Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Patrzyłem na 330XD w automacie ale jak naczytałem się o problemach to może jednak iść po grubości i jakąś mocną benzynę ? W sumie auto i tak do miasta.

Znalazłem parę co mi wpadły w oko.


Lider zestawienia.

E90 335xi 400KM no kurde podoba mi się i już ma męską moc :)

https://allegro.pl/ogloszenie/bmw-335i-2008-rok-sedan-dkg-alpina-400ps-i-580nm-7602223359


Numer dwa, E92 335i, ładne i niby prywatnie:

https://allegro.pl/ogloszenie/bmw-335i-e92-ogloszenie-prywatne-7532914803


W sumie jako ciekawostka. E90 335i za 30k, no za tą cenę to bym nawet manual przebolał:

https://allegro.pl/ogloszenie/bmw-335i-manual-harman-kardon-xenon-skora-7627907400


Jak się mają te silniki vs 3.0 TFSI w Audi ? Tam wiem, że robi się kółko kompresora+mapa=440-460KM. Jakieś typowe usterki poza nagarem ? W TFSI łańcuch rozrządu się potrafi wyciągnąć, jak w wygląda w 335i ?

Jak wystraszyles sie 330dx (nie wiem czego sie tam bac?) to daj sobie spokoj z 335i (wiem czego sie bac).

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

kkx5 nie o to chodzi. Jak i tak może się 330D wysypać to wolę iść już w 335i. Kosztuje niewiele więcej. Przynajmniej mnie nie będzie objeżdżało każde 2.0 TSI 280KM zrobione samym programem na 380KM.

Tylko co i za ile może się wysypać. Turbo, spoko - najwyżej będzie pretekst na dwie hybrydy i 500+.

Myślałem o S4 B8 3.0 TFSI ale trochę kosztuje i jak mogę za połowę tego mieć równie szybkie BMW ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No wlasnie o to chodzi, iz nie bardzo co ma sie wysypac w 330d, nie wiem skad masz takie info, a duuuzzzoooo moze sie posypac w 335i w podstawie, a co dopiero po tuningu. Poczytaj sobie o wadliwych glowicach, walkach rozrzadu, popychaczach, wtryskach, turbo...ile tego jest. Sam siedze w bmw od wielu lat i mam ich pare sztuk w tym rowniez Alpine e90, do ktorej poszukiwalem mocniejszego silnika niz obecne 205ps, przez chwile chodzilo mi 335i jako dawca organow ale z racji iz prowadze warszat to wiem co i jak moze sie w n54 posypac, zdecydowalem sie na zakup 330d n57.
Opublikowano

Tylko co i za ile może się wysypać. Turbo, spoko - najwyżej będzie pretekst na dwie hybrydy i 500+.

Myślałem o S4 B8 3.0 TFSI ale trochę kosztuje i jak mogę za połowę tego mieć równie szybkie BMW ...

 

Miałem 335is z N54T i nic się nie sypało ale tam było 90k przebiegu i 2011r a jak kolega szuka za 30-40k 12letnie sztuki z przelotem 200+ to może boleć :)

Jak planujesz zrobić 500km+ w takiej sztuce za 30 kafli jak patrzysz w cenie lepiej wyposażonej 320d to w ciągu roku wydasz drugie tyle na naprawy i od warsztatu do warsztatu, moim zdaniem bez sensu. Tanio i dobrze nie idzie w parze :)

Opublikowano (edytowane)

Czyli jednak 3.0 TFSI jest lepszym pomysłem ? Albo zostać przy 2x tańszym i wolniejszym pomyśle 330D na hybrydzie.

kkx5 cenna opinia, dzięki.

Edytowane przez TeddyBear
  • Moderatorzy
Opublikowano
335i chodzi na otomoto po 60-70 tys. a i nawet pod 80 tys. zł - to o czymś świadczy. Te auta nowe kosztowały pod 300 tys. zł, nikt sprawnego nie odda za 30 k...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli jednak 3.0 TFSI jest lepszym pomysłem ? Albo zostać przy 2x tańszym i wolniejszym pomyśle 330D na hybrydzie.

kkx5 cenna opinia, dzięki.

