Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
za 60k juz znajdziesz 2008 rok i raczej z tym silnikiem golasów nie ma. ale przebiegi to od 200k trzeba liczyć
Opublikowano
tym bardziej, że nie mam na ten moment żadnej fajnej oferty z E90.

 

To poczekaj do grudnia bo swoją 320D 163KM będę sprzedawał, wyposażenie chyba najbogatsze co może być i bardzo dużo rzeczy porobione: sprzęgło z dwumasa, termostaty, pompa wody, zawieszenie przód, teraz robią się świece wraz ze sterownikiem, dwa komplety kół.

Jednak diesel już nie będzie potrzebny ze względu na ograniczenie kilometrów jakie będę robił.

Opublikowano
A ile trzeba przygotować hajsu na zdrową, poliftową 3.0 w dieslu? Co do wyposażenia to bardziej bogate niż biedne. Wiem że moge sprawdzić na Allegro ale tam jest dość duży rozstrzał.

 

tu masz od forumowicza za 50tys 2008r polifta i to jeszcze na FV 23 % :)

viewtopic.php?f=5&t=308576

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ile trzeba przygotować hajsu na zdrową, poliftową 3.0 w dieslu? Co do wyposażenia to bardziej bogate niż biedne. Wiem że moge sprawdzić na Allegro ale tam jest dość duży rozstrzał.

 

tu masz od forumowicza za 50tys 2008r polifta i to jeszcze na FV 23 % :)

viewtopic.php?f=5&t=308576

NO forumowicz 10 postow a kolega ktory zna 2 posty :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cześć.

 

Dzisiaj lub jutro, może w piątek ? :) chcę kupić BMW E90 lub E91.

 

Wolałbym E91, ale budżet nie pozwala mi za bardzo wybrzydzać.

 

Wyrosłem już z jeżdzenia po auto po całej polsce.

 

1. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-seria-3-touring-diesel-163km-navi-pro-klimatronic-parktronic-dpf-ID6yyVJj.html

 

Szkoda że srebny

Plus że ma navi pro (nie wiem czemu ale jestem na to dość zgrzany)

Reflektory bym chciał oba wymienić na xenon. Da radę plug&play czy trzeba coś więcej przy tym robić? O poziomowaniu i czyszczeniu wiem, spryski bym dołożył.

 

2. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320d-kombi-e91-diesel-automat-163km-zarejestrowany-pilne-ID6yz0gF.html

 

Troche lepiej że ciemny, jednak nadal nie czarny.

Fajnie że skóra, ale to zawsze można dołożyć.

Trochę cieszy automat, ale koszty utrzymania mogą być większe, a po przesiadce z 2.7 V6 HDI BiTurbo, chciałbym coś bardziej ekonomicznego

 

3. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2007-rok-czarna-sedan-navi-6-biegow-ID6yAgYF.html

 

To byłby faworyt, ale 318d. Te 163KM pewnie by mi starczyło, zrobił bym chipa na ~190-200/380-400nm. A tutaj jest tylko 143KM i to jeszcze po chipie.

 

 

 

Czy zawsze jest tak że jak rura na wprost to jest filtr czastek stałych, a jak na dół to nie ?

DPF w autach francuskich jest bezproblemowy, wiem że w niemieckich tak nie jest, a raczej będę się po mieście bujał.

 

 

 

Cieżko mówić o wymaganiach z tak małym portfelem, ale wymarzona e90/e91 to taka ktora by miala:

xenony, skóre, navi pro i 2.0d 163KM lub 2.0 PB. O 3.0d nie marze nawet.

Opublikowano
Cześć.

 

Dzisiaj lub jutro, może w piątek ? :) chcę kupić BMW E90 lub E91.

 

Wolałbym E91, ale budżet nie pozwala mi za bardzo wybrzydzać.

 

Wyrosłem już z jeżdzenia po auto po całej polsce.

