Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
82 tys za 335d '07 to nie jest okazja ??? :shock: :shock: :shock:

 

W Niemczech takie auto kosztuje min. 19-20tys. euro czyli 95-100 tys na nasze.

 

żartujesz czy tak poważanie, że to okazja?...auto jest "niesprzedawalne" w DE: przebieg i najprawdopodobniej poleasingowe z przygodami... ja nie rozumiem dlaczego tyle osób uważa, że z DE wywozi się dobre auta do RP i u nas sa tańsze ... przepraszam ale jak mozna wierzyc w takie głupoty :mad2: specjalnie używam delikatnych słów bo wielu by sie obraziło ...

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

żartujesz czy tak poważanie, że to okazja?...auto jest "niesprzedawalne" w DE: przebieg i najprawdopodobniej poleasingowe z przygodami... ja nie rozumiem dlaczego tyle osób uważa, że z DE wywozi się dobre auta do RP i u nas sa tańsze ... przepraszam ale jak mozna wierzyc w takie głupoty :mad2: specjalnie używam delikatnych słów bo wielu by sie obraziło ...

 

Ajcek przeczytaj jeszcze raz kilka postów wstecz

 

Przecież nie piszę nigdzie że to okazja a tym bardziej w to nie wierzę. Pisałem tylko że cena niska jak na 335d.

Sam podałem to jako przykład taniego samochodu który sprzedaje się już dobre pół roku - najprawdopodobniej szrot albo po jakiś przekrętach.

Taki był przykład do dyskusji że szybko to się dobre a nie tanie samochody sprzedają.

 

 

vystelior 19-20 tys euro to z opłatami 95-100tys zł a nie 80

Opublikowano

...zle Cię zrozumiałem ...SORRY

...pozostaje na stanowisku, że CCC a kupujący jako wyznacznik cenowy mają egzemplarze poleasingowe często po przejściach ... nie ma dobrego i taniego auta a poziom cenowy jest głownym czynnikiem decydującym o transakcji ... na 10 telefonów o mój samochód 9 zaczyna się od: Ile opuścisz albo czy oddasz za i tu cena minus 20% ... poza tym zauważ, że zdecydowana większośc pytań dotyczących opinii o samochodach dotyczy najtańszych ofert na allegro czy otomoto

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakieś czas temu chciałem sprzedać swoje e92 - auto super, bezwypadek, super zadbane, mechanicznie bez zastrzeżeń itd. Było kilka tel, jeden handlarz oglądał i dawał 85 tys zł - olałem go. Nie piszcie, że szroty wiszą miesiącami, bo to bzdura. Właśnie szroty z uwagi na super okazyjną cenę sprzedają się szybciej niż fajne auta, których właściciele się cenią!

Ajcek ma super e90 3.0d i się ceni. Wie co ma i nie odda za frytki. Kto szuka fajnej 330d w sedanie to kupi. Tyle w temacie.

Opublikowano
Widzę, że część kolegów szuka dziury w całym! Jeszcze nie widziałem, aby jakiś z przytoczonych linków z ogłoszeniem był oceniony pozytywnie - zawsze to za tanio, przebieg nie ten, na bank po dzwonie, kombinowany, składak itd. Ludzie co Wy widzicie z tych zdjęć???????????Jasnowidze?Szamani? :)

Spekulujecie bez sensu....ja nie widząc auta wstrzymałbym się z komentarzami.

 

 

Popieram Twoje zdanie, pamiętam że gdy sprzedawałem kiedyś bezwypadkową Vectrę GTS ( w świetnym stanie 140tyś km, którą kupiłem jako nową ) to trafiłem na kupującego który opowiadał mi jaki to szrot nie jest, silnik do bani, malowany... Nie chcąc słuchać dłużej jego uwag, trzasnąłem drzwiami i odjechałem...

Widziałem tylko w lusterku jego otwartą zdziwioną "japę". :mrgreen:

Opublikowano

żartujesz czy tak poważanie, że to okazja?...auto jest "niesprzedawalne" w DE: przebieg i najprawdopodobniej poleasingowe z przygodami... ja nie rozumiem dlaczego tyle osób uważa, że z DE wywozi się dobre auta do RP i u nas sa tańsze ... przepraszam ale jak mozna wierzyc w takie głupoty :mad2: specjalnie używam delikatnych słów bo wielu by sie obraziło ...

 

Ajcek przeczytaj jeszcze raz kilka postów wstecz

 

Przecież nie piszę nigdzie że to okazja a tym bardziej w to nie wierzę. Pisałem tylko że cena niska jak na 335d.

