Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

 

resztę pytań przy odrobinie własnej inicjatywy znajdziesz w gogle w ciągu kilku minut, nikt nie będzie pisał po raz enty tego samego tylko dlatego że jesteś nowy=leniwy :)

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
chciałbym uzyskać odpowiedz na moje pytania od posiadacza takie auto bo ile posiadaczy tyle opini nie można już tego czytać wiec wole miec wszystko w jednym poscie
Opublikowano

może i zajmie kilka godzin ale popatrz ile nowej wiedzy zdobędziesz.

 

1. Nie

2. Ja bym polecał wolnossące N53B30 252km lub 35i

3. Posiadają chyba wszystkie auta jakie są produkowane.

4. Zalezy w jakim silniku koszzt wymiany od 1,5-3tyś wliczając części i robocizne.

5. Moim zdaniem są na średnim poziomie nie są drogie nie są tanie. Zależy ile zarabiasz.

6. wtryski cewki itp. raczej duperele typowe dla benzyn

7. To dobrze możesz jeździć i 8/9lat

8. Zależy od silnika 8-13litrów

9. Można

10. W twoim budżecie to raczej przed lift z full opcją z 2007r.

 

Ale tak jak Marina powiedział, ponad połowa pytań zależy od silnika, twoich predyspozycji i wielu innych czynników. Pytania są za ogólne.

Opublikowano
może i zajmie kilka godzin ale popatrz ile nowej wiedzy zdobędziesz.

 

1. Nie

2. Ja bym polecał wolnossące N53B30 252km lub 35i

3. Posiadają chyba wszystkie auta jakie są produkowane.

4. Zalezy w jakim silniku koszzt wymiany od 1,5-3tyś wliczając części i robocizne.

5. Moim zdaniem są na średnim poziomie nie są drogie nie są tanie. Zależy ile zarabiasz.

6. wtryski cewki itp. raczej duperele typowe dla benzyn

7. To dobrze możesz jeździć i 8/9lat

8. Zależy od silnika 8-13litrów

9. Można

10. W twoim budżecie to raczej przed lift z full opcją z 2007r.

 

Ale tak jak Marina powiedział, ponad połowa pytań zależy od silnika, twoich predyspozycji i wielu innych czynników. Pytania są za ogólne.

 

1.Ok a ile trzeba dać z 40 k ?

2. Az taka moc mi nie potrzeba to nie na moją kieszeń :D interesuje sie silnikiem 318i 2.0 143km

3.Myslalem ze to bmw nie posiada dwumasu jak np Honda Civic czyli dwumas koszt koło 2k myslalem ze tylko Diesle w BMW to posiadają

4.Najbardziej nurtuje mnie jedno pytanie czy przy wymianie rozrządu trzeba wyciągać silnik ? w takim 2.0 143km tez trzeba silnik wyciągać ?

5.Zarabiam tak jak przeciętny Kowalski około 2500/2600 zl

6. Aha rozumiem czyli grubszych awarii nie ma chodzi mi o wady konstrukcyjne itp

7. Chodzi mi o to ze potrzebuje auta na lata a nie na chwile i czy to BMW bedzie takim autem ?

8. ile taki silnik 2.0 143km spali Miasto/Trasa ?

9. Co do gazu pytałem tylko profilaktycznie czy jest taka opcja

10. Czyli wersja przed liftowa

 

Thx za odpowiedz jak masz chwile to jeszcze mozesz na te pytanka odpowiedziec

Opublikowano

1.za 40tyś już coś powinno się znaleźć z 18i.

2. Mam ten silnik w E87 ostatnio był robiony profilaktycznie rozrząd na cześciach swag (to samo co ori) części, robocizna, oleje, filtry 1550zł Polecam, fajna jednostka

3. W benzynach dwumasa dużo dłużej wytrzymuje niż w dieslu.

4. Jeżeli mówimy o N43 to nie trzeba wyciągać (taki mam). Jeżeli o N46 to trzeba, koszty x2.

5. No to utrzymanie jeżeli chodzi o serwisy to może byc ciężko, nie są to tanie auta. A badziewnej jakości zamienników nie ma sensu wsadzać bo odbije się to strasznie na komforcie i jakości.

6. W silnikach N43 sonda/katalizator NOX, podobno plaga ale u mnie problemów żadnych nie ma. N46 też ma jakąś wadę ale już nie pamiętam jaką. Raczej obie rzeczy są dosyć błache (moim zdaniem)

7. Będzie takim autem spokojnie. E90 mam od nowości ma 10 lat. E87 jest też od paru lat już a z kolei F07 nowy nabytek i jeszcze dłuuugo będzie w rodzinie.

