Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam zamiar podjechać obejrzeć to auto

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e92-330d-ID6ySugd.html#cca5ffa718

 

na co zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin? niestety nie ma zapisu o bezwypadkowości...

 

najlepiej wklej wszytsko tutaj : viewforum.php?f=44 chłopaki Ci podpowiedzą, ew. wykup raport u kolegi Draya z forum, lepiej zainwestowac w raport niż potem bujać się jakimś dziwnym autem..

Fotele dosyc mocno zniszczone lub ktos o nie nie dbał, moje z przebiegiem 300 tys wyglądają o niebo lepiej... :cool2:

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
mam zamiar podjechać obejrzeć to auto

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e92-330d-ID6ySugd.html#cca5ffa718

 

na co zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin? niestety nie ma zapisu o bezwypadkowości...

 

 

Zwróć uwagę na kierownicę, tylną kanapę i fotele przednie. auto sugeruje znacznie wyższy przebieg niż posiada... historyja serwisowa chyba tutaj jest najważniejsza.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano

Witam, poprzednio jeździłem audi A3 8P, zdecydowałem się na sprzedaż i wybór padł na BMW.

Chodzi mi o BMW E90 z silnikiem R4 2.0 benzyna 150km- tylko i wyłącznie benzyna, jeśli się trafi w mojej cenie 2.5 to jak najbardziej.

Z tego co widziałem auto nie jest tanie w utrzymaniu ale marka robi swoje, jednak to mnie nie martwi o ile nie będę musiał wkładać w auto zbyt często pieniędzy :) .

Forum jest bardzo rozbudowane i jest na nim masa przydatnych informacji jednak;

 

czy 2.0 benzyna to dobry wybór? O dynamice nie myślę- chcę auto do jeżdżenia nie upalania.

Auto poszukuje do budżetu 25 tys. czy znajdę taki egzemplarz w przyzwoitym stanie w takim budżecie? Oglądałem kilka aut od handlarzy i nie zadowalały mnie. Z wyposażenia to tempomat by się przydał i w opcji szyber dach. Koniecznie nie chcę navi.

Na co zwrócić szczególna uwagę podczas oględzin takiego auta? Mam na myśli co często ukrywają handlarze w takich autach co może mnie wpędzić w duże koszty jeśli tego nie sprawdzę.

Jakie są największe bolączki silnika 2.0 benzyna?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Nie znalazłem tematu w który mógłbym się wpisać a ten wydaje mi się najrozsądniejszy.

Pozdrawiam!

Opublikowano
25tys? Co najwyżej 318i 122km total golas z czarnymi klamkami. Ja nie wiem skąd wy takie budżety bierzecie ale wydacie 25tys a co z naprawami itp? Dobrze utrzymane 320i bym liczył 28-30 w podstawowszej wersji ale bez biedy
Opublikowano

Witam serdecznie,

 

planuje w najblizszym czasie zakup bmw 320d e90 w automacie,

na co powinienem zwrócić uwagę kupując to auto?

jest coś co w nim psuje się często?

albo eliminate go do zakupu?

jakieś wady fabryczne, które wychodzą?

Opublikowano

Kolego w seri e90 sa dwie, a nawet 3 wersję silnika 2.0d

Zależy od roku produkcji.

Przeczytaj trochę ten wątek, lub wiele innych. Było już o tym pisane nie raz.

Opublikowano
To zależy jaki silnik wybierzesz M47 122 i 163 KM (lata do2007 włącznie) czy N47 143 i 177km (od poźnego 2007) - pierwszy uchodzi za wmiarę więczny z małymi mankamentami które da się tanio wyeliminować np klapki urywające się, napęd koła pasowego ten drogi jest do wymiany całość ponad 1000zł. Drugi ma już kilka wad fabrycznych jedna poważna to rozrząd można wymienić profilaktycznie koszt około 2000-2500 zł zalezy od rejonu kraju i części. Co do automatu powinien wytrzymać te 300-350 tyś bez remotnu nawet jeśli to kapitalny remont zamknie się raczej w 5-6 tyś zł. Zawieszenie bardzo trwałe. Amortyzatory mniej trwałe :P. Nie polecam rozbitego bo nie dojdziesz co w nim siedzi. i raczej z historią serwisową nawet z przebiegiem +250tyś nie bał bym się kupować. Bez historii, faktur itd może wyjść skarbonka i jakie bmw to kupa.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano

W poprzednim poscie troche zle napisalem. Szukam auta do 28tys. Ale wolalbym dac 25/26 i miec na ew. naprawy.

