Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
.(wersja niestety bez navi

 


co Wy z tą nawi ? przecież ta nawigacja jest z 2005roku !! ja mam w F31 "nową" nawi i też mało kiedy jej używam


13 letnia nawi VS smartphone ? :mrgreen:

gm7CfMp.jpg?1
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Harman

PRAGMATYCZNY wybór to R6 BMW , i jak każdy mechanik (także ten z ASO BMW) powie - ostatni porządny to wolnossący M52 2,5 lub 3,0 z pre-LCI . Dalej to turbo , bezposredni wtrysk , itd itp - technologia i inżynieria zużycia ... Radzę zgłębić wiedzę o silnikach i opiniach o nich .

Ja trafiłem na 2,5i z maja 2005-tego roku za sensowne pieniądze i jak na razie (tfu-tfu-tfu) nie narzekam i to mi wystarcza . Ty sterujesz na coś młodszego i silniejszego , ale proszę rozważ to . Ja bym radził prawdziwy 3,0 z 2007 - 8 - dla mnie był za drogi .

BMW to nie tylko silnik ale także zawieszenie i rozłożenie masy - mozna powiedzieć legendarne i jedyne w swoim rodzaju . I to jest plus w stosunku do innych marek .

Trójka BMW jest ciasna - w 5 osob to katorga - ale dla kierowcy Twojej postury miejsca starczy na pewno ...

ZAUFANIE to złe słowo , może raczej STATYSTYCZNIE dobry , a i tak trzeba miec trochę farta bo wszystkiego przed zakupem nie sprawdzisz ...

Opublikowano
Witam


Mam okazje kupić BMW E91 w kolorze czarnym. Rocznik 2005 oraz przebiegu 300 tyś. Cena 5700 euro.(wersja niestety bez navi oraz fotele welurowe)

Silnik 2.0 diesla w wersji 163 konnej. Czy to dobry wybór?


Właściciel zapewnia,że wszystko zostało robione na czas.Ostatnio wymieniane klocki w ASO,silnik z dmuchawy.



Czy to dobry wybór za takie pieniądze?


Pozdrawiam

 


Więc warto się pchać w takie coś???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Warto w jakim sensie? O co pytasz? O to czy starczy koni? O to czy zarobisz na tym? O to czy kolor nam się podoba? Jeśli Ci pasuje wszystko to kupuj. Co mamy Ci doradzić... :duh:


PS. Sprawdź co to za siedzenia bo weluru nie było w E9x.

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź. Jednym słowem 60 tys. to za mały budżet na BMW. F30 w tej cenie to goły kasztan (plus też silnikom daleko do bezawaryjności), a E90 to tak jak piszecie - silniki prychają, strzelają, prukają, aż w końcu trzeba wymienić pół silniki. Rozmyślam jeszcze nad F10 (choć jako, że głównie jeżdżę po mieście sam lub z dziewczyną, to wolałbym coś bardziej kompaktowego), ale to raczej też bez sensu. Nigdy nie miałem BMW, trochę mnie ostatnio kusiło, ale zbierając wiedzę, coraz bardziej się przekonuję, że to auta albo dla tych, których stać by kupić nowe i wymienić za 3-4 lata, albo już dla niemal fanatycznych koneserów marki.


Niestety nie stać mnie by wyłożyć +200k na samochód, leasingi mnie nie interesują, a bawienie się z silnikami specjalnej troski przy przebiegu ~120 tys. też nie wygląda na specjalnie kuszącą ofertę. Niespecjalnie rozumiem opinie "jak szanujesz, tak masz" i porady "nie kręć na zimnym, nie jeździj powyżej 140, nie szalej, nie zrywaj się" niespecjalnie do mnie docierają. Bo chyba nie po to się kupuje 325i i wyżej, żeby jeździć jak emeryt.


Mam dość żwawego Civica 8 z przebiegiem 130 tys, potrafię nim pokręcić czasami do czerwoności, a przez 3 lata jedyne co w nim wymieniłem to pióra wycieraczek. I teraz, w ten sposób rozpieszczony i rozleniwiony miałbym zamieniać samochód na premium, na który trzeba dmuchać i chuchać, a i w nocy się martwić czy nic się nie spieprzy. Nie kojarzy mi się to zbytnio z premium. Rozumiem, że ludzi stać na naprawy, ale nikogo nie stać na tracenie czasu i bujanie się z mechanikami.


Na pocieszenie można stwierdzić, że Audi trapią te same problemy. Najrozsądniejszym wyborem spośród niemieckiej konkurencji byłby Mercedes W204, gdyby tylko nie był taki dziadkowy...

Zostaję chyba Volvo S60 T 5/6, Mazda 6 2.5 lub Lexus IS. Ten ostatni najbardziej mnie kusi, ale jednak trochę muł... I jednak coś mi każe wracać do tego BMW, czytać znowu to samo z nadzieją, że może nie jest tak źle.


