Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma takich, ze zredukowanych były 115, 122, 136 i 143, pod koniec też były 184. Te poniżej 150KM mają wg mnie za mało mocy, chociaż można je podkręcić.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie tak jak piszesz, benzyna to minimum 150ps, diesel 143ps(nadrabia momentem).
Opublikowano

Cześć,


Chciałbym kupić E92 i zastanawiam się nad wersją silnikową. Bardziej niż na mocy/przyspieszeniu zależy mi na niezawodności i w miarę rozsądnych kosztach remontów.

Mam parę pytań:

Czy są tu użytkownicy wersji 328i lub 328ix (USA)? Jak z naprawami/częściami w Polsce? Co możecie powiedzieć o tym silniku (N52 STANDARD vs N51 SULEV)?

Czy może zamiast tego lepszy (miej awaryjny/tańszy w naprawie) będzie europejski 325i lub np. 335d?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to z E92 realnie zostają Ci samochody 4 cylindrowe, ew. słabsze 6 cylindrowe benzyny po przejściach.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Odpuść auto z USA, miałem wiem co mówię. 99% jest po przejściach.

Jeśli chodzi o usa to czy można ufać carfaxowi? Czy recalle ze stanów obowiązują w EU?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Recalle teoretycznie obowiązują, ASO nawet trochę bardziej się do nich przykładają niż do tych z EU które mają jakieś bzdurne ograniczenia czasu trwania itp. Czasem łatwiej też odnaleźć historię auta z USA.


Ale nie tutaj tkwi problem.


Generalnie wg mnie przedliftów już się nie opłaca ciągnąć, polifty tylko najlepsze wersje. Pozostałe po prostu są za drogie - papiery, transport, przerobienie na EU, sprowadzenie takiego samochodu to ok. 10 tyś, a Ty masz budżet 40 tyś - odlicz naprawę, przeróbkę, zarobek handlarza to za ile to auto było kupione w USA? 3-4 tyś USD... Czyli cena samego silnika do BMW w USA.

3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Odpuść auto z USA, miałem wiem co mówię. 99% jest po przejściach.

Jeśli chodzi o usa to czy można ufać carfaxowi? Czy recalle ze stanów obowiązują w EU?

Można, sam taki raport zakupiłem.

Opublikowano

Witam. Po sprzedaży mojej e46 n42 postanowiłem kupić następną generację, a mianowicie model e90, lecz tym razem wybór padł na diesla z silnikiem m47 2.0 163KM. Wiem, że podobnych tematów jest sporo, ale większość jest już dosyć stara. Potrzebuję kilku informacji z pierwszej ręki zarówno odnośnie zakupu jak i 'sytuacji rynkowej'. Mam kilka pytań odnośnie modelu z tym silnikiem, a m.in.:

-na co zwracać szczególną uwagę podczas oględzin tego modelu?

-jakiego rzędu przebiegi (przybliżone) może posiadać auto z lat produkcji z tym właśnie silnikiem? (większość ogłoszeń 200tyś. albo około 200 co można

włożyć pewnie między bajki)

-wiem, że cena zależy od sprzedającego i wyposażenia, ale w jakim pułapie cenowym występują egzemplarze, którymi jeszcze można pojeździć?

-co myślicie o wyżej wymienionej jednostce napędowej? (szczególnie zależy mi na opinii osób, które miały bądź mają z nią do czynienia)


Zależy mi, aby auto było możliwie niezawodne i rozsądnie ekonomiczne. Będzie służyło mi na dojazdy do pracy (trasa ok.100 kilometrów dziennie) no i w ruchu miejskim. Z moją decyzją nie celuję w benzynę, ponieważ jak benzyna to i gaz (co by zminimalizować koszty przejazdów) a w tym modelu nie bardzo jest gdzie upchnąć butlę, a jak już to kosztem przestrzeni bagażowej. Chcę coś kupić w pułapie pojemnościowym do 2 litrów. Po przesiadce z n42 nie szczególnie jestem zainteresowany jego następcą n46, więc wybór padł na diesla. Wiem, że kwintesencja BMW to 6 cylindrów, ale nie można mieć wszystkiego.

Ten model od zawsze mi się podobał. Szczerze to miałem rozejrzeć się za czymś innym bo rozsądek podpowiada BMW - Będziesz Miał Wydatki, ale jednak coś ciągnie mnie do tego żeby po jednym BMW kupić następne, pomimo tego, że moje e46 to nie był jakiś wariat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebiegi są różne, ja mam taki samochód z oryginalnym przebiegiem 180 tkm, są takie co przebiły 500 tkm i jeżdżą.
3A0jS9b.png
Opublikowano (edytowane)
Ja mam N46 i fakt to byl zly wybor, problemy ze spalaniem oleju i dyfrem. Kosztowne naprawy, w zasadzie chyba nie ma drozszych usterek. Nie wiem jak w dieslach, ale jesli bedziesz chcial kupic N46 to odpusc temat i celu jednak w wiekszy silnik. Edytowane przez illusion3
Opublikowano

Za 25 tys. już można coś pomyśleć. Za 22 raczej słabo.