Szukam silnika 2.0i 150km do roku2007, z tego co wyczytalem to te silniki lubia olej. Nie sa zbyt dynamiczne co mi nie przeszkadza.

Jakie sa typowe bolaczki tego silnika? Na forum jest bardzo dużo opisane ale wiekszosc o mocniejszych silnikach. Jak juz ktos pyta o 2.0i to brak odpowiedzi.

Opublikowano

Witam,

Tak jak w temacie mam zamiar zakupić swoje pierwsze BMW, marzenie z dzieciństwa.

Wiec kieruje pytanie czy BMW e90 320d będzie dobrym rozwiązaniem ? Auto bardzo mi sie podoba ale chciałbym dowiedzieć się cos na temat awaryjności, silnika 2.0 i na co trzeba uważac przy zakupie i w dalszej eksploatacji.

 

Oraz poszukuje właściciela owego auta z ktorym moge luzno podyskutowac i uzyskac odpowiedz na moje amatorskie pytania.

Opublikowano
oraz magiczny przebieg 180tyś, świeżutka od właściciela spod domu i ogólnie och ach perfekcyjna igła. Typowu handlarz, widać to już po słodzeniu w ogłoszeniu. Trzeba by samemu pojechać i zobaczyć.
Opublikowano
oraz magiczny przebieg 180tyś, świeżutka od właściciela spod domu i ogólnie och ach perfekcyjna igła. Typowu handlarz, widać to już po słodzeniu w ogłoszeniu. Trzeba by samemu pojechać i zobaczyć.

 

mi by było szkoda czasu na oglądanie auta od handlarzyny. Ogarnia mnie niesmak kiedy na pytanie "Dzień dobry, dzwonię w sprawie auta" słysze odp "a którego?"

szkoda czasu moim zdaniem, tym bardziej pospolite wersje 320i/d których jest na pęczki do wyboru do koloru

Opublikowano
Już raz pojechałem z kumplem oglądać 2005r 320d navi/zawieszenie sport itp Cena? 27900. Pojechałem na miejsce sprawdziłem kompem, że przebieg się nie zgadza z błędami oraz jest jakiś error eeprom. Cena spadła od razu do 24900. Wybuchnałem śmiechem i właściciel sam się przyznał, że skręcił, żeby ładnie wyglądało :mad2: Swoje 320d z 289k km przebiegu chyba w salonie postawie jak będę sprzedawać :cry2: :cry2: :cry2:
Opublikowano
W poprzednim poscie troche zle napisalem. Szukam auta do 28tys. Ale wolalbym dac 25/26 i miec na ew. naprawy.

Szukam silnika 2.0i 150km do roku2007, z tego co wyczytalem to te silniki lubia olej. Nie sa zbyt dynamiczne co mi nie przeszkadza.

Jakie sa typowe bolaczki tego silnika? Na forum jest bardzo dużo opisane ale wiekszosc o mocniejszych silnikach. Jak juz ktos pyta o 2.0i to brak odpowiedzi.

