Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Jest to mój pierwszy post na forum dlatego Witam wszystkich :) Śledzę forum od dłuższego czasu, ale dzisiaj nastąpił dzień w którym była silna potrzeba zarejestrowania się w celu pozyskania szerszych informacji od Szanownego grona :cool2: ...więc do rzeczy.W najbliższym czasie planuję zakup e90 rocznik w przedziale 2006-2008 i istotnym problemem jest wybór wersji silnikowej. Jestem zdecydowany na benzyniaka, ponieważ 80% czasu będzie użytkowany w mieście tylko kluczem jest moc :mrgreen: Jaki silnik wybrać, żeby nie trafić na skarbonkę bez dna sprowadzając samochód od naszych "sąsiadów" :twisted: Z Dieslem nie byłoby takiego kłopotu z wyborem no, ale coś za coś trzeba patrzeć obiektywnie do miasta diesel to strzał samobójczy :cry: Prosiłbym o cenne wskazówki odnośnie konkretnego silnika i rady czego się wystrzegać przy danej jednostce mocy :) Z góry dzięki za pomoc. Edytowane przez Frozen
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak masz kase to 330 jak nie masz to 320. Wybor prosty :D

Unikac podobno trzeba tylko dwulitrowki 170KM

 

Pamietaj o 18% akcyzy powyzej dwoch litrow. Bo to sie robi dodatkowe nascie tysiecy

Opublikowano (edytowane)

Problem jedynie robi 320si 177KM

320i jest raczej malo problematyczny, obojetnie czy 150KM czy 170KM.

 

Frozen, wybierz to na co cie stac. Skad ma ktos wiedziec, co ty portzebujesz / chcesz / mozesz utrzymac?

Edytowane przez chanky
Opublikowano

Panowie ja szukam czegoś co możliwie mało pali robie rocznie 15-20tys KM, i spalanie w zakresie 5-6 diesla zupełnie akceptuje a sądze jak czytam, że sie w tym zamkne, choć jak wiadomo to kwestia cieżaru nogi, a ta u mnie możliwie lekka skoro golf pali trybie mieszanym (50% miasto - Bydgoszcz czyli nie duża wieś jak gdzieś przeczytałem, 50% trasa) 5,8-6l, ale oczywiście auto musi być możliwie dynamiczne co jak mysle 318d (tymbardziej 320d) przy 143KM powinno mi zapewnić. A 330i??? na co mi to ???? Dynamiczne to nie znaczy auto rakietowe :mrgreen: Szaleństwa już mi przeszły mimo że mam 24 lata.... A gazowanie?? Osobiście nie mam nic do tego, ale kalkulujac instalacja zapewne nie tania a spalanie gazu w 330 i średnio na pewno ponad 10? Czyż się mylę? To chyba lepiej jednak 6l ON.

Byłem dziś na przejażdzce po "komisach" refleksje mam takie: Jadą c myslałem, że troche przesadzacie z tym, że za 45 za dużo nie powybieram, ale stwierdzam, że niestety mieliście racje bo świeci to się wszystko tylko na allegro...

Auto nr 1 2006 318d 122KM nawet nie chcciałem, żeby otwierać gdy zobaczyłem pseudo tuning. Opony wystawały znacznie poza obrys 245 chyba z przodu poza tym widać po lakierze, że nie mało przeszedł a cena 40tys.

Auto nr 2 2005r 320d 163KM. Z dala ładne, ale w środku... gałka zmiany biegów powiem tak mocno wytarta przycisk start stop starty (chyba nie tak to powinno wygladać?) gałka biegów miała tzw luz w gałce (chyba wiece o co chodzi???) Uszczelki od drzwi dziwnie po wycierane... No i najlepsze 150tys.km... i dziwnym trafem Pan nie miał akurat od niej ksiązki serwisowej... Czy tak powinno wyglądać auto po 150tys km??? Co o tym myslicie? Cena chyba 40tys?

