Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

nowy kolega szuka swojego pierwszego BMW :) tyle wstępu... :D

szukam E90 320i 150KM

budżet 35-40 k - chciałbym auto do 35 k a resztę na ew. wymiany startowe..

 

Pomóżcie, o BMW wiem tyle ile od paru godzin wyczytałem na tym forum, szczerze to jestem przerażony faktem jak ciężko znaleźć auto z prawdziwą historią :( :mad2:

Czy na pierwsze BMW dobrze wybrałem w tym budżecie ?

Jak i gdzie szukać żeby ów wybrana sztuka nie okazała się porażką ?

Szukać w Polsce czy u zachodnich sąsiadów ?

Na jakie wyposażenie i jaki przebieg można liczyć w tych pieniądzach ?

Jakie roczniki brać pod uwagę ?

I ogólnie wszystko co ważne a co powinienem wiedzieć :)

 

z góry dzięki :cool2:

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witajcie,

nowy kolega szuka swojego pierwszego BMW :) tyle wstępu... :D

szukam E90 320i 150KM

budżet 35-40 k - chciałbym auto do 35 k a resztę na ew. wymiany startowe..

 

Pomóżcie, o BMW wiem tyle ile od paru godzin wyczytałem na tym forum, szczerze to jestem przerażony faktem jak ciężko znaleźć auto z prawdziwą historią :( :mad2:

Czy na pierwsze BMW dobrze wybrałem w tym budżecie ?

Jak i gdzie szukać żeby ów wybrana sztuka nie okazała się porażką ?

Szukać w Polsce czy u zachodnich sąsiadów ?

Na jakie wyposażenie i jaki przebieg można liczyć w tych pieniądzach ?

Jakie roczniki brać pod uwagę ?

I ogólnie wszystko co ważne a co powinienem wiedzieć :)

 

z góry dzięki :cool2:

 

Najlepiej do DE jechać.

Opublikowano
Nie zgodzę się z opisem że to najbogatsza wersja wyposażenia, bo auto nie ma między innymi bi-ksenonów, obok AUX-in nie ma wejścia USB (mam z tego samego rocznika i już mam tam wejście USB na pendrive z muzyką), chyba nie ma alarmu, ma podstawowe audio, a nie wersję hi-fi, w bagażniku nie ma siateczek, pasków, szyn etc. i pewnie jeszcze wiele innych, to te które rzuciły mi się w oczy. Poza tym że sprzedawca trochę się zapędził z tym wyposażeniem, to wygląda całkiem nieźle i nie ma się do czego przyczepić (no może poza przebiegiem, bo akurat dziwnym trafem auto od handlarza ma 180-200 tys. jak wszystkie od nich i to jeszcze w 10 letnim dieslu...).
DSC_3573c_mini.png
Opublikowano

bo to jest w " najbogatrzej" a nie w najbogatszej :)) pewnie że nie jest to pełna wersja ale akurat nagłośnienie nie jest podstawowe ale też nie jest to logic7, przebieg podejrzany kierownica wytarta , typowe ogłoszenie polskiego handlarza, spodziewałbym się niespodzinek na miejscu więc ostrożnie i wnikliwie skontroluj auto.

Przy tej liczbie wyświetleń kilku klientów zapewne już oglądało auto :)

 

poszukaj kogoś z komputerem bo może być niespodzianka, wtryski, dpf,skrzynia do sprawdzenia , sprawdź w komputerze pokładowym ile ma przejechane na dziennych km i średnie zuzycia paliwa albo średnia prędkość kiedy były kasowane, jak są małe wartości kilometrów a duża średnia spalania to masz niemal pewność cofniętego przebiegu

 

możesz też poprośić właściciela o zdjęcie (jest na zatrzaski) maskownicy zasłaniającej śruby zegarów , będziesz widział czy były odkręcane, te liczniki cofa się przez demontaż zegarów

Opublikowano

Witam,

 

chcę kupić e91 w benzynie 2.5 albo 3.0 , musi być automat. czy te silniki mają jakieś poważne wady? Na co trzeba uważać oraz interesuję mnie średnia cena zadbanego egzemplarza, moze być i w lpg

Opublikowano
Zwykle lampy i spryskiwacze reflektorów? Chyba nie występowały w takiej konfiguracji. Co do postu powyżej każde bmw 2,0 2,5 3,0 ma problem prędzej życia później z poborem oleju reszta poczytaj na forum .
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ja mam zwykłe ze spryskiwaczami, VIN to potwierdza
Opublikowano

Hej,

Jest realne znaleźć w PL E92 335i w cenie 60 - 70k?

