Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

proponuję zacząć od oględzin kulku sztuk blisko Twojego miejsca zamieszkania - to pozwoli Ci zapoznać się z przedziałem cenowym, stanem takich samochodów i będziesz miał punkt odniesienia.

 

Za 2006-2007 musisz zapłacić 50-60tyś PLN w zależności od przebiegu i wyposażenia (mówie o samochodzie nie o ulepie)

 

Jeśli chodzi o wiarygodność przebiegu: Samochodzy zwykle są z niemiec gdzie robi się rocznie 40-50k km

W tym roczniku samochód powinien mieć około 150-200k km - mniej raczej mieć nie będzie a jeśli ma to akceptowałbym tylko twarde dowody czyli wpisy w kluczyku (nawet nie książka serwisowa).

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

możesz też podjechać do serwisu BMW ale proponowałbym to dopiero z autem, które już prawie chcesz kupić, bo przegląd przedsprzedażowy nie jest tani - ok 750 zł + 150 za geometrię. Myślę, że i tak warto bo masz sprawdzony ogólnie stan auta (m.in. wycieki z silnika lub skrzyni) i podane co należy wymienić/naprawić. Drugim plusem jest to, że serwis BMW wystawi Ci dodatkowo kosztorys napraw (który nie będzie tani, bo po pierwsze: byle pierdółka to serwis już chce wymieniać daną część, a po drugie ROBOCIZNA) a to.................. daje Ci niezły argument do negocjacji ceny za auto u sprzedającego.

Kosztorysem z BMW się zbytnio nie przejmuj bo w dobrym warsztacie zrobisz to taniej i tam gdzie trzeba coś wymienić to Ci naprawią bądź stwierdzą, że można z "tym jeździć" (u mnie np była nadpęknięta pokrywa silnika - serwis już to wyszczególnił jako do wymiany :) )

Opublikowano

Witam, też jestem na etapie zakupu E90 320D (163km) i też z chęcią wysłucham rad bardziej doświadczonych kolegów. Szukam już z 3tyg. ale jeszcze nic odpowiedniego nie znalazłem.

Pozdrawiam!

Opublikowano

Witam

Panowie zainteresowani kupnem BMW E90 320d (163km)

Niedawno kupiłem takie autko tylko że z silnikiem 177km i muszę przyznać tak jak koledzy wyżej że za autem trzeba pojeździć, pooglądać......itp.

Konieczne sprawdzenie przebiegu i historii auta ...a tuż przed decyzją koniecznie w serwisie!!!!nie żałować kasy!!! Trzeba się liczyć z tym że zadbany egzemplarz będzie stosunkowo droższy....i tu też nie warto oszczędzać bo się zemści :nienie:

Warto przed wyjazdem zadzwonić zapytać czy auto na pewno bezwypadkowe i czy zgadza się na sprawdzenie auta w serwisie ......wielu mając coś do ukrycia się nie zgadza...zaoszczędzi to czasu i pieniędzy.

Najlepiej chyba poczekać na rodzynek :!: któregoś z formuowiczów...może będzie chciał sprzedać swoją wypieszczoną bejkę :cool2:

Pozdr

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki bardzo za odpowiedzi, wybaczcie, że tak późno, ale dopiero co wróciłem z urlopu.

Będę się rozglądał, mam jeszcze parę miesięcy na decyzję.

 

A orientuje się ktoś z Was, czy istnieje forum stricte o E90? Bo to podforum to istny bałagan, pytania, części, usterki, eksploatacja - wszystko w jednym, bo wszystkich modeli BMW jest dużo.

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Oczywiście , że istnieje - www.e90post.com ale to forum głównie dla amerykanów.

 

Swoja droga już mi ręce opadaja jak słyszę o tych bezwypadkowych autach itp.. to jakaś mania dziwna jest ? Ja mam auto które miało drobny wypadek zanim je kupiłem i zanim je kupiłem również naprawione, wiedziałem o tym i zyje, nic mi i autku nie dolega ( odpukać) jezdzi prosto i szybko, a ze trochę szpachli na nim jest to jakoś mi nie przeszkadza i tego nie widzę dlatego zawsze mnie porażała tendencja do bezwypadkowych aut, tymbardziej że mam kumpla który nie jedną już e60 i E90 poskładał z dwóch, ,albo naprawiał po naprawde solidnym dzwonie i było zrobione tak, że nawet serwis sie nie połapał ani w PL ani w DE a i miernik lakieru nic nie wykazał, i wcale bym się nie zdziwił gdyby spora częśc z Was miala własnie auto które przez jego łapki przeszło :norty:

