Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
DamcioDa dałeś popis porównując Peugeot 206 i Alfe 159 do BMW w 2,0d czy 3,0d :duh: " oczywiście zawsze sprawdzane w miarę możliwości" Powodzenia handlarzu... Sprawdza to się w ASO po historii. Teściowej kupiłęm corse 1,4 z realnym przebiegiem 89 tyś km 5 letnią i to w polsce...

 

To był przykład z jakimi przebiegami można sprowadzić auta, zresztą Alfa jest bardzo porównywalna do e90 2.0d.

To nazywam sprawdzenie w miarę mozliwości:

http://images77.fotosik.pl/251/fa6d64c08251bad1med.jpg

Dodatkowo można zadzwonić do miejsca gdzie auto było serwisowane i poprosić o ostatnie odnotowane przebiegi, zwykle podają bez problemów. Uwierz nie każdy handlarz próbuje Cię zrobić w bambuko.

Opublikowano
Podobno LPG założone w kilka miesięcy temu.

 

 

Czyli caritas wywala na instalacje 2-3 tysiące i sprzedaje :duh: ...

 

Sam kiedyś tak zrobiłem, sprzedałem Civica Ufo Type-s 4 miesiące po założeniu instalacji, nawet nie zdążyła się zwrócić, a auto było w stanie perfekcyjnym w bardzo bogatej opcji. Powód? Przejechałem się e92.

Opublikowano

DamcioDa rozumiem że sprzedałeś Honde w cenie najtańszych szrotów z allegro...

Nie dziwi mnie że zamieniłeś szlifierkę na porządne auto...

Alfa 159 1,9 jtdm jest dużo gorszym autem prawie pod każdym wzgledem niż e90 2.0d. To tak jak porównać Mazde do Lexusa...

Opublikowano
DamcioDa rozumiem że sprzedałeś Honde w cenie najtańszych szrotów z allegro...

Nie dziwi mnie że zamieniłeś szlifierkę na porządne auto...

Alfa 159 1,9 jtdm jest dużo gorszym autem prawie pod każdym wzgledem niż e90 2.0d. To tak jak porównać Mazde do Lexusa...

 

Była jedną z droższych jak nie najdroższa z tego rocznika przyznaje, sprzedawała się 2 tygodnie. Jeździłeś dłużej jednym i drugim czy tylko Ci się tak wydaję bo przecież wiadomo, że Alfa to złom? :wink:

Opublikowano
Dareth - przez ostatni miesiąc szukałem e91, znalazłem ale też musiałem obniżyć swoje wymagania dlatego że to chciałem kosztowało 13tys E w przypadku LCI 2010, 2011 rok. Benzyny w niemczech są bardzo drogie dlatego że jest ich nieporównywalnie mniej niż diesli. Pamietaj też że silniki 2.0 170 KM nie nadaja się do gazowania, 150KM się nadają.

 

Ja szukałem wersji z navi dlatego że bez niej w e90 nie ma żadnego wyświetlacza. Z silnikiem 320d i małym przebiegiem, poniżej 150tys. Mało jest ofert poniżej 10tys E.

 

Powodzenia

 

Virtual - dobre 330 od 2010 roku kosztuje 60-70tys. Jeśli te auto w PL kosztuje mniej a jest z niemiec to albo przegieg krecony solidnie albo po ostrej kolizji. Pamietaj że te auto nowe kosztuje 230-300tys.

heheh LCI z 2011 z mały przebiegiem do 13 tys to jakieś wolne żarty - na mobile auto z mpakiem i z fullem kosztuje ponad 16 000 EURO

No chyba że ktoś celuje w "perełki" no to 13tys EURO jak najbardziej - jak szukałem swojej to nie jedną perłę widziałem :duh:

 

mobile: e90 od 2010 do 2012 w cenie od 10k-13k E do 200k km jest 600 aut, do 150k km jest 320 aut. Dalej "wolne żarty"?

 

Ewert,

Wiem ,że nie pisałeś o awaryjności. Gdzieś w artykule o e90 wyczytałem,że awaryjna dlatego Ciebie zapytałem co sądzisz o tej wersji.

a tak rocznik 2008 cenowo z Niemiec ok 10 tyś euro ?