8. W e87 pali mi pomiędzy 7.5 a 8.5 w mieście. Trasa to tak 9-10 przy prędkościach 160-170. Auto ma dosyć długą skrzynie więc spokojnie sie jeździ z tymi prędkościami bez "tyrania" silnika.

9. Ja bym sobie raczej odpuścił gaz, opcja zawsze jest ale nie zawsze się opłaca.

10. od 40tyś kupisz polifta z raczej biedniejszym wyposażeniem. Klima będzie, czunik deszczu/zmierzchu, tempomat i to pewno na tyle. za 37 kupisz raczej bardzo dobrze wyposażone 18i i powinno jeszcze zostać. Uważaj na przebiegi przy około 200-220tyś (wg. moich obserwacji na forum) trzeba wymieniać uszczelniacze zaworowe, auto zaczyna troche zjadać olej ale co do uszczelniaczy to tak sobie mówię, nie jestem aż tak w temacie benzyn.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

4. Jeżeli mówimy o N43 to nie trzeba wyciągać (taki mam). Jeżeli o N46 to trzeba, koszty x2.

W N46 nic nie trzeba wyciągać. Dostęp do łańcucha jest z przodu. Koszt to ok 1000 zł z robocizną.

Opublikowano
Jesteś pewien, że nie trzeba wyciągać? Wydawało mi się, że jest z tyłu, no ale mogłem pomylić go z N47
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Tak, jestem pewien. Jeśli chodzi o łańcuch umieszczony z tyłu to występuje właśnie w silniku N47.
Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Postanowiłem zarejestrować się tutaj na forum, bo chciałem podpytać o kilka rzeczy Was :) A mianowicie od kilku miesięcy chodzi mi po głowie kupno porządnego auta, bardzo chciałbym BMW E90. Kilka faktów o mnie oraz co do auta:


  • Budżet około 60tys zł.
    Zależałoby mi minimum na silniku 2.0 a najlepiej większym (2.5 lub 3.0, ale wiem że może być ciężko przy tym budżecie)
    Tylko i wyłącznie benzyna
    Fajnie jakby fotele były skórzane
    Wolałbym sedana
    Jazda po mieście jak i po trasie
    Skrzynia manualna

 

Pytanie do Was zatem, czy przy takim budżecie i moich wymaganiach znajdzie się coś fajnego? Co z silnikiem benzynowym większym niż 2.0? Uda się też coś znaleźć? Gdy szukałem to owszem były z silnikiem 3.0 za 50tys zł ale nie wiem jak to się ma faktycznie cena do takiego modelu.

Opublikowano

Z takim budżetem to kupisz co tylko będziesz chciał. Przedlift 35i w full opcji z jakimś małym przebiegiem - ale to ciężko znaleźć. Polift to samo, spokojnie się znajdzie się jakieś 35i, możę za troche ponad 60tyś. Popatrz na silniki 30i wolnossące. Moim zdaniem bardzo fajny silnik.

 

Tylko jeżeli widzisz jakies 30i lub 35i poniżej 40tyś to nie oczekuj, że auto będize w dobrym stanie.

Opublikowano
1.za 40tyś już coś powinno się znaleźć z 18i.

2. Mam ten silnik w E87 ostatnio był robiony profilaktycznie rozrząd na cześciach swag (to samo co ori) części, robocizna, oleje, filtry 1550zł Polecam, fajna jednostka

3. W benzynach dwumasa dużo dłużej wytrzymuje niż w dieslu.

4. Jeżeli mówimy o N43 to nie trzeba wyciągać (taki mam). Jeżeli o N46 to trzeba, koszty x2.

5. No to utrzymanie jeżeli chodzi o serwisy to może byc ciężko, nie są to tanie auta. A badziewnej jakości zamienników nie ma sensu wsadzać bo odbije się to strasznie na komforcie i jakości.

6. W silnikach N43 sonda/katalizator NOX, podobno plaga ale u mnie problemów żadnych nie ma. N46 też ma jakąś wadę ale już nie pamiętam jaką. Raczej obie rzeczy są dosyć błache (moim zdaniem)

7. Będzie takim autem spokojnie. E90 mam od nowości ma 10 lat. E87 jest też od paru lat już a z kolei F07 nowy nabytek i jeszcze dłuuugo będzie w rodzinie.

8. W e87 pali mi pomiędzy 7.5 a 8.5 w mieście. Trasa to tak 9-10 przy prędkościach 160-170. Auto ma dosyć długą skrzynie więc spokojnie sie jeździ z tymi prędkościami bez "tyrania" silnika.

