może mieć problem z ubytkiem oleju . Tego nie sprawdzisz ale rocznik 2005 jest mniej narażony , 3,0 jest bezpieczniejszy .

Ważne jak był zmieniany olej - jak co 30 tys to nie halo .


Wycisz serce , włącz umysł .


Powodzenia


PS : wszystko co piszę to truizmy . Czytaj forum .

 

Super już mi to troszkę mówi w jakim kierunku obrać swój punkt poszukiwań. Czyli N52B30 jak dobrze rozumiem jest bezpieczniejszą opcją. Dziękuję za wskazówki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oprócz cewek i nox rozrząd .jakie są jego inne bolączki ?

Przede wszystkim wtryskiwacze i problem z ciśnieniem oleju, choć nie każdy o tym wie, kontrolka pojawia się dość późno a jak działa system s/s to nie zdąży się pojawić. Trzeba mieć też z tyłu głowy temat katalizatora, nie będzie on wieczny (tak jak dpf) a jak przyjdzie do wymiany to trochę się popłynie, ktoś powie, że jak ma się na bmw to trzeba być przygotowanym :P jeżeli mowa o 4 cylindrach w e90 to najlepszy wybór to niestety albo stety kopciuch.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Rozrząd w N52B25 też wychodzi grosze? I co ile warto zmienić?


N52 jest na łańcuchu i rzadko zdarza się go wymieniać w jakimkolwiek samochodzie.

Łańcuchy rozrządu dożywajace zgonu auta skończyły się w tamtym wieku.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
N52 jest na łańcuchu i rzadko zdarza się go wymieniać w jakimkolwiek samochodzie.

Prawda, gdybyśmy mieli rok 1999r, a że mamy 2019 to bzdura. :)

Opublikowano
N52 jest na łańcuchu i rzadko zdarza się go wymieniać w jakimkolwiek samochodzie.

Prawda, gdybyśmy mieli rok 1999r, a że mamy 2019 to bzdura. :)

 

Na e90post.com są użytkownicy, którzy mają przebiegu pod 500.000 mil i jeszcze żaden łańcucha rozrządu nie wymieniał, więc sam sobie odpowiedz.

Moim zdaniem rozrząd akurat jest pancerny i jeżeli nic nie słychać to nie ma sensu ruszać.

Opublikowano

Witam wszystkich,


w planach mam zakup BMW E90 325i bądź 330i (nie wiem czy wystarczy środków na chwilę obecną), mam odłożone na ten zakup 30 tyś +- 2-3 tyś + kasa na wymianę płynów, filtrów i ogólny przegląd, ponieważ temat jest już bardzo duży i ciężko znaleźć konkrety to chciałbym się dowiedzieć czy lepiej kupić BMW E90 z silnikiem 2.5 218 km na wtrysku EFI czy na bezpośrednim i dlaczego ?? od razu uprzedzę że gazu raczej nie będę zakładał( przynajmniej na chwilę obecną nie mam w planach :D ). Miło by również było gdyby jakiś mechanik znający się dobrze w temacie się wypowiedział.


Z góry dzięki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.