Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

witam jaki silink proponujecie chodzi o bezawaryjnosci

mialem wczesniej 330d 204km manual przebieg 140tys km i powien jedzil ladnie ale non stop cos do wymiany chcial bym tego teraz uniknac.

Wiec jaki najrozsadniejszy

318d 129km

318d 143km

320d 163km

320d 177km

330d 231km

330d 245km

320i 150km

320i 170km

330i 258km

330i 272km

silnik 325d i 325i cos mi niepodchodza nie wiem czemu.

co do mojej przychylnosci byblym za

z diesli 320d 177km nastepnie 330d 231km a na koncu 320d 163km

co do benzyny to 320i 170km 330i 272km

jaka skrzynia do poszczegolnych wersji osobiscie chyba manual wole mniejsze koszty przy naprawie przy przebiegach powyzej 150tys km bo na taki przebieg trzeba liczyc w aucie uzywanym kilku letnim.

Ostatnie pytanie czy warte jest uwagi bmw po lifcie 2008r z silnikiem 318d 143km?

Edytowane przez lisek1985
Opublikowano (edytowane)

ja mam 320d 163km i polecam.. opinie twierdzą, że lepszy od 320d 177km pod względem bezawaryjności a gdy jeszcze brakuje DPF'a to bezawaryjność wzrasta.

 

a.. i nie licz, że kupisz "wypasa" z niskim przebiegiem za 40-45 tys ze skórą i dluga lista wyposażenia..

Edytowane przez Sincere
Opublikowano

moze najpierw zastanów się ile chcesz wydać na samochód bo 318d 129KM kosztuje 40 tys. a 330d 245KM 140tys.

Im nowsze diesle tym droższe naprawy więc nie licz że w nowszym będzie taniej niż w obecnym

Opublikowano

Prawda co do tego diesla 245km to troche wyskoczylem ponad moj limit.

powiedzmy ze tak do 65tys

chcial bym uslyszec opinie np co do 320d 163km i 320d 143km co do wyposazenia to nie zalezy mi jedynie kolor czarny, mialem e46 coupe w pelnej opcji ladne dla oka ale drogie dla kieszeni a jak i tak chcialem sprzedac to nikt niezwracal uwagi na wyposazenie a miala wszystko (bezowe skory czarna shadow line m pakiet navi harmon kardon i itp) W rok czasu strata ponad 20 tys zł

Co do benzyny 330i 258km i 272km to ten mocniejszy jest oszczedniejszy w spalaniu

Opublikowano

Ten 272 spali 0,4-0,5l mniej ale za 65 to i Tak zostaje ten starszy.

A Tak wogóle jak już zwinwestowales tyle kasy w obecny to lepiej nim zrobić kolejne 150tys. A nie sprzedawać

Opublikowano
A Tak wogóle jak już zwinwestowales tyle kasy w obecny to lepiej nim zrobić kolejne 150tys. A nie sprzedawać

Dla sprostowania auto zostalo juz sprzedane jakis czas temu. A wiec teraz szukam nastepnej bmw wiec jak w temacie co do silnikow e90 jakie maja bolaczki i jakiego silnika unikac a na jaki zwrocic uwage

Opublikowano

320i za slaby do tej budy a jak miales wczesniej 330d to juz wogole porazka

320d m47 163KM po programie jezdzi podobnie jak 330d 204KM w serii tyle ze z duzo gorsza kultura pracy.

320d n47 177KM mniej pali troszke mniej klekocze ale bywaja problemy z rozrzadem ktore sie koncza wydatkiem worka pieniedzy

330i fajny ale ciezko kupic ze wzgledu na to ze jako nowy byl niewiele tanszy od 530i a jak wiadomo w pl wazniejsza buda i zazdrosc sasiada niz osiagi :D sprawadzanych w sensownym stanie tez malo przeza akcyze.

 

W m47 jakis szczegolnych problemow nie ma z wyjatkiem klapek w kolektorze rzeszta to typowe przypadlosci nowych diesli.

Opublikowano

Witaj od 3tyg posiadam 330i 258km i nie potrafię opisać radości z jazdy - wszystko zależy czego oczekujesz od pojazdu.

