Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

844302133_9_1080x720_320d-e92-m-pakiet-lift-2010r-navi-2010r-.jpg

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-e92-m-pakiet-lift-2010r-navi-2010r-ID6yL5kR.html

 

witam

ktos zna to auto?

cena dosyc niska, przod widac ze cos majstrowany, ale nie skreslam od razu takiego auta

jutro zamierzam poprosic wlasciciela o VIN

 

edit: zastanawiaja mnie rowniez lusterka. nie powinny juz czasem byc wieksze, poliftowe, czy te duze szly od ktoregos miesiaca 2010 ? bo to nie 1 e92 niby lift, a lusterka stare

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Lusterka mozna przelozyc bo wiekszosc lubi przed-liftowe (a ja bym sie zamienil :D ). Za te kiepsko zrobione paski przy progach powinni karac. Bola oczy az.
E92 335d Stage H
Opublikowano
Zdobądź VIN, coś mi się wydaje, że to wersja uk, co jak dla mnie nie skreśla auta jeżeli przekładka jest zrobiona jak należy ;)
Opublikowano

Witam

Przymierzam się do zakupu 325i

Obejrzałem dzisiaj ciekawą sztukę, ale jest zapocony silnik. Konsultowałem to ze znajomym mechanikiem, który stwierdził że nie ma się czym martwić i nawet jeśli jest jakiś wyciek to raczej nic poważnego. Chciałbym skonsultować tutaj na forum. Może ktoś będzie w stanie coś powiedzieć z filmiku i zdjęć?

 

 

http://i.share.pho.to/ccabf360_ss.jpeg

 

Samochód z końcówki 2005 roku, przebieg to 191tyś km.

 

Przy okazji jeszcze zapytam czy może ma ktoś możliwości dowiedzieć się czegoś na temat historii po numerze VIN?

 

WBAVB11050PS46180

 

Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Przymierzam się do zakupu 325i

Obejrzałem dzisiaj ciekawą sztukę, ale jest zapocony silnik. Konsultowałem to ze znajomym mechanikiem, który stwierdził że nie ma się czym martwić i nawet jeśli jest jakiś wyciek to raczej nic poważnego. Chciałbym skonsultować tutaj na forum. Może ktoś będzie w stanie coś powiedzieć z filmiku i zdjęć?

 

 

http://i.share.pho.to/ccabf360_ss.jpeg

 

Samochód z końcówki 2005 roku, przebieg to 191tyś km.

 

Przy okazji jeszcze zapytam czy może ma ktoś możliwości dowiedzieć się czegoś na temat historii po numerze VIN?

 

WBAVB11050PS46180

 

Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

 

 

Cieknie z pokrywy zaworów. Nie jest to mała rzecz raczej..

Musisz wymienić uszczelkę pokrywy zaworów.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano

Witam.

Chciałbym kupić E90 w sedanie, kwota jaką dysponuje to 50tys. Interesuje mnie silnik benzynowy i tu jest kłopot bo nie wiem który wybrać tak aby był dynamiczny i oczywiście mało awaryjny. Głównie interesuje mnie rocznik 2011 najlepiej w mpakiecie i czy z takim budżetem kupię z full opcją ?

Opublikowano

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Jestem o krok przed zakupem wymarzonego BMW, interesujące mnie auto znalazłem i za niewielką kwotę udało się je zarezerwować (na okres tygodnia).

Jestem umówiony na wizytę w ASO (sprawdzenie czy nie robi więcej śladów niż powinno) jak również zamówiłem sprawdzenie numeru VIN.

Nie wiem co jeszcze mogę zrobić przed zakupem aby był udany, jestem gotów na utratę kwoty rezerwacji jeśli coś z autem będzie bardzo źle. Nie wymagam jednak cudów od auta używanego.

Proszę Was o drobne doradztwo, nie mam doświadczenia z marką BMW, auto wybrałem w tej wersji ponieważ taka mi się podoba :)

 

Link do aukcji: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-x-drive-coupe-m-pakiet-ID6yEVql.html

VIN: WBAWE51030E090333

W 2014-02-04 było robione jakieś uszkodzenie, jak dojdzie raport VIN dowiem się więcej. Auto wizualnie i pod względem kultury pracy prezentuje się świetne, poza przednią szybą wszystkie oryginalne. To mnie trochę martwi ale kamienie na naszych drogach to częsty przypadek (osobiście zmieniałem przednią w moim obecnym samochodzie). Felgi nie są oryginalne, czy był dzwon i były uszkodzone? czy to po prostu kaprys poprzednich właścicieli? - oby to drugie.

 

Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za wszelkie opinie!

Opublikowano

Napewno masz dokladany mpakiet - bo progi sa z normalnej wersji. Ja bym zalowal ze nie ma foteli sportowych i wszystko jest takie czarne.

 

Rada na przyszlosc nie rezerwuj nigdy ;-) nigdy to dobrze nie wychodzi a sprzedawca widzi, ze jestes bardzo napalony na samochod.

