Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak szukałem ubezpieczenia to sprawdzałem online, telefonicznie i u różnych przedstawicieli, tego u którego ostatecznie wziąłem polecił mi znajomy i nie żałuję bo dostałem najlepszą ofertę ze wszystkich. Sam polecałem go znajomym i im też u niego wychodziło najtaniej ;)

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A moze przemyslec jeszcze 2.0d? Tak jak mowie za duzo jezdzic nie bede takze moze to tez nie jest zla opcja? I napewno bedzie mocniejsza od benzynki.Oplaty beda tez ok nawet bez znizek. Duzo kilometrow w ciagu roku poewnie robic nie bede takze bardziwj teraz chodzi jak zareaguje silnik na takie nie za dlugie dystansy ktore bede pokonywal po miescie.?

I czy cos fajnego z disla mozna wychwycic juz w tych 35k?

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)
No rzeczywiście kwoty ubezpieczenia różnią się i to sporo. Ja przy pełnych zniżkach za full pakiet (oc,ac,nw,ass, opony,szyby) płacę 1300 zł. Ciekawe ile bym musiał zapłacić gdybym miał 330i, muszę sprawdzić w jakimś kalkulatorze, bo wcześniej nawet o tym nie myślałem, a kiedyś myślę przyjdzie na to czas ;-) Edytowane przez hashin
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Na miasto jak jadę sam, to jest to normalny, dynamiczny samochód. Raczej bez większych szans przy okazyjnych wyścigach spod świateł, no chyba że z leszczami ;-) Ale nie jest też najgorszy i dla wielu ludzi będzie wystarczający. Kilku moich znajomych stwierdziło nawet że jest mocny :D Jeśli chodzi o trasę, to tu wypada najgorzej. Wyprzedzać się da, ale trzeba sie do tego bardziej przygotować. Wcześniej jeździłem autem z silnikiem diesla, gdzie nie było żadnych problemów żeby wyprzedzić maruderow. Gdybym miał kupować teraz to bym brał z większym silnikiem. Ten silnik wziąłem świadomie, bo miałem pewien plan co do niego, ale teraz został on odłożony na dalszy plan i samochód został taki jaki jest. Jak chcesz normalny samochód nie do ścigania to będzie ok. Jak chcesz mieć power to szukaj innego.
Opublikowano

Cześć

 

Kupiłem w końcu długo wyszukiwane BMW e90 320d 163km.

Mam kilka pytań odnośnie eksploatacji i samego działania tego samochodu.

 

Po pierwsze prosiłbym o sprawdzenie numeru VIN: WBAPP51010A866755

 

1. Jest to model 2010 z silnikiem 320d 163km z oznaczeniem "C" czyli rzekomo lepszy od 177 ale też nie ma fajerwerków prawda?

Mam 175000 przebiegu więc nie wiem co myśleć o rozrządzie. Być może został już wymieniony.

 

2. Moja wersja posiada system start/stop, który delikatnie mnie denerwuje. Czy jest możliwość trwałego wyłączenia go u mechanika bądź samodzielnie?

 

3. Jak działają światła dzienne? Pokrętło świateł ustawione na "auto" a w nawigacji mam zaznaczone "automatic day lights" ale nie wiem czy widać różnice po zmroku?

 

4. Czy przy takim przebiegu czegoś powinienem się obawiać? Auto jest nieprawdopodobnie zadbane, wręcz wygląda jak nowe.

Przypuszczam, że jest to przebieg autostradowy. Według książki wszystkie serwisy prowadzone na bieżąco.

 

5. Czy ewentualny CHIP ma sens, jest bezpieczny i nie przyśpieszy rozpadu rozrządu w silnikach N47?

 

6. W ASO powinni sprawdzić co zostało wymienione bo w książce są chyba tylko główne serwisy i w dodatku po francusku?

 

7. W komputerku jest funkcja ustawienia timera na ogrzewanie na daną godzinę. Jak to działa, czy to jest webasto?

 

Dzięki i pozdrawiam

Opublikowano

1. Sprawdź czy to oryginalny przebieg, z rozrządem jest problem do tej pory tzn czasmi trzeba wymieniać po 100tyś czasami jeździsz i 300 niema reguły a wymienianie czegoś tylko zapobiegawczo mija się z celem jak dla mnie. Jeżeli nie hałasuje to się nie przejmować.

2.Jeżeli się nie mylę to można w ASO wyłączyć na stałe.

3.Ustawić na auto.

4.Taki przebieg świadczy o tym że auto jest mało używane i niema się czym przejmować do 300tyś ( zaznaczam jeżeli jest to oryginalny przebieg ) co do zadbanego auto to każde po wizycie u handlarza wygląda jak z salonu więc tym bym się nie sugerował.

5.Tak ma sens, jest bezpieczny, moim zdaniem % skraca szybsze zużywanie się pewnych podzespołów ale poprawia dynamikę i elasttczność silnika

6.Mam nadzieje że sprawdziłeś wcześniej w ASO bo martwi mnie że auto pochodzi z FR z tego kraju ciężko kupić ładnie utrzymane auto nie licząc innych przypadków jak zalanie itd.