 

Cieżko mówić o wymaganiach z tak małym portfelem, ale wymarzona e90/e91 to taka ktora by miala:

xenony, skóre, navi pro i 2.0d 163KM lub 2.0 PB. O 3.0d nie marze nawet.

 

z twoimi wymaganiami to z 25tys przygotuj chociaż na 2005r ,z mniejszym budżetem możesz trafić nieciekawie. Sprawdzaj przebieg bo np. ten z pozycji nr 2 ma tak zamglone reflektory i zużyte wnętrze że wątpie w ten przebieg 220tys. sporo z nich ma 300-400tys albo i więcej przejechane

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiem.

 

1. Nie aktualne

2. Po rozmowie nie odnioslem pozytywnego wrazenia

3. Sprzedaje komis, od 2011 roku w Polsce. Lacznie mialo 3 wlascicieli. Po rozmowie mieszane odczucia.

 

 

Zdaje sobie sprawe ze nie jest to duzy budzet na E90 (pisalem juz to). Ale egzemplarze ktore pokazuje nie maja wypasnego wyposazenia, czy jakiegos ponad przecietnego silnika (w sensie 3.0d czy 3.0 badz innego).

 

Takie auta to kompletne pety?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na przebieg roznie mozna patrzec.

Zalezy jak auto bylo eksploatowane.

Miasto czy trasa, masa wlasciciela.

Tryb pracy i osobowosc (brud, syf, zaniedbanie).

 

O reflekotrach wiem, zwrocilem uwage.

Opublikowano
Wiem.

 

1. Nie aktualne

2. Po rozmowie nie odnioslem pozytywnego wrazenia

3. Sprzedaje komis, od 2011 roku w Polsce. Lacznie mialo 3 wlascicieli. Po rozmowie mieszane odczucia.

 

 

Zdaje sobie sprawe ze nie jest to duzy budzet na E90 (pisalem juz to). Ale egzemplarze ktore pokazuje nie maja wypasnego wyposazenia, czy jakiegos ponad przecietnego silnika (w sensie 3.0d czy 3.0 badz innego).

 

Takie auta to kompletne pety?

Nawet nie pety, tylko kiepy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

-------------------

Artur

Opublikowano

Też taka drobna rada kolego, nigdy nie patrz na licznik (przebieg) tylko na stan auta i silnika. Ja osobiście zawsze jade z mechanikiem po auto bo niestety silnik można dopicować, a potem płacz jest. Mechanika jest znacznie trudniej oszukać.

 

Te które wybrałeś są zdecydowanie za tanie, wkopiesz się w kupę złomu. Z takim budżetem szukaj starszych roczników. I pamiętaj jedno, handlarz zawsze musi zarobić więc pomyśl za ile te auta sprzedali poprzedni właściciele skoro idą tak tanio, musiał być ku temu powód ;)

 

PS. Jak będziesz patrzył na kolor i wyposażenie auta to nic dobrego nie kupisz, kupuje się silnik i w dobrą budę + zawieszenie, nie bajery!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znalazłem oprócz tej z Gostynina dwie inne.

Wszystkie się już sprzedały.

 

Niezły pościg i popyt jest na te auta.

Skoro się sprzedają to... chyba nie są takie złe ?

 

Na co głównie zwrócić uwagę przy zakupie ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Byłem już na dwóch forach klubowych - motoryzacyjnych.

Wiem że z reguły auta 'klubowe' są droższe, ale często jest to przesadą.

Bo to że ktoś coś tam domontował, zmodernizował nie wnosi nic do sprzedaży auta.

 

No ale mniejsza.

 

Mam dwa egzemplarze na oku.

Jeden pewnie się sprzeda ino raz, przed chwilą wystawiona. Na wypasie 320d bez DPF, skora, xenon, czarny sedan z navi pro.

 

A druga wole nie pisac, bo ktos stad mi jeszcze ja lyknie :)

Opublikowano
Byłem już na dwóch forach klubowych - motoryzacyjnych.

Wiem że z reguły auta 'klubowe' są droższe, ale często jest to przesadą.