Czy ja wiem czy wolniejszy, swoje n57 wlasnie przerabiam, hybrydowe turbo, wiekszy icm, pozniej mapa i bez usuwania dpf ma byc jakies 390ps 750nm, zlap mnie jakas 335i...

Opublikowano
Rozbawiles mnie... mimo że sam jeżdżę dieslem ale bądźmy poważni.
Opublikowano
kkx5 nie o to chodzi. Jak i tak może się 330D wysypać to wolę iść już w 335i. Kosztuje niewiele więcej. Przynajmniej mnie nie będzie objeżdżało każde 2.0 TSI 280KM zrobione samym programem na 380KM.

Tylko co i za ile może się wysypać. Turbo, spoko - najwyżej będzie pretekst na dwie hybrydy i 500+.

Myślałem o S4 B8 3.0 TFSI ale trochę kosztuje i jak mogę za połowę tego mieć równie szybkie BMW ...

 

zapomnij o tym 335i za 30k, to musi być trup totalny w tej cenie, zadbane 335i sedan trzeba dać ponad 50tys, takie do robienia powyzej 40, tutaj jest 30tys to nawet szkoda by mi było czasu oglądać to auto no chyba że masz naprawdę blisko :wink:


ja osobiscie unikam aut powypadkowych, kup sobie fajne 3.0 i nie kombinuj z 335i


a co do diesli to slyszalem ze coraz trudniej sie sprzedają i ceny lecą w dół wiec prędzej kupisz coś w przyzwoitym stanie

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano

Witam, szukam poliftowej e90 sedan benzyna w manualu, mogę wydać max 40k.

chciałbym żeby miała conajmniej 140 koni. co polecacie? najmniej awaryjne, oraz czy da radę coś fajnego znaleźć w takich pieniądzach?

głownie zależy mi, aby była to wersja poliftowa bo jest ładniejsza, nowocześniejsza wyglądem a zwłaszcza przez tą maske.

zawsze mogę dozbierać te 5k. oraz czy dacie radę powiedzieć gdzie mógłbym kupić takie ładne alu jak na zdjęciu?


https://imgur.com/5k4PVno

Opublikowano

320i

170 koni, 210 niutonów, moc i osiągi tak idealnie w sam raz jak na sedana półtorej tony. Silnik niewysilony. Spalanie super średnio koło 8l/100.

Chyba, że jesteś maniakiem mocy to R6 ale R6 LCI w tych pieniądzach nie będzie.

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano
Dzięki, nie No maniakiem nie jestem, chce coś mało awaryjnego, I żeby to jechało w miarę i dobrze wyglądało. Teraz mam peugeota 307sw benzyna 1.6 109 koni w manualu i po mieście fajnie to jezdzi Ale na autostradzie już trzeba piłować, przez co spalanie duże, dlatego myślę że coś powyżej 140 koni byłoby ok. Tylko szkoda że jak dam na otomoto, allegro czy olx, filtr sedan,benzyna,manual, bezwypadkowy,2008+ to z 1000 sztuk robi się 10/15/20 :/
Opublikowano
Dzięki, nie No maniakiem nie jestem, chce coś mało awaryjnego, I żeby to jechało w miarę i dobrze wyglądało. Teraz mam peugeota 307sw benzyna 1.6 109 koni w manualu i po mieście fajnie to jezdzi Ale na autostradzie już trzeba piłować, przez co spalanie duże, dlatego myślę że coś powyżej 140 koni byłoby ok. Tylko szkoda że jak dam na otomoto, allegro czy olx, filtr sedan,benzyna,manual, bezwypadkowy,2008+ to z 1000 sztuk robi się 10/15/20 :/

 

Nie masz żadnego wyboru przy parametrach, które podałeś. LCI w benzynie za 40k zł i minimum 140 koni, to jest tylko jeden silnik w BMW w dwóch odmianach: 320i i 318i. Konstrukcja ta sama, tylko w dwóch wariantach mocy. Nie licz, że BMW zaoferuje Ci 6-7 wariantów bezawaryjności i niezawodności :)


Liderami niezawodności w benzynie to będą Toyota Avensis i Mazda 6 ale nie BMW 3-er.