Rozumiem, że post trochę odbiegł od tematu, ale jednak rzucam do przemyślenia, może coś się z tego urodzi, a może dowiem się czegoś o BMW, co wiedzą tylko jego posiadacze - coś co sprawia, że "plusy przysłaniają minusy", bo ja szczerze mówiąc tego nie widzę i jak tendencja się podtrzyma jeszcze przez parę lata, to imo marka i wizerunek premium na tym sporo straci. No chyba, że wyraźnie zaczną wyznaczać okres ważności auta.

 

a ja Ci polecę R6 e90 lci w odmianie 328, silniki n51 i n52 - 234KM -wolnossące na pośrednim wtrysku, auta z tym silnikiem na rynek w USA przejeżdżają po 500 tyś.km bo z takimi przebiegami się pojawiają na aukcjach, więc nie na darmo montowali je do tamtejszych bawarek do 2015r. dodatkowo prawdziwe niskie przebiegi i auta głównie i na bieżąco do końca serwisowane w ASO - jedyna rzecz to akceptacja tego że przyjechało uszkodzone, jednak na obecny czas te auta się sprowadza bardzo niegroźnie uszkodzone bo to już 7-8 latki i nie wozi się ich zmasakrowanych tak jak to jest w przypadku 2-3 latków.

Opublikowano

Przyznam szczerze, że w różnych poszukiwaniach zawsze filtrowałem samochody z USA i ogólnie mniejsze mam zaufanie do sprowadzanych. Mówisz, że trzeba się pogodzić, że przyjedzie uszkodzone - to co, Amerykanie nie sprzedają nieuszkodzonych?

To co napisałeś, na papierze brzmi fajnie, tylko znaleźć takie coś w dobrym stanie z akceptowalnym przebiegiem wydaje się mało realne. Są jacyś importerzy, którym warto zaufać? Samemu takiego sprowadzenia można dokonać? No ale ta cholerna akcyza...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jasne że sprzedają nieuszkodzone. Ale po wszystkich opłatach wychodzą znacznie drożej niż cokolwiek kupione w Europie. Więc nikt tego nie robi.

Jak wygląda wszystko sprowadzane z USA możesz sobie pooglądać na przykład na IAAI.

W odpowiednim dziale na forum znajdziesz całe mnóstwo ludzi którzy sprowadzają takie auta. Na zamówienie lub dla "zwykłego" handlu.


Musisz też pamiętać że przy odsprzedaży będą te same problemy - zazwyczaj wszyscy unikają samochodów ze stanów.

Opublikowano

Sam mam E92 328xi z USA i mogę potwierdzić powyższe - mam silnik N51 i jestem mega zadowolony.


Można trafić spoko auto bezwypadkowe ze Stanów ale realnie wg mnie tylko w dwóch przypadkach:

1) sprowadzone jako mienie przesiedleńcze przez osobę prywatną, która tam jeździła tym autem i przeniosła się do PL (tak jak w moim przypadku),

2) sprowadzone w czasach kiedy kurs USD/PLN był w okolicach 2 zł.


Fakt, że ciężej później sprzedać (o czym sam się przekonałem), ale wraz z wiekiem takiego auta i spadkiem jego ceny jest to coraz mniej istotna kwestia.

Opublikowano
Silników powyżej 2.0 jest zdecydowanie mniej na rynku niż 2.0 (o 1.6 nie mówię). Skoro masz takie bardzo wąsko sprecyzowane wymagania co do BMW, to nie dziw się, że są takie problemy z zakupem. A z tego co jest nie zawsze stan techniczny jest ok, więc wybór jest niemal marginalny. Gdybyś troszkę zszedł z wymaganiami i był chętny choćby na najmocniejsze 2.0 (nieważne, czy PB, czy ON) to spokojnie znalazłbyś w fajnym budżecie samochód z końcówki produkcji (sedan końcówka 2011 r. - kombi połowa 2012 r. - coupe - końcówka 2013 r.). I tak byłby to spory awans w porównaniu do Civica. 6-letnie BMW. Kwestia wyposażenia to nie problem. I szansa na dobry stan jest dużo większa.
www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano
jak chcesz to odezwij się na maila, mam w tej chwili 5 sztuk e9x, pokaże Ci w jakim stanie przyjechały, jak chcesz mogę Ci dac namiary do osób które również kupiły u mnie i jak się im te auta sprawują. Decyzję podejmiesz po przeanalizowaniu za i przeciw.....
Opublikowano

Przymierzam się do zmiany auta tylko najpierw muszę sprzedać swoje :)

Czy kojarzy ktoś te auta:

1. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e92-335d-coupe-salon-pl-warszawa-2-wlasc-100-oryginalny-przebieg-ID6zLv5U.html jak duży szrot to może być?

2. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-177kmm-pakietbi-xenonnawigacjaskorapelna-opcjazadbana-ID6zYB4e.html auto mega mi się podoba tylko martwi mnie, że z komisu :/

Opublikowano

Cześć wszystkim!

