Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
KamilJaworzno jak gaz zapodasz do E90 to bagażnik zrobi Ci się mikroskopijny...

 

Z tego co wiem to zawsze można zamontować zbiornik pod podłogą. Lekko modyfikuje się koniec wydechu i wkłada się butle.

 

Żeby się nie zdziwił jakie to koszta jak ma być porządnie zrobione :wink:

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja byłem nastawiony na nissana 350z, więc koszty instalacji mnie nie przerażają. instalka najprostsza kosztuje ze 2,5k, więc spodziewam się, że do 3.0 sama instalka to ponad 4 klocki, ten zbiornik pewnie z tysiaka, gorzej z wydechem. najwyżej pójdzie do bagażnika, a obok tego zabuduje się subwoofer i może jakoś to wyjdzie
Opublikowano
Witam. Rozglądam się za serią 3 e90 w sedanie w silniku 2,5 lub 3,0 PB. zależy mi żeby założyć do niego lpg i koszt ogólny wyszedł do 36 tysięcy. jest to realne? Co sądzicie o tych silnikach z gazem i czy warto wziąć automatyczną skrzynię? podstawowe wymagania to ten silnik (nie chcę juz diesla), ksenony, skóry, klima automat. navi też bym nie pogardził. może ktoś sprzedaje?

 

życzę powodzenia w zakupie... za taką cenę kupisz taką perełkę że zatęsknisz za dieslem :mrgreen: czytam czytam tak wypociny i czy to forum BMW czy inne Typowy Janusz chce kupić mega wypas... ksenony, skóry, navi też by nie pogardził i to za połowę ceny dobrego egzemplarza... ja naprawdę nie dziwie się Mirasom biznesu i takich ludzi mi nie szkoda wręcz ciesze się jak znajdą takiego rodzyna za 30 tyś :cool2: wszystkiego dobrego w nowym roku

Opublikowano
ja byłem nastawiony na nissana 350z, więc koszty instalacji mnie nie przerażają. instalka najprostsza kosztuje ze 2,5k, więc spodziewam się, że do 3.0 sama instalka to ponad 4 klocki, ten zbiornik pewnie z tysiaka, gorzej z wydechem. najwyżej pójdzie do bagażnika, a obok tego zabuduje się subwoofer i może jakoś to wyjdzie

 

oh Jezus... to zaczyna byc juz straszna rzezba nie ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

kolego to nie baw sie w typowego cebulaka i podpowiedz a jeśli nie wiesz to chociaż zamilcz. pytam o cenę i koszty, jak trzeba dać więcej to dorzucę tylko powiedz ile trzeba dać. dla mnie to nie problem. problemem natomiast jest ktoś kto siedzi cicho jak trzeba pomóc, a ujawnia się jak trzeba dogadać komuś. wiesz czy nie?

 

dlatego zależy mi żeby pod auto to wcisnąć. i pytanie jak sobie poradzi z solą, bo w bagażniku tego nie widzę ;/

Opublikowano
Jak chodzi o twoj zakup to szukaj raczej post liftowych N52 z silnikiem w dobrym stanie aby nie dokonczyl go gaz. i to koszt 45/50K. Automat warto. Gaz jak chcesz zamontowac da sie zrobic bardzo ladnie bez nadmiernego rozwalania auta ale jak mowil kolega BLade to kosztuje i raczej 4/5 tysiace sama instalacja bo wymieniasz najpierw dol przygotowany pod butle.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
nie pytałem o polifty, bo czytałem gdzieś że to już bezpośredni wtrysk, a za taką instalkę wołąją od ośmiu koła. a w przedlifcie jak wygląda sprawa z automatem? wolałbym automat, ale nie wiem jak z awaryjnością i ewentualne koszty naprawy
Opublikowano
A co tu się wypowiadać... ? Ceny u sąsiadów zaczynają się od 45 tyś w takim wyposażeniu z takiego roku w automacie... gdzie opłaty które nie są małe gdzie sprowadzenie gdzie zarobek Handlarza... przepraszam jedna jest uszkodzona od 38 tyś... o czym my mamy rozmawiać...
Opublikowano
Ale w sumie polski salon. Nie wiem, jestem zielony w tym temacie, patrzę tylko ze polski salon to pytam moze ktos cos konkretnie wie o tym egzemplarzu.
Opublikowano
Za +/- 60 z usa już realniej ale i tak po przygodach ;)

