Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, mógłbym prosić o rozkodowanie VIN:

WBAVU31010KY32796

 

Prosiłbym o zweryfikowanie tego z autem, które wcześniej wrzuciłem:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-skora-pdc-panorama-dach-led-serwis-alu-19-zadbana-ID6yc5aZ.html

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Słuchajcie, byłem oglądałem i przedstawiam moje wrażenia.

Niestety nie udało się wjechać do żadnego serwisu na sprawdzenie auta przed zakupem. Wszędzie kolejki :/ Głównie w związku ze zmianą opon.

Jeśli chodzi o samo autko, 3 miesiące temu miało wypalane DPF, klocki z przodu wymienione przed miesiącem, tył do wymiany ma jeszcze 6000km. Lakier w porządku, facet powiedział, że jak kupował od Niemca to powiedział mu, że tylne nadkole miało szpachel i było malowane z uwagi na przetarcie. Wnętrze zadbane, ale gałka zmiany biegów w tragicznym stanie (czy może wytrzeć się przy przebiegu 220 tys. km?). Kierownica w dobrym stanie, poduszki powietrzne w kierownicy zawierają gumy blokujące, czyli wystrzału nie było. Co do silnika pracuje równo zarówno przy biegu jałowym jak i normalny. Gaszenie i odpalanie auta bez żadnego trzęsienia karoserii. Jadąc po dziurach nie słychać zdanych niepokojących stuków.

 

Facet bez problemu zgodził się na wyjazd do ASO, ale niestety nie było jak podjechać żeby sprawdzić pod kompem i na kanale. Z tego co pokazywał przy otwarciu maski, wycieków nie było.

 

Co myślicie? Brać w ciemno?

 

W ASO na inforlinii po podaniu VIn potwierdzili ostatni wpis przy przebiegu 191 tys tylko niestety bez podania daty wizyty. (Jest to +- przebieg przy, którym auto zostało kupowane przez obecnego właściciela)

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z tego co piszesz była to całkiem udana wizyta i dosyć rzeczowa rozmowa. Jeśli sprzedawca nic nie owijał w bawełnę i zgodził się na ASO , a tobie auto się podoba i po oględzinach jesteś zadowolony , to tak jak pisałem wcześniej zresztą całkiem ciekawa oferta.
Opublikowano

witam pytanie czy warto kupić ten model ?

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-autocentrum-jedynka-klodzko-najwiekszy-salon-w-regionie-zamiana-ID6ydj29.html#contact-form?search_id=ed307cd8b4#ed307cd8b4

chodzi mi dokładnie do te ogłoszenie , czy ten model jest mocno awaryjny co w nim ew siada itp... bo nie wiem czy brać czy nie a wydal 28 tyś to też kawał kasy auto ledwo co ściągnięte z Niemiec

Opublikowano
witam pytanie czy warto kupić ten model ?

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-autocentrum-jedynka-klodzko-najwiekszy-salon-w-regionie-zamiana-ID6ydj29.html#contact-form?search_id=ed307cd8b4#ed307cd8b4

chodzi mi dokładnie do te ogłoszenie , czy ten model jest mocno awaryjny co w nim ew siada itp... bo nie wiem czy brać czy nie a wydal 28 tyś to też kawał kasy auto ledwo co ściągnięte z Niemiec

 

Jest to model przejściowy czyli silnik ma już z poliftingowego, wada to rozrząd w tym silniku trzeba wymieniać z częstością zwykłego paska czyli jakies 150 tys koszt około 2500-3000 zł, jednak ma mniej problemów niż 177km, i pracuje lepiej niź starszy model 122-163 km, pozatym reszta jak w dieslu ireszcie bmw z tego rocznika, np. świece i sterownik świec w tym silniku to koszt około 650 zł, wtrysk 1szt około 800-900,serwis olejowy + filtr paliwa, powietrza, oleeju 450zł, jak przebieg się potwierdza to łykaj

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
Z tego co piszesz była to całkiem udana wizyta i dosyć rzeczowa rozmowa. Jeśli sprzedawca nic nie owijał w bawełnę i zgodził się na ASO , a tobie auto się podoba i po oględzinach jesteś zadowolony , to tak jak pisałem wcześniej zresztą całkiem ciekawa oferta.

 

To co? Mowisz, że brać w ciemno bez sprawdzenia na kanale?? Trochę obawiam się, że ktoś sprzątnie mi js sprzed nosa :-/

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano
Z tego co piszesz była to całkiem udana wizyta i dosyć rzeczowa rozmowa. Jeśli sprzedawca nic nie owijał w bawełnę i zgodził się na ASO , a tobie auto się podoba i po oględzinach jesteś zadowolony , to tak jak pisałem wcześniej zresztą całkiem ciekawa oferta.

