Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic takiego wystarczy, że musisz je wymienić i cena za oemowe amorki lub coś lepszego to troszkę PLN wyleci z portfela :)

Sam miałem taką sytuację z wylanym amorkiem i skończyło się na gwincie :)

 

 

Ogólnie koledze chodził o to, że wszystko do BMW ma odpowiednią cenę.

 

 

SASCH.

1000zł z odbojami i osłonami za przod + tył.

 

Normalna cena. Jak do Laguny, taniej niz do Citroena C5 (z hydractive) ktorego miałem.

 

Nie liczę że amor będzie za 100zł jak do Golfa 3. (tfu, tfu)

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
...

Ogólnie koledze chodził o to, że wszystko do BMW ma odpowiednią cenę.

To prawda... ale raczej dla tych szukających "ceny", a nie porządnego auta.

Kupując świadomie trzeba się liczyć z tym, że części eksploatacyjne będą trochę droższe niż te do Seicento ;)

Ja wychodzę z założenia, że na bezpieczeństwie i jakości nie ma co oszczędzać, a szukanie takiego auta jak BMW3 w "okazyjnej" cenie i wątpliwym stanie czy niepewnej historii... to już lepiej kupić to Seicento :)

Opublikowano

Hej.

Czas na zmiany, pojeździłem parę dobrych lat civiciem ufo, starczy mi.

Interesuje mnie E90 albo E92. Silników jest tyle, że nie mam granatowego pojęcia co jest dobre, a co nie :(

Zachwalany jest tu diesel, ale robię przebiegi maksymalnie 10 000 w roku, więc nie do końca widzę sens w moim przypadku chyba, że się mylę to proszę o zmianę kierunku myślenia. Bardziej skłaniałbym się ku benzynie (diesla też biorę pod uwagę)

Co dalej, nie chciałbym wydawać więcej jak 50 000zł. Słowo klucz "nie chciałbym". Jak dostanę orgazmu oczu, to pewnie wydam i więcej. Teraz pytanie czy w tej kwocie lepiej brać lepiej wyposażone E90 czy mniej E92. E92 bardziej mi się podoba (jak chyba większości) ale mając dobre E90 płakać też nie będę.

Posprawdzałem forumowe auta na tutejszej giełdzie, ale nic w moim typie nie znalazłem. Kupować zamierzam w grudniu tego roku.

Tak z allegro jak popatrzyłem to takie moje typy:

Nr 1:

http://allegro.pl/bmw-328xi-e92-coupe-100-oryginal-warszawa-i6567857001.html#thumb/4

Nr 2:

http://allegro.pl/bmw-e92-coupe-i6564009746.html

Nr 3:

http://allegro.pl/bmw-330i-navi-premium-silnik-9000km-gwar-bmw-i6566363963.html#thumb/3

 

Co myślicie? Czy w ogóle dobre silniki rozważam?

W sprawie kosztów mam parę pytań:

1. Jaki jest koszt wymiany + części kompletu dobrych klocków i tarcz przód, tył

2. -||- amortyzatorów przód, tył

3. Jakieś inne w miarę regularne wymiany?

4. Znacie jakiegoś dobrego magika od BMW w Krakowie bądź okolicy?

 

Z góry dziękuję za pomoc :)

Opublikowano
Tak wyglądał jak przyjechał ze Szwajacarii - bez tragedii, przebieg pewnie na zegarach będzie ok 173tys

 

Nie do końca prawda wydaje się że wszystko jest na pierwszy rzut oka ok ale... zobacz jak wygląda tył... prawy tył i koło :cool2: gdyby to były delikatne uszkodzenia to myślisz że w Szwajcarii by tego nie naprawili... na miejscy kupującego zabrał bym samochód na geometrię i dokładnie sprawdził bo później może być niezłe zdziwienie :norty:

Opublikowano
Jak widać sprzedała się pewnie dlatego że nie było dużej ingerencji w blacharkę i na mierniku było ok :) szkoda że nie miała navi ogólnie uszkodzenia do przyjęcia jak dobrze zrobione w porównaniu do pokazywanych tu innych sztuk. Ciekawe czy autor łyknął :)
Opublikowano
No niby ładnie zrobiona i wgl ale cena to przesada jak po fotkach było widac co było robione a pewnie sprzedający ukrył ten fakt , nie powiem interesowało mnie to auto ale po zobaczeniu w jakim stanie to auto przyjechało to mi sie odwidziało
Opublikowano
No widać że ten tył jest mocno puknięty po za tym cena 38 tysiecy to chyba sprzedający sobie jaja robi :D

