Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć.

Szukam fachowca w Warszawie lub z okolic Warszawy, który zrobiłby oględziny bmw 320si 173KM (silnik N45B20S). Jest to silnik specyficzny i podobno dość awaryjny, dlatego pożądane jest doświadczenie w pracy z takim motorem.


Byłem dzisiaj na jeździe próbnej i wszystko fajnie, moc jest, ale jak dodaje gazu to coś podejrzanie klekocze. Nie znam się za bardzo, więc nawet nie mam pojęcia co to mogłoby być.


Z góry dziękuję za podpowiedź.

 

Daj link ogłoszenia. Doradzimy czy jest sens.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witajcie,


Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego BMW. Trafiłem na naprawdę ciekawy egzemplarz w dobrej cenie, która od razu dała mi do myślenia. Jak się okazało, handlarz jest osobą z sąsiedztwa, stąd też przyznał się do ciemnej strony auta. Był delikatnie stuknięty w lewy przód, poduszki wybuchły, na pierwszy rzut oka nic poważnego. Kupił uszkodzonego, sprowadzil i naprawił. Bez problemu też podał nr VIN auta, który oczywiście zweryfikowałem. Zastanawia mnie rozbieżność mocy - w raporcie silnik ma 183 KM, handlarz uważa, że 163 KM. Twierdzi, że informował się w serwisie BMW skąd taka dysproporcja, bo też go to zastanawiało - okazało się, że czasami błędy się zdarzają przy kodowaniu modelu. Rzeczywiście tak jest? Przebieg wydaje się autentyczny, książka serwisowa zatrzymała sie w lutym 2016 roku przy przebiegu 126 tys. W środku wygląda jak nowy, jest niezwykle zadbany. Jutro planuję jazdę próbną i wizytę na stacji diagnostycznej. Co o nim myślicie?


Nr VIN: WBAUY110XOA905903


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-lift-2-0-163km-automat-nawigacja-xenon-2-x-pdc-full-serwis-ID6Aa3tt.html


Raport:

https://drive.google.com/file/d/1Ig35T_u6-w3k1DSDpCLCwUs7chzezBKH/view?usp=drivesdk


Proszę o kilka porad :)


Pozdrawiam,

Amadeusz

 

Raport który dałeś ma ograniczony dostep.

Przebieg sprawdz, książeczke mozna kupić na allegro. Ja osobiscie nie wierze w 120tys w 8letnim dieslu z de. Sam kupowalem w zeszlym roku Fke diesel i ciezko było trafic w 4letnim aucie przebieg ponizej 150tys!! Nie mowie ze sie nie da ale jak dla mnie wygląda to mega podejrzanie tym bardziej ze handlarz, który hanldarz nie.kreci licznikow? Nie ma takich, taka branża.

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-seria-si-ID6Al0NC.html


To jest to ogłoszenie. Niewiele w nim informacji. Właściciel jest bardzo chory i rodzina sprzedaje. Byłem osobiście i oglądałem, no i właśnie podczas moich skromnych oględzin wyszło klekotanie podczas dodawania gazu.


W środku jest bardzo zadbany. Z zewnątrz są obtarcia. Podobno właściciel już podczas choroby się nim rozbijał po warszawskim rejonie. Przebieg może być autentyczny, ale co z tego jak tam coś brzęczy... Gdzieś czytałem, że te silniki wytrzymują po 120 TKM, ale ile w tym prawdy.

PS.

Dynamika silnika mnie zachwyciła :D ale jak mam od razu wydać 10 tys. na naprawę silnika albo wymianę to ja dziękuję...

Opublikowano

A takie pytanko :


Lepiej kupić e90 sprzed 2007roku czy po ? Bo gdzieś czytałem,że te silniki sprzed 07 są bardzo stabilne , mówie tutaj o benzyniakach.


