Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeszcze jedno zapytanie;

W niektórych samochodach widzę regulację klimatyzacji poniżej radia, a w innych jest wyżej.

Czy jest to różnica związana z rokiem produkcji czy może coś innego wpłynęło na ten układ?

wg. mnie decyduje o tym fakt czy jest czy nie ma navi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeszcze jedno zapytanie;

W niektórych samochodach widzę regulację klimatyzacji poniżej radia, a w innych jest wyżej.

Czy jest to różnica związana z rokiem produkcji czy może coś innego wpłynęło na ten układ.

 

Gdybym miał się Was poradzić, który samochód według Was jest bardziej interesujący. Poważnie rozważam te 2 możliwości:

1. http://otomoto.pl/bmw-320-nawigacja-klimatronik-czarny-C20452894.html

2. http://otomoto.pl/bmw-320-d-163km-igielka-C19366939.html

 

Auta praktycznie z identycznym przebiegiem, skrzynią manualną, sedan.

 

Czy ktoś spotkał się i wie cokolwiek na temat opon "Topline Performance"?

 

...Twoje pytanie o "bardziej interesujący" sprowadziłbym do "w którym mniej skręcono"...

Opublikowano
Jeszcze jedno zapytanie;

W niektórych samochodach widzę regulację klimatyzacji poniżej radia, a w innych jest wyżej.

Czy jest to różnica związana z rokiem produkcji czy może coś innego wpłynęło na ten układ.

 

Gdybym miał się Was poradzić, który samochód według Was jest bardziej interesujący. Poważnie rozważam te 2 możliwości:

1. http://otomoto.pl/bmw-320-nawigacja-klimatronik-czarny-C20452894.html

2. http://otomoto.pl/bmw-320-d-163km-igielka-C19366939.html

 

Auta praktycznie z identycznym przebiegiem, skrzynią manualną, sedan.

 

Czy ktoś spotkał się i wie cokolwiek na temat opon "Topline Performance"?

 

Mi osobiście ani jeden, ani drugi jakoś specjalnie się nie podoba...ale jak już to ta pierwsza oferta.

Ta beżowa to model 2008 i bez DPF??? ...a może tłumik po wymianie? Dla większości to nawet lepiej że bez filtra (a dla mnie filtr to podstawa).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

4 letnie auto i przebieg 150tyś, to jest niski przebieg? :roll:

Jak na zachodnie kraje, to wydaje mi się całkiem normalny. Niski to byłby chyba 120 tyś i mniej...

Opublikowano

Siedziałem w tym beżowym. Jest na prawdę w niezłym stanie. Ciekawe tylko jak ma się silnik i części, których nie widać.

Jeśli przebieg ma prawdziwy, to raczej się skuszę. :8)

Opublikowano

Ten beżowy na bank z Belgi....poleasingowy...zwykle występują z dużymi przebiegami!!!

Po kierownicy nie poznasz bo łatwo i tanio można wymienić!!Uważam że czasami to samo auto trzeba oglądać kilka razy.....z doświadczenia wiem że za każdym razem coś nowego się znajdzie :norty:

Pozdr

Opublikowano
Jeszcze jedno zapytanie;

W niektórych samochodach widzę regulację klimatyzacji poniżej radia, a w innych jest wyżej.

Czy jest to różnica związana z rokiem produkcji czy może coś innego wpłynęło na ten układ.

 

Gdybym miał się Was poradzić, który samochód według Was jest bardziej interesujący. Poważnie rozważam te 2 możliwości:

1. http://otomoto.pl/bmw-320-nawigacja-klimatronik-czarny-C20452894.html

2. http://otomoto.pl/bmw-320-d-163km-igielka-C19366939.html

 

Auta praktycznie z identycznym przebiegiem, skrzynią manualną, sedan.

 

Czy ktoś spotkał się i wie cokolwiek na temat opon "Topline Performance"?

 

Te samochody mają chyba różne silniki - pierwszy wygląda mi na N47 (czyli 177KM, a w papierach ma tylko 163KM i jest prawdopodobne, że ma faktycznie 177KM i moc nie była ograniczana), ma system START/STOP; drugi samochód to poprzednia generacja (czyli 163KM).

