Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szkoda że nie napisałeś że jeszcze wydałeś 200zł na zatankowanie do pełna...

Pakiet tzw startowy zawsze trzeba brać pod uwagę przy kupnie pojazdu...

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja chciałbym się podzielić moją historia kupna Bmw e90.

Auto zakupione w Sochaczewie, jechałem z dolnegośląska 400km po nie, oferta wyglądała tak:

BMW e90 320d 2006r

2.0 163km

197 tyś przebieg

cena: 27.000 zł

 

I dalej nie musiałem już czytać :mrgreen: Kopiłeś skręconą "okazje" od Handlarza to co się spodziewałeś :duh:

Trzeba było kupić od kogoś kto min 2 lata ma auto i zdążył już o nie zadbać... Koszty bardzo małe jak na nie dbane 11 letnie auto klasy premium.

 

Po sprawdzeniu Vina pokazało że auto zostało sprowadzone w marcu 2016 roku do Polski
Daje do myślenia...

 

Wszystkie bolączki e90 320d M47:

 

Świece i sterownik, termostaty, klapki w kolektorze (trzeba sprawdzić stan) itd.

 

Jak byś zobaczył ceny części do Volvo 60 D5 to byś się dopiero załamał. Utrzymanie auta premium sporo kosztuje to nie jest ford czy opel...

 

 

KumatyWujek nie wszystkie ja swoją sprzedałem gdzie wszystko było zrobione na tip top. Teraz w Paserati :twisted: znalazłem rysę na włączniku świateł to wymieniłem na nowy :norty:

Opublikowano

Termostatow metju jeszcze nie wymienil :)

Znow padnie na 300PLN.

Oslone metju kupisz za 100 ale srubki i blachonakretki Araymond do niej kosztuja extra. (38-58zl)

MADE IN PRL
Opublikowano
Jak byś zobaczył ceny części do Volvo 60 D5 to byś się dopiero załamał. Utrzymanie auta premium sporo kosztuje to nie jest ford czy opel... Blade nawet do opla czy forda części swoje kosztują wgl do każdego nowszego auta częsci są drogie ople i fordy też mają swoje drogie bolączki i są naszpikowane elektroniką. Tanie w utrzymaniu to są VW skody ople fordy seaty itp przed rokiem 2000. Ja kupiłem i też musiałem zrobić amory przód+tył i kompletne hamulce tarcze klocki przód+tył.
Opublikowano
Termostatow metju jeszcze nie wymienil :)

Znow padnie na 300PLN.

Oslone metju kupisz za 100 ale srubki i blachonakretki Araymond do niej kosztuja extra. (38-58zl)

 

Jeszcze dzisiaj zauwazyłem ze brakuje dekla do osłony żarówek z przodu od strony kierowcy. :D

Ogólnie mam nadzieje ze uda mi sie auto doprowadzić do porządku i potem bedzie tylko frajda z jazdy i tankowanie.

Opublikowano
nie chce Ci życzyć źle i oby się to nie spełniło ale moim zdaniem sprzedasz szybko tą igiełkę jak dowiesz się czym jeździsz lub przy każdej następnej naprawie będą wyłazić jakieś kwiatki... (oby tak się nie stało )
Opublikowano

Metju przecież ty jeszcze nic nie włozyłes w to auto. :shock: Jak chciałes jedzic i nic nie dokładać to trzeba było zostac przy 1,9 tdi :D

Kupiłeś klekota po cofce i od handlarza, to nie zdziw sie jak dopiero zaczniesz ładować mamone. A jak juz zrobisz to szkoda bedzie od razu sprzedać. :cool2:

Opublikowano

To że coś będzie trzeba włożyć to się spodziewałem, ale mimo wszystko tyle są warte słowa w czyjejś ofercie ''bez wkładu finansowego''. Chciałem tylko napisać do ludzi, którzy też chcą kupić auto, na co powinni zwracać uwage, a na co ja nie dałem rady niestety. Warto ze sobą wziąć elektryka z komputerem bo same podłączenie może dużo pokazać mu.

A co do tego że auto jest cofane, to wątpie, historia pojazdu z VINu się zgadza no i jest też zaświadczenie o technicznym badaniu pojazdu, z numerem i adresem do stacji diagnostycznej.

Opublikowano
lepiej przestań już wymieniać te swoje wkładny bo niektórzy popękają ze śmiechu, nic nie zrobiłeś w aucie NIC, jak by się za nie zabrać z sercem to byś się na dzień dobry w 5 tyś nie zmieścił, jak koledzy pisali pierwszy ogień termostaty, sterownik świec, turbina, nie wiem czy masz DPF już - do sprawdzenia, amorki, zawieszenie -przegląd, hamulce, i tak można wymieniać i wymieniać , i nie są to usterki to jest eksploatacja samochodu :mad2: który tego potrzebuje by dawał frajdę, masa ludzi jeździ autami aż coś odpadnie dopiero wtedy trzeba wymienić a najlepiej na używkę i lecimy dalej :mad2:
Opublikowano

Dla jednego poważne koszty zaczynają się od 5 tysięcy, a dla niektórych od 2, każdy ma inną miare.

Termostat jeszcze sprawdze dokładnie, sterownik świec jak i turbina wydaja się być w porządku, DPF był wycięty (podobno trzeba mapować silnik bez DPF, niech mnie ktoś poprawi jeśli się myle).

