Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak chcesz wydac na auto 40k to nie szukaj w Polsce tylko jedz do Niemiec.

Co to za bzdura? 40k to jest duża kwota na auto niby? :lol: :lol: :lol:

Opublikowano
Jak chcesz wydac na auto 40k to nie szukaj w Polsce tylko jedz do Niemiec.

Już widzę tego Niemca co się pozbywa swojego e92 za 8-9 tys euro i do granicy goni...

***** ***
Opublikowano
Widze ze naprawde egzystujecie na niskim poziomie intelektualnym. 40 tysiecy to wystarczajaco duża kwota aby kupic auto w Niemczech, na czym polegaja zalety takiego rozwiazania to pewnie wiecie. Jest sporo e92 w budżecie do 9k euro.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ale po czym to widzisz? Ja na razie widzę, że nie zgadzasz się z naszym daniem i zaczynasz mówić coś o poziomie intelektualnym, co nie jest tematem dyskusji.

Auto w Polsce za 40 tys. jest w jakiś sposób gorsze od tego za 9k auro w Niemczech od Turasa? Przestań wierzyć w ten mit o Niemieckich autach trzymanych pod kocem.

Opublikowano
Wierze w swoje doswiadczenie, auta w Niemczech sa bardziej zadbane i niestety nie mozesz sie z tym nie zgodzic. Wieksza szansa na kupno lepszego egzemplarza ma w Niemczech niz w Polsce. Kilkanascie razy sciagalem auta z Niemiec i nawet o przytoczonych przez ciebie Turasów byly w dobrym stanie, a 40k to na tyle duzo pieniedzy ze mozna sie pofatygowac za granice po auto w moim odczuciu, aniżeli szukac takiego auta w Polsce.
Opublikowano

Ja kupowalem zarowno e93 jak i f31 w niemczech.

E93 w de dlatego ze 2 lata temu na allegro w 3.0i bylo z 6 aut, ogladalem wszystkie i w każdym było cos nie tak, bezwypadkowe a malowany cały bok itp. W niemczech dlatego kupilem bo kupowalem od pierwszego wlasciciela i jak prywatna osoba mówi ze auto nie miało żadnej kolizji to tak jest, mam to nawet w umowe wpisane. Fakt ze akcyza jest wysoka wyniosła mnie ponad 12tys zl :/


F31 w de dlatego ze też od 1 właściciela ale akurat to i u nas mozna Fke taka trafić, głównym powodem byl fakt ze miała fajne wyposazenie (hud, panorama, automat, ksenon) i do tego pelna historia aso co pół roku (dray sprawdzał) malo tego, cena była bardzo dobra, lepsza niż w polsce czylu po prostu bylo w de TANIEJ. Jak pojawilo sie ogłoszenie to 2dni pozniej juz auto kupiłem.


W polsce jest problem głównie ze sciemnianiem podczas rozmowy, auto bardzo czesto jest bezwypadkowe a na miejscu okazuje sie ze bite a sprzedający udaje debila ze on sie nie zna. Tak samo "pierwszy właściciel w kraju" a kogo to k**** obchodzi ze pierwszy w kraju jak za granica mogło ich byc i 20.

Niemcy jednak mniej ściemniaja, przynajmniej Ci nie handlujacy zawodowo.


Podsumowując: do 2.0 szukalbym w de albo polski salon. Powyżej 2.0 w de nie bedzie tanio ale jak kupujesz od pierwszego wlasciciela ktory zaplacil za auto 240-280tys zl to jest szansa ze stać go na podstawowe naprawy i ze auto jest utrzymane w dobrym stanie.


E93 jeszcze z polskiego salonu 3.0 nie widzialem, e92 czasami sie trafiają.

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano

Wystarczy kupić w dawnej NRD (wschodnie Niemcy) i problem Turasów rozwiązany :twisted: tam ich nie ma.