Dareth - gdzie napisałem że wersja 170KM jest awaryjna? Ma nowszą technologie która nie pozwala na LPG. Włączyłem mobile wpisałem 320i, od 2010, do 14k E i do 150 tys, dałem od najnowszych(nie dawaj od najtańszych bo to auta które nie chcą się sprzedać z jakiegoś powodu) i wychodzi że najtańszy sensowny kosztuje 13k E. wiec około 60 tys zł z rejestracją. Uważał bym na dziwnie tanie auta, zaliczkę daję się do 500E.

 

Pozdrawiam,

 

Wejdz sobie na mobile i sprawdź(tylko nie dawaj od najtańszych tylko od nowo dodanych). Nie miałem benzyny dlatego się nie wypowiem.

Opublikowano
Co powiecie o tej? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e92-coupe-nawigacja-skora-ksenon-szyberdach-ID6ygtrD.html Wiem że przebieg kręcony na bank, ale ciekawe jak reszta

 

 

Pierwszy rzut oka i jak dla mnie fotel strasznie zniszczony jak na niecałe 100 tyś. Po fotelu bym wnioskował okolice 200 tyś km...

Opublikowano

Witam wszystkich! Jest to mój pierwszy post na forum od sporego czasu jego przeglądania, zawsze chciałem mieć BMW a dane mi było jeździć VAGami, teraz nadszedł czas na zmiany i zakup BMW e9x. (~2006r)

 

Sporo naprawde sporo się już naczytałem nt tego modelu tutaj, do prawie każdego z nich zniechęcił mnie użytkownik Rivasi, ale przechodząc do sedna:

32 tyś + 5 tyś (na doprowadzenie do stanu)

15kkm rocznie

80% miasto

praca - dom 2km w jedną strone, sporadycznie wypady 200km+

 

Jak pewnie każdy laik i Janusz napaliłem się na 330d - dużo mocy za mało ropy, jednak uświadomiliście mnie, że to nie jest moje aktualne 1.9 tdi, gdzie głównym i niewymuszonym wydatkiem był rozrząd, jestem przygotowany że Będe Miał Wydatki, lecz chce je zminimializować tym samym posiadając 200km+ pod maską.

 

Zastanawiam się nad:

 

325i za mało mocy, awaryjnośc przed liftem

330i choleryczne spalanie, awaryjnośc przed liftem

325d za mało mocy, awaryjność?

330d awaryjność?

 

te znaki zapytania ponieważ wiadomo - jaki stan kupie taki będe miał, a z moim budżetem będe musiał znaleźc perełkę.

 

Nie patrząc już na aspekty stanu technicznego auta które kupie, to który silnik będzie miał najlepsze proporcje spalania do awaryjności?

I Czy jest ktoś w okolicach stolicy, który by za opłatą ew. auta pomógł sprawdzić?

 

Pozdrawiam i dzięki :D

Opublikowano

Powiadasz ze Rivasi cie zniechecil do e90 no ladnie ladnie. A juz mialem go za porzadnego. Psujom sie tylko i wylacznie czerwone kombiaki i stad ta opinia.

Skoro tyle czytales to zapewne wiesz ze codzienna podroz 2km na diesla nie ma sensu. Zostan przy volzwaghenie to naprawde przyzwoite auto.

 

[edit] ja mam sluzbowy nowke sztuke x3 ale i tak wole swoj e91 330xd ale mi jak francuz sprzedawal to plakal.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano (edytowane)
Powiadasz ze Rivasi cie zniechecil do e90 no ladnie ladnie. A juz mialem go za porzadnego. Psujom sie tylko i wylacznie czerwone kombiaki i stad ta opinia.

Skoro tyle czytales to zapewne wiesz ze codzienna podroz 2km na diesla nie ma sensu. Zostan przy volzwaghenie to naprawde przyzwoite auto.

 

[edit] ja mam sluzbowy nowke sztuke x3 ale i tak wole swoj e91 330xd ale mi jak francuz sprzedawal to plakal.

 

 

starałem się być grzeczny w pisaniu tematu, bo wiem ile nerwów stwarzają użytkownikom tematy userów z 1 postem 'jaki silnik wybrać' , nie szukam auta 2 czy 3 dni tylko już spory czas, jeżeli nie masz ochoty użerać się z moimi pytaniami to proponuje założyć ortalionowe wdzianko, czapke wp***lke i skiknać na bronx a nie trollować i cwaniakować.