Poprawcie mnie jeśli się mylę....

 

Co do stanu wizualnego - druga sztuka (bez klimy) jest moim zdaniem w kiepskim stanie w środku (konsola, radio, wyświetlacz, pedały itp.) - ale to może kwestia zdjęć.

Pozdrawiam

Mariusz

Opublikowano
Start/stop był bodajże od 2007r razem z liftem (silników) seryjny, w ramach pakietu EfficientDynamic, tak więc to wersja już 177KM pewnie.
Opublikowano

Te samochody mają chyba różne silniki - pierwszy wygląda mi na N47 (czyli 177KM, a w papierach ma tylko 163KM i jest prawdopodobne, że ma faktycznie 177KM i moc nie była ograniczana), ma system START/STOP; drugi samochód to poprzednia generacja (czyli 163KM).

Poprawcie mnie jeśli się mylę....

 

Co do stanu wizualnego - druga sztuka (bez klimy) jest moim zdaniem w kiepskim stanie w środku (konsola, radio, wyświetlacz, pedały itp.) - ale to może kwestia zdjęć.

 

Oba samochody są z tego samego 2007roku.

 

Nie rozumiem, co masz na myśli ten "bez klimy"?

 

A 177PS były produkowane od 2008r, albo od końca 2007?

 

Edit:

Co powiecie na ten:

http://otomoto.pl/show?id=C20231968

Przebieg ponoć 160tyś.

Opublikowano

Kolega miał na myśli chyba "bez navi" :)

 

Nie ma przebiegu co już daje do myślenia, albo kosmiczny albo koleś zbiera opinie o ile ma go skręcić, ale może i ma te 160k.

DLa mnie to i tak podejrzane, 4-letnią benzynę nie robioną to koszt około 60k, nie sądzę żeby była igła za te pieniądze. Niestety ciężko to wchodzi ale o dobre BMW w dobrej cenie w Polsce jest bardzo trudno :(

 

Najpierw był lift silników i małych pierdoł w 2007r (chyba lipiec), a w 2008 był lift całej budy.

Opublikowano
...bo dobra polska cena wyklucza dobre BMW ...
Opublikowano

Wszystko sprowadza się do tego, że za pięćdziesiąt kilka tysięcy 320 w dieslu z 2007r i z przebiegiem poniżej 160tyś w Polsce się nie kupi.

Skąd tylko zadowoleni kierowcy BMW, którzy kupili auto z jeszcze mniejszym przebiegiem?

Wychodzi jednoznacznie na to, że 90% BMW na rynku mają przekręcone liczniki przez oszustów.

 

Rozumiem, że trzeba być ostrożnym w tej kwestii, bo można umoczyć, ale znowu nie popadajmy w paranoję.

Co jedno, to kręcone. W takim razie pokażcie mi takie, które nie jest kręcone... :|

Opublikowano
...takich nie opłaca się sprowadzac ... aby było tanie w RP musi być tanie w EU ...zawsze można wierzyć, że mamy lepsze lub tak samo dobre i tańsze auta niz w DE ... tylko czemu oni ich masowo u nas nie wykupują? ...
Opublikowano

Te samochody mają chyba różne silniki - pierwszy wygląda mi na N47 (czyli 177KM, a w papierach ma tylko 163KM i jest prawdopodobne, że ma faktycznie 177KM i moc nie była ograniczana), ma system START/STOP; drugi samochód to poprzednia generacja (czyli 163KM).

Poprawcie mnie jeśli się mylę....

 

Co do stanu wizualnego - druga sztuka (bez klimy) jest moim zdaniem w kiepskim stanie w środku (konsola, radio, wyświetlacz, pedały itp.) - ale to może kwestia zdjęć.

 

Oba samochody są z tego samego 2007roku.

 

Nie rozumiem, co masz na myśli ten "bez klimy"?

 

A 177PS były produkowane od 2008r, albo od końca 2007?

 

Edit:

Co powiecie na ten:

http://otomoto.pl/show?id=C20231968

Przebieg ponoć 160tyś.

 

Sorry, oczywiście że bez navi :)

Rocznikowo mogą być te same, silniki mają jednak inne.