 

To co? Mowisz, że brać w ciemno bez sprawdzenia na kanale?? Trochę obawiam się, że ktoś sprzątnie mi js sprzed nosa :-/

 

Umów się ze sprzedającym tylko na kanał przed samym zakupem i powiedz , że byłeś i ją zabierasz jak nie będzie niespodzianek. W ciemno nikt nie mówi , żeby kupować. Widzę , że spodobała się więc kuj żelazo , albo szukaj innej oferty. Zawsze przed kupnem są wątpliwości i tysiące pytań. Sam to przerabiałem:).Zawsze możesz kogoś zabrać , kto się troche zna , żeby na chłodno obejrzał. Samemu przeważnie kupujesz emocjami i wszystkiego nie zobaczysz na pierwszy rzut oka. Jeżeli auto jest zadbane i sam jesteś zadowolony po oględzinach , to trudno więcej coś doradzić. Decyzja należy do Ciebie:)

Opublikowano

Właśnie jestem w drodze.

Dziś jedziemy jeszcze do jednego serwisu (może uda się wbić poza kolejką). Facet wyraził chęć bez żadnych problemów. |Jeśli to nie wypali to jedziemy do niego na kanał pokaże mi spód auta oraz odkręci niektóre elementy żebym widział, że nigdzie nie ma wycieków. Mówił, że jeśli będę chciał da mi miernik lakieru i mogę sobie auto posprawdzać, a do tego ma jakieś papiery potwierdzające aktualny stan auta.

 

No zobaczymy, opowiem co i jak gdy wrócę.

 

Tylko pytanie, klapki od korektora ssącego były wycinane, czy to aby dobre rozwiązanie??

Z tego co czytałem, to ludzie chwalili taki zabieg ponieważ przy przebiegu -+ 250 tys lubią się urywać, a facet asekuracyjnie pozbył ich się.

 

Widać, że o auto dba.

 

Z rzeczy, które facet mi jeszcze dodał to wycinał klapki w korektorze ssącym. Czytałem, że wówczas auto nie ciągnie przy obrotach do 2000, ale gdy wczoraj jeździliśmy nic takiego nie zauważyłem. Auto ładnie równo zbiera się bez problemu.

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano

Witam serdecznie forumowiczów.

W przyszłym tygodniu wybieram się obejrzeć auto BMW E93 330i autko ma przejechane troszkę ponad 50.000km i jest z 2009 roku z tego co rozmawiałem z obecnym właścicielem auto nigdy nie było użytkowane w zimie, serwisy itd wszystko robione na czas przebieg oryginalny ( w Szwecji bardzo łatwo to sprawdzić) no jedny słowem auto ma być jak nówka.

Tylko że sporo czytałem o tych silnikach i ludzie piszą o częstych awariach pewnych podzespołów i tu pytanie do was drodzy użytkownicy co sądzicie o tym autku na co zwrócić szczególną uwagę jak te silniki sprawują się jak te skrzynie biegów sprawdzają sie w eksploatacji no i w ogóle co sądzicie o tym aucie.

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi oraz serdecznie pozdrawiam.

Nowy zapaleniec BMW :)

 

http://www.blocket.se/vasternorrland/BMW_330i_CAB_samma_modell_som_325i_66178265.htm?ca=10&w=3

 

Aha i jak wygląda sprawa z czerwoną skórą w tym aucie po kilku latach i większych przebiegach czy jest tak delikatna jak biała ekri czy może raczej tak odporna jak czerń?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Vehicle Identification Number 	WBADV51040E420505
Type 	DV51
Model 	320i - EUR
Development Code 	E93 (MUE)
Chassis 	CABRIO
Steering 	LL
Doors 	2
Engine 	N43
Displacement 	2.00
Power 	125
Drivetrain 	HECK
Transmission 	MECH
Color 	Schwarz 2 - 668
Upholstery 	Stoff Diagonal/anthrazit - AWAT
Production Plant 	REGENSBURG
Production Date 	2010-07-26

Standard Equipment
1CB 	Co2 Content 	Co2 Umfang
2C4 	L.-a. Wheelsstar Spoke 157 	Lm Raeder Sternspeiche 157
4CG 	Int.strip Satinsilver 	Int.leisten Satinsilber Matt
459 	Seat Adjustm., Electr. W. Memory 	Sitzverstellung, Elektr.mit Memory
502 	Headlight Washer System 	Scheinwerfer-waschanlage
522 	Xenon Light 	Xenon-licht
548 	Speedometer With Kilometer Reading 	Kilometertacho
851 	Language Version German 	Sprachversion Deutsch