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

Styling 433 felgi dość drogie, używki chodza od 6000zl oryginal 20cali.

W tym rozmiarze co na zdjeciu 18-19 cali nie przypominam sobie żeby występowały. Bardzo czesto podrabiany wzór.


Co do silników to nie ma czegos takiego jak bezawaryjna jednostka, każdy jeden ma swoje bolączki ktore jak wyeliminujesz to spokojnie pojezdzisz bezawaryjnie 100k km. Czasami jest to 3tys zl czasami 15k, nie każdy jest na to gotowy. :)

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano

Witam szanowne grono :)

3-lata temu dzięki Wam nabyłem e91 325D Automat.

Auto z 2008 roku, z polskiego salonu. Świetny samochód, praktycznie na nic nie mogłem narzekać.

Jakiś rok temu wymyśliłem sobie wymianę oleju w skrzyni i niestety po tym zabiegu skrzynia nie jeździła już tak jak wcześniej. Dodatkowo po czasie padł konwerter, który poszedł do regeneracji i niestety od tego momentu przy pełnym bucie skrzynia idzie idealnie do 4-tego biegu i jeśli dalej będzie chciało się iść do odcięcia to przeciąga bieg i wrzuca tryb awaryjny. Oczywiście nie butując na czwórce, normalnie zmienia biegi. To samo od 5-tki w górę skrzynia ciągnie normalnie. Teoretycznie można jeździć normalnie i nic się nie dzieje, no ale nie ulega wątpliwości, że skrzynia ma wadę i trzeba ją traktować jako uszkodzoną.


Do czego zmierzam, bo w końcu to temat o wyborze E90, a nie dział porad ;)


Stoję przed opcją kompletnej regeneracji skrzyni ~8k PLN i nie jest to problem, bo lubię ten samochód ale... po drodze pojawiły się dwie kwestie, które sprawiają, że zastanawiam się nad tym czy jednak buni nie sprzedać i kupić czegoś nowszego.

Zanim firma zabrała się za regenerację udała się z samochodem na hamownię, bo nie chcieli wierzyć, że to seria - nie ukrywam, że to była moja pierwsza 3.0l i myślałem, że "tak ma być" :lol:

Hamownia wypluła 250PS i 530NM czyli o 130NM więcej niż wytrzymuje skrzynia, tak więc poprzedni właściciel zrobił sobie program, który z góry skazywał skrzynię na remont ;)

Opcja remontu zakłada wgranie seryjnego programu, bo firma, która ma się tego podjąć nie da w przeciwnym razie gwarancji na naprawę, co jest oczywiście logiczne. Ja natomiast przywyczaiłem się do tej mocy i nie wiem czy seria mnie zadowoli, dlatego rozważam sprzedaż samochodu.


I tutaj pytanie do Was. Ile jest obecnie warta taka E91 w 100% sprawna? Gdybym sprzedawał, to oczywiście ze skrzynią po remoncie i w 100% ori programem.

Wyposażenie praktycznie full, czyli duża navi, ksenony skrętne, m-pakiet wewnętrzny, beżowa skóra. Auto w kolorze Black Sapphire, na ori alu 17. Auto bardzo zadbane, robione tylko na ori częściach. 3-miesiące temu wymiana wszystkich amorów na ori + wszystkie gumy/tuleje + nowe tarcze i klocki przód/tył ATE. Przebieg 230tys. km - w 100% prawdziwy + samochód bezwypadkowy.


Sprzedaży z uszkodzoną skrzynią nie biorę raczej pod uwagę, bo sam bym takiego samochodu nie chciał kupić, nawet gdyby sprzedający zapewniał, że dzieje się tak tylko przy zmianie z czwórki na piątkę ;)


Druga kwestia to, że mam opcję w tym samym warsztacie zrobić konwersję z automatu na manual. Koszt podobny, ale mógłbym zachować aktualny program, który nie ukrywam daje sporego banana na pysku w trasie, ale zastanawiam się czy ktoś w ogóle później kupi takiego ulepa?

Opublikowano

Koledzy szukający auta dla siebie..


