Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no ja się będę jeszcze targować z nimi. Co sądzicie o tym 318i? Bierze dużo oleju ? O co chodzi z tymi wtryskami w benzynie ? Sprawiają problemy ? Czy te samochody w standardzie posiadają bluetooth ? Słuchawka jest na kierownicy ale to o niczym nie świadczy.

Silnik bardzo dobry. Nie sluchaj glupot w stylu, ze za slaby itp itd. Do normalnej jazdy jest super. Tani, cichy, dobry do lpg. Olej bierze kazde n42/n46. Robisz uszczelniacze za 500zl, wymieniasz rozrzad i jezdzisz nastepne 100.000. Tak naprawde to jest to ostatnia dobra 4ro cylindrowa benzyna w e90. Odnosnie ceny sie nie wypowiadam. Kazdy wie ile chce za auto dac.

Opublikowano
Brat miał e60 z silnikiem benz 177km i to była tragedia , auto dla emeryta ,bo to nie jechało już nie wspomnę ile brał oleju,silnik bez gazu. :duh:
Tapniete LG F60
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik bardzo dobry. Nie sluchaj glupot w stylu, ze za slaby itp itd. Do normalnej jazdy jest super. Tani, cichy, dobry do lpg.
Głupoty to ty piszesz. Jak chcesz założyć do tego LPG? Inaczej, ile to kosztuje? Po co chłopakowi mieszasz w głowie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobra już was nie męcze. Dzięki za wszystkie wskazówki dotyczące aut. Pozdrawiam
"Męcz" ale do tego jest odpowiedni dział. Wrzucasz link + ViN i osoby które mają coś do powiedzenia wypowiadają się.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Brat miał e60 z silnikiem benz 177km i to była tragedia , auto dla emeryta ,bo to nie jechało już nie wspomnę ile brał oleju,silnik bez gazu. :duh:

N46 nie bylo stosowane w e60 wiec rozmowa nie ma sensu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik bardzo dobry. Nie sluchaj glupot w stylu, ze za slaby itp itd. Do normalnej jazdy jest super. Tani, cichy, dobry do lpg.
Głupoty to ty piszesz. Jak chcesz założyć do tego LPG? Inaczej, ile to kosztuje? Po co chłopakowi mieszasz w głowie?

Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi? Jak zalozyc? Ile kosztuje? Co? Mieszam w glowie? Czym? Rozwin swoja wypowiedz...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widac ze masz male pojecie o silnikach w bmw. N46 ma wtrysk posredni.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widac ze masz male pojecie o silnikach w bmw. N46 ma wtrysk posredni.
Wersja 143 KM o jakiej tu mowa ma wtrysk bezpośredni.
Opublikowano
Panowie ja nie chce żadnego gazu zakładać i nigdy nie założę w Holandii jest tania benzyna :-) ja chciałem się tylko zapytać o oponie na temta BMW 3 318i 2008 touring. Chcialem wiedzieć czy warto takie autko kupić ? Czy bierze olej ? Czy jest drogie w utrzymaniu oraz dlaczego jest tak uboga wersja np noe posiada bluetooth usb itd... chciałem usłyszeć opinie kogoś kto się zna na tym aucie ale nie chciałem usłyszeć ze do gazu jest beznadziejny bo ja gazu nigdy nie miałem i nigdy nie będę mieć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze. Przede wszystkim nie bardzo rozumiem ten wpis sprzedawcy o tym iz auto ma 143ps i stąd wyszlo cale zamieszanie o wtrysku posrednim/bezposrednim. Dowiedz się jaki jest kod silnika. Nie było, według mojej wiedzy 318i e90 143ps. Auto ze zdjecia jest przed liftem i sądzę że jest tam 129ps i starej generacji n46, wtrysk posredni godny polecenia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko jasne. Nie 143hp tylko 148hp. Wtrysk bezpośredni. Nie wiem, ja uważam te silniki za problematyczne i szukalbym w przedlifcie czegoś z n46. Wiedza odnośnie n43 podparta bardziej wiedzą z forum, wiedza o n46 podparta wiedzą warsztatowa. Może ktoś inny cos wiecej doradzi.
Opublikowano