 

to nie jest żadne mocno "puknięte" wzg. tego co do polski jedzie z zachodu jest to kosmetyka, a cena jest ok , wczoraj u mnie w mieście sprzedał się sprowadzony sedan 2006, bez navi i skóry, xenonu za 29500 opłacona

Opublikowano
nie do konca jestem przekonany w poszukiwaniu "lekko" uderzonych ktore chodza za 35/40 tysiakow jezeli mozna miec bezwypadek za 55k.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
No niby ładnie zrobiona i wgl ale cena to przesada jak po fotkach było widac co było robione a pewnie sprzedający ukrył ten fakt , nie powiem interesowało mnie to auto ale po zobaczeniu w jakim stanie to auto przyjechało to mi sie odwidziało

 

Po twojej wypowiedzi widać że długa droga abyś kupił dobre auto , co więcej jakbyś zobaczył co jest kupowane przez Polków na aukcjach żeby sprostać TWOIM CENOWYM oczekiwaniom to byś w PL samochodu nie kupił :norty:

 

Co do tej 318 jeżeli tylko geometria wyjdzie ok to tak jak pisał kolega wyżej kosmetyka

Opublikowano
moze ustalmy jakies ceny wiarygodne przynajmniej za egzemplarz warte uwagi startowa dla pojemnosci do 2 litrow w dizlu i 3 litrachw benzynie (bez 335i) ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
No niby ładnie zrobiona i wgl ale cena to przesada jak po fotkach było widac co było robione a pewnie sprzedający ukrył ten fakt , nie powiem interesowało mnie to auto ale po zobaczeniu w jakim stanie to auto przyjechało to mi sie odwidziało

 

Jak ja bym zobaczył tak uszkodzone auto w którym wszystkie elementy wyposażenia i silnik by mi pasowały to zwyczajnie bym się ucieszył:)

To "obcierka" naprzeciw tego co się wozi - a ingerencja blacharska w tą część pojazdu pod warunkiem solidnie wykonanej naprawy nie będzie odczuwalna podczas uzytkowania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jestem po oględzinach dwóch bmw

Tak tylko dla Potomnych.

 

 

Międzyzdroje 22,900

 

Smierdzi fajkami, brak oslony pod silnikiem, reflektory jednej daty.

Wytrzepane zawieszenie (choc niby robione LOL)

Brak mocy. Policzylem do 10 i rozpedzilem sie do 60.

Kierownica z dziura. masakra

w ECU blad roznicy cisnien dpf

 

Odpuściłem.

 

Jarocin 23 900

 

Podczas jazdy zmieniony przebieg w opisie na 349 tyś :)

Auto ładne.

Uderzone z przodu z lewej, stad maska i zderzak polift. Lampa prawa org, lewa 10-5-10.

Mechanicznie raczej bez WIĘKSZYCH zastrzezeń, ale.

 

1. Było czuć lekko spaliny na zewnątrz (brak dpf tego nie tłumaczy)

2. 0-100 było 10s (więc o 1,5 za dużo) - pewnie coś z turbo ? klapkami?

3. W silniku, zanim się nie nagrzal (tak mi się wydaje, bo pozniej nie slyszalem), bylo slychac gdzies z silnika takie metalowe cichutkie cyknięcia - tak jak by wydech stygł ale o wiele ciszej, trza było głowe przyłożyć. Co to mogło być?

4. Faktury na 4500zł i z przed roku a nie 3 msc.

5. Kiera delikatnie w prawo, a tak to OK moim zdaniem

 

Troche te cykniecia w silniku (moze to wtryskiwacz - nie bylem pewien - stad nie kupiłem.)

 

Za chwile robie kolejne podejscie do BMW - ostatnie, 24 900. 318d (ktore powinno byc lepsze, bo auta z tym silnikiem sa tansze). Niby tylko sprzeglo do roboty.

Zobaczymy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak chcesz sprawdzać dynamike to sprawdzaj z rolki i porownuj bo 0-100 nigdy fabryki nie osiągniesz. Sprawdzaj ile ksiązkowo 60-100 i 80-120, jest to bardziej miarodajne... smrod spalin jak najbardziej tlumaczy brak dpf, pewnie został wycięty z katalizatorem...
Opublikowano
Jestem po oględzinach dwóch bmw

Tak tylko dla Potomnych.

 

 

Międzyzdroje 22,900

 

Smierdzi fajkami, brak oslony pod silnikiem, reflektory jednej daty.

Wytrzepane zawieszenie (choc niby robione LOL)

Brak mocy. Policzylem do 10 i rozpedzilem sie do 60.