 

Już patrzyłem jakbym chciał sobie z Niemiec sprowadzić to za 48k(po wszystkich opłatach), więć zapłacić 60k za auto po przygodach to troche nie warto :nienie:

Opublikowano
A co tu teoretyzować... podoba ci się auto jedź oglądać zobaczysz w jakim stanie i jak sie podoba to po sprawdzeniu w serwisie i historii brać. Czasem można mieć farta i kupić dobre auto za małą kase więc próbuj i to jest wariant nr 1 a wariant 2 to że kupisz skręconego/bitego/biednego/ zjeżdżonego trupka o bujnej przeszłości i pomęczysz sie z nim troche ,zaraz opchniesz a nastepnym razem poszukasz drozszego proste. Co byś nie zrobił będzie dobrze :)
Opublikowano

A ja jestem zdania, że nie ma auta niebitego,..

W końcu są to auta używane i zawsze zdarzy się jakaś niespodzianka. Ważne, żeby choć trochę wiedzieć coś na temat swoim przyszłym pojeździe.

Moim pierwszym autem było Mondeo mk3.. Zafascynowany kupiłem od znajomego z miejscowości, w której mieszkam.. Po jakimś czasie miałem stłuczkę z tirem, co prawda nie groźną i nie z mojej winy. Jako, że uszkodzeniu uległa przednia część pojazdu, stwierdziłem, że dla swojego bezpieczeństwa i spokoju ducha zrobiłem geometrie i okazało się, że tylna część pojazdu miała sporego dzwona.. Oś była dość znacznie przestawiona.. Auto sprzedałem, gdzie rzetelnie informowałem, że dzwon z pewnością był, zresztą pokazywałem skany z geometrii.

 

W kwietniu przesiadłem się do stajni BWM z 2006 roku przebieg przy zakupie 227 tys. Serwis potwierdził, ostatni wpis z przebiegiem i weryfikując książkę i tendencję wpisów jest duża wiarygodność co do autentyczności pojazdu. Jestem 3 właścicielem, drugim w Polsce, facet przede mną miał auto prawie półtora roku. Potwierdził, że kupując pojazd od Niemca uzyskał informację, że miał przygodę na parkingu i element był malowany. Twierdził, że kupując kierował się sprawnością silnika itp. Zakupiłem autko.. Z czasem zauważyłem wgniecenie przy otwartych drzwiach od strony nadkola, więc podejrzewam, że w bok z przodu delikatnie też oberwało, takie bynajmniej są moje spekulacje:). Robiłem geometrię osie są w nienaruszonym stanie, więc nic więcej mi nie potrzeba..

 

To daje do myślenia, że tak naprawdę nigdy nie mamy 100% pewności co do auta, które kupujemy ponieważ nie bierzemy ich z salonu.. Ważne jest to jak my dbamy o auto i jak będziemy mogli udokumentować nasz wkład przy sprzedaży. Bo jeśli osoba będzie widziała, że auto było zadbane to nie będzie miał obaw przed kupnem:)

 

Co do aut bez wkładu, nonsens!! Zawsze trzeba mieć tzw. pakiet startowy. U mnie na pierwszy rzut poszły filtry oleje, miesiąc później klocki, tarcze z tyłu. Kolejne dwa miesiące wymiana przedniego amora bo wylał z łącznikami oraz termostaty obydwa ponieważ okazało się, że jeden był padnięty.. Jakiś czas temu padł sterownik czyli bolączki M47. Tak już jest, teraz o czym wspominałem w innym wątku zaczął odzywać się pasek lub rolki. Wszystkie elementy wiążą się z eksploatacją, zawsze trzeba mieć tą świadomość, że coś może być do wymiany, ale jak już wymienić to masz spokój na jakiś czas i przede wszystkim wiesz co masz! Na tą chwilę mam auto już 9 miesięcy, zrobiłem ok 17 tys k. i nie boję się jechać w trasę ze świadomością, że mogę nie wrócić..

 

Wiadomo, że trzeba się wystrzegać okazji i tzw. "perełeczek", ale nie oczekujmy też auta, które kupimy, opłacimy OC/AC, zalejemy bak i pojedziemy w nieskończoność.

