Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Współczuję, że aż tak jesteś zdesperowany. :) Odpuść.
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jasne ze tak. Jak ktos kieruje w wiekszosci jedna reka w dodatku poca mu sie dlonie, to po tylu latach zjedzie lakier ze skory, tym bardziej jak nigdy nie dbal o te skore.

🙃🙃

Opublikowano
Podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami po kilku miesiącach od zakupu 318i i pewnym przypadkiem , na który mogą zwrócić uwagę przyszli kupujący jak i sami użytkownicy.Generalnie auto sprawuje się bardzo dobrze , silnik super , nie bierze oleju ,równiutko chodzi, trzyma obroty od początku na zimnym itd.Moja jazda to głównie miasto ( właściwie 90% miasto). Jak wiadomo zdarza się , że pada tylny dyfer ,gdyż nie są pancerne.Mi zaczął szumieć jakiś miesiąc temu i chociaż z początku myślałem ,że to łożysko w kole mechanik stwierdził , że dyferencjał.Trudno.Jestem laikiem w temacie ,może po tej akcji już nie takim znowu laikiem:). Zależało mi , żeby był przede wszystkim cichy , sprawny i pasował , a do tych przełożeń już takiej wagi nie przywiązałem.No i kupiłem:). Zapłaciłem 800 zł ( ceny wahają sie mniej więcej 300-1000 za używke), ale rzeczywiscie stan idealny.W samochodzie zrobiło się cicho , że stetoskopem można słuchać.Ale...pierwsze odczucia po zmianie były takie , że mechanik oprócz dyfra wymienił mi tez silnik :D .Matko jakiego to kopa dostało.Wrażenia jakby był samochód o połowe lżejszy.Rzecz w tym , że z dyfra 3,23 zdaje się zmiana na 4,25 wpłynęła piorunująco.Ja wiem , ze zaraz napiszecie , że 318i nie jedzie itd. , ale różnica zrobiła się spora.Biegi krótsze się zrobiły , ale też wcześniej wydawały mi się znowu przydługawe na miasto.Wiem , ze spada też vmax i to ostro. Po zakupie na starym dyfrze tylko raz testowałem ( 210km/h) i myśle , że teraz to więcej jak 170 chyba nie pójdzie , ale napisze jak sprawdze przy okazji gdzieś.Ogólnie jestem zadowolony , bo jest cicho i ma sporo większe kopyto w porównaniu do starego dyfra , ale gdybym miał drugi raz kupować ( paść zresztą zawsze może) , to brałbym pewnie w okolicy 3,6..coś tam i byłby chyba optymalny jeśli chodzi o prędkość z przyzwoitym przyspieszeniem. Nie szaleje , nie pale gumy , nie startuje na światłach i nigdy tak nie robiłem żadnym autem , dlatego po prostu teraz mam więcej wachlowania biegami w mieście.W trasie na autostradzie raczej miałbym spory niedosyt , że vmax się kończy no i spalanie chyba troche większe teraz jest.Warto sprawdzić przy zakupie jaki dyferencjał jest na pokładzie przy kupnie , ponieważ czasami sami użytkownicy wymieniają na taki jaki jest im wygodniejszy i nie tylko w przypadku ,gdy jest taka konieczność , bo zaczyna hałasować.
Opublikowano
TO teraz najważniejsze pytanie. Ile ci spadł czas do 100 z nowym dyfrem? Różnica pomiędzy przełożeniami jest ogromna więc z 1s może 1.5? Sam nie wiem, Jakbyś dał rade sprawdzić było by idealnie :D
Opublikowano
TO teraz najważniejsze pytanie. Ile ci spadł czas do 100 z nowym dyfrem? Różnica pomiędzy przełożeniami jest ogromna więc z 1s może 1.5? Sam nie wiem, Jakbyś dał rade sprawdzić było by idealnie :D

 

sprawdze , bo samochodu nie poznaje:) , serio jestem raczej spokojnym kierowcą , ale teraz aż sie prosi..:)

Opublikowano
calkowicie wyłącz DTC, rusz z 3-4tys stoper w dłoń i do roboty :D mi wychodziło 8.7 przy 118i (ksiazka mowi 8.8)
Opublikowano
Dla czego z wyłączonym dtc? Wystarczy ze któreś z kół wpadnie w poślizg nawet lekki i od razu odcina ci moc plus hamuje koła. Z jakimkolwiek dtc włączonym osiągniecie dobrego 0-100 jest nierealne.
Opublikowano
w zasadzie przy tym silniku radio się nie przydaje, navi podobno też nie bo przyjemnie jest jechać na około :) jest jedna osoba na forum która uważa ręczną klimę za lepszą od klimatronika więc to coś znaczy, tak serio to wygląda dobrze ale ta bieda wewnątrz straszy, jeśli nie przeszkadza to Tobie to czemu nie :cool2:
Opublikowano
No właśnie trochę kicha, bo niby super motor ale wnętrze słabe. Do 9 tys euro ciężko chyba ogarnąć taki motor z klimatyzacją automatyczną :/ w grę będzie chyba musiało wejść 320i :/ (325i że względu na wadliwe tłoki chyba odpuszczam)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.