Opowiem krótką historie auta poniżej


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320i-benzyna-170km-shadow-line-sport-navigacja-mapa-polski-alu17-ID6BrZiR.html


Otóż auto z Płocka do którego mam jakieś 60 km, po zdjęciach ewidentny handlarz ale z racji bliskiej odległości postanowiłem przejechać się i obejrzeć auto.


Auto na żywo prezentowało sie ok, żadne elementy nie wskazywały na powypadkową przeszłość tego auta, śmiem twierdzić że jest w oryginalnych blachach (oblecialem go również czujnikiem). Handlarz mial książkę serwisową i nawet wyciąg z kluczyka z BMW serwisu z Warszawy. Nie wczytywalem sie za mocno z którego. Handlarz zapewniał, że pewne auto wszystko ładnie pięknie. W środku wyglądało na swój przebieg, nie zniszczony itd.


Podczas jazdy próbnej również wszystko było ok, 170 km w miarę fajnie odpychało ten wóz, zawieszenie również bylo w porządku. Z racji tego, że to motor n43 który jest na bezpośrednim wtrysku i nie jest zbyt udaną jednostką postanowiłem dać sobie dzień, dwa na przemyślenie sprawy. Szczerze mówiąc byłem mocno zainteresowany tym egzemplarzem.. Do czasu.


Wracając do domu poprosiłem o zdjęcie dużego biegu, Pan handlarz przesłał mi je. Ostatnim właścicielem w DE była Pani który użytkowała te auto rok, była drugą właścicielką od nowości. Miałem imię i nazwisko tejże Pani, więc pomyślałem, a nóż widelec znajde ją na jednym z portali społecznościowych.. Co sie okazało odszukałem ją i przeprowadziłem z nią, jak się później okazało bardzo przydatną rozmowę. Wyslalem jej to ogłoszenie, zapytałem dlaczego sprzedała auto, że oglądałem je i może chciałbym kupić.


Odpowiedź dostałem od razu ' Nie kupuj tego auta'.. Pani właścicielka sprzedała to auto handlarzowi niemieckiemu z uszkodzonym silnikiem, motor zgubił płyn chłodniczy, uszkodzeniu uległy pierścieniem i coś jeszcze w bloku silnika. Ogólnie motor kaput. Napisała również, że sprzedała to auto przy przebiegu ok. 277 tys km, a wystawione jest z 230 tys. Km. Wysłała mi nawet zdjęcie jakiegoś dokumentu na którym widnieje data rok wstecz i przebieg ok. 247 tys km. Niemka sprzedała to auto w niemczech, uwaga za... 1,5 k euro, zanim trafiło do Polski. ☺️


Odpuściłem temat, juz nawet nie dzwoniłem i nie pytałem sie czy ten silnik remontował czy wymienił na inny, raczej obstawial bym to drugie ale kto prawde powie.


Także taka przestroga dla innych

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego przestroga? Chodzi o przebieg, zgodze sie, ale jesli napiszesz ze chodzi o remont silnika...
Opublikowano

Wątpię żeby miał jakiekolwiek papiery na remont silnika, nawet nie wspomniał o żadnych naprawach.. Jeśli ktoś będzie przymierzał się do tego auta to moze to mieć na uwadze.

Pozdrawiam

Opublikowano
No po prostu szok że samochód z Niemiec sprowadzony przez handlarza może mieć ukryte wady. Po co w ogóle marnujecie sobie czas na oglądanie takich ofert?

 

Jeżeli się nie znacie to nie kupujcie sami aut od handlarzy kropka. Kontrole ASO to lipa bo nie biorą żadnej odpowiedzialności za raport a interesuje ich tylko kasa.


Są handlarze, którzy trochę wyklepią, cofną o 50tyś licznik, wypicują i zarobią 2 tyś na aucie.

Są też handlarze, którzy kupią złom za 1,5E, cofają licznik o 300tyś,spawają podwozie kątownikami, silnik zaleją miodem spożywczym, skrzynie wypełnią trocinami, gumą lub plasteliną zakleją kontrolki od poduszek od wewnętrznej strony licznika i zarobią 15 tyś na sprzedaży.

Później przy wypadku z prędkością 60 - 80km/h jest tragedia bo są ofiary śmiertelne a handlarz nie odpowiada za to druciarstwo, które sam sprzedał.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.