Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tzn jakie fotele konkretnie, czym one sie różnią?

Zapis w vin: fotel sportowy, zobacz sobie w google jak wygląda, lepiej wyprofilowany, trzyma dużo lepiej na boki i ma lepsze podparcie ud, ogólnie niebo a ziemia.

*silnik 143 KM występuje od drugiej połowy 2007r a różni się zastosowaniem bezpośredniego wtrysku paliwa. Problemy z cewkami zaplonowymi.

*silnik 170 KM rzadki i podobno kłopotliwy ale to tylko zasłyszane.

Te dwa silniki to ta sama konstrukcja, nie powiedziałbym, że 320i 2.0 170km jest rzadko spotykany :roll: usłany złą sławą to fakt, nie bez powodu, ale n52 też ma co nieco za uszami :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam zamierzam kupić BMW 3er....

*Tak nie ma wskaźnika temp. płynu ani oleju. Można podejrzeć w ukrytym menu.

 

 

Na początek dziękuję za zainteresowanie się moim pytaniem.

Mniej więcej już wiem. A z tym 150KM to każdy zjada olej? Duże to są ubytki?

Chodzi mi o to bo np. jest w audi taki jeden silnik 2.0B 131KM ALT i tam każdy zjada olej przeważnie 1L na 1000km.

W BMW jakie to jest zużycie przy tej 150kM?

Czyli jednak warto poszukać wersji z i-drive?

Czy właśnie na tym wyświetlaczu można sprawdzić temp płynu czy oleju? Bo nie zrozumiałem tego ''w ukrytym menu''

Czy za kwotę 25-26tyś można myśleć o uczciwym dobrym 325i? z lat 2005-2007? Przyznam że jakoś mocno nie interesuje mnie wypas ale zawsze bardziej wyposażone wersje cieszą się gdy chcemy sprzedać auto za kilka lat. Chociaż te przy wiekszych silnikach mają zwykle wiecej wypasu.

Niech ktoś napisze typowe bolączki w tym modelu takie jakie są nie jakieś z autocentrum.

Najbardziej to chciałbym te 6cylindrów - ładnie to brzmi?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli uszczelniacze są do roboty to właśnie tyle spala, ukryte menu:

Na dobre 325i te 25k to mało, brzmi bardzo dobrze, ale tak jak pisałem też ma swoje problemy:

viewtopic.php?f=70&t=265537

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wszystko zależy od konkretnego silnika. Sam w sobie nie bierze oleju ale trapią go przeróżne wycieki: pokrywa zaworów, uszczelka miski olejowej, pompa podcisnienia i najgorsza bolączka (czytaj najdroższa) uszczelniacze zaworów i wtedy dochodzi do spalania oleju. Nie taki jednak diabeł straszny.

Temperatury nie ma w i-drive a do ukrytego menu można sie dostać poprzez kombinacje użycia przycisku licznika km. i manetki. Opisy w necie.

Na 325i zdecydowanie za mały budżet.

Opublikowano

Jak kolega wyżej napisał, n46 110kw uszczelniacze zaworowe to największa bolączka, ja jestem po tym serwisie, poprzedniemu właścicielowi wyszło około 1000zl na fakturze.

Mój silnik oleju nie pije za to leje na boki z wszystkich możliwych stron... Te uszczelki chyba są wadliwe porostu.

Opublikowano
Jak kolega wyżej napisał, n46 110kw uszczelniacze zaworowe to największa bolączka, ja jestem po tym serwisie, poprzedniemu właścicielowi wyszło około 1000zl na fakturze.

Mój silnik oleju nie pije za to leje na boki z wszystkich możliwych stron... Te uszczelki chyba są wadliwe porostu.

 

 

A jakie masz realne zużycie benzyny?

Miasto i trasa? Kupił byś ponownie takie auto z tym silnikiem?

Cały czas się zastanawiam co kupić trójkę czy piątkę. Ta druga zapewne droższa w utrzymaniu.

