Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do tego dobra geometria i juz cos o aucie sie dowiesz..
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witajcie,

 

przymierzam się do zakupu w niedługim czasie BMW E92. Stąd moje pytanie-jaki silnik najlepiej wybrać? celowałbym w diesla pomiędzy 2008-2011r. Głównie chodzi mi o żywotność oraz koszty ewentualnych napraw oraz bolączek w danym silniku. Czy jednak odpuścić diesla i szukać benzyniaka?

Samochód chciałbym sprowadzić z niemiec/szwajcarii.

budżet max. 50tyś

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
N47 powinieneś znaleźć. Pamiętaj że za auto z CH musisz zapłacić VAT.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Witam, kończę już zbierać pieniądze na BMW E90 330D (3.0 diesel) rocznik 2005-7 wybrałem akurat ten model ponieważ:

1. Zależy mi na tym aby był to diesel,

2. Z tego co czytałem 2.0 diesel są strasznie drogie w eksploatacji, podobno te silniki strasznie się psują, (czy jest to prawda?),

3. Słyszałem że silniki z E90 z tych lat 3.0 diesel, są najlepszymi dieslami, (czy jest to prawda?).

 

Budżet: około 28-30 tyś

 

Zależy mi na tym abym nie musiał wkładać aż tyle w samochód i żebym mógł sobie przyjemnie pojeździć nie planuje katować silnika, po prostu normalna/szybka jazda, chciałbym dla wygody żeby był to automat i xdrive ale teraz pytanie do was czy silnik diesla 3.0 nie kłóci się z automatem? Jednak jest to spora pojemność, z tego co słyszałem 2.0 diesle z automatem, skrzynie ich potrafią przetrwać nawet 400 tyś km.

 

Teraz pytanie do was czy do 3.0 lepiej manual czy automat? Jeżeli automat ile kosztują naprawy skrzyni automatycznej, i czy dobrze do tego jest wybrać opcję xdrive jednak słyszałem że spore koszta naprawy.

Co wybrać:

1. BMW E90 3.0 diesel z manualną skrzynią biegów,

2. BMW E90 3.0 diesel z automatyczną skrzynią biegów,

3. BMW E90 3.0 diesel z automatyczną skrzynią biegów + xdrive,

4. BMW E90 3.0 diesel z manualną skrzynią biegów + xdrive.

Nie ukrywam że najbardziej zależy mi na opcji trzeciej i drugiej, która opcja jest najmniej kosztowna, którą wybrać i dlaczego. (Najlepiej opis tych samochodów wad i zalet)

Poproszę o rady osób które mają takie samochody! :D

Opublikowano

Sam mam e90 z automatem 3.0d od maja i rewelacja, co do kasy to 40 musisz miec + 7 na pierwsze ogarnięcie auta

-Klapki

-Sterownik + ewentualne świecie

-Sprawdzić kolo pasowe

-Wymiana oleju w automacie to wydatek kolo 1000zl

Oczywoscie wszystkie oleje, plyny itd, silnikowego potrzebujesz az 10l wiec to takie tanie też nie jest

-Termostaty

Tyle mi przychodzi do glowy

Opublikowano
Naczytałeś się bzdur o 2.0d jest dokładnie odwrotnie jak mówisz. Patrząc na twój mały budżet to raczej kupisz 2.0d M47. To o czym mówisz ze 2.0d są kiepskie to jest N47 w polifcie. A z tym budżetem to raczej nie kończysz a dopiero zaczynasz odkładać na 3.0d
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oba 2.0 diesel mają swoje słabe strony ale przy prawidłowej eksploatacji i zadbane jeżdżą bardzo fajnie.

 

Auto z linku do weryfikacji bo wygląda mi na bajkopisarstwo.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Jednak niestety kolejny problem jest taki ze w okolicy u mnie nie ma żadnego dobrego warsztatu który naprawia automaty :/ Więc zostaje przy manualnej skrzyni to teraz z xdrive czy bez?
Opublikowano
no nie zakładaj od razu, że trzeba naprawiać automat zaraz po zakupie auta. Jak kupisz dobre auto to nie będziesz naprawiał tylko trza kase na pakiet startowy po zakupie. A u mnie w okolicy też nie ma takiego warsztatu ale w okolicy 50 km już są tak, że " w okolicy" to jest pojęcie względne.
Opublikowano
To auto z wcześniejszego linku według opisu ma 158 k km przebiegu a skóry wyglądają jakby przebieg był w okolicach 400 k. Ja mam ponad 200 i skóry wyglądają jak nowe. Raczej szkoda zachodu na takie auto. Tak jak koledzy piszą na 3.0 musisz dobierać.
Opublikowano