E92 335d Stage H
Opublikowano

Biegusiem kupić czujnik lakieru na allegro za ok 200-300zł i porządnie go sprawdzić, a najbardziej na słupkach itp, czyli tam gdzie elementu wymienić się nie da (powinno znacznie mniej pokazać, ale znajdziesz szybko poradniki jak sprawdzać miernikiem i gdzie) bo elementy jak drzwi można wymienić na nowe , a czujnik pokaże 90 mikronów.

Resztę doradzą ci profesjonalni diagności i mechanicy i lepiej daj w serwisie gościowi 50zł w łapę za dobre sprawdzenie, a na pewno nie pożałujesz. Koledze tak wynalazł luzy na skrzyni, a każdy wie jak wtedy wygląda 50zł przy kosztach nowej.

Opublikowano

Cześć,

zastanawiam się nad zakupem BMW E91 diesel najlepiej do 2.0. Jaki silnik jest godny uwagi?

 

W okolicy znalazłem takie ogłoszenie https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320-e90-bezwypadkowy-oplaty-w-cenie-ID6yChdH.html#909a1fea27 byłem obejrzeć i lakier niby ma taką samą grubość (sprawdzane miernikiem na sprężynce), lecz po odpaleniu zimnego silnika piszczy on (z przodu silnika) facet mówi że to niby jakieś rolki. Opony są do wymiany. Co sądzicie?

I jak to jest z wymianą rozrządu w takim silniku, po +/- ilu km trzeba go robić?

Opublikowano (edytowane)
na sprężynce wiele nie zmierzysz bo jest nie dokładny, silnik n47 czyli kłopotliwy łańcuch i trzeba go zmienić profilaktycznie albo ryzykować, sporo osób pisze o tym problemie ale mam wrażenie że to jednak sporadyczne przypadki zerwania, była akcja na to serwisowa nie wiem czy jeszcze jest, przy tej cenie (wliczone opłaty ) żeby zarobić musi być albo dzwon albo 150 000tyś km zdjęte z licznika więc sprawdź dokładnie:) Edytowane przez Marina_Club
Opublikowano
Polecam 320d z silnikiem 163KM (łańcuch rozrządu z przodu) dodatkowo spalanie w zakresie 6-7 l/100 km.

a skrzynia trochę bardziej "sportowa" tzn. trochę ciężej chodzi lewarek, ciężej chodzi również kierownica ale jak dla mnie to na plus, bo to też bardziej sportowo.

Poza tym w n47 kultura pracy trochę lepsza i lepiej zbiera się "od dołu". M47n2 zbiera sie dopiero po przekroczeniu 2 tys. obrotów. Zresztą to i tak nie ma więkrzego znaczenia ponieważ w obydwu jednostkach występuje dwumas, ktory nie lubi katowania "od dołu". M47n2 od 2005 r. do 2007. N47 od 2007 w górę. W n47 największą wadą jest rozrząd, który umiejscowiony jest od strony grodzi. Najgorsze w tym rozrządzie nie jest same jego umiejscowienie, a zębatka na wale korbowym. W m47n2 jest ona wymienna- przykręcona, natomiast w n47 jest to część wału korbowego jednolicie połączona. Żeby prawidłowo wykonać wymianę rozrządu w n47 (jeżeli zębatka na wale jest zjechana) trzeba wymieniać w związku z tym cały wał korbowy. Aha- obydwie jednostki są na comon rail-u

Opublikowano
n47 jest o wiele nowocześniejszy lepsza kultura pracy od m47 ,mimo tego rozrządu brał bym zdecydowanie n74 :D
Tapniete LG F60
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do tego o 1sek szybszy a spalanie 1 litr mniejsze (porownujac 163 do 177)
Opublikowano
Wariant 163KM ekonomiczny. W moim występuje mały problem z wbijaniem pierwszego biegu. czy inni użytkownicy z silnikiem m47n2 maja podobne problemy?
Opublikowano

Cześć,

Przymierzam się do kupienia swojego pierwszego bmw. Podoba mi się model e90. Po przeczytaniu sporej części forum oraz po zapoznaniu się z informacjami od znajomych, którzy jeżdżą bmw szukam e90 163KM bądź 143KM. Znalazłem taką:

http://allegro.pl/bmw-320d-163km-xenony-skory-jak-nowa-oplacona-i6715001325.html#thumb/1

 

Co o niej myslicie?

Po kontakcie ze sprzedawcą okazało się, że sprowadził ją z Belgi z komisu. W przebieg nie wierze bo wspominał coś, że jeździła jako leasing więc pewnie ma ze 100k km więcej albo i lepiej. Mimo wszystko wygląda na zadbaną w środku i na zewnątrz. Sprzedawca zarzeka się, że lakier/szyby oryginał. Światła z tyłu oraz pedały zwróciły moją uwagę - albo poprzedni właściciel tuningował, albo była stuknięta od tyłu. Auto stoi na letnich RF bez zimówek.

Zakładam, że pakiet startowy wyniesie kilka tyś, natomiast nie chciałbym aby przekroczył połowy wartości samochodu..

 

Warto Waszym zdaniem jechać i oglądać czy dać sobie spokój ?

 

Pozdrawiam,

Kamil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.