Opublikowano
Panowie, czy Wy też macie problem z wysłaniem wiadomości prywatnej? Od soboty nie mogę wysłać. @tymsoon - chyba Dobrze napisałem nick, jak tylko się naprawi, to od razu napiszę.
Opublikowano
Panowie, czy Wy też macie problem z wysłaniem wiadomości prywatnej? Od soboty nie mogę wysłać. @tymsoon - chyba Dobrze napisałem nick, jak tylko się naprawi, to od razu napiszę.

No to raczej jakiś ogólny problem. Próbowałem wcześniej wysłać do jednej osoby ale nie poszła i dałem sobie spokój nawet nie zastanawiając się czemu.

Teraz tak dla sprawdzenia chciałem coś wysyłać do Ciebie i też nie poszła tylko widzę, że przeniosła się do folderu. "Do wysłania".

Opublikowano
Wiadomość jest zawsze w folderze do wysłania, do puki nie odczyta jej osoba, do której jest wysłana wiadomość.
Opublikowano
Zdecydowanie f10 bierz :D

Dobre :D Chłopak chce widać ok 25 tyś a Ty mu f10 polecasz.

A czemu nie? :D

Niech sobie dołoży z 50 tys i po temacie.

Tapniete LG F60
Opublikowano
Jak kolega wyżej napisał, n46 110kw uszczelniacze zaworowe to największa bolączka, ja jestem po tym serwisie, poprzedniemu właścicielowi wyszło około 1000zl na fakturze.

Mój silnik oleju nie pije za to leje na boki z wszystkich możliwych stron... Te uszczelki chyba są wadliwe porostu.

 

 

A jakie masz realne zużycie benzyny?

Miasto i trasa? Kupił byś ponownie takie auto z tym silnikiem?

Cały czas się zastanawiam co kupić trójkę czy piątkę. Ta druga zapewne droższa w utrzymaniu.

 

Spalanie średnie mam 9 litrów benzyny, jak przedepczesz to nawet 11 wciągnie a lekkiej nogi nie mam.

W trasie nie mierzyłem, wg komputera coś koło 6litrów.

 

Czy kupiłbym ponownie, dobre pytanie. Auto generalnie wygląda super, mimo swoich lat nie zestarzało się specjalnie, wszyscy u mnie w rodzinie i znajomi chwalą więc robi wrażenie. Jedyne na co bym zwrócił bardziej uwagę to na wyposażenie ale oglądałem prawie full opcję z DE która była przeorana z każdej strony.. :shock:

Auto nie pali wcale dużo a jeździ się przyjemnie, momentami jest trochę twardo, przy felgach 17 na dosyć niskim profilu niektórym może to ciążyć ale ja osobiście nie lubię kanapowców. Prowadzenie auta jest bardzo dobre, układ kierowniczy jest precyzyjny ale kierownica chodzi ciężko, pytałem innych i dużo ludzi tak ma( testowałem na 2 pompach i jest to samo ).

Silnik n46b20b 110kw mimo czasami złych opinii w moim osądzie jest dobry, lubi sobie posikać na boki czy porzęźić przy odpalaniu ale jest fajny, dynamiczny i mimo braku turbo nieźle ciągnie od dołu do 6.5tyś. co również jest przyjemne! Upalać jest ciężko, można zarzucić dupką ale szaleństwa nie ma, zobaczymy jak będzie w zime :evil: .

 

Reasumując TAK, kupiłbym drugi raz ten samochód z tym silnikiem, jedynie może poszukałbym wersji nieco lepiej wyposażonej.

 

/edit oczywiście chodzi mi o wyposażenie dodatkowe tzn. bajery bo sam w sobie samochód posiada wszystko co mu potrzebne i to co maja wszystkie inne.

Opublikowano

Najgorsze spalanie 10.17

Najlepsze 6.71

Średnie 8.25

Obliczenia rzeczywiste z dystrybutora (zawsze do pełna) na dystansie łącznie 11 tyś km.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mniej więcej już wiem. A z tym 150KM to każdy zjada olej? Duże to są ubytki?