Interesuje mnie 1 właściciel i nie USA. Szukam już dość długo i widzę że rynek bardzo wąski :( Czasem się coś trafi ale wówczas skora czerwona albo brązowa :evil:

Warto szukać u nas czy przerzucić się jednak na DE?

Opublikowano
Panowie może ktoś oglądał tego rodzynka bo właśnie takiego zestawu szukam albo na co zwrócić szczególnie uwagę bo będę chciał jechać i zobaczyć na żywo. Dzięki z góry za jakieś sugestie.

http://allegro.pl/bmw-330xd-oryginal-m-pakiet-performance-18-xenon-i6810654513.html#thumb/8

I jak wypadły oględziny?

Ja rozglądam się za taką samą tylko w manualu jak y ktoś widział to dajcie znać może być w kombi jeśli jest w m pak

Opublikowano

Szukam i szukam..

 

Zadam jeszcze raz realne pytanie. Co mogę znaleźć w budzecie do 50 tysięcy? Moje marzenie to E90/E92 320i/325i + automat (manual tez przeżyje) + NAVI.

 

Czy jest realna szansa?

Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
Opublikowano
Szukam i szukam..

 

Zadam jeszcze raz realne pytanie. Co mogę znaleźć w budzecie do 50 tysięcy? Moje marzenie to E90/E92 320i/325i + automat (manual tez przeżyje) + NAVI.

 

Czy jest realna szansa?

 

Tak.Szukaj.

Opublikowano

Siema,

moze ktos poszukuje BMW 335d 2007r itd itd,

 

Link do ogłoszenia :

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-335d-7-logic-full-opcja-coupe-bezwypadkowy-zamiana-m3-ID6yThFN.html

 

Na wstępie, wcale nie dziwie się handlarzom, że cofają przebiegi, niedawno dodałem ogłoszenie w lokalnych ogłoszeniach z przebiegiem 170 tys km, miałem średnio 2 telefony dziennie, i kilku bardzo napalonych kupców.

WHAAAAAAAAAAT A FUUUUUUUUUUUCK ?! :mad2: :mad2: :mad2: ale juz chyba taka nasza mentalność, więcej jak 250 tys = złom.

 

Wracając do auta :

Auto cyka jak malina, kupiłem go w lutym 2016, zroibłem prawie 100 tys km, bez żadnego problemu tylko długie trasy, bema zwiedziła ze mna prawie całą europę, i mimo ze ma te magiczne 300 tys co sprawia ze auto jest nie sprzedawalne, bez zawachania wyjechał bym nim do portugalii bez obaw ze sie po drodze zatrzyma. Nie była nigdzie bita, smiało można ją mierzyć, olej wymiałem co 10 tys km tak mniej wiecej, ostatnia wymiana 6 tys km temu, niedawno tuleje pływające wysiały, zaczeło lekko skrzypieć, wiec od razu zainterweniowałem i powymieniałem co trzeba, wyszło mnie ponad 1200 zł. Dobrze wyposażona, lux trzyma sie drogi, ma święty dźwięk jak na diesla, przyspiesza niesamowcie, a spalanie w trasie jest śmieszne. Nie krece sie autem po miescie za bardzo, wiec nigdy nie była "duszona" po miescie i od razu gaszona. Turbiny zawsze studzone i rozgrzane, nie ma pałowania na zimnym :D Wady tez jakies są bo jak mogło by być bez ? w 10 letnim aucie które ciągle pracuje i robi Swoją robotę muszą byc jakies wady.. mianowicie : odpryski na masce i zmęczona kierownica, która jest trochę wytarta od mydełka FA. Sprzedaje bo napaliłem sie na M3 e92. Z wielkim żalem chcę sprzedać moją lalkę, tym bardziej że prawie z tego auta nie wysiadałem, ale nie można mieć w życiu wszystkiego..