Auto nr 3 http://otomoto.pl/bmw-320-2-0d-143km-klimatronic-alu-aso-C23664842.html moim zdaniem najlepsze. A więc : 318d 2008 143km wyposażenie może szału nie robi, ale spoko po vinie jeszcze sprawdze co tam dokładnie miał ( no navi nie było, ale po zatym nazwałby wyposażeniem akceptowalnym.) W śrdoku ładne czyste (jak wszystkie), ale na oko laika wnętrze bardzo zadbane, żeby nie powiedzieć nowe. Silnik chodzi na ucho laika bez żadnych mechanicznych dźwieków, które mniemam przy tym rzeżacym rozrządzie bym usłyszał ( kiedyś w któryms motorze pukał mi łańcuch rozrządu wieć mysle, że dźwiek byłby podobny), silnik raczej nic nie myty (w zasadzie to jasne przy 4 letnim aucie) zakurzony delikatnie. Wada o której Pan na allegro zapomniał wspomnieć to... przerysowany wg mnie zwykłym kluczykiem od samochodu bok od wlewu paliwa do przednich drzwi. Nic niby poważnego, ale jednak widoczne. Poza tym na masce z przodu kilka wyraźnych rys no już głbeszych wielkości denka od szklanki. Wg gościa nie ma problemu jechać do ASO. Twierdzi, że do wymiany klocki a poza tym wszystko sprawne. Poza tym w całym komisie auta wszystkie z jakaś skazą tzn. przeyrysowany bok, zderzak (tych najwiecej). Aaa beemkach pochodzi z Francji ma ksiąze do końca niby prowadzoną, jednego właściciela, przebieg 135tys przebiegu. Cena 47.900 wyjsciowa + opłaty. Gość na pytanie ile odejdzie powiedział, że 47,500 + on kryje koszty związane z pełnym przygotowaniem auta do rejestracji. Wg. mnie jak na te mankamenty to nieco powienien zejść bardziej (ale to było pierwsze podejście do tematu ceny) mimo dobrego rocznika. A i jeszcze dobre, doznałem lekkiego zdumienia gdy otwarłem bagażnik z tyłu a tam nie było .... zapasówki :duh: .

Ja w kązdym razie liczyłem na lepszy efekt tej przejażdżki, dla mnie pierwsze dwa auta nieakceptowalne a ostatnie kurcze no sam nie wiem, porozglądam sie dalej. Ogolnie powiem tak, że tych trójek w komisach brak a jak są to głównie e91. Dużo pasków (oj bardzo dużo), A6, A4 kilka poza tym sporo małych aut w dobrych rocznikach typu yarisy prawie nowe i inne. Goście twierdzą, że 3 w dobrym roczniku cieżko trafić.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
E0 nie maja zapasowki wiec co w tym dziwnego ze nie mial ?? 47500 to moim zdaniem i tak lekko zanizona cena ja podobne pieniadze ( 46) bede chcial za swoja a moja miala kilka przejsc przede mna wiec ta pewnie tez dziewica nie jest :twisted:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Jak masz kase to 330 jak nie masz to 320. Wybor prosty :D

Unikac podobno trzeba tylko dwulitrowki 170KM

 

Pamietaj o 18% akcyzy powyzej dwoch litrow. Bo to sie robi dodatkowe nascie tysiecy

 

Clip cenna rada z tym 170KM, ponieważ miałem go w planach :(

Cena ogólnie rzecz względna, planując taki rocznik mniej więcej każdy wie w jakiej są cenie :wink: W trzy litry nie będę się pchał, za dużo mocy jak dla mnie :norty:

Opublikowano
Moim zdaniem i tak niezłe wyniki poszukiwań. Często jest tak, ze u handlarzy drobna wada maskuje dużą. Klient dostanie upust za odkrytą przez siebie wadę i jest happy. Tymczasem zło czai sie nieodkryte.;)

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
No z tą zapasówką to chodzi o to, że ja o tym nie wiedziałem, że one jej nie mają.... :cry2: gość mi powiedział, ze powinien być zestaw naprawczy czy coś no, ale ona go też nie miała. Co do wady ukrytej to może tak być jak K8v8M piszesz, ale jeśli już to i tak zabrałbym do ASO, wiec chyba 99% ewentualnych wad by wychwycili, podobnie jak to, że miała jakieś przejścia. Co do takich pierdółek jak np śruby mocowania foteli były nieruszane, z tyłu przy aku też wszystko wygladało ok, zero śladów po wybuchu czy coś takiego. Co do ceny to jakby nie patrzeć 318 a nie 320 wiec ceny znacznie niższe + rysy, które jak znam życie mało by nie kosztowały. W każdym razie sie nie napalam, szukam dalej. Spostrzeżenie mam tylko takie, że mimo wszystko, ta którą wrzuciłem tu w pierwszym poście ogladana przeze mnie 2tyg temu była pod każdym wzgledem lepsza niż te które dziś widziałem i z motorem 177km (Irej 08r) no, ale cena brutto 53tys.
Opublikowano