Takie coś mam na oku : https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201804095371928?year-from=2005&sort=sponsored&advertising-location=at_cars&make=BMW&model=3%20SERIES&onesearchad=Used&onesearchad=Nearly%20New&onesearchad=New&radius=100&postcode=le39jx&page=1

Opublikowano
Witajcie,


Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego BMW. Trafiłem na naprawdę ciekawy egzemplarz w dobrej cenie, która od razu dała mi do myślenia. Jak się okazało, handlarz jest osobą z sąsiedztwa, stąd też przyznał się do ciemnej strony auta. Był delikatnie stuknięty w lewy przód, poduszki wybuchły, na pierwszy rzut oka nic poważnego. Kupił uszkodzonego, sprowadzil i naprawił. Bez problemu też podał nr VIN auta, który oczywiście zweryfikowałem. Zastanawia mnie rozbieżność mocy - w raporcie silnik ma 183 KM, handlarz uważa, że 163 KM. Twierdzi, że informował się w serwisie BMW skąd taka dysproporcja, bo też go to zastanawiało - okazało się, że czasami błędy się zdarzają przy kodowaniu modelu. Rzeczywiście tak jest? Przebieg wydaje się autentyczny, książka serwisowa zatrzymała sie w lutym 2016 roku przy przebiegu 126 tys. W środku wygląda jak nowy, jest niezwykle zadbany. Jutro planuję jazdę próbną i wizytę na stacji diagnostycznej. Co o nim myślicie?


Nr VIN: WBAUY110XOA905903


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-lift-2-0-163km-automat-nawigacja-xenon-2-x-pdc-full-serwis-ID6Aa3tt.html


Raport i fotki uszkodzenia:

https://drive.google.com/folderview?id=1GlLd89o1KuV247CUKA4hfKoIPhS7H-vJ


Proszę o kilka porad :)


Pozdrawiam,

Amadeusz

 

Raport który dałeś ma ograniczony dostep.

Przebieg sprawdz, książeczke mozna kupić na allegro. Ja osobiscie nie wierze w 120tys w 8letnim dieslu z de. Sam kupowalem w zeszlym roku Fke diesel i ciezko było trafic w 4letnim aucie przebieg ponizej 150tys!! Nie mowie ze sie nie da ale jak dla mnie wygląda to mega podejrzanie tym bardziej ze handlarz, który hanldarz nie.kreci licznikow? Nie ma takich, taka branża.

 

Wybaczcie, raport odblokowany + dodane fotki uszkodzeń w lepszej rozdzielczości, można przeglądać :)

Lekko źle spasowany przedni błotnik również zauważyłem, ale to wynik naprawy, której jestem świadomy.

Dziękuję za wskazówkę dotyczącą książki serwisowej, przyjrzę się jej dokładnie!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-seria-si-ID6Al0NC.html


To jest to ogłoszenie. Niewiele w nim informacji. Właściciel jest bardzo chory i rodzina sprzedaje. Byłem osobiście i oglądałem, no i właśnie podczas moich skromnych oględzin wyszło klekotanie podczas dodawania gazu.


W środku jest bardzo zadbany. Z zewnątrz są obtarcia. Podobno właściciel już podczas choroby się nim rozbijał po warszawskim rejonie. Przebieg może być autentyczny, ale co z tego jak tam coś brzęczy... Gdzieś czytałem, że te silniki wytrzymują po 120 TKM, ale ile w tym prawdy.

PS.

Dynamika silnika mnie zachwyciła :D ale jak mam od razu wydać 10 tys. na naprawę silnika albo wymianę to ja dziękuję...

 

Daj sobie spokój kolego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lepiej kupić e90 sprzed 2007roku czy po ? Bo gdzieś czytałem,że te silniki sprzed 07 są bardzo stabilne

 

Praktycznie wszystkie benzyny 2.0 i poniżej w E90 są stabilnie słabe.

3A0jS9b.png
Opublikowano

Dziękuję za wskazówkę dotyczącą książki serwisowej, przyjrzę się jej dokładnie!

 

Ale jak chcesz to zrobić? Książki wyglądają jak oryginal, pieczątkę wyrabiasz sobie za pare zl i napisza Ci na niej co chcesz nawet aso bmw.


Wykup płatny raport z historią przebiegow od tego bym zaczął.

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano

Mój pierwszy post na forum, dzień dobry wszystkim.