 

Generalnie każdy z nich będzie miał już jakąś przeszłość, niekoniecznie powypadkową (chociaż przeważnie) - i tak musisz to sprawdzić, natomiast jeśli masz w podobnych pieniądzach wersje z navi i bez to szukaj z navi :)

 

Co do cen: niekiedy samochody pochodzą z windykacji komorniczej lub z innych rozliczeń leasingowych i ich cena może być sporo niższa od rynkowej. Oczywiście duża część to rozbite auta, ale część może faktycznie być bezwypadkowa. Dla przykładu: kupowałem kilka m-c temu Peugeota 206+ z 2010 roku (w zasadzie nowy samochód: przebieg 7 tys. km, bezwypadkowy, gwarancja, dobre wyposażenie itp.). Cena zakupu w Polsce trochę poniżej 30tys. zł brutto. A to co najciekawsze: samochód został sprzedany przez Peugeot Hiszpania do Peugeot Polska za 4000 euro :) - mam kopię faktury... zapewne każdy powiedziałby na podstawie samej ceny, że składany z dwóch itp. - okazuje się, że niekoniecznie. Tak więc musisz każdego obejrzeć na spokojnie i wtedy zadecydować...

Pozdrawiam

Mariusz

Opublikowano
TAk tylko trzeba mieć na uwadze to, że nie każda fura jest w ten sposób "okazyjna" :) Po prostu trzeba szukać, ale jak jest duży komis to raczej każdy samochód okazją z Hiszpanii nie jest :wink: Jak to mówią cierpliwość, cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość :wink:
Opublikowano
TAk tylko trzeba mieć na uwadze to, że nie każda fura jest w ten sposób "okazyjna" :) Po prostu trzeba szukać, ale jak jest duży komis to raczej każdy samochód okazją z Hiszpanii nie jest :wink: Jak to mówią cierpliwość, cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość :wink:

 

Wiesz, tylko ja rzeczywiście dałem za niego prawie 30tys. :), a kopię faktury musiałem mieć na potrzeby rejestracji. Po drodze był pośrednik w postaci Peugeot Polska (zakładam że zarobił najwięcej, ale ma tez największe koszty), a samochód kupiłem od dealera Peugeota, który też coś musiał zarobić. Wystarczy wyeliminować jednego pośrednika i cena nagle robi się z niezwykle atrakcyjna :).

Myślę, że takiej ceny (4000euro) nikt prywatnie nie uzyska, ale przy sprzedaży większej ilości aut, lub przy innych rozliczeniach jest ona możliwa. Generalnie samochód poleasingowy jest odsprzedawany za np. 5% początkowej wartości i teoretycznie można byłoby go za tyle kupić - zresztą każdy kto choć raz brał leasing wie jak to wygląda...czyli po 2 lub 3 latach faktura sprzedaży samochodu z firmy leasingowej do właściciela w przypadku pierwokupu wyniesie 10tys. za samochód, który jako nowy kosztował 200tys. zł...

W przypadku aut z Niemiec/Belgii/Holandii mogą obowiązywać inne procedury (tam część samochodów sprzedawanych jest na zasadzie licytacji). Czyli ceny niższe o 10-20% od średnich krajowych u nas po sprowadzeniu takiego samochodu są jak najbardziej możliwe (nawet z dobrym zarobkiem sprzedającego) i bardzo bym się tym faktem nie ekscytował. Zauważcie, że wszystkie te ogłoszenia są od firm, które trudnią się tym na duża skalę (kilkadziesiąt samochodów na m-c). Czy uważacie, że komuś chciałby się naprawiać taką flotę? Złożenie do kupy dużego rozbitka długo trwa, wymaga poszukiwania części itp. - przy dużym obrocie nikt nie chce się w to bawić. Dla przykładu można przerzucić oferty z otomoto firmy auto-house.pl (przykład: http://otomoto.pl/bmw-320-2-0d-177km-m-pakiet-navi-2010r-C20499271.html - trochę inny przedział cenowy, ale chodzi o zasadę).