 

Ale wiadomo, przeciez wszyscy tutaj macie rodzynki bezwypadkowe sprawdzone w ASO i z niekręconym licznikiem :duh:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Tu nie chodzi o szpachlę na blachach, a przede wszystkim sprawność elektroniki. Walnięte auta mają najczęściej problemy właśnie z elektroniką.
  • Zarejestrowani
Opublikowano
A to akurat fakt, choć z drugiej strony praktycznie każda E90 którą oglądałem i którą jeździłem ( i ludzie którzy je mają) ma jakiś feler elektroniką, a tu nie działa włącznik od bagażnika, a tu światło stop lub co innego wariuje, ale szyna CAN ma to do siebie że lubi czasem się wysrać niechcący i jest problem, drobny bo drobny ale mierzwi włosie na makówce.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zastanów się czy nie sprowadzić auta z Niemiec - tam szansa dostania auta w przyzwoitym stanie technicznym jest według mnie o wiele większa. Wiele autoryzowanych salonów BMW ma rozbudowaną ofertę aut używanych (nie tylko Premium Selection) które mają historię serwisową w ASO i bardzo dobry stan techniczny. Oczywiście trzeba się liczyć z przebiegami rzędu 150-200kkm jak wyżej wspomniano, tyle że inaczej niż w Polsce - są to rzeczywiste przebiegi tych aut.

Ja kupiłem akurat w Premium Selection - w takim przypadku to właściwie możesz liczyć na auto w stanie idealnym lub bardzo dobrym (za co oczywiście musisz dopłacić względem cen rynkowych).

Opublikowano
Auta używane są tańsze bo się zużywają i mają prawo być nie ekstra sprawne, bo nawet nowe naprawia się - a cena naprawy gwarancyjnej jest w cenie salonowej. Kupując używane co by je dojeździć trzeba się liczyć z większym ryzykiem awaryjności, czyli przynajmniej na początku koszty serwisu są wyższe niż przeciętne, ale potem będą typowe. Uważam że auto po stłuczce też warto kupić, ale dobrze jest wiedzieć jak to było. Bardzo duży przebieg z dobrym serwisem też wart uwagi.
Opublikowano

Własnym sumptem dowiedziałem się (salon BMW Bielsko-BIała), że w serii 3 jest blisko 40 punktów gdzie można sprawdzić przebieg samochodu (seria siedem ma ich ponoć 70). Także stan licznika to jeden z wielu.

Oczywiście sprzęt do sprawdzenia ma tylko ASO.

Opublikowano

Mała podpowiedź

Kupiłem e91(czerwiec 2007r) 320d 163km za 10tys euro z Holandii (niemiecki brief) sam sobie go poszukałem i przywiozłem. Przebieg 200tyś Byłem w BMW Olszowiec Poznań (Olszowiec robi to za free u Smorawińskiego chcą za to 100zl) z kluczyka wyczytali że ostatnie wizyta w serwisie miała miejsce dwa misiące temu i auto miało wtedy 198tys km. W pełni serwisowane ostatni raz na 184tys km.

Jak go kupowałem było 2tys km do serwisu. Wymieniłem wszystkie filtry paliwa, oleju, powietrza, kabinowy (zapomniałem o odmie) i kupiłem olej valwoline w sumie 600pln

Jest też info, że za 4tyś km DPF do sprawdzenia Rozmawiałem o tym z mechanikiem i powiedział że jeżeli nic się nie dzieje żadne inne błędy nie wyskakują, niema spadku mocy to wykasować info z kompa samemu a jak by co to za tysiaka wypieprzyć dziadostwo. Poza tym koło pasowe czy napinacz nie pamiętam co ale coś, co łączy klime z silnikiem zaczyna być słyszalne po jej załączeniu i podobno nawala dość często w 320stkach. No i zamek od pasażera się nie zamyka z pilota muszę zawsze sam "cycek" wcisnąć.

Poza tymi pierdołami auto miód malina jest to moja druga BMW i naprawdę jestem zadowolony!

Opublikowano

oczywiście, że nikt nie skazuje na stos ludzi, którzy kupują auta powypadkowe - problem leży po stronie sprzedającego aby był szczery i przedstawił kupującemu co takiego działo się z tym autem - i tutaj rodzi się problem. Każdy sprzedający chce za produkt, który sprzedaje porządnie zarobić (przecież to nie Caritas) i dobrze wie, że w niektórych przypadkach cena może spaść na łeb (albo ostatecznie stracić kupującego - tak jak powyżej ktoś napisał że auto składane z dwóch :) ) co już nie jest mu na rękę.