Options
1CA 	Selection Cop Relevant Vehicles 	Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge
1CC 	Automatic Start/stop Function 	Auto Start Stop Funktion
1CD 	Brake Energy Regeneration 	Brake Energy Regeneration
161 	Eu5 Exhaust Emissions Norm 	Abgasnorm Eu5
2PA 	Locking Wheel Bolts 	Radschraubensicherung
230 	Eu Specific Additional Equipment 	Eu Spezifische Zusatzumfaenge
346 	Chrome-line Exterior 	Chrome Line Exterieur
428 	Warning Triangle 	Warndreieck
698 	Area-code 2 	Area-code 2
8SP 	Cop Control 	Cop Steuerung
818 	Main Battery Switch 	Batteriehauptschalter
863 	Europe/dealer Directory 	Service Kontakt-flyer Europa
879 	German / On-board Documentation 	Deutsch / Bordliteratur

 

Najsłabsza E93 z podstawowym wyposażeniem - brakuje np. automatycznej klimy. Tapicerka zmieniona.

3A0jS9b.png
Opublikowano

Panowie, dni, godziny spędzone tutaj. Masa postów przeczytana i pytań przeze mnie zadawanych i w końcu się doczekałem.

Nie chcę zapeszać, ale mam nadzieję, że będzie mi służyć ta czarnulka. Udało się nabyć ten egzemplarz!:)

 

Jeszcze raz bardzo dziękuję za liczne Wasze wypowiedzi itp :)

 

 

Mam do Was tylko pytanie odnośnie spalania. Wracałem dziś z poznania i zresetowałem komputer, który liczył średnie spalanie. Po dojechaniu do domu ok 100km komp pokazywał średnie spalanie w wysokości ok 18l. WTF? Czy to możliwe? Wskazówka, która obrazuje chwilowe spalanie przy piątym biegu i prędkości 90-100 km/h była w granicach 6-7 litrów.

 

Pamiętam, że gdy poprzednio kupowałem mondeo i też po zakupie skasowałem licznik to pokazywał mi około 40l/100km. Dopiero po kilku dniach jazdy ustosunkował się w granicach 5-6 l i tak zostało.

Czy tutaj jest wszystko wporządku? Czy auto faktycznie może tyle palić?? Tankowałem dziś za 100 zł i pokazuje mi, że jeszcze zrobie ok 300 km, a przy tankowaniu już miałem rezerwe.

 

 

Ile powinienem zrobić kilometrów +- przy tankowaniu za 100 zł biorąc za wyznacznik cykl mieszany + jazdę ekonomiczną?

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano (edytowane)
Przede wszystkim gratuluje zakupu!:)..i bezpiecznej , dłuuuugiej bezawaryjnej jazdy.Z tym spalaniam to na razie sam ci za dużo nie powiem , bo tez to sprawdzam i mi pokazuje w mieście średnio 13.5l , ale przy 90-100km/h poza miastem ok.8l.Też badam ile realnie spala , bo te średnie co pokazuje nie do końca się tak pokrywają chyba .Najlepiej pewnie zatankować do pełna i sprawdzić samemu ile się przejedzie na zbiorniku z własnego doświadczenia i porównać to z komputerem. Edytowane przez BMK
Nie cytuj wypowiedzi, zwłaszcza całości, jeśli odpowiadasz bezpośrednio po niej.
Opublikowano
Panowie, dni, godziny spędzone tutaj. Masa postów przeczytana i pytań przeze mnie zadawanych i w końcu się doczekałem.

Może DPF-y wypalał.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
Zmień w komputerze w ustawieniach odpowiednie jednostki dotyczące spalania i będzie ok... też miałem tak na początku i pokazywało 16 ale nie wiem czy to spalanie na h czy jaka jednostka.
Opublikowano
Panowie, dni, godziny spędzone tutaj. Masa postów przeczytana i pytań przeze mnie zadawanych i w końcu się doczekałem.

