Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeżeli robisz tak duże przebiegi to Tobie polecił bym tylko diesla ale to tylko taka podpowiedź bo dla niektórych 30tyś rocznie się nadaje również na benzynę.

 

N47 sobie bym odpuścił jeżeli ma być do E87. Ma dużo gorsze wykonanie ale chodzi mi tutaj tylko o materiały. Spasowanie itp jest takie samo w kazdym modelu czyli raczej bardzo dobre. W jedynce jest dużo więcej surowych plastików, sprawa troche lepiej wygląda przy LCI ale nadal nie jest to E90. Wiem co pisze bo sam mam oba na codzień i mam idealne porównanie i osoby które mówią, że E87 to to samo co E90 to chyba nigdy na oczy nie widziały obu obok siebie.

 

330i raczej też odpada ze względu na cenę i nie jest raczej często spotykanym silnikiem. Przynajmniej w polsce bo sam myślałem nad sprzedażą 20d i kupieniem 30i ale nie ma opcji.

 

M57 raczej o nim nie trzeba nic więcej pisać bo jest to typowy czołg który przejeżdźa miliard KM i nic mu nie jest i na twoim miejscu właśnie w ten motor bym celował. Dużo cichszy i przyjemniejszy do jazdy niż 4 cylindry.

 

20d M47 fajny wybór w calkiem dobrej cenie. za te 37tyś powinieneś znaleźć full opcje przedliftowego w bardzo dobrym stanie.

 

a co to 325i to najlepiej rozmawiaj z Rivais bo on siedzi najlepiej w temacie 25i jedyne w czym ja ci mogę pomóć to M47n2 :D

Opublikowano

Tzn ja myślałem nad LPG, dlatego m.in. w grę (poza ceną) wchodzi pre-lift.

 

Co do N47 - czyli nawet pomijając rozrząd nie pchać się w to? Użytkownicy mimo wszystko zdają się chwalić te jednostki.

 

M57 wydaję się ciekawy tylko spore przebiegi aut w ogłoszeniach nie pozwalają zapomnieć o możliwej konieczności wymiany wtryskiwaczy, których w przypadku 6ciu sztuk piezo, mogą zaboleć.

Opublikowano
W N47 zrobić łańcuch i jeździć. Poza tym jeśli boisz się piezowtrysków z 184 to 143 do któregoś tam roku ma magnetyki.
Opublikowano
Tak jak mówi fzhut. Zrobić rozrząd i mieć spokój. Nawet jeżeli auto było na auckji serwisowej w ASO to i tak trzeba robić koszt około 3tyś. Aso na ogół nic nie robiło w tym temacie tylko podpicowywali.
Opublikowano

Czyli nawet o LPG nie proponujecie myśleć w przypadku E9X?

Czyli w sumie potwierdziliście to co do tej pory sam wywnioskowałem. Mam jeszcze pytanie co do M57 (325d dokładniej) - zauważyłem w RealOEM, że M57 w LC1 szło równolegle z N57 przez kilka miesięcy. Czy jedyne rozróżnienie w jej przypadku to moc czy coś jeszcze wyróżnia takie wersje (w DE zauważyłem, że się zdarzają takie egzemplarze w miarę dobrej cenie).

Opublikowano
To e91 to przedlift, zmieniony na lci

Powie mi ktoś jak to rozpoznać?

Ogólnie przeglądając oferty ciężko znaleźć sensowne 330d.

Który silnik jest lepszy? M57 czy N57?

Jak wspomniałem, roczny przebieg 60-70k więc w grę wchodzi tylko diesel,

Wcześniejszy M47N e E46 niestety po 1,5roku mocno odczuł moją dynamiczną jazdę, dlatego jakoś nie jestem przekonany do dwóch litrów.

Może macie inne pomysły?

Opublikowano
Tak jak mówi fzhut. Zrobić rozrząd i mieć spokój. Nawet jeżeli auto było na auckji serwisowej w ASO to i tak trzeba robić koszt około 3tyś. Aso na ogół nic nie robiło w tym temacie tylko podpicowywali.

Poza ostatnim postem co do M57, jeszcze pytanie o N47 - jak to jest z tym wałem korbowym? Jak się wymieni prewencyjnie też trzeba się obawiać jego wymiany?

Opublikowano
Na tyle na ile wiem, potrzeba wymiany wału w N47D20A zachodzi niezwykle rzadko. Jest to podyktowane zespoleniem koła napędzającego rozrząd w wersji D20A, natomiast praktyka pokazuje, że uszkodzenie koła zdarza się niezwykle rzadko. Od N47D20C, czyli od końca 2008 koło jest już wymienne :cool2:
Opublikowano

Muszę sobie tego poszukać (zdjęć wału), bo jakoś ciężko mi sobie wyobrazić jak z "tamtej" strony można zdemontować mocowanie/piastę dla koła zamachowego ;)

 

Czyli tak, 20i + LPG spotkało się bez odzewu (więc obstawiam, że poza valvetronic-iem nie będzie tam problemów), 2.0d jak widzę zupełnie którekolwiek byle sprawne, zaś i tak najlepiej 25/30d... ;)

Podsumowując nic nowego nie wiem :D

Opublikowano

Cześć,

Domyślam się że była masa już takich pytań, ale temat jest tak mocno zapełniony, że nie idzie wyszukać konkretnych informacji.