Po przeczytaniu paru tematów o e90 na różnych forach jestem zdecydowany na 3 litrową wersję z N52B30, chcę znaleźć w miarę możliwości przyzwoity egzemplarz. Pytanie jaką kwotę realnie szykować i czy w ogóle znajdę taki okaz na naszym rynku?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zależy od budy i oczekiwanego roku/przebiegu/wyposażenia, poniżej 40k bym nie schodził.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Dokładnie, ja dopiero nabyłem takie auto N52B30 w pełnym M-pakiecie po długich poszukiwaniach, 40 tyś z haczykiem, ale auto cacko mimo, że 2006 rok, także nie ma nic za darmo, owocowych poszukiwań i stalowych nerwów :D :D
Opublikowano
Zależy od budy i oczekiwanego roku/przebiegu/wyposażenia, poniżej 40k bym nie schodził.

sedan, między 2005 a 2007 i tak dużej różnicy w cenie nie będzie. Z wyposażenia chcę mieć tylko skórę w środku, manaul preferuje, automat też może być. Nie wykluczam też uczciwego auta w którym coś tam jest do zrobienia za jakiś czas. 40k to reguła czy jednak przy takim biedniejszym secie mogę dostać trochę taniej?

 

Dokładnie, ja dopiero nabyłem takie auto N52B30 w pełnym M-pakiecie po długich poszukiwaniach, 40 tyś z haczykiem, ale auto cacko mimo, że 2006 rok, także nie ma nic za darmo, owocowych poszukiwań i stalowych nerwów :D :D

Wiem, że w tym modelu są problemy z pompą wody i wyciekami, na co jeszcze zwracać uwagę przy szukaniu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
40k to reguła czy jednak przy takim biedniejszym secie mogę dostać trochę taniej?
Zawsze możesz dostać taniej. Wejdź na mobile.de i sprawdź sam jakie są ceny zamiast zadawać takie pytania.
Opublikowano
Lepiej zapytać na forum moim zdaniem niż szukać na mobile.de allegro itp bo wiekszą połowa to ofert wzięte z kosmosu wiec warto zapytać z jakim budżetem startować. Ja jak poszukiwałem 435i to ofert za 120-130 było pełno ale 99,9% to wszystko USA albo po zalaniu po mocnych dzwonach itp teraz już wiem że bez 150 nie ma co startować do takiego samochodu
Opublikowano
40k to reguła czy jednak przy takim biedniejszym secie mogę dostać trochę taniej?
Zawsze możesz dostać taniej. Wejdź na mobile.de i sprawdź sam jakie są ceny zamiast zadawać takie pytania.

Przeglądam od dłuższego czasu. Na mobile, tak samo jak na allegro można dostać "identyczne" auto z takimi samymi parametrami (przynajmniej na papierze) za 6 albo za 20 tysięcy euro. Jakie z tego wnioski?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wnioski sa bardzo proste, dobre e90 jest w cenie, ulepy sa tanie.
Opublikowano
Dokładnie, ja za 12 letnie auto dałem 40 z hakiem, dość sporo ktoś powie, ale nie ma nic za darmo, problematyczne były elektryczne pompy wody w późniejszych rocznikach, do tego wtryski i pompy paliwa,
Opublikowano

Witam, podbijam temat.

Przymierzam się do kupna E91 w benzynie. Bardzo proszę o opinie na temat tego samochodu, koszty utrzymania, napraw itp. (najlepiej z autopsji, nie z plotek)

Nie ukrywam, że rozważam założenie gazu i chciałabym prosić o radę, który silnik najbardziej nadaje się do takich spraw? Wyczytałam, że najlepiej z oznaczeniem motoru N46, tylko gdzie go znajdę, domyślam się, że nie na tylnej klapie. Nie zależy mi na super mocy, a na komforcie jazdy i niezawodności o ile to drugie występuje w tym modelu

Interesują mnie modele sprzed 2007r. dlatego proszę o radę na co zwrócić uwagę przy oględzinach co by nie wpakować się w kłopoty. Chyba, że polecacie inny model dla nie zbyt bogatej osoby to bardzo proszę o propozycję

Przesiadam się z 30 letniego Golfa, więc przeskok byłby ogromny. Jeśli macie jakiś egzemplarz do sprzedania to chętnie zobaczę oferty.

Z góry dzięki!

Opublikowano

Ze sprzedażą nie będzie problemu pomimo tego, że nie mam iDrive'a.

No nie wiem. Bo sam szukam E90 dla siebie, ale wybór zawęziłem do N46, bo jednak wtrysk bezpośredni wyrządził krzywdę silnikowi N43.

Opublikowano

Witam forumowiczów, dołączyłem juz do grona posiadaczy BMW.