Pozdrawiam

Mariusz

Opublikowano

Tak, ale często jest też tak że te kilkadziesiąt samochodów na miesiąc, z czego 2/3 idzie na poprawki do dużego warsztatu "znajomego" i tak siękręci :wink:

Ale nie róbmy offa, auto trzeba obejrzeć, czy to od dziadka czy od handlarza ważny stan, autentyczność i ogólnie cena/stan.

Opublikowano
(przykład: http://otomoto.pl/bmw-320-2-0d-177km-m-pakiet-navi-2010r-C20499271.html - trochę inny przedział cenowy, ale chodzi o zasadę).

 

1,5 roczny samochod za mniej niz pół ceny nowego ...

 

ciekawe dlaczego komis nie wstawił go 20tys drożej ...

 

ciekawe dlaczego inny komis nie kupił go jeszcze za gotówkę żeby wystawić 20 tys drożej ...

Opublikowano
(przykład: http://otomoto.pl/bmw-320-2-0d-177km-m-pakiet-navi-2010r-C20499271.html - trochę inny przedział cenowy, ale chodzi o zasadę).

 

1,5 roczny samochod za mniej niz pół ceny nowego ...

 

ciekawe dlaczego komis nie wstawił go 20tys drożej ...

 

ciekawe dlaczego inny komis nie kupił go jeszcze za gotówkę żeby wystawić 20 tys drożej ...

Dokładnie. Sam zastanawiałem się nad tym samochodem ale stwierdziłem, że coś jest chyba z nim nie tak bo cena naprawde okazyjna jak na ten model i wyposażenie. Tym bardziej, że przebieg również niewielki...

Opublikowano
(przykład: http://otomoto.pl/bmw-320-2-0d-177km-m-pakiet-navi-2010r-C20499271.html - trochę inny przedział cenowy, ale chodzi o zasadę).

 

1,5 roczny samochod za mniej niz pół ceny nowego ...

 

ciekawe dlaczego komis nie wstawił go 20tys drożej ...

 

ciekawe dlaczego inny komis nie kupił go jeszcze za gotówkę żeby wystawić 20 tys drożej ...

Dokładnie. Sam zastanawiałem się nad tym samochodem ale stwierdziłem, że coś jest chyba z nim nie tak bo cena naprawde okazyjna jak na ten model i wyposażenie. Tym bardziej, że przebieg również niewielki...

 

Po pierwsze tego samochodu nie ma. Jest to przykład w jakiej cenie zostało sprowadzone powyższe auto. Kontaktowałem się z podobnie działającą firmą swego czasu i dostałem kilka ofert na samochody. Procedura wygląda mniej więcej tak: jest samochód, który będzie licytowany za tydzień, dostaję ofertę, za zdjęciami i dokładnym opisem (ale bez końcowej ceny), dostaję tylko informację, ze prawdopodobnie za tyle, a tyle uda się go kupić. Jeśli się decyduję, podpisuję umowę i wpłacam zaliczkę (chyba coś koło tys. złotych - nie pamiętam dokładnej kwoty - raczej niewiele). Firma będzie licytować go do max. tej kwoty. Jeśli wszystko pójdzie ok. samochód przyjeżdża do Polski. Jeśli coś się nie zgadza z opisem lub danymi, które dostałem wcześniej, mogę się wycofać, firma oddaje zaliczkę. To tyle. Opisy samochodów są rzetelne, do zdjęć można mieć jakieś zastrzeżenia (co do jakości), ale wszystko jest całkiem profesjonalnie. Oczywiście po sprowadzeniu, samochód jest czyszczony, myty, niekiedy malowane są zderzaki, które zwykle mają jakieś rysy - dlatego samochód przy odbiorze wygląda zwykle jak nowy (prawie).

Pozdrawiam

Mariusz

Opublikowano
Samochody z aukcji w DE nie sa atrakcyjne cenowo na nasz rynek w przypadku niskich przebiegów i braku uszkodzeń, ze o opłatach nie wspomnę ... napewno atrakcyjnie się zapowiada cos takiego: 2009 bezwypadkowe e91 325d zawieszenie M, środek M za 83500pln po opłatach ( 4,34 za 1 eur ) ale przebieg 192000km ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.