Jak sam już zdążyłeś się zorientować główną bolączką tych silników jest "apetyt na olej". Zazwyczaj to są różnego rodzaju wycieki jak i jego zużywanie. Same wycieki zazwyczaj pojawiają się spod uszczelki pokrywy zaworów, pompy vacum czy elektrozaworów wanos i jeśli masz zdolności do dłubania to nie są to wielkie koszty i masz spokój. Samo spalanie oleju to już trochę grubsza sprawa bo najczęściej są winne uszczelniacze zaworów, a to już robota dla kumatego mechanika. Co do opinii na temat tego silnika to nie zgodzę z Tymi co twierdzą "że to nie jedzie". Owszem, rakieta to nie jest ale nie ma też powodu do kompleksów. Zapewniam Cię, że można sprawnie się nim poruszać i przyspieszać. Piszę to w oparciu o mój 129 konny a jeśli Ty chcesz 150 KM to już będzie całkiem dobrze. Na duży plus oceniam jego spalanie. Zaskoczyła mnie średnia poniżej 7 l/100km w dość długiej trasie gdzie nie jechałem "na oszczędność". Uważam, że podstawa to znaleźć w miarę zadbany i nie wymęczony egzemplarz a satysfakcja będzie gwarantowana.

Opublikowano
W poprzednim poscie troche zle napisalem. Szukam auta do 28tys. Ale wolalbym dac 25/26 i miec na ew. naprawy.

Szukam silnika 2.0i 150km do roku2007, z tego co wyczytalem to te silniki lubia olej. Nie sa zbyt dynamiczne co mi nie przeszkadza.

Jakie sa typowe bolaczki tego silnika? Na forum jest bardzo dużo opisane ale wiekszosc o mocniejszych silnikach. Jak juz ktos pyta o 2.0i to brak odpowiedzi.

Jak sam już zdążyłeś się zorientować główną bolączką tych silników jest "apetyt na olej". Zazwyczaj to są różnego rodzaju wycieki jak i jego zużywanie. Same wycieki zazwyczaj pojawiają się spod uszczelki pokrywy zaworów, pompy vacum czy elektrozaworów wanos i jeśli masz zdolności do dłubania to nie są to wielkie koszty i masz spokój. Samo spalanie oleju to już trochę grubsza sprawa bo najczęściej są winne uszczelniacze zaworów, a to już robota dla kumatego mechanika. Co do opinii na temat tego silnika to nie zgodzę z Tymi co twierdzą "że to nie jedzie". Owszem, rakieta to nie jest ale nie ma też powodu do kompleksów. Zapewniam Cię, że można sprawnie się nim poruszać i przyspieszać. Piszę to w oparciu o mój 129 konny a jeśli Ty chcesz 150 KM to już będzie całkiem dobrze. Na duży plus oceniam jego spalanie. Zaskoczyła mnie średnia poniżej 7 l/100km w dość długiej trasie gdzie nie jechałem "na oszczędność". Uważam, że podstawa to znaleźć w miarę zadbany i nie wymęczony egzemplarz a satysfakcja będzie gwarantowana.

 

Dziękuję! Bardzo przydatny komentarz który dał mi bardzo dużo informacji i jeszcze więcej do myślenia. :D

Z kupnem auta się nie śpieszę i poszukam czegoś ładnego i zadbanego. Jakoś mam dar do męczenia sprzedających a oni nie specialnie mnie wyganiają.

Planuje kupić auto z prywatnych rąk- bo tak zawsze robiłem, jednak ten model BMW jest na potęgę sprowadzany z Niemiec przez co niektórzy nie dają się przejechać samochodem, co dopiero wyjechać z placu.

Jakąś podstawę już mam, jeszcze raz dzięki!

Opublikowano
Nie wiem czy było już ?

http://allegro.pl/bmw-e90-320i-150km-z-niemiec-navi-bissnes-1-wlas-i6875007050.html

 

kolega szuka 320i w rozsądnych pieniądzach.

nie jestem w temacie ile moze kosztować 320i zawsze tylko 320d:D

 

Kierownica nowa skóra, nowa gałka, a fotele wytarte boki mają, założe się że przebieg realny +100 tyś i gdzie ta najbogatsza wersja ta trójka ma TYLKO nawigacje.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano

Witajcie, nie chcę zakładać nowego tematu więc podłącze się pod ten.