7.nie wiem

Opublikowano
Oddałem auto do nieautoryzowanego serwisu bmw, trochę po znajomości i za połowę ceny w porównaniu do aso. Po 3 godzinach sprawdzania wszystko niby ok :)
Opublikowano

Ile trzeba zapłacić w Polsce za zdrowe 335i bezwypadek, bez xdrive, manual?

Czy ciężko będzie znaleźć taki egzemplarz? Za około miesiąc będę dysponował gotówką na auto i chciałbym wiedzieć która "półka cenowa" jest stratą czasu. Chce nastawić się psychicznie przed objazdem kraju w poszukiwaniach :D

Opublikowano
Ciężko będzie. Dużo 335i jest z USA. Europejskich mało, w dobrym stanie trzymają cenę. Okazyjne N54 = duże koszty. Kupuj według stanu, ale cudów bym się nie spodziewał poniżej 60-70tys zł.
Opublikowano

W motoryzacji nie ma okazji, a zakup okazyjnie czegos takiego jak 335i jest praktycznie niemozliwy. Na te samochody (jak na wszystkie BMW w najlepszych/najmocniejszych wersjach) popyt przewyższa podaż, jesli mówimy o zdrowych sztukach.

Jak wystawiłem zdrowe M5 to sprzedałem w 2 dni od ogłoszenia, a dzwoniacych/piszacych bylo kilkanascie osob.

 

Dość podobnie jest z 335i, kolega sprzedawał, też poszła od ręki.

 

 

Okazyjnie to mozna kupic cos zwyklego/popularną wersje, jak zamożnemu włascicielowi znudzi sie sprzedawac przez pół roku. Ale i tak zdrowych aut jest na tyle mało, ze szybko sie sprzedaja.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
Każdy model możesz kupić okazyjnie, część sprzedających wchodzi na allegro, patrzy ile kosztują średnio takie auta (nie wiedząc o pokręconych licznikach, dzwonach i innych historiach znanym amatorom aut używanych), dają cenę trochę powyżej średniej i sprzedają takie auto w miarę okazyjnie (co nie znaczy tanio, w każdym razie nie drogo). Tylko przy popycie przewyższającym podaż, samochód sprzedaje się poniżej 24h od wystawienia, jeśli jest dobry.
Opublikowano
Każdy model możesz kupić okazyjnie, część sprzedających wchodzi na allegro, patrzy ile kosztują średnio takie auta (nie wiedząc o pokręconych licznikach, dzwonach i innych historiach znanym amatorom aut używanych), dają cenę trochę powyżej średniej i sprzedają takie auto w miarę okazyjnie (co nie znaczy tanio, w każdym razie nie drogo). Tylko przy popycie przewyższającym podaż, samochód sprzedaje się poniżej 24h od wystawienia, jeśli jest dobry.

Z ciekawości to ile zaplaciles za swoją :wink: ?

Opublikowano
Uff jestem tutaj nowy i patrząc na to ile stron w tym temacie zostało nabitych, zamiast je wszystkie czytać postanowiłem sam coś napisać, a raczej zdobyć trochę więcej wiedzy :). Z góry przepraszam jeśli tego typu pytanie już padło, mianowicie zastanawiam się nad kupnem BMW serii 3, modelu E90 lub E92. I teraz mam do Was kluczowe pytanie odnośnie ceny, aby dostać E92 320D, w stanie bardzo dobrym (które nie wymaga większego wkładu finansowego na początek), czyli samochód bez żadnych usterek mechanicznych, z podstawowym wyposażeniem, czyli bez M- Pakietu, IDrive i innych tego typu ulepszeń, potrzebuje mieć w portfelu ? no właśnie ile ? Przeglądając ogłoszenia, głównie otomoto cena E92 z silnikiem 320D rocznik 2006-2008 oscyluje w granicach 39-45 tysięcy, ile trzeba faktycznie zapłacić za takie auto ? Tak wiem, pewnie część z Was odeśle mnie do ogłoszeń ale właśnie w tym rzecz, że poszukuje porady u osób siedzących w temacie wiele lat. Kolejnym moje pytanie dotyczy tego na ile opłacalnym wyborem byłoby E92 ? czy koszty eksploatacji tego samochodu różnią się od modelu E90 320D ?
Opublikowano
Koszty eksploatacji będziesz miał dokładnie takie same bo jest to w 95% ten sam samochód. Wszystko co jest poniżej 45tys będzie wymagało dużego albo bardzo dużego wkładu finansowego. Z tego co widzę to szukasz dobrego i sprawdzonego auta a takie samochody się mocno cenią. Pod 50tys powinieneś znaleźć bardzo ładne e92 z mniejszym przebiegiem
Opublikowano
Dzięki Wielkie :). A jak stoi cena E92 320D w znakomitym stanie w relacji do ceny E90 320D ? I jeszcze jedno pytanko, czy kupując, sprowadzając dla przykładu E92 z Niemiec zapłacę mniej niż te ponad 45 tys. ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.