318i do września 2007 r. to silnik N46 (stara konstrukcja BMW na wielopunktowym wtrysku - idealna do lpg) - moc 129 KM

318i od września 2007 r. to silnik N43 (nowoczesna konstrukcja BMW na bezpośrednim wtrysku stosowana do dziś - brak możliwości montażu lpg) - moc 143 KM. N43 to ostatnie wolnossące R4 od BMW. Obecne silniki (N18/N20/N26) to zminiaturyzowana/poprawiona odmiana N43 podrasowana turbosprężarką (niestety).

 

Wtryskiwacze na bezpośrednim wtrysku są umieszczone w komorze spalania i są poddawane większym obciążeniom, dlatego wymagają większej opieki (cena za sztukę 800-900 zł). Do tego nie znoszą zasiarczonej benzyny. Przez zawory leci tylko powietrze, a mieszanka powstaje dopiero w cylindrze, stąd zjawisko powstawania nagaru. Trzeba zmieniać olej co 10.000 km.

 

Przy wszystkich swoich wadach i słabościach N43 ma dwie zalety. Jest bardziej oszczędny od N46 (średnio pali mniej 1 l/100 km) i ma kilkanaście koni mechanicznych więcej mocy. W modelach 320i jest jeszcze lepiej (20 koni).

 

N46 wymaga mniej uwagi, stąd jego dobra opinia. Tankujesz i jedziesz. W N43 musisz pilnować oleju, wtrysków, cewek. Wypalanie NOx itp.

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano
Wychodzi na to ze nie powinno się kupować tego modelu z tym silnikiem ? U mnie odpada diesel nigdy nie chce diesla :-) myślałem o tej benzynie 318i ale już zgłupiałem.
Opublikowano

Też miałem rozkminy nad tym z jakim silnikiem kupić E91 i stanęło właśnie na dieslu M47/T2. Wygrała cena zakupu, dostępność na rynku (najpopularniejszy silnik) i spalanie. Z tym że ja w celu uniknięcia szeregu problemów pozbyłem się DPFa. Kulturą pracy co prawda daleko mu do benzynowych konstrukcji BMW, ale chodzi lepiej niż typowy TDI z VAG. No i osiągi też są przyzwoite. Z tego co tu czytałem to często i dość szybko w tych dieslach dwumasy, no ale biorę to jako naturalna eksploatacja diesla. Kupując tego diesla musisz się liczyć z tym że pompa wtryskowa może paść, co też uderzy po kieszeni. Do tego dochodzą problemy z EGR (ja mam elektronicznie wyłączony).

Porównując z benzynami to kupując N46 dostajesz silnik który jest równie (jeśli nie bardziej) problematyczny, ma większe spalanie i grosze osiągi. Więc słabo.

Natomiast nad N43 można się zastanowić, chociaż w wersji 318i IMO jest po prostu słaby. Dlatego dla mnie wybór rozstrzygałby się pomiędzy 320i N43, dieslem i zastanowiłbym się jeszcze czy nie dołożyć do 6 cylindrowej benzyny.

DSC_3573c_mini.png
Opublikowano
Witam panowie, jaka wg Was jednostka benzynowa w e90 przedliftowa jest mniej awaryjna: 318i czy 320i. W sobote się wybieram na Niemcy, żeby sprowadzić trójkę do 7k euro. Czy w tej cenie można znaleźć dobre e90 benzyna czy będzie to raczej wątpliwy szrot?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ludzie odpusccie sobie te benzyniaki 4-cyl! To przeciez ani nie jedzie, ani mało pali, do tego jest awaryjnie nie mniej od diesli...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie, przedliftowe n46 320i 150ps jest bardzo dobre, jesli ktos szuka benzyny. Jesli diesla, to n47, nie istotne czy 143/163/177/184ps. Kazde jest dobre.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.