Sam podałem to jako przykład taniego samochodu który sprzedaje się już dobre pół roku - najprawdopodobniej szrot albo po jakiś przekrętach.

Taki był przykład do dyskusji że szybko to się dobre a nie tanie samochody sprzedają.

 

 

vystelior 19-20 tys euro to z opłatami 95-100tys zł a nie 80

 

80 stoja roczniki 2008 z tym przebiegiem. Handlarz mogl ten 2007 kupic za 70 albo mniej (przebieg moze byc nawet wiekszy i zkrecony) oraz zanizyzc tak wartosc auta, ze oplaty wyjda niewielkie. Po drugie slyszalem, ze sa sposoby zeby zaplacic tylko okolo 30 % akcyzy.

 

Wiadome jest jedno jezeli takie auto z takim przebiegiek kosztuje okolo 70-80 w DE to kto by dal za to w PL 95 ??

 

To auto nie musi byc szrotem (tego nie wiem) po prostu dla 99,99% Polakow wydanie 80 tys zl na 4 letniego diesla z deklarowanym przebiegiem jest nie do przyjecia . Nie mowiac o tym, ze ten silnik jest ch0lernie drogi w naprawach, wiec ludzie sie boja po prostu.

 

Ja tez bym nie dal za to auto tyle, bo za 82 tys mozna kupic bardzo ladne E90 330i z 2007 z przelotem ok 80-120 tys km.

Opublikowano

dla 99,99% Polakow ...korzystając z tej liczby stwierdzę, że oni nie mają pojęcia o wartości i cenie auta ...bo i skąd skoro rynek jest zdominowany przez kombinacje poleasingowe albo powypadkowe aktóre to kombinacje są "niewidzialne" dla kupującego bo CENA wszystko zasłania ... tutaj bardziej zależy czym jadę niż w jakim jest stanie i "handlarze" dosknale się w to wpisują ... poza tym każdy z nich albo sam albo poprzez znajomego Super Mechanika może wszystko naprawic za 20% tego co w ASO ( to nie oznacza, że poza ASO nie dobrych mechaników, którzy wiedzą co musi byc nowe a co może byc używane)... tak samo ta sama liczba rodaków pozostaje w wiedzy o naprawach powypadkowch na etapie pasowania do elementów poszycia a nie do geometrii konstrukcji ... o "rzezbieniu" w elektronice pomilczę ...

...dlatego nadal namawiam o pisaniu o dobrych egzemplarzach a jest takich sporo bo na spotkanich z kolegami z Klubu mamy tylko takie auta ( to nie znaczy, że idealne )

Opublikowano
Ale co lepiej kupic E90 325i 2007 z dorym wyposazeniem za ok 70-75 (przelot 100 tys) lub E90 330i 2007 za okolo 85 tys zl (przebieg ok 80-120 tys, dobre wyposazenie) czy bardzo kosztownego w naprawach diesla z przelotem 180 tys km (deklarowanym) ? Wedlug mnie znacznie bezpieczniejsza opcja jest zakup benzyniaka.
Opublikowano
Ale co lepiej kupic E90 325i 2007 z dorym wyposazeniem za ok 70-75 (przelot 100 tys) lub E90 330i 2007 za okolo 85 tys zl (przebieg ok 80-120 tys, dobre wyposazenie) czy bardzo kosztownego w naprawach diesla z przelotem 180 tys km (deklarowanym) ? Wedlug mnie znacznie bezpieczniejsza opcja jest zakup benzyniaka.

...sam sie rozglądam za 335i :cool2: ale zmiana na benzynę nie ze względu na ewentualne koszty napraw silnika diesla ... a czy kosztowny to kwestia dyskusyjna bo pewne silniki kupuje się w całości za około 5000pln oczywiście mamy kwestie stanu osprzętu...oczywiście przy braku wiarygodności przebiegu teoretycznie beznzyna będzie w lepszym stanie...co do wyboru to ja bym wolał 330i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wolę diesela. Ze względu na spalanie i przebiegi roczne nie stać mnie lać w 3 litrową benzyne. Każdy bierze co mu pasuje. A to, że cena przysłania wady to fakt.
Opublikowano
jak ktoś zna dobrą szesciocylindrówkę 2007 najchętniej w kombi to niech poleca :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak ktoś zna dobrą szesciocylindrówkę 2007 najchętniej w kombi to niech poleca :)

 

Sam takiej szukam dla przyjaciela - jak znajdę to na pewno Ci nie powiem :twisted:

Opublikowano

ja tam nie wiem...

 

kupując diesla z nalotem 180.000 za dobrą cenę, liczę się z tym że coś się wysypie i będe musiał zainwestować...