Edytowane przez Cow4
Opublikowano

Moim zdaniem dysponujesz o dużo za małym budżetem aby za 32tyś kupić któryś z wymienionych przez ciebie modeli, nawet dołożenie 5tyś ich nie przywróci do stanu używalności. 1,5 miesiąca temu koledze szukałem E90. Budżet 32tyś, braliśmy pod uwagę tylko 318/320i/d. Poniżej 30tyś wszystkie auta które oglądaliśmy były w patologicznym stanie, jeden nawet miał magiczne 150tyś, idealny lakier nie malowany nigdzie, ale lampy całe pożółkłe i matowe. Spytałem się sprzedawcy kiedy sporwadził do polski (handlarz), w dniu sporwadzenia skręcił przebieg o 130tyś co mi od razu komputer powiedział. Z ceny zszedł z 30tyś na 25 z opłatami itp. Objechaliśmy pół polski, zobaczyliśmy mase aut w róznym przediale cenowym i poniżej 30tyś wszystko to było totalne gowno, aż w końcu się trafiło przyzwoite 320d 132tys przebiegu, salonowy z PL, drugi właściciel. Wszystko sprawdziliśmy i auto jak najbardziej godne uwagi. Bez wkładu finansowego stargowaliśmy z 30 na 28 i to moim zdaniem byłą okazja.

 

Także w twoim budżecie 32tys to co najwyżej kupisz 320d z przebiegiem około 200tyś, raczej biedoopcja ale bez wkładu. Na żadne 6-cylindrowe nie licz. Może uda Ci się kupić 325i. 330i oraz 330d zapomnij na 100% bo sam chciałęm zmieniać swoje 320d właśnie na coś z 330 ale koszt to minimum 40-45tyś. Dodam jeszcze, że 100% oglądanych przez nas aut była lakierowana, niektóre nawet miały szpachle albo wstawiane ćwiartki.

 

Za te 37tyś kupisz jakieś e90 320d na full wypasie.

Opublikowano
Moim zdaniem dysponujesz o dużo za małym budżetem aby za 32tyś kupić któryś z wymienionych przez ciebie modeli, nawet dołożenie 5tyś ich nie przywróci do stanu używalności. 1,5 miesiąca temu koledze szukałem E90. Budżet 32tyś, braliśmy pod uwagę tylko 318/320i/d. Poniżej 30tyś wszystkie auta które oglądaliśmy były w patologicznym stanie, jeden nawet miał magiczne 150tyś, idealny lakier nie malowany nigdzie, ale lampy całe pożółkłe i matowe. Spytałem się sprzedawcy kiedy sporwadził do polski (handlarz), w dniu sporwadzenia skręcił przebieg o 130tyś co mi od razu komputer powiedział. Z ceny zszedł z 30tyś na 25 z opłatami itp. Objechaliśmy pół polski, zobaczyliśmy mase aut w róznym przediale cenowym i poniżej 30tyś wszystko to było totalne [bAD], aż w końcu się trafiło przyzwoite 320d 132tys przebiegu, salonowy z PL, drugi właściciel. Wszystko sprawdziliśmy i auto jak najbardziej godne uwagi. Bez wkładu finansowego stargowaliśmy z 30 na 28 i to moim zdaniem byłą okazja.

 

Także w twoim budżecie 32tys to co najwyżej kupisz 320d z przebiegiem około 200tyś, raczej biedoopcja ale bez wkładu. Na żadne 6-cylindrowe nie licz. Może uda Ci się kupić 325i. 330i oraz 330d zapomnij na 100% bo sam chciałęm zmieniać swoje 320d właśnie na coś z 330 ale koszt to minimum 40-45tyś. Dodam jeszcze, że 100% oglądanych przez nas aut była lakierowana, niektóre nawet miały szpachle albo wstawiane ćwiartki.

 

Za te 37tyś kupisz jakieś e90 320d na full wypasie.

 

 

 

Bardzo dziękuję!