Sprawa jest taka: szukałem e46 z 3 litrowym dieselem ale znalazłem e90 bardzo ładną z 2.0. Jestem w lekkim szoku, gdyż słyszałem bardzo złe opinie o 320d. "Dobry póki sie nie zepsuje". Jaka jest prawda? Już nie wiem w co ufać a odpowiada mi bardziej bo wiadomo - nowsze, 163hp...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3.0d też jest dobry dopóki się nie zepsuje :8) nie ma reguły, e46 i e90 to już wiekowe auta, więc na obu silnikach można się przejechać, grunt to dobrze sprawdzić przed zakupem :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Planuje kupić BMW 320i Touring 150KM. Celuje w samochód z 2006 lub 2007 roku. Mam budżet 25 tyś. Będzie to 1 kupowany przeze mnie samochód(jeżdżę od 7 lat mondeo, który dostałem po ojcu), dlatego mam parę pytań.

1. Czy za kwotę 25 tyś da się znaleźć sensowny egzemplarz, czy to za mało na takie auto.

2. Ile powinno mieć przebiegu to bmw. Bo wiele jest ogłoszeń z przebiegami 150-200 tyś, czy to realne przebiegi.

3. Podobają mi się modele z dachem panoramicznym. Czy to tak awaryjny element że warto go odpuścić.

4. Co w takim samochodzie warto wymienić, przejrzeć odrazu po jego zakupie, by być pewnym że można nim bezpiecznie podróżować.

 

Podoba mi się takie auto:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bogata-wersja-serwis-do-konca-ID6yTENh.html#b61f6afd06

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli nie zważać na wersję i brać lepiej zachowany?

Dokładnie, wiadomo jak zależy Ci na lepszej elastyczności i większej mocy to szukaj 3.0d a jak na ekonomii to 2.0d, w razie "braku" mocy można zrobić program.

 

mjan załóż temat tu (tylko pamiętaj o podaniu nr vin):

viewforum.php?f=44

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie potrzebuję pomocy, nadszedł czas na zakup kolejnego BMW, tym razem myślę o E91, koniecznie bo to rodzinny samochód. Szukam czegoś po 2008r, z motorem 3l (2,5l odpada ze względu na wadliwą głowicę). Chodzi oczywiście o wersję 218KM, koniecznie w automacie (najlepiej klasyk hydraulika). Pytanko ile waszym zdaniem należy przeznaczyć na taką wersję? Generalnie z tego co widzę to spory problem znaleźć coś z tym motorem. Niby jest jedna która właściwie pasuje mi idealnie ale troszkę daleko i z tego co widzę to długo wisi ogłoszenie.. Może ktoś coś wie na temat tego auta, czy warto jechać oglądać?

 

Link: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-325-xi-2008r-e91-automat-serwisowany-fabryczny-lakier-x-drive-ID6yI6W7.html

Opublikowano

Chyba zartujesz, cofnąć nie można było dwie strony w tym i przeczytać takiego samego postu i odpowiedzi? Jeżeli nie czytasz to nikt Ci tutaj nie pomoże w czytaniu za Ciebie.

 

Planuje kupić BMW 320i Touring 150KM. Celuje w samochód z 2006 lub 2007 roku. Mam budżet 25 tyś. Będzie to 1 kupowany przeze mnie samochód(jeżdżę od 7 lat mondeo, który dostałem po ojcu), dlatego mam parę pytań.

1. Czy za kwotę 25 tyś da się znaleźć sensowny egzemplarz, czy to za mało na takie auto.

2. Ile powinno mieć przebiegu to bmw. Bo wiele jest ogłoszeń z przebiegami 150-200 tyś, czy to realne przebiegi.

3. Podobają mi się modele z dachem panoramicznym. Czy to tak awaryjny element że warto go odpuścić.

4. Co w takim samochodzie warto wymienić, przejrzeć odrazu po jego zakupie, by być pewnym że można nim bezpiecznie podróżować.

 

Podoba mi się takie auto:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bogata-wersja-serwis-do-konca-ID6yTENh.html#b61f6afd06

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.