 

Zapraszam na priv, lub mail albo telefon, sms viber, messenger, listy tradycyjną pocztą czy kto jak tam woli

:cool2:

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zakupu ! ( lub ewentualnych sugestii, może cena jest za mała ? opis do dupy, czy może jednak zrobić korektę drogomierza i uszcześliwić przyszłego posiadacza ? :D )

Opublikowano

Witam serdecznie

Jestem saczesliwym posiadaczem e91 163km po chipie, ale to juz bie wystarcza, nadeszla pora na zmiane. Forum czytam bardzo intensywnie ale wolalem napisac mimo wszystko, aby sie poradzic.

Celuje w roczniki 2011+

Budzet 70-80tys

Napalilem sie na 335i, ale w tej cenie dostane rocznik 2010 max 2011, patrzac jednak na e92 328i to roczniki sa juz mlodsze albo i nawet w f30 328i, ale boje sie ze bede sobie w brode plul, ze po prostu bedzie "niedosyt" mocy.

Co byscie mi doradzili, mlodszy samochod w 328i i "bedzie Pan zadowolony" czy patrzec tylko na 335i?

Przypominam ze jezdze 320d 163km (po chipie 190km)

 

A moze w ogole uderzyc w inne silniki? Ale na otomoto jak przegladam to pojawiaja sie tylko 328i 2litrowe... o 3litrowych mozna prawie ze zapomniec... a chyba dwulitrowki juz nie chce.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam serdecznie

Jestem saczesliwym posiadaczem e91 163km po chipie, ale to juz bie wystarcza, nadeszla pora na zmiane. Forum czytam bardzo intensywnie ale wolalem napisac mimo wszystko, aby sie poradzic.

Celuje w roczniki 2011+

Budzet 70-80tys

Napalilem sie na 335i, ale w tej cenie dostane rocznik 2010 max 2011, patrzac jednak na e92 328i to roczniki sa juz mlodsze albo i nawet w f30 328i, ale boje sie ze bede sobie w brode plul, ze po prostu bedzie "niedosyt" mocy.

Co byscie mi doradzili, mlodszy samochod w 328i i "bedzie Pan zadowolony" czy patrzec tylko na 335i?

Przypominam ze jezdze 320d 163km (po chipie 190km)

 

A moze w ogole uderzyc w inne silniki? Ale na otomoto jak przegladam to pojawiaja sie tylko 328i 2litrowe... o 3litrowych mozna prawie ze zapomniec... a chyba dwulitrowki juz nie chce.

 

Pozdrawiam

czesc,

 

335 robi robote, bedziesz miał niedosty z 328, i po jakims czasie na bank bedzie szukał rozwiązania jak by ją podkręcić.

Polecam 335 i / 335d i jeden i 2gi motor robi konkretną robotę, 1wszy troche szybszy ale i delikatnie wieksze spalanie, dźwięk benzyny jest konkretny przy delikatnym modzie wydechu, choć i bez tez jest bardzoo fajnie.

335d, delikatnie wolniejszy, w ujjj momentu obrotowego, szyje urywa, spalanie śmieszne przy inwestycji około 1500 zł robisz ją na 340/360 hp, i muskasz wszytskich bez żadnego ale, to samo tyczy sie 335i, niewielkim kosztem mozna podniesc moc samym programem, a doliczając dolot, wydech intercooler, robisz na 400+ i cieszysz się z życia :D

pozdr

Opublikowano

Nie ukrywam ze tez zalezy mi na roczniku

Obecne e91 to 2007 i chce cos mlodszego, potrzymac pare ladnych lat.

Zatem moze 328i f30 i wrzucic jej program?

Albo 330i? Beda one tansze od 335i w zakupie jak i w utrzymaniu zapewne? A rocznikowo tez bede mial roznice 3-4 lat w tej cenie (70-80tys - jakby bylo cos mega to 85 tez da rade ale bez szalenstw)

 

Edit

Wiadomo 335i kusi najbardziej ale to bedzie 2010 ew 2011 rok i znowu bede mial 7letnie auto.