Na wstępie chciałem przywitać zacne grono użytkowników forum, gdyż jest to moja premiera tutaj :)


Poszukuję dla siebie BMW E90 320i 2005-2006 rocznik w manualu. Czy jest w ogóle szansa znaleźć zadbany egzemplarz za jakieś 24-25 TPLN? Jeżeli macie jakieś propozycje to proszę o info, bo kasa jest na koncie tylko nie mogę znaleźć zadbanego i sprawnego egzemplarza.


Oczywiście fajnie by było, żeby auto nie było z serii bieda edyszyn i jakieś czujniki parkowania, multimedialna kierownica czy klimatronic muszą być. Przede wszystkim zależy mi na tym, żeby auto miało zachowaną oryginalną linię, bez żadnych udziwnień typu sportowe zawieszenie, spoilery, zderzaki m-pakiet. Do tego jakieś alufelgi 17-18 cali.


Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za pomoc!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj. Czyli bieda edition skoro ori m pakiet zakłóca, według ciebie, linie e90. To co wymieniles jako must have, jest praktycznie w każdej e90.
Opublikowano
Witaj. Czyli bieda edition skoro ori m pakiet zakłóca, według ciebie, linie e90. To co wymieniles jako must have, jest praktycznie w każdej e90.

 

Mam strasznie wysokie progi zwalniające pod blokiem (nie wiem czy w ogóle nie powinienem tego gdzieś zgłosić, bo chyba zgodnie z przepisami jest jakiś maksymalny pułap wysokości) i byłoby mi bardzo szkoda tych zderzaków. Bez tego też ładnie wygląda ten samochód o ile jest w dobrej kondycji. Poza tym sorry, ale do 150 konnego samochodu zawieszenie sportowe i zderzaki to lekka przesada :P


Skoro bieda edition to jest to co wymieniłem w wymaganiach, które wskazałem w ogóle przykładowo, to nie chcę auta z full bieda edition w takim razie :P

Opublikowano

Fakt kupiony bardzo tanio. :shock: Ale chyba nie myślisz, że to całkowity koszt doprowadzenia go do Polski i do jazdy? :wink:

Opublikowano
Wiadomo, że to podwojone koszta lub nawet przewyższyła wartość transportu i podatków cena zakupu, co nie zmienia faktu że niesamowita okazja.
Opublikowano

Cześć wszystkim!

Z racji szacunku do czasu jaki ludzie tu poświęcają nie chcę zamieścić posta w rodzaju "proszę o poradę w wyborze auta, a najlepiej to jakby je ktoś dla mnie znalazł", a prosiłbym raczej o nakierowanie do miejsca, w którym mógłbym kompleksowo dowiedzieć się wszystkiego co ważne o modelu e91. Zaznaczę, że oczywiście przeczytałem co się da na forum jednak rozbieżność opinii jest tak wielka, że dla osoby niezaznajomionej z marką powoduje to jeszcze większe zdezorientowanie.

Chciałbym kupić e91 w możliwe jak najlepszym stanie technicznym w granicach 30-35 tysięcy złotych. W związku z tym czy moglibyście proszę nakierować mnie posty, z których można dowiedzieć się o najlepszej opcji silnikowej (benzyna czy diesel no i przede wszystkim który model, najczęstszych usterkach i rzeczach, na które należy przede wszystkim zwracać uwagę przy wyborze?

Poza tym, czy jest tu ktoś na forum kto mógłby mi pomóc (oczywiście odpłatnie) w ewentualnym oglądzie samochodów z okolicy Warszawy? Nie chcę wklejać linków do aukcji i zawracać wszystkim dupę prosząc o odwalenie całej roboty z weryfikacją za mnie.

Mam znajomego sprowadzającego samochody z Niemiec (w sumie, kto nie ma teraz) ale niestety od dłuższego czasu nie udaje mu się znaleźć czegoś wartego uwagi, a mnie czas zaczyna coraz bardziej gonić (córka w drodze), więc postanowiłem też poszukać na własną rękę.

Samochód głównie do weekendowych wyjazdów za miasto i do rodziców (wiadomo - słoik w stolicy;))


Pozdrawiam!

Opublikowano

Dzięki Rufio!

Akurat z tego co widzę silników 330d i 335i za dużo nie ma. Najwięcej jest silników 2.0. A gdybyś miał balansować pomiędzy ekonomią a osiągami? 2.5 np? Początkowo właśnie na ten silnik się nastawiłem ale nie jest łatwo znaleźć takie egzemplarze.

Kupno z Niemiec to opcja bezpieczniejsza i bardziej pewna technicznie czy to już jednak straciło na znaczeniu i wszystko to de facto kwestia szczęścia lub nie?

I jeszcze jedno - warto patrzeć na oferty od dealera czy jednak sobie darować i szukać od osób prywatnych.


P.S. Sorry, że tak chaotycznie ale tak, jak mówiłem - jeśli jest jakieś kompendium na ten temat to chętnie przejrzę od deski do deski.


Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.