 

Spodziewałem się takiej odpowiedzi, sądząć po aukcjach średnia cena 30d/2.5i oscylowała w granicach 32k i sądziłem, że za tyle kupię 'średniaka', nie ma dla mnie dużego znaczenia czy auto ma 1 2 czy 3 warstwy lakieru albo czy było skręcone o 100k, żeby tylko nie był spawem z 3 i nie złożył się jak origami w razie tfu strzału. Mam akurat na oku 325i (2005r!) niby staruch ale w tym roku jeszcze z dobrymi głowicami (wyczytałem) i od prywaciarza. Czyli poszukiwania zawężam, może rozszerze o e60, ale wizualnie dużo mniej mi się podoba :)

Opublikowano
A tak z innej beczki - przy takich temperaturach jak dzisiaj to po tych 2km dojazdu do pracy masz w ogole coś ciepla w srodku? Jest tam jakas grzalka elektryczna? Bo wskazowka temperatury pewnie nawet nie drgnie ?
Opublikowano

jeżeli aż takiej uwagi nie przywiązujesz do stanu blacharki to faktycznie może i coś by się znalazłeo ale raczej to będzie dół rynku czyli blacharka będzie robiona na 100% a co za tym idzie to też i na 100% będziesz miał spore wydatki mechaniczne. Perełki za te cene nie kupisz, podejrzewam, że standardowo na start do wymiany sprzęgło, dwumas, i zawieszenie. Osobiście bał bym się kupować auta z tymi silnikami w tak niskiej cenie ale jak widać na moim przykładzie okazje się zdażają także nie pozostaje mi nic więcej jak życzyć powodzenia i udanego zakupu :D

 

Dodam, że każde auto które widziałęm, oglądałem i jeździłem miało do wymiany włąśnie sprzęgło z dwumasem i mniejsze bądź większe stuki w zawieszeniu.

Opublikowano
A tak z innej beczki - przy takich temperaturach jak dzisiaj to po tych 2km dojazdu do pracy masz w ogole coś ciepla w srodku? Jest tam jakas grzalka elektryczna? Bo wskazowka temperatury pewnie nawet nie drgnie ?

 

jeźdzę aktualnie VAGiem 1.9tdi, nie ma nic ciepła, wskazówka nie dryga, nawet fotele się nie zdarzają nagrzać. Ale silnik moim zdaniem legendarny 150km => 174 po chipie już tak jeździ 4 lata, poza rozrządem i pierdołami igła.

 

 

jeżeli aż takiej uwagi nie przywiązujesz do stanu blacharki to faktycznie może i coś by się znalazłeo ale raczej to będzie dół rynku czyli blacharka będzie robiona na 100% a co za tym idzie to też i na 100% będziesz miał spore wydatki mechaniczne. Perełki za te cene nie kupisz, podejrzewam, że standardowo na start do wymiany sprzęgło, dwumas, i zawieszenie. Osobiście bał bym się kupować auta z tymi silnikami w tak niskiej cenie ale jak widać na moim przykładzie okazje się zdażają także nie pozostaje mi nic więcej jak życzyć powodzenia i udanego zakupu :D

 

Dodam, że każde auto które widziałęm, oglądałem i jeździłem miało do wymiany włąśnie sprzęgło z dwumasem i mniejsze bądź większe stuki w zawieszeniu.

 

Mamy jeszcze jedno zmartwienie i pewnie powód do Twojego uśmiechu - szukam tylko tiptronica :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jeździłem 2 lata ropniakiem 5 km do pracy i ledwo wskazówka podnosiła się jak dojeżdżałem do pracy przy takich temperaturach.

Kupiłem benzyniaka, ze względu na podobny planowany przebieg co Cow4.

Dojeżdżam do pracy i leci ciepłe powietrze z nawiewów, bez porównania z tym co było wcześniej. To jest dla mnie podstawowy komfort. Jeśli 80% jazdy jest do 5 km, to chcę komfortowo jechać przez te 5 km.

Ja kupiłem swojego benzyniaka 2.0 z początku produkcji za 29000 zł, trochę jeszcze później dołożyłem.

Patrząc na Twój budżet szukałbym słabszego albo dołożyłbym, bo może być słabo kupić coś porządnego w tej cenie.

Opublikowano
I że z VINem coś jest nie tak bo jest krzywy i wygląda jakby był nabijany dłutem :shock:
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Witam panowie

 

Znalazłem samochód który pod względem technicznym, wizualnym i finansowym jest dla mnie ok, mowa o:

 

http://allegro.pl/showitem/description/5908354042.html

 

Po dokładniejszej analizie samochód idealny, poza jednym mankamentem.

Znajomy, który podobno zna się na BMW stwierdził iż silnik jest bardzo awaryjny. Mowa o 'Jakiś czterozaworowy, stara konstrukcja z e46'

 

Jakie jest Wasze zdanie?

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.