 

Jeszcze patrze na volvo s60 II t6 ... tez r6 306km

To za 65tys mam 2011 rok

 

Ale serce jest za bmw 335i, rozsadek za mlodszym samochodem

Opublikowano
Nie ukrywam ze tez zalezy mi na roczniku

Obecne e91 to 2007 i chce cos mlodszego, potrzymac pare ladnych lat.

Zatem moze 328i f30 i wrzucic jej program?

Albo 330i? Beda one tansze od 335i w zakupie jak i w utrzymaniu zapewne? A rocznikowo tez bede mial roznice 3-4 lat w tej cenie (70-80tys - jakby bylo cos mega to 85 tez da rade ale bez szalenstw)

 

Edit

Wiadomo 335i kusi najbardziej ale to bedzie 2010 ew 2011 rok i znowu bede mial 7letnie auto.

 

Jeszcze patrze na volvo s60 II t6 ... tez r6 306km

To za 65tys mam 2011 rok

 

Ale serce jest za bmw 335i, rozsadek za mlodszym samochodem

 

Volvem to sie raczej nie pobawisz, chyba ze w zime na sniegu... i pamietaj ze f30 328i to 2 litrowy motor R4, w 335i masz r6 3 litry 2 turbiny niby wiecej rzeczy to popsucia, ale wrazenia z jazdy są mega.. 335i na wartosci bardzo nie traci, a koszty utrzymania mysle ze wcale nie sa az takie duze.. bedziesz dbał bedziesz jezdził bez napraw, a przy spokojnej jezdzie wcale duzo paliwa nie przekotłuje, przy zabawie to wiadomo ile wlejesz tyle wyjezdzisz :D .. Jak zalezy Ci na nowszym aucie, i nie chcesz auta do wariacji to bierz F30, wyprzedzał bedziesz spokojnie ale zabawy tyle co w 335i na bank nie bedzie :)

Opublikowano

Widzialem niektore 328i 3l silniki

Roczniki 2012-2013 maja tylko motory r4 2.0? Czy sa tez 3.0? Pytam bo na ogloszeniach jest bardzo roznie, czy to po prostu pomylka wystawiajacych ogloszenie.

Jezeli jest motor 328i 3.0 i zrobie go na programie to faktycznie bedzie slabo jezdzil? Wielka roznica do 335i?

Dzieki za rady!

 

Edit

335i w drugiej polowie 2010 roku mialy juz 1 turbine tak? Mniej awaryjne niz przed 2010 z wersja z dwiema turbinami? Wiadomo zalezy od modelu bo trafic mozna roznie

Opublikowano
Widzialem niektore 328i 3l silniki

Roczniki 2012-2013 maja tylko motory r4 2.0? Czy sa tez 3.0? Pytam bo na ogloszeniach jest bardzo roznie, czy to po prostu pomylka wystawiajacych ogloszenie.

Jezeli jest motor 328i 3.0 i zrobie go na programie to faktycznie bedzie slabo jezdzil? Wielka roznica do 335i?

Dzieki za rady!

 

Edit

335i w drugiej polowie 2010 roku mialy juz 1 turbine tak? Mniej awaryjne niz przed 2010 z wersja z dwiema turbinami? Wiadomo zalezy od modelu bo trafic mozna roznie

 

Z tego co wiem to w F30 oznaczenie 328i to r4 2 litrowy motor, 3 litry ma tylko 335i i Mka, w e9x 328i były 3 litrowe. w F30 z 2 litrów jest chyba cos ok 240 hp, wiec on juz jest niezle podkręcony...

 

W starszej 3.0i e9x nie zrobisz za bardzo nic programem, bo nie ma jak, w wolnossaku turbo nie podkrecisz bo go nie ma :D

Między f30 2,8i a e9x 335i, jest duza róznica, 2 litry ok 240 hp vs 3 litry bi turbo 306 hp.

btw pierwsze słysze ze po 2010r w 335i była tylko jedna turbina..

Pozatym poczytaj opinie o 335i, gwarantuje ze bedzie mega zadowolony o ile nie trafisz na jakiegos ulepa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.