Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Do 120k km. to trochę mało, a naprawiał to auto gdzie? Tzn. po serwisie ? Jakieś wymiany oleju, klocków, płynów ?

twierdzi że tak po za tym przegląd był robiony w lutym i przeszedł bez problemów a tutaj żeby podbili przegląd to raczej musi wszystko grać

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Osobiście nie orientuje się ile kosztuje porządny przegląd w ASO BMW na terenie UK, ale może ktoś z użytkowników posiada taką wiedzę, będzie wstanie Ci pomóc. Wszelkie opinie na temat pojazdów tylko i wyłącznie na podstawie fotografii, są na zasadzie negacji, tzn. odrzucenia naprawdę kiepskich egzemplarzy, a nie stwierdzenia czy auto warte jest swej ceny.

Natomiast cena pojazdu, który dodałeś w Twojej sytuacji jest przyzwoita.

Opublikowano
Nie przejmuj się przebiegiem zbytnio,bo jeżeli auto jest zadbane i regularnie serwisowane to posłuży Ci długo.Dla mnie kupując auto najprostszą i najpewniejszą sprawą w celu sprawdzenia go jest zabranie do ASO. Będziesz miał pewność co w nim siedzi.
Kubica GO!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam :D

Chcę kupić jak najszybciej BMW E90. Nie bardzo wiem na co zwrócić uwagę przy kupowaniu. Interesuje mnie rocznik 2006 - jaki przebieg powinien mieć taki samochód? I ile powinien kosztować? Większość, które widziałam to auta sprowadzone, a nie ukrywam, że boję się takich. Już właściwie jeden miałam w garści. Wyglądał cudnie. Mechanik oglądając też nie miał zarzutów, ale opinia rzeczoznawcy odkryła, że 3 błotniki, drzwi, słupek i pokrywa silnika były malowane, wymieniona przednia szyba:( No i miał trochę mały przebieg - 74.000, a przy tym zdarte już klocki hamulcowe i wymienione opony.

Pomóżcie Panowie, bo potrzebuję tego auta baaardzo szybko. Interesuje mnie tylko sedan

Opublikowano

Większość odpowiedzi na Twoje pytanie już padły na tym forum, także zapraszam do lektury archiwalnych postów.

 

A to, że szyba wymieniona to co z tego? Ja szybę już raz wymieniłem, od miesiąca mam nowy odprysk i pewnie znowu wymienię. To, że szyba wymieniana nie znaczy, że samochód brał udział w jakimś wypadku czy coś.

 

Jak polakierowane i dobrze, to też nie robiłbym jakiegoś problemu. Wiadomo dobrze jest mieć auto 'nie bite', przebieg... im większy tym pewniejszy, 74 kkm w aucie z 2006 roku.. coś mało, ale też nie znaczy, że nie możliwe. Ostatnio widziałem Audi A6 z 2006 roku w serwisie.. awaria: skrzynia do remontu, pytam co się stało? Gość mi odpowiada, że to Audi ma 400 000 km (!!).

 

Także nie patrz na auto pod kątem przebiegu. Tym bardziej jak auto jeździło po za granicami naszego kraju. Patrz na stan ogólny auta, jak w środku, jak są zurzyte pedały, kierownica, ogólnie materiały tapicerskie wewnątrz. Czy motor nie ma wycieków jak pracuje.

 

Czytaj forum, czytaj. Wszystko jest.

 

Pzdr.

Opublikowano

Jesli moj nowy zakup dojdzie do skutku(335d zrobiony na 306km 620NM 2008r-co sie dzieje,co sie dzieje panowie) to moja

ukochana taczka(juz tak moge napisac) bedzie na sprzedaz...