szukaj czegoś w lepszym stanie i koniec w temacie. 80% E90 w PL to skondoniałe parchy, więc radzę uzbroić się w cierpliwość. powodzenia :)

 

Trzylitrowy diesel spali 60-70% tego co trzylitrowa benzyna, a frajdy z jazdy jest tyle samo.

:duh: :norty: :norty: coraz ciekawszych rzeczy można się na tym forum dowiedzieć :!:

Opublikowano
U nas bedziesz mial problem z uzyskaniem odpowiedzi na to pytanie - malo benzyniakow.U mnie jezdzi 318i i calkiem przyzwoicie choc tylko 4 cylindry ,skrzynia 1i 2 dosc krotka troche wajchowania,zawieszenie troche twarde,ale mimo to calkiem fajne autko.Spalanie w miescie 9-10l na trasie ok.6 Jesli szukasz z wiekszym motorem odwiedz fora w usa ( z tego co szukalem to sa jakies problemy z cykaniem popychaczy czy zaworow -nieszkodliwe ,ale denerwujace) no i licz sie z akcyzą z UE. A unikac trzeba si -podobno skladane recznie a niektore czesci do silnika kosztuja majatek np.w mojej odma kosztuje 130 zł a w 320si odma jest polaczona z karbonowa pokrywa zaworow koszt 11000 zł !!!!!!!!!!
Opublikowano

Kolego jestem z okolic Bydgoszczy, jeśli chcesz nie ma problemu, możemy się ustawić i zobaczysz jak wygląda "stare" e91 z silnikiem M47 :!: wal na PRV

Dobra może trochę przesadziłem z tym "tyle samo", ale "prawie tyle samo" jest aktualne ;] no ten sam diesel będzie trochę gorszy niż odpowiednia benzyna (i nie nadaje się do dalszych głębokich modyfikacji na tor), jednak w tym wątku skoro już porównujemy diesla z benzyną to bierzemy pod uwagę szerszy aspekt niż tylko osiągi. Trzylitrowy diesel będzie miał 286 kucy i spali poniżej 10l w cyklu mieszanym. W manualu z 8 pewnie ;] (mam doświadczenie z automatem x5 35d, który 9,5 pali) trochę się nie porozumieliśmy ze względu na sporą rozpiętość mocy dla konkretnego bloku. Ale nie można zaprzeczyć, że z podobnej mocy, wrażenia=frajda będzie podobna w przypadku diesla i benzyny.

 

Bardzo dobrze, że szukasz akurat BMW z dwulitrowym dieslem, inne marki w tej pojemności wymiękają w porównaniu z naszą.

Ja swojego szukałem z miesiąc, znalazłem, ale kurde kombi. Trochę ponad to 50k dołożę (naprawa navi i ewentualnie jakieś drobiazgi bo silnik i napęd prawie jak nówka) i będzie autko na lata.

A jest dość bogato wyposażone. W każdym razie dużo łatwiej mi wymienić czego nie ma niż co ma. (nie ma składanych lusterek elektrycznie, skrętnych reflektorów, komfortowego dostępu, Webasto, automatu, x+drive i M-Pakietu).

Szukaj dalej ;) W końcu znajdziesz wymarzoną trójkę ;)

 

btw. znam świetnego lakiernika który mi już BMW robił niejedno i nigdy nie było problemów. kolor idealny, wykonanie wzorowe - w zależności od tego jaki element - licz około 500zł.

Kompleksowo jakieś zniżki pewnie będą.