Bo to że ktoś coś tam domontował, zmodernizował nie wnosi nic do sprzedaży auta. :)

I tu możesz być w błędzie :nienie: . Jesteś napalony na auto z byle pasującą ceną, a jak przyjdzie Ci wymienić amortyzatory, a w dieslu turbo, wtryski, dwumas i sprzęgło, to już taki pewny swego stanowiska nie będziesz. W benzynie też jest kilka newralgicznych elementów kosztotwórczych. Jeździj i sprawdzaj uważnie.

Życzę udanego zakupu :-)

-------------------

Artur

Opublikowano
Byłem już na dwóch forach klubowych - motoryzacyjnych.

Wiem że z reguły auta 'klubowe' są droższe, ale często jest to przesadą.

Bo to że ktoś coś tam domontował, zmodernizował nie wnosi nic do sprzedaży auta.

 

wrecz przeciwnie wnosi wszystko.

1°/ Masz pelna historie auta

2°/ bardzo czesto modyfikacje mechaniczne czynia z dosyc przecietnego badzmy szczerze BMW prawdziwy samochod sportowy

3°/ Modyfikacje estetyczne sa bardzo czesto najwyzszej jakosci i wyrozniaja auto.

3°/ masz pewnosc ze samochod jest ultra zadbany i masz prawdziwy przebieg.

 

To wszystko czyni ze samochod z forum z pelna galeria jest czesto wart przynajmniej 50% wiecej a nawet 100% niz rozbitek krecony nic nie puka nic nie stuka z allegro. NP to auto viewtopic.php?f=158&t=246801 kosztuje jakies 40K na alledrogo ale ten egzemplarz ponizej 60K nie pojdzie i sa klienci. Ostatnio Wlodi sprzedal swoja E93, zobacz w jego temacie zadowolenie kupca. Ma samochod ktory podchodzi juz pod ultra premium po modyfikacjach, serwisowany przez znanego mechanika ktory ma obsesje na punkcie dokladnosci i co... gosc sie raduje bo ma samochod ktory niczym go nie zaskoczy a ktory konkuruje bez problemu wygladem z modelami ktore wyszly w tym roku.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mówię że nie warto, ale mieszkamy w Polsce. Po prostu jakoś to sobie tłumaczyłem.

 

Tak czy siak.

 

Jutro jadę po auto, 240 albo 260 tys przebiegu (nie pamiętam). Prawdziwy.

1wł w niemczech

1wł w polsce

Szyby fabryczne wsio, oryginalne

 

Faktura na nowe turbo, nowe sprzeglo i dwumas

 

Wyposazenie nie powala, ale xenony i skóra to pierwsze co będę dokładał.

W drodze powrotnej chce wpaść do mojego znajomka na chipa, tak abym do domu wjechał już autem ~200km/420nm - tak licze, ale co bedzie, to bedzie.

Jesli sie powiedzie, to w sobote polerka, politura (black hole), wosk (soft 99 dark wax)

 

Zobaczymy.

 

A co z tymi amorkami jest mówicie ?

Opublikowano

Nic takiego wystarczy, że musisz je wymienić i cena za oemowe amorki lub coś lepszego to troszkę PLN wyleci z portfela :)

Sam miałem taką sytuację z wylanym amorkiem i skończyło się na gwincie :)

 

 

Ogólnie koledze chodził o to, że wszystko do BMW ma odpowiednią cenę.

Opublikowano

 

Tak wyglądał jak przyjechał ze Szwajacarii - bez tragedii, przebieg pewnie na zegarach będzie ok 173tys

http://images81.fotosik.pl/119/dc5a476c333010b9gen.jpg

http://images82.fotosik.pl/119/d49d448cd15e6f72gen.jpg

http://images84.fotosik.pl/118/1059dff382c90180.jpg

http://images82.fotosik.pl/119/026aa7ce3f611ea7gen.jpg

http://images84.fotosik.pl/118/bb701e4d6bd25ffa.jpg

http://images84.fotosik.pl/118/a167162bfe95b153.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.