Zdrowy rozsądek przede wszystkim!

 

Ps. Piszę przez sen i powiało sporym monologiem, nie miejcie mi za złe :P

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano

 

Co do aut bez wkładu, nonsens!! Zawsze trzeba mieć tzw. pakiet startowy. U mnie na pierwszy rzut poszły filtry oleje, miesiąc później klocki, tarcze z tyłu. Kolejne dwa miesiące wymiana przedniego amora bo wylał z łącznikami oraz termostaty obydwa ponieważ okazało się, że jeden był padnięty..

To że ty nie kupiłeś auta od osoby która o nie dbała to nie znaczy że takich nie ma. Kumpel wydarł ode mnie moje e90 :lol: w którym wszystko było zrobione na tip top. Nawet oleju nie musiał wymieniać... Pierwsze wymiany oleju filtrów itd. czeka go na koniec marca. Ale po obejrzeniu paru trupków nie marudził nawet na cenę, choć skromnie myślę że za tanio mu sprzedałem ;) (29 tyś). Passata też kupiłem od osoby która o niego dbała i nic nie wyszło podczas sprawdzenia przed zakupem i pierwszych 2 miesięcy użytkowania :D .

Opublikowano

Trochę źle się zrozumieliśmy;)

Co do aut bez wkładu;) Jestem zdania, że przy zakupie pojazdu zawsze trzeba liczyć się z jakimiś naprawamy w niedalekiej przyszłości ponieważ jednak to auto używane:) Jeżeli chodzi o oleje fiktry, uważam, że zawsze po zakupie suta należy je wymienić bo nigdy nie ma gwarancji, że ostatia wymiana odbyła się zgodnie z tym co podaje sprzedający. Oczywiście z wyjątkiem zakupu od osób z rodziny lub bliskich znajomych gdzie ta wiarygodność jest wyższa.

 

Natomiast jeżeli chodzi o moje pozostałe wymiany to odbywały się one w różnych odstępach czasu i nie były to wady ukryte ponieważ przy zakupie wszystko było sprawne. Niestety przyszła już na nie pora i już :)

Poprzedni właścicieł rownież dnał o auto i również sprzedał w podobnej cenie co Ty. Nie była to pierwsza lepsza okazja cenowa.

 

Oczywiście jeśli ktoś ma szczęście to może kupić auto, które będzie sprawne przez długie miesiące od kupna, ale to już zależy od szczęścia oraz wielu innych czynników :D

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano

Ja kupilem perelke jednego z forow w 'idealnym' stanie co nie zmienia faktu ze w auto wrzucilem 10k po zakupie w przeciagu 1-2 miesiecy :)

 

Zlota zasada odloz sobie 1/6 budzetu na naprawy.

E92 335d Stage H
Opublikowano
nie pytałem o polifty, bo czytałem gdzieś że to już bezpośredni wtrysk, a za taką instalkę wołąją od ośmiu koła. a w przedlifcie jak wygląda sprawa z automatem? wolałbym automat, ale nie wiem jak z awaryjnością i ewentualne koszty naprawy

 

 

N52n to post lift z wtryskiem posrednim. Automat ten sam czy lci czy pre lci. Awaryjnosc zerowa jezeli wymieniony olej w skrzyni wedlug zalecen producenta, jak nie to loteria. Ja mam 300K na automacie w 325xi 2007 i nie ma problemow.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
wyglada fajnie. Jest troche bajerow modingowych. Do sprawdzenia koniecznie zawieszenbie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Witam serdecznie. Przymierzam się do zakupu bmw e90 (polift) i chciałbym prosić o kilka rad.

 

Czytałem kilka artykułów, oglądałem film na temat awaryjności i mam teraz straszny mętlik w głowie, z jednej strony chciałbym kupić ten samochód ponieważ strasznie mi się podoba ale z drugiej strony mam obawy o to że często będę musiał odwiedzać mechanika.

 

 

Jak to jest z awaryjnością tych samochodów?

 

Jakich wersji najlepiej szukać? (Które są najmniej problematyczne)

 

Jeśli chodzi o awaryjność to czy często zdarzają się poważne awarie, np. z elektroniką , osprzętem silnika itp, awarie które uniemożliwiają kontynuowanie jazdy, sytuacje w których trzeba wzywać lawetę albo holować pojazd?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.