W moim przypadku chodziło o dźwięk silnika v6 i osiągi.

PS: spalanie ( ciężka noga ) na dzień dzisiejszy 13l.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witaj od 3tyg posiadam 330i 258km i nie potrafię opisać radości z jazdy - wszystko zależy czego oczekujesz od pojazdu.

W moim przypadku chodziło o dźwięk silnika v6 i osiągi.

 

W bmw dzwiek v6 dobre :duh: :duh: :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj od 3tyg posiadam 330i 258km i nie potrafię opisać radości z jazdy - wszystko zależy czego oczekujesz od pojazdu.

W moim przypadku chodziło o dźwięk silnika v6 i osiągi.

PS: spalanie ( ciężka noga ) na dzień dzisiejszy 13l.

Pozdrawiam

Kupiłeś kolego R6 nie V6 nie ma czegoś takiego jak V6 w BMW! Również polecam 330i 258KM :cool2:

Opublikowano

Rzędowy oczywiście, odruchowo napisałem V6 zamiast R6 przepraszam ;-)

W sumie błąd podobny do pomylenia imienia dziewczyny w łóżku hehe.

Opublikowano

Każdy żyd swój towar chwali :!:

 

ja jeżdżę 325i 218 KM N52 jestem bardzo zadowolona bo moc odpowiednia kulturalnie w środku (bez klekotu) a teraz jak patrze że co drugi diesel na parkingu, nie może odpalić to się ciesze ze nie mam tych problemow po za tym odchodzą mi kłopoty z turbiną, wtryskami i filtrem DPF, spalanie żadna rewelacja 9 trasa 12 miasto a frajda z jazdy R6 tylko trochę gorsza od V8

Opublikowano
Każdy żyd swój towar chwali :!:

 

ja jeżdżę 325i 218 KM N52 jestem bardzo zadowolona bo moc odpowiednia kulturalnie w środku (bez klekotu) a teraz jak patrze że co drugi diesel na parkingu, nie może odpalić to się ciesze ze nie mam tych problemow po za tym odchodzą mi kłopoty z turbiną, wtryskami i filtrem DPF, spalanie żadna rewelacja 9 trasa 12 miasto a frajda z jazdy R6 tylko trochę gorsza od V8

No wlasnie mialem diesla w spalaniu jest tanszy od benzyny ale czesciej sie psuja w moim musialem rowniez wymienic wtryski swiece itp. Teraz pytanie czy taki dieselek 2008 320d 143km to dobra jednostka? Jesli nie to chyba bede sklonny wybrac benzyne 320i 170km co do 330i to chyba odpuszcze koszty troszke za duze.

Opublikowano
... chyba bede sklonny wybrac benzyne 320i 170km co do 330i to chyba odpuszcze koszty troszke za duze.
- dużo mniejsze niż diesel w serwisie

 

320i z całym szacunkiem dla posiadaczy ale to nie jedzie. Jak chcesz tanio jeździć i masz aspiracje na BMW to polecam profesjonalna instalacje LPG

 

..dieselek 2008 320d 143km to dobra jednostka?
- bardzo dobra jak poprzedni właściciel studził turbine po ostrej jeździe , przepalał DPF na autostradzie , jak lał dobry ON i mało jeździł na rezerwie - to nic nie powinno się dziać
Opublikowano

Ciągle na forum promowana jest teza, że 320i "nie jedzie". Przypuszczam, że większość nie jeździła tym modelem lub po prostu promuje swoje.

Przed rokiem testowałem przed kupnem kilka e90 w tym większość 320d. Oczywiście nie ulega wątpliwości, że w dolnych zakresach obrotów elastyczność jest odczuwalnie lepsza. Jednak nie jest to żadna przepaść. Diesel po krótkiej chwili osiąga pełen moment i tak trzyma prawie do końca. Benzyna na niskich obrotach wydaje się niemrawa, ale rozkręca się coraz bardziej i od 3,5-4 tys ciągnie już bardzo dobrze. Jeśli chce wyprzedzać wbijam niższy bieg i wówczas reaguje bardzo spontanicznie bez żadnej zwłoki.