W moim aucie (silnik 150 KM) wciąga ok. 700 ml/1500 km. Gdy było ciepło spalał więcej.
Czyli jednak warto poszukać wersji z i-drive?
Myślę że warto, oczywiście nie powinno to przekreślać zakupu bez idrive ale to jest więcej niż nawigacja.
Czy właśnie na tym wyświetlaczu można sprawdzić temp płynu czy oleju? Bo nie zrozumiałem tego ''w ukrytym menu''
Ukryte menu to co innego - koledzy już o tym pisali. W idrive sprawdzisz m.in. poziom oleju. Podłączyć możesz kamerę cofania lub w LCI włączyć film wideo.
Czy za kwotę 25-26tyś można myśleć o uczciwym dobrym 325i? z lat 2005-2007? Przyznam że jakoś mocno nie interesuje mnie wypas ale zawsze bardziej wyposażone wersje cieszą się gdy chcemy sprzedać auto za kilka lat.
Nie kupisz nawet golasa 325i (chyba że padaczkę). Przesiadłem się z e46 325i na e90 320i tylko dlatego że miałem założony budżet 28 tyś + "parę złotych" na najpilniejsze potrzeby.
Najbardziej to chciałbym te 6cylindrów - ładnie to brzmi?
Miło sobie mruczy. Jeżeli zwiększysz budżet to na pewno warto szukać R6.
Opublikowano

A z tym 150KM to każdy zjada olej? Duże to są ubytki?

W moim aucie (silnik 150 KM) wciąga ok. 700 ml/1500 km. Gdy było ciepło spalał więcej.

Nie strasz kolegi. Ja od ostatniej wymiany oleju (ok. 8 tyś. km temu) raptem dolałem to co mi zostało z 5-cio litrowej bańki po wymianie, a więc niecały 1 litr. Nie ma reguły. Tak jak pisałem wcześniej, zależy co trafisz.

Opublikowano
Panowie, czy Wy też macie problem z wysłaniem wiadomości prywatnej? Od soboty nie mogę wysłać. @tymsoon - chyba Dobrze napisałem nick, jak tylko się naprawi, to od razu napiszę.

 

spoko, do mnie nic nie doszło jak by co :) u mnie tez czesto wiadomosc nie chce sie wysłac jak uzywam forum na telefonie, na kompie działa elegancko. ew. wpadaj w galerie i tam klikaj :wink:

Opublikowano
Dobrze, a ten silnik 150konny jak wygląda sprawa z rozrządem? Jest tam łąńcuch? Jak wygląda eksploatacja tego podzespołu?

Tak łańcuch. Na pewno nie jest bezobsługowy jak się niektórym wydaje. Albo trafisz po wymianie albo będzie do wymiany. Ja osobiście twierdzę, że jego wymiana wbrew pozorom może być tańsza od niejednego układu na pasku. Ten silnik ma właśnie tą "zaletę" że wymiana nie jest tak skomplikowana jak w N47 (łańcuch z tyłu silnika) a tym samym można tanio zrobić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie strasz kolegi. Ja od ostatniej wymiany oleju (ok. 8 tyś. km temu) raptem dolałem to co mi zostało z 5-cio litrowej bańki po wymianie, a więc niecały 1 litr.

Nikogo nie straszę tylko przedstawiam sytuację. A że ten silnik żłopie olej to nic nowego. Poza tym sam to potwierdzasz.

 

Tak łańcuch.
Łańcuch to za duże słowo. Tam jest łańcuszek. Łańcuch to był w e46 i to podwójny.
Opublikowano

Dobra jeszcze trzy pytania proszę odpowiedzieć :mrgreen:

 

1. Czyli tego silnika raczej nie brać o oznaczeniu 318i 143km ?

 

2. Mam jeszcze pytanie odnośnie ''kluczyków'' nowszego typu połączonego z przyciskiem START/STOP nie psuje się to? Jak ten ''klucz'' się w ogóle nazywa w e90/e91? Ten przycisk wystarczy nacisnąć i rozrusznik zakręci tyle co trzeba? Czy trzeba trzymać przycisk aż auto odpali?

 

3. Gdzie najczęściej pojawia się rdza w bezwypadkowych egzemplarzach? (takie newralgiczne punkty co dotyka rdza)

 

:duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.