Sprawdź sobie uszczelki drzwi i szyb bo w tej generacji z czasem puszczają. Zobacz cy nie telepie budą przy starcie i gaszeniu silnika. No i przetestuj przyspieszenie, bo już w 6-7 latkach turbina potrafi generować dużo mniej Nm i KM. Sprawdź koniecznie czy auto ma DPF, jeśli ma to dobrze byłoby podpiąć pod kompa i zweryfikować jaki jest na nim spadek ciśnienia.

DSC_3573c_mini.png
Opublikowano (edytowane)

Można znaleźć też ogłoszenia w okolicach 20000 - 21. Myślicie, że to raczej strucle? Jak wyglądają koszty ze strony eksploatacyjnej? Do kiedy montowano DPF?


edit: Mój błąd. Do którego roku nie montowano DPF-u w tym modelu? Wolałbym, żeby fabrycznie go nie miał niż okazał się wycięty.

Edytowane przez xkamil91
Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-3-0d-cd-coupe-245-km-manual-stan-idealny-zarejestrowana-ID6AFrQ4.html#06ac16657b


Na ile można na podstawie ogłoszenia - uważacie, że cena słuszna? Czy jednak trochę mało jak za ten rocznik i litraż? Byłbym mega wdzięczny za jakieś uwagi i sugestie, bo wybieram się w przyszłym tygodniu do Warszawy i zastanawiam się, czy nie podjechać obejrzeć tej sztuki po drodze.

Ogólnie 3.0d jakoś przekonuje mnie najbardziej, ojciec ma go w X5 i póki co bezproblemowy. Natomiast ciężko mam trochę z benzynkami, nie wiem która z nich jest warty uwagi. Dlatego też chciałbym zapytać jeszcze - które z benzynowych jednostek polecacie, jeśli celowałbym w moc 200-250KM ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zadzwoń, spytaj o VIN i pochodzenie. Skoro jest zarejestrowany i ubezpieczony, to gdzie są tablice i nalepka na szybie. Tutaj jest już silnik N57, z rozrządem z tyłu i po tym przebiegu warto się nim już zainteresować czy był robiony i czy nie hałasuje.
3A0jS9b.png
Opublikowano

 

Stary, dawno nie widziałem tak biednej wersji E92. Zapłacić 50 klocków za auto, które nawet uchwytów na kubki nie ma? Słabe radio "business", brak czujników cofania (jeżeli chcesz tym autem w mieście jeździć to zapomnij), Co więcej, przynajmniej w mojej sztuce na tylnej klapie pod kratką rejestracji była oryginalna naklejka z Nr VIN - ten jej nie ma. Zresztą widać, że grzebane było coś z tyłem, bo na zdjęciu bagażnika brakuje zaślepki śruby mocowania plastikowej listwy chroniącej otwór na dole. A z doświadczenia wiem, że to strasznie trzeba się natrudzić, żeby zdemontować, więc samo nie odpadło... Ja bym nie kupił.


[EDIT] Co więcej, wydaje mi się, że lusterka z polifta, zderzak przedni przedlift


Co do wcześniejszego pytania o wersje 328xi i auta z USA.

- niedawno sprzedałem swoje auto (wersja sulev). Ogólnie nie mogę złego słowa powiedzieć o tym modelu, poza faktem, że ciężko potem sprzedać bo właśnie "z USA". Przez 10 lat użytkowania przeze mnie i poprzedniego właściciela poza eksploatacją, to padła elektryczna pompa wody akurat przy 160 tys km, czyli klasyk w tym modelu no i zaczynały się wycieki spod pokrywy zaworów i podstawy filtra oleju. Warto jednak szukać aut sprowadzonych jako mienie przesiedleńcze, przez osoby, które tam go użytkowały, ale takich aut jest mało. Reszta to praktycznie wszystkie handlarskie powypadkowe. Więc zgodzę się, że może nie 99%, ale 95% z USA to po niezłym wypadku.

Opublikowano

 



[EDIT] Co więcej, wydaje mi się, że lusterka z polifta, zderzak przedni przedlift

.

Jak najbardziej zgadza się. też mam przedlift z tego rocznika A lusterka mam poliftowe. Także jest to możliwe bo nawet na moich lusterkach poliftoowych widnieje data 08.2009r.


Cena za duża jak na przedlift. Za te pieniądze można znaleźć polifta już. I dokładnie bardzo biedna wersja. Jedynie kierownica z mpakietu. Listwy na progach zwykle, podsufitka jasna. Zwykle fotele, i drążek zmiany biegów nie widzę =)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jest diesel e92 6 cyl, jeżeli to co pisze sprzedający to prawda to cena jest jak najbardziej rynkowa. To że się na naszym allegro "da znaleźć taniej" to super, ale znajdźcie mi na zachodzie jakiekolwiek sensowne E92 poniżej 9000 EUR.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Witam. Co myślicie o tym egzemplarzu? Kwota trochę przewyższająca mój budżet(max.25), ale prezentuje się ciekawie. Co prawda poluję na kolor czarny no i mam cokolwiek daleko bo tak 400+, ale może podpowiecie coś czego ja nie widzę, albo może na co zwrócić uwagę:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e90-m-pakiet-320d-2-0d-163-ps-bez-dpf-manual-kradnie-spojrzenia-ID6AxEIG.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8;promoted

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.