Przy wykorzystaniu pełnej skali obrotomierza różnice w osiągach zacierają się, a brzmienie benzyny jest dużo lepsze.

Są to moje subiektywne odczucia - dlatego warto przytoczyć liczby (źródło: instrukcja obsługi):

Prędkość maks.: 220 km/h (320i 150KM) vs 225 km/h (320d 163KM)

Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,0s (320i 150KM) vs 8,3s (320d 163KM)

Elastyczność 80-120 km/h: 8,9s (320i 150KM) vs 6,5s (320d 163KM)

 

Dodam, że 320i może zrobić 80-120 km/h też w 6,5s tyle, że na 3 biegu (mój pomiar - w trybie ręcznym steeptronika). Jeśli dobrze pamiętam, to 320d nie osiąga tej prędkości na 3 biegu.

Gdzie tu ta przepaść?

Opublikowano

Wszystko zależy od operowania gazem.

 

witam jaki silink proponujecie chodzi o bezawaryjnosci

co do mojej przychylnosci byblym za

z diesli 320d 177km nastepnie 330d 231km a na koncu 320d 163km

 

Ostatnie pytanie czy warte jest uwagi bmw po lifcie 2008r z silnikiem 318d 143km?

 

W dieslu będziesz miał to samo co miałeś, w ogóle się dziwie że nadal patrzysz za dieslami patrząc na Twoje doświadczenia.

318d to jest ten sam silnik co 320d, tylko trochę stłumiony, problemy te same.

 

Kup benzynę, tylko pamiętaj że benzyny na bezpośrednim wtrysku są bardzo wyczulone na kiepskie paliwo i łatwo o awarie wtrysku jak w klekocie.

Nie wiem dlaczego nie masz przekonania do 325i. Osobiście takim jeżdżę, 218KM, dobrze się zbiera, pali średnio 10 litrów, poza filtrami, klockami i świecami nic nie zmieniane.

Opublikowano
Ciągle na forum promowana jest teza, że 320i "nie jedzie"

...

Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,0s (320i 150KM) vs 8,3s (320d 163KM)

...

Gdzie tu ta przepaść?

 

W serii 4-5 dlugosci do 140km/h jest to juz odczuwalne ...

 

Tyle ze za tysiac kilkset zloty mozna zrobic chipa i wtedy juz robi sie przepasc :D

Jak bedziesz w okolicy moge zademonstrowac :D

 

Jezeli chodzi o kulture pracy 4-cylindrowego diesla to oczywiscie wypada slabo. Roznice zacieraja sie dopiero przy szybkiej jezdzie w trasie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Każdy żyd swój towar chwali :!:

:cool2:

więc i ja chwalę benzynę ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No tez mam dylemat. Moze nie o silnik a o bude. Chce 3 litry 258KM tylko czy brac e90 czy e60 :think: :think: :think: chce automata bo nigdy nie mialem, tylko boje sie ze po czasie zatesknie za wrzucaniem biegow :D

🙃🙃

Opublikowano
318d to jest ten sam silnik co 320d, tylko trochę stłumiony, problemy te same.

 

Można gdzieś na spokojnie poczytać, jak "stłumiony" i co to za "problemy"? Zastanawiam się nad kupnem 3xxd.

Opublikowano

"No tez mam dylemat. Moze nie o silnik a o bude. Chce 3 litry 258KM tylko czy brac e90 czy e60 :think: :think: :think: chce automata bo nigdy nie mialem, tylko boje sie ze po czasie zatesknie za wrzucaniem biegow :D"

 

Mam ten silnik i szczerze polecam, jedyne co to faktycznie odradzam automat, chyba że większość czasu stoisz w korkach.

Opublikowano
No tez mam dylemat. ... tylko boje sie ze po czasie zatesknie za wrzucaniem biegow :D

 

nie zatęsknisz jak raz przesiądziesz się na automat już nie będziesz chciał wciskać sprzęgła. Po za tym automaty maja możliwość manualnej zmiany biegow prawie jak w F1 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.