Kierownica z dziura. masakra

w ECU blad roznicy cisnien dpf

 

Odpuściłem.

 

Jarocin 23 900

 

Podczas jazdy zmieniony przebieg w opisie na 349 tyś :)

Auto ładne.

Uderzone z przodu z lewej, stad maska i zderzak polift. Lampa prawa org, lewa 10-5-10.

Mechanicznie raczej bez WIĘKSZYCH zastrzezeń, ale.

 

1. Było czuć lekko spaliny na zewnątrz (brak dpf tego nie tłumaczy)

2. 0-100 było 10s (więc o 1,5 za dużo) - pewnie coś z turbo ? klapkami?

3. W silniku, zanim się nie nagrzal (tak mi się wydaje, bo pozniej nie slyszalem), bylo slychac gdzies z silnika takie metalowe cichutkie cyknięcia - tak jak by wydech stygł ale o wiele ciszej, trza było głowe przyłożyć. Co to mogło być?

4. Faktury na 4500zł i z przed roku a nie 3 msc.

5. Kiera delikatnie w prawo, a tak to OK moim zdaniem

 

Troche te cykniecia w silniku (moze to wtryskiwacz - nie bylem pewien - stad nie kupiłem.)

 

Za chwile robie kolejne podejscie do BMW - ostatnie, 24 900. 318d (ktore powinno byc lepsze, bo auta z tym silnikiem sa tansze). Niby tylko sprzeglo do roboty.

Zobaczymy

 

Z takim budżetem i takim podejściem licz na super okazyjną gwiazdkę z nieba :mrgreen:

-------------------

Artur

Opublikowano
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0i-16v-limited-edition-170-ps-m-pakiet-xenon-model-2009-ID6ygVe1.html

 

Czy oznaczenie 318i na klapie nie oznacza mocy 143 ps? Co myślicie o tym egzemplarzu?

Nie ma w Danii takiego miasta Hamburg :norty: :norty: :norty: . Autoplatz w Hamburgu = ciapaty, a to niebezpieczne połączenie. Brak vin = niewiadomy stan, a tym bardziej przebieg.

-------------------

Artur

Opublikowano
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0i-16v-limited-edition-170-ps-m-pakiet-xenon-model-2009-ID6ygVe1.html

 

Czy oznaczenie 318i na klapie nie oznacza mocy 143 ps? Co myślicie o tym egzemplarzu?

Nie ma w Danii takiego miasta Hamburg :norty: :norty: :norty: . Autoplatz w Hamburgu = ciapaty, a to niebezpieczne połączenie. Brak vin = niewiadomy stan, a tym bardziej przebieg.

Pytalem o oznaczenie na klapie, 318i oznacza 143 Ps?

Opublikowano

Witam jestem nowy na forum. Chciałbym was prosić o opinię odnośnie tego auta.

http://allegro.pl/bmw-320-184km-i6570129683.html

Mam do wydania około 50k.

Interesuje mnie BMW E90 sedan w dieslu.

Chciałbym coś z końca serii od 2010 roku.

Wiem, że przebieg to ostatnia rzecz na którą się zwraca uwagę.

Auto, które wrzuciłem spełnia moje oczekiwania, ale może coś przeoczyłem co wam z kolei rzuciło się w oczy.

Proszę o szczere opinie. Pozdrawiam :)

Opublikowano
Samochod byl polerowany nie dawno. Ze zdjec nie widze osobiscie do czego sie przyczepic ale trzeba jechac do ASO i zrobic gruntowy sprawdzian.To ze auto nie bylo malowane nie oznacza ze nie mialo wypadku .Czesci sa tak tanie ze oplaca sie kupic blotnik lub drzwi i wymienic.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Diesel głównie na długie trasy, do miasta czy przy niewielkich przelotach lepsza benzynka, ale wiadomo, że każdy chwali swoje.

 

4. Znacie jakiegoś dobrego magika od BMW w Krakowie bądź okolicy?

 

Jedyny magików jakich znam, to tych z Motomagic Garage :D

Opublikowano

Rozglądam sie za e90 sedan i chciałbym sie zmieścić w 35k, najlepiej 2.0d 163km (podobno najmniej awaryjny) + zrobić do tego program w okolicy 200km, ewentualnie myślałem nad benzynka + lpg ale jak sie naczytałem o n52 to sie załamałem :roll: rocznik w przedziale 2005/2008

Fajnie gdyby był m pakiet choć nie koniecznie, ważne aby egzemplarz był nie mocno wyeksploatowany

Czy waszym zdaniem realne jest za 35k kupić sensowną e90 czy trzeba dozbierać :mrgreen: ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.