Chciałbym jednak zasięgnąć opinii. Kupiłem BMW 320i z 2007r. 150km, duże czytałem opinii o nim, a jakie jest wasze zdanie? Jak z paliwożernością? Przesiadam sie z auta ktore w miescie palilo 10-12 L a na trasie 8 L, czy spalanie bedzie takie samo czy moze ciut nizsze? (trasa max predkosc 160km/h). No i druga kwestia, czy warto zainwestowac w angel eyes? Podoba mi sie ten efekt, tylko jak on jest odbierany w srodowisku wlascicieli bmw? :)


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podaj vin, przebieg i cenę to odpowiem czy warto było kupować
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podaj vin, przebieg i cenę to odpowiem czy warto było kupować

 

:lol: :lol: :lol:

3A0jS9b.png
Opublikowano
Witam, podbijam temat.

Przymierzam się do kupna E91 w benzynie. Bardzo proszę o opinie na temat tego samochodu, koszty utrzymania, napraw itp. (najlepiej z autopsji, nie z plotek)

Nie ukrywam, że rozważam założenie gazu i chciałabym prosić o radę, który silnik najbardziej nadaje się do takich spraw? Wyczytałam, że najlepiej z oznaczeniem motoru N46, tylko gdzie go znajdę, domyślam się, że nie na tylnej klapie. Nie zależy mi na super mocy, a na komforcie jazdy i niezawodności o ile to drugie występuje w tym modelu

Interesują mnie modele sprzed 2007r. dlatego proszę o radę na co zwrócić uwagę przy oględzinach co by nie wpakować się w kłopoty. Chyba, że polecacie inny model dla nie zbyt bogatej osoby to bardzo proszę o propozycję

Przesiadam się z 30 letniego Golfa, więc przeskok byłby ogromny. Jeśli macie jakiś egzemplarz do sprzedania to chętnie zobaczę oferty.

Z góry dzięki!

Koszty utrzymania - 2 komplety opon 5 tys

Założenie Lpg w tym aucie - wysoce utrudnione ze względu na brak wnęki na koło zapasowe

Znalezienie 12 letniego auta w dobrym stanie, nieskładanego z dwóch - graniczy z cudem, z podobnymi wymaganiami szukałem auta 4 lata temu i było ciężko, a od tego czasu sebixownia zrobiła swoje

Komfort jazdy w e90? Te auta się kupuje bo się w nich siedzi jak w bolidzie

Jak szukasz auta o niskich kosztach eksploatacji z lpg i komfortowego to bardzo źle trafiłeś. Poszukaj octavi z fabrycznym lpg po leasingu

***** ***
Opublikowano

Ze sprzedażą nie będzie problemu pomimo tego, że nie mam iDrive'a.

No nie wiem. Bo sam szukam E90 dla siebie, ale wybór zawęziłem do N46, bo jednak wtrysk bezpośredni wyrządził krzywdę silnikowi N43.

 

To legenda, która tylko częściowo jest prawdziwa. Nie będę na siłę uszczęśliwiał i przekonywał do N43 ale każdy motor benzynowy tutaj na forum ma swoje legendy i przypadłości. N46, N52, N43, N53 itp. U mnie wszystko jest super od roku jak kupiłem autko. Znam też ludzi co jeżdżą 1-er z tym silnikiem i też wszystko pięknie śmiga już 2-3 lata. Bezpośredni wtrysk, to dla mnie przede wszystkim zauważalnie niższe zużycie benzyny w porównaniu do wielopunktowego wtrysku, a wg mnie ten argument jest zbyt rzadko podnoszony w dyskusji. Z LPG w BMW się wyleczyłem jak zobaczyłem, że w serii 3 nie ma wnęki na koło zapasowe i butlę sensownej objętości trzeba wozić w bagażniku. Inaczej wyjdzie rzeźba. N46 = lpg ok fajnie ale to oznacza bagażnik o gabarytach Corsy w samochodzie o nadwoziu kombi premium.


Druga rzecz: N46 to stara, brzydka buda preLCI ala Daewoo Lanos (przód gril i tył lampy + kokpit). N43 (z wyjątkiem krótkiego okresu wrzesień 2007 - wrzesień 2008), to już odświeżona buda e91 LCI bardzo zbliżona do nowego f31 i jeszcze tak nieopatrzona. Kwestia estetyki i gustu.

www.kancelariaturowski.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.