 

Pozdrawiam

Opublikowano

rzeczoznawca napisał, że w niektórych miejscach były "naprawy blacharsko-lakiernicze". Na mój rozum to znaczy, że on nie tylko rysy były malowane, ale był klepany. Kurcze, jak chce dać za auto tyle kasy, to nie pasi mi, żeby było po wypadku. No i nie wiem, czy lampy przednie są oryginalne, bo jest na nich napisane Valeo, a ja nie bardzo wiem co to znaczy.

ps. nie denerwuj się na mnie, że zaczynam wątek na nowo, ale ja po prostu nie mogę znaleźć poprzedniego :D

Opublikowano

kim jest ten ów rzeczoznawca, jeśli mogę zapytać?

wątków wiele dotyczy zakupu danego modelu, na marginesie dodam, że aktualnie sam szukam tego pojazdu i mogę tylko stwierdzić, że nie jest to łatwe zadanie. Tym bardziej, że są ograniczenia cenowe.

Jaką kwotę chcesz przeznaczyć na zakup?

Opublikowano

Biorę samochód w leasing, więc musiałam wcześniej zapłacić za rzeczoznawcę z firmy Dekra (chyba).

Na samochód chce przeznaczyć jakieś 65.000

Opublikowano
Ważne żeby auto nie było po poważnym dzwonie i na to głównie zwracaj uwagę i staraj sie dotrzeć do historii samochodu.Jak chodzi o przebieg to nie sugeruj się tym aż tak,bo to wszystko zależy od eksploatacji i dbałości.Ja jak sprzedawałem swoją 320d to miała 172.000km i chodziła jak brzytwa,kupujący zresztą pojechał sobie z nim do ASO i tylko to potwierdzili. Tak jak napisałem wcześniej najważniejsze żeby auto nie było po poważnej kolizji,bo wtedy zaczynają się problemy.Bądź czujny,bo dużo ogłoszeń to pułapki.....Lepiej kupić starsze,a pewne.
Kubica GO!
Opublikowano

Ja nabyłem takie autko w kwietniu, rocznik 2006 2.0 163 km, przebieg 103 tys. Jeżeli chodzi o grubość lakieru, to najważniejsze aby na wszystkich elementach (dach, drzwi, błotniki itd.) była taka sama. Po numerze VIN sprawdzisz sobie w dowolnym ASO czy przegląd jest autentyczny i ile roboczogodzin auto spędziło w warsztacie (w przypadku sprowadzonego). Wartość auta z tego roku to około 60. tys zł.

Moje jest praktycznie wyposażone full, nie ma szyberdachu i skórzanej tapicerki.

Opublikowano

Ładnie wygląda ale zastanawia mnie ta kierownica bo nie jest z M-pakietu a lewarek i dźwignia hamulca ręcznego tak. Nie dziwiłbym sie jak by była sama gałka zmieniona bo ktoś mógł sobie kupić i założyć ale w dźwignie wątpię żeby ktoś się bawił bo nie różni sie niczym oprócz tego że ma skóre dziurkowaną.

No i kierownica jak na ten przebieg trochę się za bardzo się świeci. Ja mam 133tys. i widać cała strukture skóry. A gałka wygląda z kolei na mniejszy przebieg. Bo te dziurki nie sa takie odporne na wycieranie.

Musisz zweryfikowac po VIN-ie.

Pozdr.

Opublikowano

Myślę, żeby zabrać ten samochód do ASO w Poznaniu. Tam cały przejrzą, podłączą do komputera, zbadają grubość lakieru, itp, tylko muszę im zapłacić 600.

ps. a poprzedniego postu o tym samochodzie to ja nie mogę znaleźć. Chyba zbyt bystra to nie jestem :D

Opublikowano

No dokładnie tak zrób.

ASO to najlepszy sposób na zweryfikowanie samochodu.