 

Szukaj - znajdziesz ;) Twoim przyjacielem pozostaje forum i sprawdzenie VIN w ASO ;)

Opublikowano
Ja bym brał trzylitrowca, ale skoro odpada, to 318i. Mocy w miarę, po mieście i tak nie poużywasz sobie za dużo, ale francuziki będziesz oglądał malutkie w lusterku wstecznym. Spalanie przyzwoite. Na dojazdy po mieście jest ok :cool2:
Opublikowano
Sory za ot ale qqxczek51 czemu sprzedajesz? Przecież jeszcze nie dawno dużo w niego włożyłeś, m-pakiet, nowe felgi a teraz sprzedajesz?
Opublikowano
qqxczek51 cena rewelacja! -tylko ja przepłaciłem tyle za rocznik/przebieg/wyposażenie :D
Opublikowano
Panowie, a czy ktoś z Was użytkuje może diesla przeważnie w mieście?-wiem że nie powinienem nawet o to pytać, ale na pewno czegoś ciekawego się od Was dowiem :) Co do 318i czytałem, że silnik zachowuje się trochę za bardzo ospale :|
Opublikowano

Ja 75% robie po miescie. Do pracy mam 17km w jedna strone no i parkuje tu i tu na podziemnym wiec zima nie katuje silnika.

Generalnie po roku polowan na trzylitrowa benzyne nie ze stanow i nie skladana z dwoch i przystanku kupilem diesla. Pomijajac dzwiek na wolnych obrotach i szybko konczacy sie obrotomierz jest ok.

Opublikowano
Diesel jest bardziej skomplikowany( 1.słynny DPF -mozna kupic bez ew.wyciąć, 2.turbina 3.duze przebiegi 4. klekot nawolnych obrotach,duze wydatki przy naprawach silnika) Benzyna jest idealna na miasto prosty silnik ,małe przebiegi,ew.mozliwosc zagazowania.Do miasta 318-320i wystarczy.Ale wszystko i tak zalezy od stanu.Mozesz kupic 330i i ciagle sie wkorzac,a mozesz kupic diesla bez DPF i byc zadowolony.
Opublikowano

Coś od siebie, od stycznia mam 330i i ani przez 5 minut nie żałowałem wyboru. Cudowna elastyczność brak turbodziury i spalanie znośne.

Jeżeli lubisz dynamiczną jazdę podziel mój wybór, jeżeli traktujesz auto jako przedmiot, który tylko wozi tyłek proponuje słabszą jednostkę.

Acha jeszcze jest taki mały myk jak r6 - wtedy nie potrzebujesz radia bo muzykę masz spod maski.

:mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jaki problem istnieje w użytkowaniu diesel'a w mieście? 90% ludzi posiadający diesel'e jeździ nimi po mieście i co? I wszystko ok. Ludzie, nie mamy początku lat 90tych. :) Powiem więcej. Do miasta właśnie lepszy turbodiesel niż wolnossąca benzyna, szczególnie mała, bo elastyczność diesel'a jest porażająca w porównaniu do jakiegoś 318i albo 320i. Zupełnie inna jazda.
Opublikowano
Coś od siebie, od stycznia mam 330i i ani przez 5 minut nie żałowałem wyboru. Cudowna elastyczność brak turbodziury i spalanie znośne.

Jeżeli lubisz dynamiczną jazdę podziel mój wybór, jeżeli traktujesz auto jako przedmiot, który tylko wozi tyłek proponuje słabszą jednostkę.

Acha jeszcze jest taki mały myk jak r6 - wtedy nie potrzebujesz radia bo muzykę masz spod maski.

:mrgreen:

Słyszałem wiele dobrego o tej wersji silnikowej...ale nie chcę kusić losu jazdą "bolidem" :mrgreen:

A jaki problem istnieje w użytkowaniu diesel'a w mieście? 90% ludzi posiadający diesel'e jeździ nimi po mieście i co? I wszystko ok. Ludzie, nie mamy początku lat 90tych. :) Powiem więcej. Do miasta właśnie lepszy turbodiesel niż wolnossąca benzyna, szczególnie mała, bo elastyczność diesel'a jest porażająca w porównaniu do jakiegoś 318i albo 320i. Zupełnie inna jazda.

No właśnie kusi mnie 320d 170KM oczywiście jeśli znajdę taką w dobrym stanie :) Panowie, a co powiedzie o E90 z "alledrogo" warte są one cokolwiek czy raczej się wystrzegać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.