9. Ja bym sobie raczej odpuścił gaz, opcja zawsze jest ale nie zawsze się opłaca.

10. od 40tyś kupisz polifta z raczej biedniejszym wyposażeniem. Klima będzie, czunik deszczu/zmierzchu, tempomat i to pewno na tyle. za 37 kupisz raczej bardzo dobrze wyposażone 18i i powinno jeszcze zostać. Uważaj na przebiegi przy około 200-220tyś (wg. moich obserwacji na forum) trzeba wymieniać uszczelniacze zaworowe, auto zaczyna troche zjadać olej ale co do uszczelniaczy to tak sobie mówię, nie jestem aż tak w temacie benzyn.

 

Thx za Odp :D

1. Ok to będę szukał tego 318i

2. Ok dzieki za info

3. Ile taki dwumas tys wytrzyma z 300 ?

4. Więc jak to jest w końcu trzeba wyciągać czy nie ? bo właśnie czytałem o wersji benzynowej i nigdzie nie pisało że trzeba wyciągać silnik jedynie w 1.6 a ile wgl ten rozrzad wytrzymuje ?

5. Więc co masz na myśli że jeśli już wymieniać to na konkretne części i nie oszczędzać

6. ok

7. Czyli jak BMW będę dbał to pojezdze długie lata w sumie o to mi chodzi najbardziej :D

8. Co do spalania to ok

9. Co do gazu nie planuje

10. Czyli co po 200/200 tys już trzeba remont silnika zrobić ??? ile taka zabawa w BMW kosztuje ?

 

PS Czyli szukac silnika tego 318i 2.0 143km ? bo ten 320i 2.0 150km wychodził do 2007 r jest jeszcze silnik 318i 2.0 129km ale chyba to za mała moc do tak ciężkiego auta chyba że się mylę pozdrawiam

Opublikowano

Witam

 

Powoli przymierzam się, do zmiany mojego wysłużonego Pegueota 307 (1.6, 109 km) na coś nowego. Samochód będzie używany praktycznie na co dzień tylko i wyłącznie w mieście, a dokładniej w często zakorkowanym Trójmieście. W związku z tym na początku wyeliminowałem wszystkie diesle. Nie chcę mieć kłopotów z filtrami, dpf i turbo. Przy moim raczej dynamicznym stylu jazdy, Pegueot spala ok. 8-9 l/100 km. Byłoby bardzo miło, gdyby nowy samochód nie palił więcej niż 10l, lub ekwiwalent kosztów takiego spalania przeliczonego na gaz. Zastanawiam się między Audi (A3, A4), VW (GOLF. PASSAT) w silnikach 2.0 FSI, lub TFSI, no i ostatnio zacząłem ostrzyć zęby na BMW 3.

 

Nie będę ukrywał, że najbardziej interesowałby mnie wersje R6, z tego co czytałem są to wersje najbardziej trwałe i w epoce trzycylindrowych zabawek mogą być poszukiwane na rynku wtórnym. Bardziej niż na mocy, zależy mi na trwałości silnika i ewentualnej przeróbce na gaz. Na auto chciałbym przeznaczyć nie więcej niż 40 tys, bardzo prawdopodobne, że zakupu dokonywałbym głęboko w Niemczech. Najbardziej interesowałby mnie wersja kombi.

 

Pytania:

 

1. Która wersja byłaby najlepsza pod moje potrzeby: 323, 325, 328, 330 (które generacje)?

2. Jak wyżej wymienione silniki sprawują się na gazie (czy warto) ?

3. Czy warto po zakupie zmieniać łańcuch rozrządu (jak nie to kiedy najpiej) ?

4. Czy może do jazdy po mieście lepiej wybrać R4 (jeśli tak to jaki i czy warto gazować)?

5. Czy lepszym wyborem do miasta będą auta z silnikami FSI, TFSI.

Opublikowano

Witam

Przymierzam sie do zmiany swojej e46 na nowszy model e90. Do tej pory mało interesowałem nowasza trójką, pytanie do was jakie ustrki trapi ten model? Na co nalerzy zwrócic uwage i przy jakim przebiegu?

Najwazniejsze z jakim silnikiem szukac?

 

Najbardziej chodzi mi po głowie 3 litrowy diesel, prośba do użytkowników jak z osprzętem w tych silnikach? Wtryski, turbo itd. ewentualnie przy jakim przebiegu i z jakimi kosztami +\- trzeba sie liczyc

 

Wczesniej myślałem nad jednostką benzynową, ale po poczytaniu silniki N52 i N53 nie ciesza sie dobra opinia

 

Ewentualnie 2 litrowy diesel ale tam ponąc problemy znowu z rozrządami?

 

Dzieki za info

Opublikowano
Za bardzo generalizujesz. Pierw powiedz o jakim 3 litrowym silniku mówisz i o jakim dwulitrowym bo było ich pare z czeko każdy ma swoje plusy i minusy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.