 

P.S. E tam jak BMW chcesz kupic to napewno bystra jesteś :wink:

Opublikowano (edytowane)

czesc, szkoda, ~3 miesiace temu oddalem do ASO swoje "stare" jak bralem "nowe":

1) 1. wlascicel, salon Polska, serwis tylko ASO, bezwypadek (bezstluczkowy, 100% ori lakier),

2) przebieg ~50 tys.km (wydaje sie malo jak na ~2,5 roku ale jezeli uzywasz w tym samym czasie innych aut to wychodzi, ze moze tyle byc i wcaLe nie jest to malo jak dla jednego kierowcy...),

3) bogata wersja, prawie wszystko (skora, listwy alu, hifi, zestaw bt, 2 komplety kol, dach, climatronic, kiera M, PDC przod/tyl, ksenon...) swiadomy brak navi,

4) rok 2007, cena za jaka oddalem do ASO to 70tys....

 

wiec uwazam, ze mozna kupic dobre i tanie auto, pozdr., kilka photo mojej bylej:

http://img684.imageshack.us/img684/3591/e91tyl.jpg

http://img684.imageshack.us/img684/5441/e91szybadach.jpg

http://img684.imageshack.us/img684/7834/e91przodzamkniety.jpg

http://img684.imageshack.us/img684/1673/e91przoddrzwi.jpg

http://img684.imageshack.us/img684/1720/e91miejscekierowcy.jpg

http://img684.imageshack.us/img684/637/e91lewarek.jpg

http://img684.imageshack.us/img684/4781/e91bagaznik.jpg

Edytowane przez AO

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
AO co to za skóra bo chyba nie ori? :)

oczywiscie, ze nie ori skora, top "dakota" to "padlo", ori skora jest slabiutka, w wszystkich ukrytych miejscach (zagiecia, spody...) masz skore ekologiczna... tu poszla prawdziwa skora a na miejscach siedzenia (srodki) jest alacantara.... jak tylko w obecnym aucie (E90,330d) "przytre" super "dokote" to od razu wale na wymianke tak jak zrobilem w E91 (320d)...srodek byl robiony przez "javke"....pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam :D

Chcę kupić jak najszybciej BMW E90.

 

Ja jestem własnie po udanym zakupie. Dosłownie przed paroma godzinami wjechałem do garażu :)

Zrobiłem to przez automeritum z Krakowa. Szybko, sprawnie, frontem do klienta :) jakbyś w salonie kupował:)

Dodatkowo dostajesz fakturę, wszystkie formalności załatwiają tobie zostaje tylko zarejestrować i ubezpieczyć autko.

Dla mnie ta forma zakupu to było odkrycie bo szukanie u handlarzy i prywatnych sprzedawców... szkoda gadać.

Żeby nie było ze reklamuję to podobnych firm jest parę, szukałem min przez firmę z Jeleniej Góry.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
O\proszę ja jestem z Jeleniej :) Czy szukałeś przez Carat-Auta z Jelonki?? Chłopaki są świetni !

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
O\proszę ja jestem z Jeleniej :) Czy szukałeś przez Carat-Auta z Jelonki?? Chłopaki są świetni !

 

Szukałem przez nich i Automeritum jednocześnie.

W obydwu firmach urzekła mnie obsługa klienta i pełna profeska. Już wiem gdzie będę zawsze auta kupował :)

No i FVAT... :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

ja takze podlacze sie do pytania :)

przymierzam sie do zakupu nowej 320xd automat, obowiazkowo musi miec naped na 4 łapy, po mniej wiecej 5kkm planuje chipsa w 320xd, z tego co rozmawialem z uzytkownikami to po wawie w korkach pali max 9,5l a jak wyglada spalanie 330xd? jesli roznica jest znikoma to chetniej wzialbym 330. Autem bede jezdzic 1/3 miasto 2/3 trasa, zaznaczam ze mimo wszystko po miescie bede robic spore przebiegi. zastanawialem sie ewentualnie nad benzynowa wersja i wsadzeniem LPG (poprosze o powstrzymanie sie od komentarzy na ten temat) ale z powodu braku kola zapasowego musialbym butle wsadzic do bagaznika co nie jest mi na reke, po za tym skomplikowanie silnikow powoduje ze podobno w obecnych silnikach problemy z lpg sa nad wyraz czeste... i tak kolo sie zamyka i jestem raczej za dieslem.

pozdrawiam

DAN V8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.