W Niemczech jest inna kultura sprzedaży samochodów i prawo. Jeżeli Niemiecki handlarz sprzeda samochód przekręcony, to ma dożywotni zakaz dotykania wszystkiego co się wiąże z motoryzacją. Dealerka nowych, warsztat samochodowy, sklep z częściami, komis itp. A to jest bardzo bolesne w kraju, w którym motoryzacja jest towarem eksportowym na świat. To praktycznie śmierć zawodowa. I nie trwa to jak u nas po 5 latach batalii sądowej, tylko następuje niemal natychmiast. Każdy komis się tego boi i pilnuje.


Niemiecki handlarz dziesięć razy powie o usterce, żeby się uwolnić od odpowiedzialności, a Polski handlarz dziesięć razy wciśnie kit, że wszystko jest ok byle sprzedać. Kupowałem sobie zawsze samochody we wschodnich landach (bez pośredników), żeby uniknąć cwaniaczków imigranckich (choć nie generalizuję) i jest bliżej niż w zachodzie. Widziałem jak Niemiec po kilka razy zwraca uwagę na usterkę ukrytą tak upierdliwie, że masz go dosyć.


Nigdy nie kupiłem używki w Polsce i nie kupię (chyba, że używany w ASO). O wyższości niemieckich materiałów wykończeniowych nad polskimi - w niektórych modelach - nawet nie wspominam (bmw chyba to nie dotyczy tak bardzo).

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

Nie możesz sie sugerować tym ze w DE kupisz cacy auto a w PL strupa, tu i tu mozesz trafic na przysłowiową mine lub fajny egzemplarz. Problem jest w czym innym, tu i tu właściciel dobrego egzemplarza bedzie go dobrze cenił.

Czas sobie uświadomić że nie ma tanio i dobre.


Ps. Co do kupowania uzywanych z aso też tak do końca nie jest, tam też odchodzą ciekawe wały.

Opublikowano
Ps. Co do kupowania uzywanych z aso też tak do końca nie jest, tam też odchodzą ciekawe wały.

Jakieś przykłady?

***** ***
  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Radio to chiński EONON na androidzie ale dobrze działa (mam w e46 od 2,5roku). Bardzo funkcjonalny chociaż podobno w e90 trochę spasowanie słabe, chyba że poprawili to już.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znowu to samo, pełen m pakiet a jasna podsufitka i kiera sport :duh: czyli walony z tyłu i przodu. Juz dalej nie czytam....
Opublikowano
Tutaj nawet nie ma progów m pakietowych zewnętrznych czyli ktoś wymienił dwa zderzaki i zgrywa cwaniaka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Troszke nie poszło im przy skladaniu, część czujników parkowania zapadnietych z przodu jak i z tyłu. Umiejętnie zrobione zdjecia aby deski po stronie pasażera nie pokazać, chyba regenerowana :D
  • Moderatorzy
Opublikowano

Poduszka kierowcy była regenerowana, nie ma struktury oryginalnej poduszki. Czujnik deszczu raczej nie działa widząc po szybie. Kierownica jest obszyta nową skórą.

Dodając uwagi poprzedników - szmelc od handlarza, jak w ogóle można oglądać takie auta jak to handlarzyny janusze sprzedają...

Opublikowano
Mogę prosić o rozkodowanie VIN WBAVA710X0VA39594 ???

VIN: WBAVA710X0VA39594

Type code: VA71

Model: 320I OL (EUR)

E-F-R series: E90

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: N46

Displacement: 2.00

Power: 110 (149 hp)

Drive: HECK

Transmission: MEC

Paint code: A22 - SPARKLING GRAPHITE MET

Upholstery code: ALAD - STOFF FLUID/GRAU

Prod.date: 2005-09-17

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

S8SP Control unit COP

S428 Warning triangle and first aid kit

S520 Fog lights

S548 Kilometre speedo

S854 Language version, French

S863 Dealer List Europe

S881 Operating instructions, French

S896 Daytime driving lights

Bieda edition :roll:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jakie problemy ma ten motor? Z tego co wiem to każdy w E90 ma jakieś bolączki. Ludzie jakoś jeżdżą, a sądzę, że lwia część benzyniaków na polskich drogach to ten silnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.