Opublikowano
Dajcie spokój,dla jednego 2 tysie to dużo dla drugiego to grosze.Nie ma się co kłócić,szczególnie w nowym nadchodzącym roku.Dla wszystkich miłośników BMW najserdeczniejsze życzenia w Nowym Roku i bezawarnyjności. :)
Opublikowano

2 termostaty metju do wymiany a dekiel lampy kupisz za 30zl na alledrogo.

Kup tez od razu zarowki long life jesli nie masz ksenonow.

Zgadzam sie z przedmowcami ze tarcze,klocki,amory i tuleje przedniego stabilizatora na poczatek.

Nabij tez klime zima to bedzie taniej.

Dwumas,turbina i tylny dyfer moze poczekac.

 

PS.ja w kazde auto ktore mam inwestuje 350-500 miesiecznie na czesci oprocz paliwa i sa w miare sprawne.

(zbierasz czesci i po kilku miesiacach masz duzy serwis)

MADE IN PRL
Opublikowano
No i po miesiącu przedstawie już tyle musiałem władować w auto

-Pierwszy padł akumulator, to za nowy 90AH Fiamm 700zł

-Wymiana oleju 300zł

-Opony zimowe z felami 600zł

-Potem padły mi 3 świece żarowe, 4 nówki od NGK 216 zł + 200zł dla elektryka za robocizne.

 

tak jak inni na razie ogloszenie sie zgadza bo ie ma wkladu finansowego w auto.

aku, olej, opony,swiece to jest eksploatacja i nie wlicza sie ichwpaliet startowy toobsluga codzienna.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

tak jak inni na razie ogloszenie sie zgadza bo ie ma wkladu finansowego w auto.

aku, olej, opony,swiece to jest eksploatacja i nie wlicza sie ichwpaliet startowy toobsluga codzienna.

 

No jak sie nie wlicza? aku, opony, swiece? przeciez to ponad 3 tys. Dla Ciebie to zaden wklad? Skoro kupuje auto bez wkladu wiec wsiadam i jade a nie na dzien dobry auto rozkracza mi sie pod blokiem bo aku było złomem; bo rzuca silnikiem po odpaleniu ze wzgledu na swiece. Olej wiadomo normalna rzecz. Albo jest wklad albo nie, jeśli jest to nie zamieszczam takiej informacji w ogłoszeniu. W taki sposob rozumiem to pojęcie.

Opublikowano (edytowane)
Jak chcesz mieć auto bez wkładu to zapraszam do salonu. Ja po zakupie E91 wymieniłem tarcze klocki rozrząd dwumas ze sprzęgłem, opony letnie, kilka gum w zawieszeniu, łącznik elastyczny wału, podpory silnika i skrzyni i pewnie jeszcze kilka pierdółek wyszło z 7tys wszystko i nie płacze bo wiadomo auto używane to i trzeba coś zawsze zrobić. Też miało być auto bez wkładu według sprzedającego :lol: . Edytowane przez jagood
Opublikowano

Panowie, nie chodzi o to, czy ktoś uważa, że do auta trzeba wkładać $ czy nie. Oczywistym jest, że trzeba bo zawieszenie się zużywa, a i hamować też czymś trzeba. Dwumas też swoją żywotność ma, a o turbo dbać trzeba. Podstaw nikomu nie trzeba tłumaczyć.

 

Chore natomiast jest to, że wciskane są perełki, które mają do zrobienia dwumas, turbo, hamulce i zawieszenie jako niepotrzebujące wkładu finansowego... Słusznie jeden z kolegów napisał, że brak wkładu, to brak wkładu - lać i jeździć. Wiadomo, że czegoś takiego nie ma się, co spodziewać po gruzie za 25k zł, ale jesteśmy oszukiwani na każdym kroku, a chcąc kupić samochód musimy się na znać na każdej bolączce i myślę, że o tym wspominał kolega, który miał żal, że musiał wymieniać świece itp.

Opublikowano
To gratuluje jeśli kupiłes takie auto " bez wkladu" i na dzień dobry dołożyles 7 tyś xD. Uwierzyles gosciowi na slowo ?:)
Opublikowano

Nie na dzień dobry tylko przez rok.

Nie uwierzyłem bo dokładnie sprawdziłem i wiedziałem co kupuję i czego się spodziewać ale cena była odpowiednio niższa od rynkowej więc się zdecydowałem i nie żałuję.

A tego co mówi sprzedający o swoim aucie po prostu nie słucham bo to ściema i koloryzowanie w 90%.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam. Rozglądam się za serią 3 e90 w sedanie w silniku 2,5 lub 3,0 PB. zależy mi żeby założyć do niego lpg i koszt ogólny wyszedł do 36 tysięcy. jest to realne? Co sądzicie o tych silnikach z gazem i czy warto wziąć automatyczną skrzynię? podstawowe wymagania to ten silnik (nie chcę juz diesla), ksenony, skóry, klima automat. navi też bym nie pogardził. może ktoś sprzedaje?
Opublikowano
KamilJaworzno jak gaz zapodasz do E90 to bagażnik zrobi Ci się mikroskopijny...

 

Z tego co wiem to zawsze można zamontować zbiornik pod podłogą. Lekko modyfikuje się koniec wydechu i wkłada się butle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.