Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Biorąc pod uwage koszty utrzymania nie kupuj BMW :norty: Tanio nie będzie. Najlepiej kupić n57 po udokumentowanej wymianie rozrządu :cool2:

 

Dzięki za opinię. Wyczytałem w internecie :) że w N57 podatny na awarie jest również zawór EGR. Ponadto w przypadku awarii wtrysków, nie ma możliwości ich regeneracji => trzeba kupić nowe. Czy to prawda? (tę wiedzę zaczerpnąłem z serwisu motodiesel.pl - http://www.motodiesel.pl/silniki/4192-silnik-30d-n57-d30-08-14.html?site=1)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski bardzo rzadko się psują... egr częściej.. Ale w stosunku do całokształtu utrzymania auta to niewielki koszt...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam do kupienia w dobrej cenie bmw alpina d3 211 km więc to chyba będzie bi turbo w sedanie 2.0 diesel 2011rok mam. Pytanie czy te auto dużo różni się od zwykłej e90 a jeżeli tak co w niej się różni i czy można później spodziewać się drogi kosztów napraw serwisowania z góry dziękuję za pomoc Edytowane przez ADMedia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Warto. Auta nie tuzinkowe. Silnikowo to jest 2.0d n47 na dwóch turbinach. Taki sam montowany w 123d oraz x1 23d. Zawieszenie dedykowane Alpiny, poza tym to e90. Sam posiadam d3 ale przed lifta i auto bardzo wyróżnia się spośród innych e90. Obecnie przechodzi metamorfozę na 3.0d n57.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto. Auta nie tuzinkowe. Silnikowo to jest 2.0d n47 na dwóch turbinach. Taki sam montowany w 123d oraz x1 23d. Zawieszenie dedykowane Alpiny, poza tym to e90. Sam posiadam d3 ale przed lifta i auto bardzo wyróżnia się spośród innych e90. Obecnie przechodzi metamorfozę na 3.0d n57.

A te zawieszenie dedykowane do alpiny to później cięzko dokupić części tylko serwis ?

Drogie koszty utrzymania ?

na co koniecznie zwrócić uwagę przy zakupie bo jutro będę ją oglądał

Edytowane przez ADMedia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zawieszenie dostaniesz bez problemu, Bilstein robi zestawy do d3. Koszty utrzymania nie roznia sie od e90 lci. Zwroc uwage na prace rozrzadu. Jakis link do auta? Auto? Manual? Numer alpiny? itp, od wyposazenia oraz oryginalnosci zalezy cena.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odpowiedź nie jest taka prosta, dla jednego to zwykle e90 lci warte 35tys (automat, xenon, tempomat, itp ale bez navi), dla znawcy i pasjonata to auto wyjątkowe warte 60tys...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc! Na forum kiedyś pisałem, ale nie mogę przypomnieć sobie danych starego konta :(

Poprawiła mi się trochę sytuacja finansowa to mam nawrot choroby - musze kupić e92.

Szukam auta pod daily i wybór padł na 328ci ściągnięte ze stanow ze względu na silnik n54. Naczytałem się ze 335ci jest mocno awaryjny i jako samochód do codziennego użytku będzie skarbonką. Czy faktycznie tak jest? Boje się trochę, że kupię wymarzony samochód i po pewnym czasie okaże się, że będzie mi brakowało wrażeń bo nie będę miał turbiny. Czy te bolączki 335 są aż tak powszechne czy to sporadyczne przypadki? Za 328 przemawia jeszcze kwestia wtrysku i możliwość montażu gazu. Co o tym sądzicie? Co byście wybrali na moim miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odpowiedź nie jest taka prosta, dla jednego to zwykle e90 lci warte 35tys (automat, xenon, tempomat, itp ale bez navi), dla znawcy i pasjonata to auto wyjątkowe warte 60tys...

Dla znawcy i pasjonata to mała alpina w dieslu.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie co sądzicie? Czy w cenie 40000 - 46000zl dostane juz jakas zadbana E92 pre LCI 3.0 231km?

https://www.olx.pl/oferta/piekne-bmw-e92-3-0-d-m-pakiet-CID5-IDxSsTw.html

Zastanawia mnie czy czujniki PDC tyl sa dolozone bo przycisku na konsoli nie widac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Przycisk jest od przednich czujników. A tutaj jest dział do zakładania tematów z prośba o opinię: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44

W tej jest dołożony MPakiet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co sądzicie? Czy w cenie 40000 - 46000zl dostane juz jakas zadbana E92 pre LCI 3.0 231km?

https://www.olx.pl/oferta/piekne-bmw-e92-3-0-d-m-pakiet-CID5-IDxSsTw.html

Zastanawia mnie czy czujniki PDC tyl sa dolozone bo przycisku na konsoli nie widac?

 

ja mam ori pdc i brak przycisku, wiec jest ok.

po pierwsze bierz vin i rozkoduj, będziesz widzial co zostało zmienione

gm7CfMp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hej, chciałem Was podpytać o zakup mocno pomodzonej e92, silnik 330d w ubiegłym roku składany, rozebrany do zera i wyremontowany.

Auto ma moc ok. 400km i 800nm na Biturbo Hybryda od perun turbo.

Chcialem podpytac o zywotnosc takiego silnika? Jak wszystko ładnie poskładane to powinno trochę pojeździć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, chciałem Was podpytać o zakup mocno pomodzonej e92, silnik 330d w ubiegłym roku składany, rozebrany do zera i wyremontowany.

Auto ma moc ok. 400km i 800nm na Biturbo Hybryda od perun turbo.

Chcialem podpytac o zywotnosc takiego silnika? Jak wszystko ładnie poskładane to powinno trochę pojeździć?

 

Trochę ruletka, może pojeździć bez problemu wiele km a może zacząć się sypać... wszystko zależy jak był eksploatowany i przez kogo, odpowiedź poznasz po paru miesiącach użytkowania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik m57 czy tez n57? Mam u siebie n57 na hybrydzie pojedzynczej od Perun Turbo i 370ps/700nm. Na razie wszystko super.

 

M57N2

 

silnik pół biedy bo tam nic nie powinno sie dziać, ciekawe ile sprzęgło wytrzymuje przy takim momencie? pytales co tam wsadzili?

 

Skrzynia biegów 6HP28

Wał napędowy 335d

Wtryski 335d - sprawdzane przed zalozeniem i sa ok

Wydajniejsza pompa CR R90

DownPipe z nierdzewki

Wydech na przelocie

Usunięte klapki w kolektorze ssącym

Brak EGR i DPF

Sterownik silnika 335d

Dyfer 335d

Intercooler od FMIC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.