Przy zakupie najważniejsza jest rozwaga i spokojne kupowanie. Najgorsze co może być to napalanie się na dany model auta i kupowanie na szybką okazję, warto przeznaczyć sobie dłuższy termin na szukanie swego marzenia :) (na 100% się opłaca).

 

Nie chciałbym jeździć autem, które było składane z dwóch bo jego wady wychodzą dopiero przy wypadku (a nie bo jedzie prosto) i przy małym uderzeniu szukamy drugiej połowy auta 100 metrów dalej :norty:

 

Opublikowano
Ja też rozważam zakup E90 tylko w benzynie. Obecnie mam E39 ale to jest za duży samochód i planuje właśnie kupić jakiś mniejszy abo 1 albo 3. Chciałbym się dowiedzieć coś więcej na temat Premium Selection, na jakiej stronie można sprawdzić aktualną ofertę?
Opublikowano
i ja też cały czas poszukuje e90 no i natrafiłem na automata http://allegro.onet.pl/bmw-e90-320d-163ps-sedan-automat-klimatronic-i1754998870.htmltylko że ja nigdy nie miałem styczności z e90 w automacie i teraz nie wiem jak to sie sprawuje bo np. w passacie jak zacznie sie sypać dsg co zdarza się podobno często to normalnie masakra , koszty kosmiczne a jak to jest w e90 , na co zwracać uwagę przy kupnie czy może dać sobie spokój i szukać manuala ?
Opublikowano
40 tyś złotych, diesel i 2006 rocznik?

Takie rzeczy tylko w erze...

Pierwszy właściciel i bezwypadkowy. Nie chce mi się wierzyć.

 

duży przebieg, brak skór i navi - i zapewne do opłat

 

ja kupiłem swoją za 43.500 + opłaty ale mniejszy przebieg, skóry i duża navi - także cena jest za duża moim zdaniem - ponadto auto z Gostynina - zagłębia handlarzy - kupują hurtem po leasingach także auta sa bezwypadkowe ale mają odpowiednie przebiegi

Opublikowano

Podpowiedzcie mi proszę jeszcze jedną rzecz.

E90 model 320d oferowany jest w gamie 3 różnych "mocy" silnika. Przeglądam oferty i najczęstsza jest jednostka 163 konna, są też 177 konne, a zdarzają się też takie z 150 PS.

Czy możecie mi w prostych słowach napisać od czego to zależy? Przecież to jeden model i ten sam silnik, który nota bene jest o bardzo zbliżonej mocy np 163 i 177 PS.

 

Dodatkowo niektóre E90 nie mają klimatyzacji dwustrefowej z jakąś "staro wyglądającą" konsolą na środku. Z czym się to wiąże, bo przecież nie z rokiem produkcji (modele z 2006 roku mają już inną "nowszą" konsolę, a trafił mi się jeden z 2007 z taką o jakiej piszę)?

 

Kolejna sprawa; co to jest to skrzydełko na szczycie dachu z tyłu? :roll:

Opublikowano

generalnie to nie wiem jak szukasz, ale mi z przedziału roczników 2006-2007 pojawiały się tylko 122 KM albo 163 KM.

 

Co do konsoli to nie wiem - nie widziałem żadnej bez automatycznej dwustrefowej klimatyzacji

 

a ta "płetwa" na dachu to antena od radia i nawigacji jeśli jest :)

Opublikowano

Z tego co się orientuję 3-ki wychodziły z silnikami 2,0 diesel o mocy 122KM, 143KM (318d), oraz 150KM, 163KM, 177KM (320d).

 

A ta klimatyzacja z ogłoszenia to ręczna (manualna) - nie climatronic.

Opublikowano

 

A co do konsoli, to pisałem o takiej wersji jak tu (150PS):

Zdjęcia - miniaturka z wnętrza:

http://otomoto.pl/bmw-320-e90-bixenon-klima-okazja-C19372856.html

 

 

strasznie dziwna wersja :norty: :norty:

 

jak szukałem swojej, to ze 100 ogłoszeń otwierałem i w żadnym mi sie nie trafiło z ręczną klimą - chyba dopłata jakaś musiała być za taką wersję :shock: :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano

Wybaczcie za banały, ale czy w E90 standardowo głośność radia jest pogłaśniana wraz ze wzrostem prędkości i ściszana przy hamowaniu?

Dodam, że chodzi mi o automat, który to reguluje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.