Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli warto kupić wersję poliftową? Czytałem że w wersji po lifcie nie ma sensu zakładania gazu, ale na szczeście nawet o tym nie myślę. I w jakiej cenie dostaną taką BMW? :D
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W benzynach nie ma DPFa. Póki co, bo jest pomysł, że mają być montowane.

DPF-a może i nie ma ale jest NOx który też daje popalić jak się jeździ na krótkich odcinkach...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W związku z tym, że inny forumowicz będzie cieszył się jazdą moją ex e46 325i, zacząłem poszukiwania następcy. Interesują mnie benzynowe e91. Czy 320i 150 KM to dobry wybór? R6 odpuszczę: coś przyzwoitego zaczyna się od 7 tys euro, a w tej kwocie chciałbym zamknąć się ze wszystkim. Które silniki omijać z daleka?
Opublikowano
Wielokrotnie opisywane silniki, 320i 150 nie jest złą opcją, w zasadzie najważniejszy problem to uszczelniacze zaworowe, ale do zrobienia w niedużej cenie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Właśnie mam cos takiego na oku w DE i do zrobienia są właśnie uszczelniacze. Ile - orientacyjnie - może to kosztować? Zakładając, że trzeba będzie ściągać głowicę: 1000-1500 zł?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dwa pytania: da się zrobić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy? Czy warto robić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko czy jest sens w ten sposób robić? Czy może zdjąć głowicę zobaczyć jak się sprawy mają - żeby za kilkanaście tyś. km nie robić tego powtórnie.
Opublikowano
Ale co ma w tym przypadku dać zdjęcie głowicy ? Ujrzenie denek tłoków i zaworów z gniazdami ? To raczej nie są newralgiczne punkty tegoż motoru :)
Opublikowano

witam,

 

mógłby ktoś sprawdzić tą ofertę, prześwietlić wady na 1 rzut oka i doradzić, bo cena wręcz niemożliwa za te auto skoro tylko wgniotka jest i to samo przebieg(bardzo niski), zaś środek nie wygląda na więcej niż 150tys km także to druga sprawa.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-benzyna150psz-niemiec-ID6z1JJ3.html#b5ebe1dd54

 

Bardzo proszę o szybką odpowiedź PILNE

Opublikowano

no nie wiem...

albo na tą kierownicę wylał butelkę plaka albo jest wyślizgana na maxa co na przebieg by nie wskazywało, uszkodzony uchwyt na kubek, mam w swoim 250 tyś i wygląda lepiej w środku http://allegro.pl/bmw-e91-2-0d-polift-okazja-i6928968257.html#imglayer,

 

sam piszesz że cena przebieg mało prawdopodobny, szkoda nerwów, chyba że masz nie daleko, pojedź sprawdź sam

Opublikowano
Jak to jest z tymi wtryskiwaczami w n47 bo ponoć od 177km są już pizo które są drogie a w 163 i 143 są te drugie które są tańsze w regeneracji lub nowe? Jaka jest różnica w cenie? Czy teraz to już jedno i to samo bo przeczytałem jakiś artykuł i teraz nie wiem...
Opublikowano
Witam co sądzicie o tym egzemplarzu

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e92-coupe-pierwszy-wlasciciel-salon-polska-aso-facelift-ID6yVQRj.html

 

Trochę boli brak navi ale jeżelis tan miałby się okazać prawdziwy to chyba warto

 

Wisi już chwilę w ogłoszeniach, bo widziałem ją jak kupowałem swoje e92. Na zdjęciach wygląda dobrze (nie licząc fotela) ale z moich doświadczeń wynika, że ten rodzaj skóry szybko się niszczy i dostrzeżesz to tylko przy oględzinach na żywo.

 

Nie oglądałem tego auta ale generalnie jestem zdania, że 60k to wysoka cena za e92 320d. W tym przypadku wynika z pochodzenia i zapewne historii ale zakładam, że przy próbie odsprzedaży stracisz sporo.

Kupię komplet felg styling 270
Opublikowano
Tzn do kupienia e92 lCI z pewną historią nie ma wogóle. I jeszcze potrzebuje FV co mnie chyba praktycznie wykreśla z tego auta

 

To fakt. Ja też szukałem z fv23 i kupiłem pre lci z 2008 też bez navi i mpaka ale w dużo lepszej cenie.

Nie wiem czy polift to warunek konieczny ale w cenie ok 55k oglądałem bardzo bogato wyposażone 330xd z poliftowym silnikiem ale było dla mnie finalnie trochę za drogie nawet po odliczeniu VAT.

Trzeba cierpliwie szukać. Zakładam że będziesz chciał trzymać auto do końca amortyzacji czyli trzy lata. Po tym okresie sprzedając je stracisz dużo - nawet jeżeli unikniesz wystawienia fv tak jak teraz jest możliwe.

Kupię komplet felg styling 270
Opublikowano

 

To fakt. Ja też szukałem z fv23 i kupiłem pre lci z 2008 też bez navi i mpaka ale w dużo lepszej cenie.

Nie wiem czy polift to warunek konieczny ale w cenie ok 55k oglądałem bardzo bogato wyposażone 330xd z poliftowym silnikiem ale było dla mnie finalnie trochę za drogie nawet po odliczeniu VAT.

Trzeba cierpliwie szukać. Zakładam że będziesz chciał trzymać auto do końca amortyzacji czyli trzy lata. Po tym okresie sprzedając je stracisz dużo - nawet jeżeli unikniesz wystawienia fv tak jak teraz jest możliwe.

 

Widzę że kolega w temacie z uniknięciem fv. Rocznik min 2010 mnie interesuje, bdżet do 80k, ale naprawdę nie ma co kpić. Myślę że za 55k można by ją zabrać więc cena będzie atrakcyjna. Kupić e92 to naprawdę dramat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.