Nie chcę zapeszać, ale mam nadzieję, że będzie mi służyć ta czarnulka. Udało się nabyć ten egzemplarz!:)

 

Jeszcze raz bardzo dziękuję za liczne Wasze wypowiedzi itp :)

 

 

Mam do Was tylko pytanie odnośnie spalania. Wracałem dziś z poznania i zresetowałem komputer, który liczył średnie spalanie. Po dojechaniu do domu ok 100km komp pokazywał średnie spalanie w wysokości ok 18l. WTF? Czy to możliwe? Wskazówka, która obrazuje chwilowe spalanie przy piątym biegu i prędkości 90-100 km/h była w granicach 6-7 litrów.

 

Pamiętam, że gdy poprzednio kupowałem mondeo i też po zakupie skasowałem licznik to pokazywał mi około 40l/100km. Dopiero po kilku dniach jazdy ustosunkował się w granicach 5-6 l i tak zostało.

Czy tutaj jest wszystko wporządku? Czy auto faktycznie może tyle palić?? Tankowałem dziś za 100 zł i pokazuje mi, że jeszcze zrobie ok 300 km, a przy tankowaniu już miałem rezerwe.

 

 

Ile powinienem zrobić kilometrów +- przy tankowaniu za 100 zł biorąc za wyznacznik cykl mieszany + jazdę ekonomiczną?

 

Na początek sprawdź sobie temperaturę płynu chłodzącego w ukrytym menu, być może termostaty masz padnięte-będzie więcej palił na niedogrzanym silniku+brak wypalania dpfa (procedura rozpoczyna się powyżej 75 stopni) U mnie po zakupie temp. płynu nie chciała wyjść poza 60 stopni, po wyminie termostatów (głównego i egr) temp. płynu wrociła do normy, tj. 87-90 stopni, spalanie spadło mniej więcej o 2 l. U mnie spalanie wychodzi ok 7,1 l przy jeździe mieszanej. Na trasie wg ostatniego testu 5,3 l przy prędkości nie przekraczającej 130 km/h, trasa Nysa-Kudowa-Nysa, tj. około 180 km.

Opublikowano
Opublikowano
Panowie, dni, godziny spędzone tutaj. Masa postów przeczytana i pytań przeze mnie zadawanych i w końcu się doczekałem.

Może DPF-y wypalał.

 

 

Tak, DPF był wypalamy jakieś 2 miesiące temu. W czy to coś może mieć wspólnego?

 

Jeszcze tak późnym wieczorem doczytałem, ze moze mam komputer ustawiony w trybie, który pokazuje ile km przejadę na 1 l paliwa. Wtedy zgadzałoby się:)

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano
Panowie, dni, godziny spędzone tutaj. Masa postów przeczytana i pytań przeze mnie zadawanych i w końcu się doczekałem.

Może DPF-y wypalał.

 

 

Tak, DPF był wypalamy jakieś 2 miesiące temu. W czy to coś może mieć wspólnego?

 

Jeszcze tak późnym wieczorem doczytałem, ze moze mam komputer ustawiony w trybie, który pokazuje ile km przejadę na 1 l paliwa. Wtedy zgadzałoby się:)

 

Jeżeli chodzi o EGR to była zmieniana ostatnio uszczelka, mam FV.

 

Jeszcze nie umiem sięgną tyle obsługiwać tym komputerem xD

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
  • Moderatorzy
Opublikowano

IStotnym minusem jest silnik - 320d w E93 nie jedzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, dni, godziny spędzone tutaj.

Cieszymy się a teraz prosimy o dostosowanie się do regulaminu i pisanie na temat.

3A0jS9b.png
Opublikowano

IStotnym minusem jest silnik - 320d w E93 nie jedzie.

 

Nie no panowie bez przesady 184KM i 380Nm na auto 1600kg to nie jest tak zle. Jak ktos kupuje swoje pierwsze BMW - o ile wszesnie nie jezdzil 250konnym autem - to bedzie zadowolony. Poza tym samemu trzeba wsiasc i faktycznie sprawdzic czy 2.0D nie jedzie. Jak komus za jakis czas bedzie malo zawsze mozna potem sobie zrobic chipa na 200km.

 

Jesli chodzi oto ze auto jest od handlarza, to wejdz sobie na jego strone na mobile.de. Na swojej stronie ma wiekszosc aut to BMW a jak poszperasz dalej to sie okazuje ze jest dielerem BMW:

http://bmw-partner.bmw.de/autohaus-may-olde-kaltenkirchen/de_DE/ueber-uns.html

 

Ja swoje e91 tez kupilem uzywke od dilera w DE. Placisz toche wiecej ale jakas pewnosc jest i mialem rok gwarancji europlus.

 

Umow sie na jazde, sam ocenisz. I ponegocjuj cene.

 

pozdro 4 all

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.