Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
A ile trzeba przygotować hajsu na zdrową, poliftową 3.0 w dieslu? Co do wyposażenia to bardziej bogate niż biedne. Wiem że moge sprawdzić na Allegro ale tam jest dość duży rozstrzał.

 

tu masz od forumowicza za 50tys 2008r polifta i to jeszcze na FV 23 % :)

viewtopic.php?f=5&t=308576

NO forumowicz 10 postow a kolega ktory zna 2 posty :duh:

Strasznie poważni forumowicze :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hmmm szczerze powiedziawszy to nie zwróciłem uwagi na tło zdjęcia, samo auto wygląda "ładnie".

Takie egzemplarze (ponaprawiane tanim kosztem) niestety sprzedają się za zaniżoną cenę, a handlarz na tym jeszcze zarabia :/

No i weź tu sprzedaj za "normalną" cenę auto bezwypadkowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od 3 miesięcy szukam zadbanego e90/91 330d. Nie musi być dobrze wyposażony, byle manual i zdrowy. Malowany też może być, od kilku letniego samochodu nie oczekuje bezwypadkowości - ważne żeby nie miał na sobie szpachli. Ot taki zadbany egzemplarz....

 

https://www.olx.pl/oferta/2006-bmw-330-d-m-pakiet-CID5-IDhnlgZ.html#f4db281d12 - z Katowic wybrałem się do Kielc, próżna droga i przestrzegam innych. Nawet nie miałem ochoty wsiąść do auta.

Byłem też w Poznaniu i innych miastach.... sytuacja rynkowa raczej b. ciężka przy założonym budżecie (do 35k)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za taką kwotę powinieneś znaleźć zadbanego 4 cylindowca. Na 6 cylindrów nie licz w dieslu. Te co są w tych cenach, przebiegi po milion, lub walone. Ewentualnie mix :wink:

nie szukaj okazji, a jeśli chcesz 330d to dołóż trochę kasy i cierpliwie szukaj. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No też tak sądzę, że czterocylindrowiec za tą kasę to max. Ja od kilku miesięcy śledziłem nasze portale aukcyjne a skończyło się na zakupie przez mobile.de. Jakoś nie mogłem wyjść z podziwu porównując ceny na mobile i na naszych portalach jak oni (handlarze)to robią, że to samo auto u nas jest tańsze niż na zachodzie a jednocześnie jest właśnie stamtąd sprowadzone. Wybrałem niemiecki komis i porównując nasze ceny to przepłaciłem ale mam przynajmniej jako taką pewność że nikt nie zrobił na mnie wałka. W sumie z kosztami sprowadzenia i opłatami rejestracyjnymi model e90 318i 129 km wyniósł mnie ponad 34 tyś. Nie żałuje. Auto zadbane z aktualnym tuv i przebiegiem. Tak więc masz jako takie porównanie. Nie ma okazji. Coś za coś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na etapie szukania 330d dla zonki. Interesuje mnie wersja po lifcie, z Polska, optimum to manual/kombi, ale jak to zwykle bywa ciezko znalezc dokladnie to co sie chce i znalazlem 335d w sedanie z automatem. I teraz pytanie na lie problematyczny jest to silnik w porownaniu do 330d? Czytalem opinie na forum i w odroznieniu od testow gazetowych nie ma dramatu? Czy automat w tym silniku z racji momentu nie stwarza problemow?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na etapie szukania 330d dla zonki. Interesuje mnie wersja po lifcie, z Polska, optimum to manual/kombi, ale jak to zwykle bywa ciezko znalezc dokladnie to co sie chce i znalazlem 335d w sedanie z automatem. I teraz pytanie na lie problematyczny jest to silnik w porownaniu do 330d? Czytalem opinie na forum i w odroznieniu od testow gazetowych nie ma dramatu? Czy automat w tym silniku z racji momentu nie stwarza problemow?

Nie, nie stwarza. W serii jest raptem 580Nm a u mnie ponad 800 i skrzynia nie szarpie. Poprzednią zrobiłem ze 20tys km a miała 785Nm. Co do 335/330 to różnią się znacznie ceną ale z czegoś to wynika, z punktu widzenia użytkowania nie ma różnic w serwisie. Jak kupisz dobry egz to tylko eksploatacyjne materiały wymieniasz i tyle w myśl zasady jak dbasz tak masz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stoi +-2mies w ogłoszeniach, pierwotnie była wystawiona o 10tys drożej

wg mnie technicznie może być to dobre auto a stoi tyle bo jest dość biedna wersja: brak navi mocno odstrasza, do tego jasny środek, zwykłe fotele, brak Mpaka i koła 17.