Hej wszystkim,

 

Jestem tutaj "swieży" poszukuje BMW w benzynie do 32 000zł w Polsce(mazowsze). Jestem świeżo po oględzinach dwóch bmw w silniku 2.0i:

http://allegro.pl/bmw-320si-full-m-pakiet-bixenon-carbon-limited-i7190257053.html

http://allegro.pl/bmw-320si-full-m-pakiet-navi-carbon-limited-i7189187334.html

Ta czarna była robiona z prawej strony, miernik pokazywał od 500 do 800, ze srebrną lakier jest ok.

 

Rozmyślam też nad silnikami 2.5i 217km czy do 32 000zł kupie porządną ? :(

 

Mam dwie na oku z okolicy do sprawdzenia, coś możecie powiedzieć/doradzić lub polecić :8)

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-325i-2-5benzyna-218km-2005r-navi-skory-xenon-sprowadzony-oplacony-ID6zBXsp.html

lub tą:

https://www.olx.pl/oferta/bmw-e90-2-5-benzyna-stan-bardzo-dobry-do-negocjacji-CID5-IDr6Kgh.html#960ad82a81

Po tą ostatnią chcę się wybrać w sobotę, nie jestem znawcą marki BMW tym bardziej serii 3.

 

Czy motor 2.5i 52N jest w porządku?(słyszałem że ponoć tak), jest coś ciekawego na rynku lub z tych co podałem?

 

Szkoda wyrzucić pieniądze w błoto :P

 

Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc :)

Opublikowano
Ogladalem juz z 15szt samochodów... w tym 2 na siłe do zaakceptowania i do włożenia duuuuzej ilosci pracy... oj ciezko bedzie ciezko
Opublikowano

Niestety mnie nie pocieszyłeś, a czy ogólnie jest coś ciekawego w mazowieckim na ten moment( widzieliście coś) ewentualnie lub to co podesłałem, zależy mi na opinii na temat tej czarnej(ostatni link) - jadę obejrzeć ją w sobotę :(

 

Również opinia o 2.5i n52 byłaby pomocna :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
oj ciezko bedzie ciezko

 

Jest dramat, bo chciwość naszego US nie zna granic. Dlatego z zachodu opłaca się ściągać tylko trupy.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Nie straszcie kolegi takimi cenami, i wydatkami, bo zaraz zrezygnuje z marki bmw. Nie ma znaczenia czy kupisz auto za 30 czy 45tys bo wyglada na igiełke z zewnątrz, ważne jak poprzedni użytkownicy użytkowali. To jest podstawa. I przebiegu 200tys też sie nie obawiaj, bo to już raczej realia. Ja też kupiłem w 2015 pierwsze bmw w mojej karierze, i właśnie 2.0d M47 z rozrządem z przodu N47 (rozrząd przy ścianie grodziowej i problemy z napinaczem i łańcuchem) kupiłem z przebiegiem 240tys od prywatnych osób. Aktualnie 292tys i "odpukać" kompletnie beż wkładu, tylko świece wymieniłem. Z takimi funduszami to 2.0 kupisz na pewno ale do 3.0 to jeszcze daleko
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bierz diesla, zarowno 2.0 jak i 3.0d lepiej wypadają pod względem bezawaryjności...
Opublikowano
Nie ma znaczenia czy kupisz auto za 30 czy 45tys bo wyglada na igiełke z zewnątrz, ważne jak poprzedni użytkownicy użytkowali.

 

No właśnie ma znaczenie, jak ktoś dbał i dobrze użytkował to nie odda 3.0d za 28-30 tys. zł

 

Nikt nikogo nie straszy, ale BMW nie jest autem dla każdego, tak samo jak Mercedes, Audi, Lexus itp. także jak kolega ma zbyt mały budżet to nikt do niego nie będzie miał o to pretensji.

 

Przebieg 200 tys. km jasne, że nie straszny jak serwis był na czas.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.