Chodzi mi o silnik 2,0D 163KM M47T2 2007 rok. Jakieś typowe bolączki, usterki ? Warto w ogóle interesować się tym silnikiem ?

Oglądałem dzisiaj E91 z tym motorem (270tyś przelotu) i muszę przyznać że przyzwoicie pracuje, ale nie wiem jak z jego awaryjnością.

Były montowany tutaj DPF ? Rozrząd znajduje się od strony skrzyni ?

Opublikowano
Cześć,

Domyślam się że była masa już takich pytań, ale temat jest tak mocno zapełniony, że nie idzie wyszukać konkretnych informacji.

Chodzi mi o silnik 2,0D 163KM M47T2 2007 rok. Jakieś typowe bolączki, usterki ? Warto w ogóle interesować się tym silnikiem ?

Oglądałem dzisiaj E91 z tym motorem (270tyś przelotu) i muszę przyznać że przyzwoicie pracuje, ale nie wiem jak z jego awaryjnością.

Były montowany tutaj DPF ? Rozrząd znajduje się od strony skrzyni ?

poszukaj dobrze, a na 100% znajdziesz odpowiedzi :wink: o tym silniku już wszystko było napisane :)

rozrządem się nie przejmuj, to nie n47. Przelot normalny jak na te lata, dpf był montowany po 2005 roku, więc tu na 100% z fabryki wyjechał z... jak jest teraz musisz sam sprawdzić :wink: ,

turbo, klapki no i mniej występująca usterka obrócone panewki. Generalnie nie jest to zły silnik :mrgreen:

Tu masz ciekawy temat i konktetną lekturę na noc :wink:

viewtopic.php?f=70&t=221978&hilit=m47+awaryjno%C5%9B%C4%87

ale po co szukać samemu :duh:

Opublikowano
W skrócie jeden z najbardziej niezniszczalnych silników BMW. Więcej nie chce mi sie pisać bo jest tego tona na forum. Turbo i klapki kolektora to jedyny problem. Dpf nie był montowany po 2005r tylko zależy to od wersji wyposażenia, są takie co nie maja a są z 2007. Panewki sie obracają jak olej zmieniasz co 30-40tys
Opublikowano

DPF raczej nie jest problemem, jeśli auto jest utrzymane w kwestii termostatów i temperatur.

Jakby co to do sprzedania jest moje autko:

BMW 320d 177KM E91 LCI automat. Prod.date: 2008-10-01

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
DPF-em to wygodę bym się nie przejmował. Nowy ori kosztuje 400€. Raz na 250-300kkm to nie są koszta warte długich rozmyślań. Raz wymienić i mieć spokój przez następne 5-10 lat

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Dziękuję za artykuły, sporo już się dowiedziałem, jednak jedna rzecz nie dała mi jednoznacznej odpowiedzi - pękające wały. Czy problem występował w tym silniku ? (M54t2 data produkcji maj 2007)
Opublikowano

Wyposażenie z vinu sie zgadza, niech kolega zainwestuje w spr. historii serwisowej.

 

Vehicle Information

Type

Value

VIN WBAVU31070KZ08621

Prod. Date 2006-04-03

Mileage Check mileage and service history

Type code VU31

Type 320D OL (EUR)

Series E91 (3 Series)

Body Type TOUR

Steering LHD

Engine M47T2

Displacement 2.00

Power 120kw / 163hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour MONACOBLAU METALLIC (A35)

Upholstery STOFF FLUIDANTHRAZIT (ALAT)

Options

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S200A Diesel particle filter

S205A Automatic transmission

S240A Leather steering wheel

S249A Multifunction f steering wheel

S313A Fold-in outside mirror

S320A Deleted, model lettering

S386A Roof railing

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automatic-dip

S441A Smoker package

S481A Sports seat

S494A Seat heating driverpassenger

S4AEA Armrest front, retractable

S507A Park Distance Control (PDC), rear

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S534A Automatic air conditioning

S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth

S663A Radio BMW Professional

L801A National version Germany

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8SPA Control unit COP

Standard Equipment

S2BFA BMW alloy wheel, double spoke 154

S4AGA Interior trim finishers Titanium matt

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S851A Language version German

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano

Dzwoniłem i właściciel posiada książke serwisową oraz faktury z auto reduty potwierdzające przebieg. Czyli na zdjęciach wygląda rozsądnie?

Pewnie jutro się przejedziemy ją obejrzeć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.