Ale rocznik 2010 świeży i przebieg symboliczny, duży plus że od początku serwisowana w ASO. Jak auto Ci się podoba to wg mnie warto obejrzeć a w.w. rzeczy można doposażyć stopniowo tylko to będzie koszt z 10tys mniejwięcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,czy na pierwszy rzut okiem cos wam sie rzuca w oczy w tym modelu?

Wiem,ze to komis, ale auto wyglada dobrze.

Mam tam 300 kilometrow i nie chce jechac na darmo ,dlatego chcilabym sie dowiedziec jak najwi3ecej o tym samochodzie,jako ,że za bardzo się nie znam ,o co moge spytać?

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-salon-pl-serwisowana-sedan-ksenon-automat-163km-ID6yEqK7.html#1c83d3d011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

We wrześniu stał za 28900 PLN. Potem zszedł na 27900. Teraz kolejny 1000 w dół. A komis jeszcze na tym zarobi.

Według danych z historiapojazdu.gov.pl między marcem 2015 a marcem 2016 przejechał 3350km. :lol:

Miał kolizje. Musisz tylko dojść do tego jak został naprawiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

rozglądam się za e91

znalazłem taki w w-wie

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-diesel-serwisowany-w-aso-ID6yBSIz.html#674e3a8b79

 

czy ktoś z szanownych forumowiczów rzuci okiem i napisze co myśli?

Do tej pory siedziałem w Audi więc na silnikach bmw mało się znam.

Czy jednostka 177KM jest awaryjna? Na co zwracać uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Piękne zdjęcia na dziwnym podnośniku ale już baterii nie starczyło na przyzwoite zdjęcia środka i silnika? :lol: Zdobądź numer VIN i zadzwoń pod numer na pieczątce - pośmiejecie się wspólnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jednostka 177KM jest awaryjna? Na co zwracać uwagę?

 

Jak ma 177 KM to silnik ma oznaczenie N47D20A. Awaryjny. Miałem e91 rocznik 08/2008 z tym silnikiem (pre lift). Odradzam, sprzedałem i zmieniłem na model z innym silnikiem. Plus za to, że jest dynamiczny i oszczędny. Łańcuch rozrządu szeleści i się rozciąga. Rozrząd tak czy inaczej po pewnym przebiegu należy wymienić, a ten znajduje się po złej stronie tzn. od strony skrzyni biegów tj. silnik w górę albo wymiana rozrządu po demontażu skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez 177 były też "C"

 

A N47D20C nie wychodziło przypadkiem od 03/2010 i miało moc 184 KM? Było też N47D20C także w wersji 163 KM Efficient Dynamics (ED) i wersji 143 KM (318d), nie wiem jak z 316d.

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-diesel-serwisowany-w-aso-ID6yBSIz.html#674e3a8b79

 

Z ogłoszenia wynika, że 2010 r., ale sprzedawca pisze, że 177 KM także wg moich informacji to jeszcze nie "C".

 

Podaj jakiś przykład N47D20 o oznaczeniu "C" o mocy 177 KM, może czegoś nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz juz wiem :wink: Tak czy inaczej ja osobiście N47 bym drugi raz nie kupił, obojętnie jaka literka alfabetu nie stałaby za kodem N47D20.

 

cyt:

 

Kolega LEO na http://www.bmw-sport.pl napisal:

 

"Każdy coś wie ale nie do końca ;) Po pierwsze to są 4 rodzaje tych silników

A B C i D

A- tragedia Single turbo

B- tragedia biturbo

C- poprwiony A i już bezprolemowy

D- całkowicie poprawiony motor A też bezproblemowy ale różniący się wieloma rzeczami, niezamienny z A

 

Problemem w tym silniku jest wyciągający się łancuch rozrządu, pekające łyżwy i pękające tuleje (cylindry)

Zrobiliśmy tych silników już dziesiąti i zawsze da się ten silnik naprawić. Jak kot jezdzi do konca to przy koncu życia tego islnika zawory zaczynają walić w tłoki i słychać to charakterystycznym grzechotem (to nie dzwoni łańcuch) łańcuch chroboli jak zaczyna zasuwać po obudowie rozrząądy wtedy go słychać lub w momencie kiedy wytarł już dekiel i skończyły się możliwości napinające napinacze. Najgorzej jak pęknie łańcuch wtedy pękają też wałki i koniki w których są łożyska igiełkowe i rozsypują się po cąłym silniku (bardzo ciężko je później wybrać bo są dosłownie wszędzie). "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.