Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Twoje słowa są prawdą przy nowych autach. Przy używanych to niekiedy i mały silnik potrafi zrobić dziurę w kieszeni a sąsiada R6 jedzie bez napraw :D , także liczy się stan. Mityczne R6 nie jest jakieś drogie w utrzymaniu, ackzolwiek rozumiem, że nie każdy go potrzebuje.
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mi się podoba, sprawia dobre wrażenie. I dużo plus za carpass, z reguły ginie w tajemniczych okolicznościach...

 

Byłem obejrzeć to auto. Jedno co mnie zastanowiło to to, że na calym aucie jest powłoka lakiernicza o grubości od 180 do 210. We wnękach, na progach po 90. Nawet dach miał 160, ale właściciel idzie w zaparte, że on go nie malował, również żadna szkoda u ubezpieczyciela nie wisi na nim.

Czy zdarzają sie egzemplarze z taka grubością lakieru? Nie dopatrzyłem się śladów demontażu elementów..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może źle się wyraziłem, ale chyba koszt serwisowania i utrzymania 4 cyl. będzie nieco mniejszy niż R6.

Miałem już do czynienia z bmw, 2 auta były w rodzinie akurat diesle, więc cokolwiek wiem o tym, że to nie będzie poziom serwisu i utrzymania jak innych marek.

Co masz na myśli mówiąc dychawiczne 318i?

Pozdrawiam

318i 129ps, jest po prostu słaby.

Opublikowano
Potwierdzam i odradzam kupno 318i, sam taką mam i gdybym mógł cofnąć czas to na pewno by to bylo 325 lub 330. Koszty eksploatacji takie same, tylko zakup drozszy, a ile zadowolenie z jazdy wieksze.
Opublikowano
Za 28tys nie kupisz dobrego e90 2009+ po lifcie, zejdź na ziemię :D

Ile potrzebuje na 2009+?

 

9.000-10.000 euro. Wiem co mówię. Rok temu kupiłem. Kierowałem się podobnymi kryteriami co Ty, tylko u mnie tak trochę nietypowo - kombi w benzynie, więc nie wiem, czy to taniej, czy drożej. Po roku może wyjdzie 1.000 euro taniej? Bejce strasznie trzymają cenę :twisted:

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

No nic, najwyżej będę musiał dłużej zbierać :cry2:.

Jaki silnik powinienem wybrać jeżeli chcę maksymalnie długo i bezawaryjnie jeździć (jeżdżę spokojnie)? Wydaje mi się że 2.0d 177KM jest ok. Są z nim jakieś większe problemy?

Za ubezpieczenie, kalkulatory internetowe pokazują mi ok 1000zł, to realna kwota?

Spalanie rzeczywiście takie jak piszą na wiki (ok. 5/100 w trasie i 8 miasto)?

Czy ten samochód jest dynamiczny, ładnie się zbiera, czy ma problemy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spalanie tak, bardzo oszczędny motor, dynamika super, problemy sa, łańcuch. Nie ma lepszego silnika do e90 jak n47 w dowolnej specyfikacji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za ubezpieczenie, kalkulatory internetowe pokazują mi ok 1000zł, to realna kwota?
Jeśli te kalkulatory nie spiskują przeciwko Tobie i nie robią Ci na złość to chyba znasz odpowiedź... :duh:
Opublikowano

ogólnie szukam auta z 2005 raczej preferuje benzynę gdyż zawsze miałem takie auto i więcej jeżdżę po mieście, ale rocznie ~20-25tys gdzieś wychodzi

przeglądam cały czas ofert 325i, ale ostatnio zacząłem się też zastanawiać nad wersją 330d i teraz pytanie do was jak myślicie w co lepiej się pchać dalej czekać na benzynę czy może też przeglądać oferty diesle i jak wygląda z jakością silników i ich utrzymaniem

Opublikowano
Przejedź się mocnym dieslem to będziesz miał łatwiej odpowiedzieć sobie na to pytanie. Dodatkowo przy przebiegach 20 - 25 k to samą różnicą w paliwie zamykasz się w "utrzymaniu". Mam od pół roku 330d, jeżdżę po mieście i jest super.
Opublikowano

Mam pytanie jak się sprawuje w codziennej jeździe 330XD 231KM w automacie + jakiś chip na 280KM/600NM.

Jak chodzi automat ? Bo już stary jestem i nie chce mi się zmieniać biegów ...

XD bo miałem już auta po 250KM/500NM i jak jest mokro to jest problem żeby dynamicznie ruszyć. Bokami już się nalatałem więc bardziej mnie interesuje pedal to the metal i jedziemy a nie walka z trakcją.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Śledzę od jakiegoś czasu rynek e92 z mocnymi benzynami i myślę, że powinieneś zejść na ziemię i przestać szukać takich za 30- parę tysięcy. :roll:
  • Moderatorzy
Opublikowano

Chyba 40k + kolego. Za 30k dostaniesz kapcia 3 litrowego. Zobacz ile stoją w Niemczech takie auta.

Za 30k+ to można 320i w dobrym stanie szukać, ale nie 3.0.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tiaa... e90 320i z 2005 to za 20-kilka kupisz niezłe, znam kogoś kto tak kupił. 325i na otomoto 13 sztuk od 22k do 36k. Coś na pewno jest warte uwagi. Za 40+ znajdziesz coupe.
Opublikowano

 


coupe ostatnio kolega oglądał 3.0 za 37tys to była po lekkim dzwonie :P za 30 z hakiem to szkoda Twojego czasu, tzn kupisz ale zapomnij o bezwypadkowości

gm7CfMp.jpg?1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba 40k + kolego. Za 30k dostaniesz kapcia 3 litrowego. Zobacz ile stoją w Niemczech takie auta.

Za 30k+ to można 320i w dobrym stanie szukać, ale nie 3.0.

 

No patrzyłem i co, mozna w 33 sie zmieścic - duze znaczenie ma przebieg i wyposazenie - jezeli max wypas oraz przebiegi 80-120 to rzeczywiscie 40 trzeba szykować, ale bez przesady...

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ale człowieku o czym ty mówisz, ja ci mogę też pokazać aukcje z Cayenne za 25 tys. i co? Też można.

Za dobry egzemplarz, podkreślam dobre bezwypadkowe auto z małym/średnim przebiegiem i pełną historią nie kupisz za 33k... zejdź na ziemię.

Inaczej, masz bezwypadkowe BMW E90 330i z polskiego salonu pełen serwis, SPRAWNE, oddasz to za 33k komuś? :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.