 

auto jest serwisowane, choć oczywiście serwisowanie flot pozostawia wiele do życzenia, przynajmniej w PL, bezwypadkowe i zadbane

 

także ten kij ma dwa końce - z kolei wydając większą kwotę na auto z mniejszym przebiegiem, po prywatnej osobie a nie polesaingowe, czy to benzyna czy diesel wcale nie mam gwarancji że nie wysypie mi się dokładnie to samo i nie poniosę tych samych kosztów.

 

Zresztą znam osoby prywatne od których nigdy bym nie kupił auta, bo ich styl jazdy niczym się nie różni od handlowców...

 

także ten kij ma dwa końce

Opublikowano

Kolejne pytanie z serii prostych:

Jaki jest fabryczny, podkreślamy fabryczny rozmiar opon zimowych, chodzi mi głównie o szerokość lacia i profil.

 

Jakie są wymiary felgi stalowej (szerokość piasty, etc.).

Mam koła od Mietka C Klasy i łudzę się, że może jednak nie trzeba będzie zmieniać felg.

Opublikowano
...Mercedes 5x112 a BMW 5x120 ...to rozstaw srub...także felgi z Mercedesa nie nadają się ... nie ma czegoś takiego jak "fabryczny rozmiar opon zimowych" bo fabryczne są tylko opony letnie ... jest rozmiar opon zalecany i 320d ( o ile dobrze pamiętam )to albo 205/55/16 albo 225/45/17
Opublikowano

Witam

 

Ja mam zamiar równiez kupic e90 320d i mam jedna na oku i mam do Was pytanko drodzy forumowicze. Egzemplarz auta nie m anawigacji ale ma na dachu antene "płetwe". Czy jest to możliwe zeby byla płetwa fabryczna i nie bylo nawigacji?

 

Drugie pytanko to co sadzicie o autach poleasingowych? To auto ma przebieg udokumentowany 145 tys km. Dziekuje z góry za odpwiedzi i Pozdrawiam.

Opublikowano

Proszę, tu znajdziesz trochę informacji o DTC http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/x1/x1/2009/allfacts/engine/dtc.html

Jesli potrzebujesz innego opisu wystarczy wpisac w google hasło "BMW DCT", powyżej podałem drugi link jaki wyskakuje.

 

Tu napisali nieco więcej o samym systemie i jego działaniu, ale nie wiem jak sobie kolego radzisz z j. ang:

http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/dynamic_traction_control.html

Opublikowano

Witam,

 

Podepne sie, zeby nie zakladac podobnego tematu.

Przymierzam sie do zmiany auta na cos rodzinnego (2+1), ale nieduzego.

Auto bedzie brane w leasing na 3 latka.

 

Wymagania jakie mialem to 3.0 diesel + 4x4 + automat + m-pakiet. Sedan/kombi - niewazne (mysle, ze w obu przypadkach z jednym dzieckiem sie zapakuje spokojnie).

Chociaz teraz zastanawiam sie, czy m-pakiet nie bedzie za twardy na polskie drogi. Czy do E90/E91 byla opcja EDC?

 

Po dlugich poszukiwaniach ograniczylem sie do 3 opcji:

1) http://www.philipp-automobile.de/index.php?id=180&tx_edmobile_pi1[car_id]=020389_M

2) http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v44mtm4dafwp

3) Nowy z salonu. Mam mozliwosc zakupu E91 330xd z rabatem 25%. Wersja, ktora mnie interesuje wychodzi wtedy ok 225k zl (300k zl bez rabatu).

 

Koszt 1) i 2) to ok 190k zl (juz po oplatach). Co sadzicie o tej cenie, zakladajac, ze przebiegi sa prawdziwe, auta bezwypadkowe, itp.

 

Czy moze dorzucic 35k zl i kupic nowy, ale wiadomo - strata wartosci po tych 3 latach duzo wieksza niz w przypadku 1-2 latkow no i jeszcze nowy model na dniach, wiec pewnie kolejne 15% straty na dzien dobry.

 

Dzieki za rady!

 

Pzdr!

Opublikowano
Proszę, tu znajdziesz trochę informacji o DTC http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/x1/x1/2009/allfacts/engine/dtc.html

Jesli potrzebujesz innego opisu wystarczy wpisac w google hasło "BMW DCT", powyżej podałem drugi link jaki wyskakuje.

 

Tu napisali nieco więcej o samym systemie i jego działaniu, ale nie wiem jak sobie kolego radzisz z j. ang:

http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/dynamic_traction_control.html

Dzięki bardzo, o to mi chodziło.

Przy wyszukiwaniu w google, odpowiedzi jest co najmniej kilka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.